عمومی

کار از خانه برای اکثر مشاغل یک گزینه نیست، به گزارش نیو دیتا

کار از خانه برای اکثر مشاغل یک گزینه نیست،
به گزارش نیو دیتا

در طول اوج همه گیری، جلسات مجازی ممکن است شبیه قسمتی از کارمن ساندیگو کجای جهان است؟< /em> کارمندان که زمانی پنج روز در هفته به دفتر می‌رفتند، اکنون در سراسر کشور – یا جهان پراکنده شده‌اند. اصطلاح “عشایر دیجیتال ” همراه با پیش‌بینی‌های یک طبقه نوظهور از حرفه‌ای‌های دوره گرد، که در هر جایی که بتوانند لپ‌تاپ خود را شارژ کنند، سفر، کار و زندگی خواهند کرد، وارد فرهنگ لغت شرکت‌ها شد. سه سال بعد، این سناریو کاملاً به نتیجه نرسیده است.

برای اکثر کسب‌وکارها، دوران کار از خانه بر فراز. بر اساس گزارش هفته گذشته توسط وزارت کار منتشر شد. این تعداد تقریباً به هنجار قبل از همه‌گیری بازگشته است، زمانی که ۷۶ درصد از شرکت‌ها از همه کارکنان می‌خواستند هر روز به دفتر بیایند. این نظرسنجی از کارفرمایان بخش خصوصی از آگوست تا سپتامبر ۲۰۲۲ نظرسنجی کرد و نشان داد که تعداد شرکت‌هایی که حضور حضوری را انتخاب می‌کنند از سال ۲۰۲۱ به میزان ۱۳ درصد افزایش یافته است. داده‌ها نشان داد که بیش از ۷۹ میلیون آمریکایی یا تقریباً نیمی از ایالات متحده نیروی کار، کاملاً حضوری در مشاغل خود کار کنند.

< /div>

محل کار ترکیبی نیز در این بازار کار کمتر رایج شده است، زیرا ۱۶ درصد از مشاغل گزارش دادند که تیم آنها در مقایسه با ۳۰ درصد سال قبل در همان دوره، تعداد شرکت‌های کاملاً از راه دور تقریباً ثابت باقی ماند: ۱۱ درصد از کسب‌وکارها در سال ۲۰۲۲ برای یک محیط دور اول انتخاب شدند، در مقایسه با ۱۰ درصد در سال ۲۰۲۱٫

صرف نظر از اینکه خط‌مشی‌های مربوطه آنها در طیف بازگشت به دفتر قرار می‌گیرد، اکنون به نظر می‌رسد کارفرمایان در مسیر انتخابی خود قرار دارند. تعداد کمی قصد دارند به زودی ترتیبات کار از خانه را تغییر دهند. ۹۵ درصد از کسب و کارها گفتند که انتظار دارند میزان کار از راه دور تیمشان در شش ماه آینده ثابت بماند.

همانطور که همه گیر کاهش یافت، به نظر می رسید که کار از راه دور یک تغییر پارادایم بزرگ در نحوه عملکرد شرکت ها و همچنین ابزار قدرتمندی برای استخدام برای کارفرمایان است که سعی می کنند متقاضیان را در بازار کار از لحاظ تاریخی تنگاتنگ جذب کنند. در حالی که نرخ بیکاری در ماه فوریه اندکی افزایش یافت و به ۳٫۶ درصد رسید. آمریکایی‌های بیکار از اوایل سال ۲۰۲۲ تقریباً به پایین‌ترین حد خود رسیده است. در این نظرسنجی، از هر پنج کسب‌وکار، یک کسب‌وکار دارای موقعیت‌های باز بوده است، و این مشکل سرسخت پر کردن لیست حقوق و دستمزد برای کارفرمایان کوچک‌تر بارزتر است. ماه گذشته، فدراسیون ملی تجارت مستقل گزارش کرد تقریباً نیمی از مشاغل کوچک ایالات متحده فرصت های شغلی داشتند که نمی توانستند پر کنند. از صاحبان مشاغلی که استخدام می‌کردند – یا سعی می‌کردند استخدام کنند – از هر ۱۰ نفر، ۹ نفر گفتند که متقاضیان واجد شرایط کمی دریافت کرده‌اند یا هیچ متقاضی واجد شرایطی دریافت نکرده‌اند.

