عمومی

راه درست برای تماس با شرکت های بزرگ درباره شما اختراع

راه درست برای تماس با شرکت های بزرگ درباره شما
اختراع

وقتی محصول جدیدی را اختراع کردید، تمایل به همکاری با بزرگترین شرکت ممکن برای کمک به شما برای عرضه آن به بازار طبیعی است. . رهبران بازار دارای توزیع عالی و آگاهی از برند هستند. اما گرفتن یک شرکت بزرگ برای موافقت با مجوز اختراع شما آسان نیست.

بسیاری از این شرکت ها به دلیل مشکلات مربوط به مسئولیت نمی خواهند با مخترعین کار کنند. . شاید در گذشته توسط مخترعان غیر منطقی سوزانده شده باشند. بخش تحقیق و توسعه آنها بزرگ است، و این امر باعث می‌شود که آن‌ها بدانند دقیقاً در هر زمان روی چه چیزی کار می‌کنند دشوار است.

آن‌ها ممکن است احساس کنند از قبل بهترین و درخشان‌ترین کار را برایشان دارند، پس چرا درهای خود را برای کار با مخترعان و توسعه‌دهندگان محصول خارجی باز می‌کنند؟ این یک نسخه از سندرم «در اینجا اختراع نشده» است، پدیده‌ای که در آن ایده‌هایی که در داخل تولید نمی‌شوند، تخفیف داده می‌شوند. شرکت های بزرگ نیز تمایل دارند که ایده های ارائه شده را برای ثبت اختراع بخواهند که یک مانع است. با این حال، برخی از رهبران بازار واقعاً از مزایای نوآوری باز– و اینها شرکت هایی هستند که مخترعان باید برای بررسی مجوز به دنبال آنها باشند.

اما چگونه؟ بسیاری از این شرکت ها پورتال هایی را برای ارائه ایده های اختراع خود برای شما ایجاد کرده اند. در وب‌سایت‌های آن‌ها، دکمه‌هایی پیدا می‌کنید که روی آن نوشته شده «ارسال ایده». آنها وسوسه‌انگیز هستند–اما راه بهتری برای ارتباط وجود دارد.

معاملات صدور مجوز بر اساس روابط شخصی منعقد می‌شوند. استفاده از پورتال مانند ارسال اختراع خود در سیاهچاله است. یک استراتژی بهتر این است که یک پیام سه قسمتی ساده با استفاده از LinkedIn، که دستیابی و ایجاد رابطه با تصمیم گیرندگان در شرکت های پیشرو را بسیار آسان تر از گذشته کرده است.

ابتدا، قبل از ارسال یک پیام، توصیه می‌کنم مالکیت معنوی اختراع خود را ثبت کنید، مانند درخواست موقت ثبت اختراع.

صفحه LinkedIn خود را لهستانی کنید.

این کار دیگران را ترغیب می کند تا درخواست های شما را بپذیرند. اتصال صفحه شما مانند برگه فروش شخصی شماست.

بنابراین، مستقیماً به دوربین نگاه کنید و در تصویر نمایه خود لبخند بزنید. فضای زیر تصویر خود را برای تمجیدها هدر ندهید. در عوض، ماموریت خود را در یک جمله توصیف کنید. افرادی که ماموریت شما را به اشتراک می گذارند بیشتر به پیام شما پاسخ می دهند و این فرصتی است تا ارزش پیشنهادی خود را با صدای بلند و واضح برجسته کنید. برای مثال، اگر در حال اختراع و توسعه انواع جدیدی از بسته‌بندی پایدار هستید، می‌توانید بنویسید: «ایجاد راه‌حل‌های بسته‌بندی پایدار».

پر کردن کامل نمایه ضرری ندارد.

تکلیف خود را انجام دهید.

زمانی که ایده اختراع خود را به شرکت‌های بزرگ ارائه می‌کنید، افراد مناسب را در شرکت‌های مناسب هدف قرار می‌دهید. انتقادی است. تنها راه برای اطمینان از شناسایی یک شریک بالقوه عالی این است که ابتدا وقت بگذارید و ماموریت و اهداف شرکت را درک کنید. این اطلاعات را با خواندن بیانیه‌های مطبوعاتی و پست‌های رسانه‌های اجتماعی شرکت به راحتی پیدا می‌کنید.

تعیین اینکه دقیقاً چه کسی با ایده خود نزدیک شوید، می‌توانید یک چالش. بنابراین، از لیزا رز، مدیر ارشد بازاریابی در LifeScan، ارائه دهنده ۴۰ ساله نظارت بر قند و مدیریت دیابت پرسیدم. ، مستقیماً برای بینش او. رز یک کهنه کار بازاریابی است که به طور کامل از نوآوری باز استقبال کرده است تا محصولات جدید و نوآورانه را در برخی از بزرگترین شرکت های جهان از جمله Procter & Gamble توسعه دهد و تجاری کند.

به‌طور کلی، او به من گفت که بهترین مکان‌ها برای پذیرش ایده‌ها و نوآوری در شرکت‌های بزرگ، توسعه تجارت، توسعه محصول و بازاریابی است. این گروه‌ها می‌توانند بر انتخاب محصول تأثیر بگذارند، به بودجه و منابع دسترسی داشته باشند و می‌توانند به عنوان مدافعان داخلی عمل کنند. برای استفاده حداکثری از لینکدین، رز توصیه می کند بررسی کنید که آیا شما یا شخصی در شبکه شما قبلاً با یک کارمند در ارتباط هستید یا خیر. این شخص ممکن است مایل باشد که بینش بیشتری در مورد اولویت‌های شرکت به شما بدهد، به شما کمک کند تا در شرکت حرکت کنید، و در نهایت شما را با تصمیم‌گیرندگان درست مرتبط کند – در زمان و تلاش شما صرفه‌جویی می‌کند.

پیام خود را درست دریافت کنید.

بعد از اینکه چند نامزد عالی را شناسایی کردید و درخواست‌هایی برای اتصال ارسال کردید، اکنون زمان آن فرا رسیده است برای ساختن اولین پیام خود. از نظر تصویر بزرگ، هدف شما ارائه مزایای ایده محصولتان است. این نیست که خود اختراع خود را مطرح کنید. برای آن خیلی زود است. لطفا، بدون پیوست یا پیوند. شما سعی می‌کنید بفهمید آیا آنها نوآوری باز را انجام می‌دهند، زیرا شما محصولی دارید که برای آنها مناسب است. و اگر بگویند بله؟ یک برگ فروش.

ابتدا، مأموریت شرکت را تصدیق کنید. به یاد داشته باشید، این اطلاعات به راحتی به صورت آنلاین یافت می شود.

“در لینکدین، اخطاریه هایی که من دریافت می کنم موثر هستند، مواردی هستند که می گویند: رز توضیح داد: “هی، من LifeScan را آنلاین تماشا می کردم و می بینم که شما از افراد مبتلا به دیابت با سلامت و تندرستی دیجیتال به عنوان یک استراتژی حمایت می کنید.”

او انگیزه دارد به افرادی که به او می‌گویند روی چیزی اختصاصی کار می‌کنند، و مدرکی برای مفهوم و/یا داده‌هایی درباره اختراع خود دارند، پاسخ دهد.

سپس، درخواست خود را با یک درخواست مستقیم تکمیل کنید. مانند، “من دوست دارم با شخصی در توسعه تجارت ملاقات کنم تا ایده خود را در ۳۰ دقیقه یا کمتر به اشتراک بگذارد.”

When Rose او گفت که پیام‌هایی را دریافت می‌کند که شامل این سه عنصر است، او پاسخ می‌دهد.

“ما فعالانه در حال جستجو هستیم. چند نفر در تیم ما تمام روز و هر روز را صرف صحبت با مردم در مورد آنچه که روی آن کار می کنند می گذراند. “راه برای از بین بردن شلوغی این است که نشان دهید تکالیف خود را انجام داده اید و چیزی برای ارائه دارید.”

هنگامی که هر یک از پیام‌های خود را برای کارمندان شرکت‌های بزرگ می‌سازید، زبانی را که این افراد برای توصیف خود و مأموریت‌شان استفاده می‌کنند، مطالعه کنید. بینش‌هایی که به دست می‌آورید به شما کمک می‌کند ارزش پیشنهادی بهتری بنویسید، پیشنهادی که بیشتر برای کارفرمای آن‌ها هدف قرار می‌گیرد. اگر مطمئن نیستید که آنها واقعاً نوآوری باز را انجام می دهند، مستقیماً بپرسید: آیا با توسعه دهندگان محصول خارجی کار می کنید؟

به طور خلاصه: مختصر باشید هیچ گونه اطلاعات محرمانه از جمله مالکیت معنوی را فاش نکنید. در عوض، مزایای اختراع خود را به اشتراک بگذارید.

ارتباط با شرکت‌های بزرگ زمانی آسان است که چیزهای درست را انجام دهید و بگویید. همه چیز به انجام کامل تکالیف مربوط می شود. این تنها راه برای معرفی فرد مناسب به شرکت مناسب با محصول مناسب است.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی