تماشا کنید: چگونه نانسی تواین از Briogeo او را به سمت زیبایی تبدیل کرد تبدیل به یک برند بزرگ در Sephora
تماشا کنید: چگونه نانسی تواین از Briogeo او را به سمت زیبایی تبدیل کرد
تبدیل به یک برند بزرگ در Sephora
نانسی تواین، بنیانگذار و مدیر عامل، نقش رهبری را در گلدمن ساکس برای راهاندازی کسبوکاری در صنعت زیبایی طبیعی ترک کرد. او به دنبال یک زندگی متفاوت بود، پر از الهام و هدف. و او آن را با استفاده از ریشه های مادرش در فرمولاسیون محصول طبیعی دریافت. یک پزشک با آموزش، مادرش محصولات مراقبت از موی خود را با استفاده از مواد خانگی درست می کرد. با بازگشت به آن لحظات، Twine در سال ۲۰۱۳ Briogeo را ایجاد کرد و جوانترین زن سیاهپوستی شد که خط تولید خود را در Sephora راهاندازی کرد. در سال ۲۰۲۲، Briogeo توسط شرکت Wella خریداری شد.
در طی یک رویداد پخش زنده اخیر Inc.، تواین با بی دیکسون، بنیانگذار The Honey Pot، یک شرکت محصولات مراقبت از زنان، درباره اینکه چگونه کار روزانه خود را رها کرده و ریسک کرده است. برای شروع Briogeo.
برترین های زیر را تماشا کنید:
در یافتن شرکای مناسب:
درآمد پس از فارغ التحصیلی – یا صحنه مهمانی آن