< با این حال، حتی در حالی که کارفرمایان به تلاش برای یافتن کارگر ادامه می‌دهند، این نظرسنجی جدید از وزارت کار نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد بسیاری از کسب‌وکارها مایلند از نامزدهای شغلی که مایلند رفت و آمد روزانه به دفتر کار انجام دهند، مقاومت کنند. کمتر از یک درصد از کسب‌وکارها گزینه‌های کار از راه دور را برای جذب متقاضیان بالقوه گسترش دادند و تنها دو درصد از استخدام حداقل یک کارمند کاملاً از راه دور خبر دادند.
< p dir="ltr">زمانی که استفانی پرز در ماه مه ۲۰۲۱ به توسعه‌دهنده املاک و مستغلات مسکونی Fairstead به عنوان مدیر ارشد مردمی پیوست، همه‌گیری هنوز یک عامل مهم بود، به‌ویژه در نیویورک. پرز می‌گوید: «در مورد حضور افراد در دفتر کمی ترس وجود داشت. “آیا کار از راه دور اکنون یک مزیت واقعی است؟ اینها تمام مکالماتی بودند که داشتم.”

از آن زمان تاکنون ، این شرکت که دارای پنج دفتر در سراسر ایالات متحده است، تعداد کارکنان خود را تقریباً سه برابر کرده و از ۲۵۰ کارمند به تقریباً ۷۰۰ نفر رسیده است و یک سیاست ترکیبی حضور حضوری به مدت سه روز در هفته را رسمی کرده است. حتی در این بازار کار رقابتی، پرز می‌گوید که الزامات درون دفتر چالشی برای استخدام یا ماندگاری نبوده است، و او نتیجه‌ای را از صرف بیشتر وقت تیم در محل با هم دیده است. پرز می‌گوید: «وقتی افراد در دفتر هستند، مشکلات سریع‌تر حل می‌شوند. “بخشی از آن، حضور تصمیم گیرندگان است.”

او اضافه می کند، “وقتی واقعاً غیر قابل لمس است. شما در مورد آن صحبت می کنید، اما وقتی یک روز را در دفتر می گذرانید، و این نقاط تماس را با مردم دارید، دقیقاً مثل عجب هستید.”

داده‌های نظرسنجی تأیید بیشتری بر روندی اضافه کرد که از اولین موج بازگشایی‌های همه‌گیر که در تابستان ۲۰۲۰ آغاز شد، آشکار بود. قدرت ماندگاری کار از خانه در صنایع بسیار متفاوت است. و بخش هایی از کشور بخش اطلاعات، که شامل شرکت های فناوری و رسانه است، بیشترین نسبت کار از راه دور را داشت. دو سوم از این کسب و کارها گزارش دادند که کارمندان برخی از اوقات یا تمام اوقات از خانه کار می کردند. خدمات مواد غذایی، ساخت و ساز و خرده‌فروشی کمترین درصد مشاغلی را داشتند که گزارش دادند کارمندان برخی یا تمام وقت از خانه کار می‌کنند – تقریباً ده درصد یا کمتر.

بر اساس جغرافیایی، پورتوریکو و می سی سی پی بالاترین نسبت کسب و کارهایی را داشتند که کار حضوری را انتخاب کردند، به طوری که ۸۸ درصد از کسب و کارها گفتند که کارمندان آنها به ندرت یا هرگز از راه دور کار نمی کنند. در سوی دیگر طیف کار از خانه، واشنگتن دی سی کشور را از نظر سهم محل های کار دورافتاده و ترکیبی پیشتاز است. تقریباً از هر چهار کسب‌وکار در پایتخت کشور، یکی به صورت کاملاً از راه دور کار می‌کند، در حالی که یک سوم کارفرمایان در آنجا می‌گویند که تیم‌هایشان برخی اوقات از خانه کار می‌کنند.

برای Fairstead، وضع قانون اداری سه روزه در دفتر Bethesda در خارج از واشنگتن دی سی انجام نشده است. مشکل. پرز می‌گوید هنجارهای صنعت نقش بسیار بیشتری در گفتگوهای بازگشت به دفتر آنها نسبت به آنچه در برخی شهرها اتفاق می‌افتد، ایفا کرده است.

“زمانی که مردم با ما شروع می کنند و سوار می شوند، می فهمند که چرا حضور در دفتر مهم است.” می گوید. “هیچ کس تهدید به ترک آن نشده است.”

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی