عمومی

راه من: اما گرید درباره فرهنگ های فراگیر، هندلینگ منفی نگری و به جا گذاشتن میراثی که مهم است

راه من: اما گرید درباره فرهنگ های فراگیر، هندلینگ
منفی نگری و به جا گذاشتن میراثی که مهم است

اما گرید مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Good American است، یک برند مد کاملا فراگیر که او در سال ۲۰۱۶ در کنار Khloé Kardashian راه اندازی کرد. در سال ۲۰۲۲، گرید و گود امریکن Good Inc. را ایجاد کردند، یک ابتکار انکوباتور که با ارائه منابع و راهنمایی برای استعدادهای نوظهور در مد، به جامعیت اختصاص یافته است. گرید همچنین شریک موسس SKIMS، یک برند لباس‌های شکل‌دهنده راه‌حل‌گرا، و یکی از بنیان‌گذاران Safely، یک برند تمیزکننده در دسترس و با انرژی گیاهی است. او در حال حاضر یک کوسه تکراری در مخزن کوسه شبکه ABC است و او را به اولین زن سیاه پوستی تبدیل می‌کند که روی صندلی‌های سرمایه‌گذاری ظاهر می‌شود. به‌عنوان مدافع نمایندگی فراگیر، گرید همچنین به‌عنوان رئیس پانزده درصد تعهد و به‌عنوان امین و عضو هیئت‌مدیره زنان برای زنان بین‌المللی و Baby2Baby نیز خدمت می‌کند.

courtesy @pierresnaps EMMA GREDE 1024x682 - راه من: اما گرید درباره فرهنگ های فراگیر، هندلینگ
منفی نگری و به جا گذاشتن میراثی که مهم است

بهترین رهبران از شادی تیم های خود با…

حمایت می کنند

اولویت بندی آنها. بهترین راه برای من برای خدمت به مشتریان و سهامدارانم این است که مطمئن شوم تیم من شاد و قادر به پیشرفت. این به آنها امکان می دهد بهترین کار را انجام دهند. این به این معنی است که مطمئن شوم مردم من دیده و شنیده می شوند و برای یک مأموریت بزرگتر تلاش می کنند. آنها باید به خوبی حقوق بگیرند، مزایای باورنکردنی داشته باشند که زندگی آنها را بهبود می بخشد – همه این موارد به ایجاد فرهنگی کمک می کند که در آن همه برنده شوند.

من یک فرهنگ سازمانی عالی را اینگونه تعریف می کنم که…

متنوع و فراگیر است. من همیشه از صمیم قلب متعهد به پرورش یک فرهنگ سازمانی متنوع و کاملاً فراگیر هستم. این هسته اصلی همه مشاغل من در مجموعه است – از رهبری گرفته تا استعدادهایی که در بازاریابی و تبلیغات به تصویر می کشیم تا تیم های شگفت انگیز پشت لنز.

یک کاری که سعی می کنم هر روز انجام دهم این است…

سپاسگزاری کنید. وقتی خیلی در کار غوطه ور هستید، به راحتی درگیر کار می شوید. سعی می‌کنم هر روز یک ثانیه وقت بگذارم تا فکر کنم.

من حال و هوای خود را به عنوان…

[خنده] متضاد mellow چیست؟

من زمانی بیشتر احساس زنده بودن می کنم که…

من با خانواده ام هستم. من کاملاً کارهایی را که به اندازه کافی خوش شانس انجام می دهم و شرکای درخشانی که دارم می ستایم، اما بودن در کنار همسر و فرزندانم نقطه برجسته روز من است.

کتابی که زندگی من را تغییر داد…

روح Untethered توسط Michael A. Singer.

نقل قول مورد علاقه من…

“یا شما روز را اجرا می کنید یا اجازه می دهید روز شما را اداره کند!”

برای جلوگیری از حواس پرتی، من…

زود بیدار شو—اگرچه من همیشه از آن لذت نمی برم [خنده]. بیدار شدن قبل از اینکه فرزندانم به من اجازه دهد ذهنیت خود را برای روز تنظیم کنم، تمرین کنید و به چند مورد از کارهایم بپردازید.

من منفی گرایی را با…

کنترل می کنم

به آن توجه کافی داشته باشید. بازخورد و گفتگوی باز برای من بسیار مهم است و فرآیندی است که در برندهای من یکپارچه است. با آن، مهم است که بازخورد بگیرید، گوش دهید و از آن یاد بگیرید، و به جلو حرکت کنید; من هرگز ساکن نمی شوم.

یک چیزی که برای من سخت است اما از آن لذت می برم این است…

توسعه محصول — من یک معتاد محصول هستم (و فکر می کنم همیشه خواهم بود!). من عاشق این هستم که به طور کامل در توسعه محصول غوطه ور شوم – کار بر روی نوآوری، آزمایش ترفندهای مختلف، و غیره. با این حال، همانطور که ما مقیاس را افزایش دادیم، باید یاد بگیرم، به خصوص در سمت محصول، برای تصمیم گیری و ادامه دادن. ماندن بیش از حد در علف های هرز یا حدس زدن دوم، نوید خوبی برای ادامه تکامل نیست.

می‌خواهم مردم مرا بشناسند…

حامی تغییر بودن. کاری که ما با تعهد پانزده درصد انجام داده‌ایم فوق‌العاده با ارزش بوده است، زیرا حتی فراتر از کسب‌وکار من است و سایر برندها، خرده‌فروش‌ها و غیره را تشویق می‌کند تا تغییرات ملموس را اعمال کنند. ما توانسته‌ایم حرکت به سوی فراگیری را تقویت کنیم و می‌توانیم مسئولیت پذیری واقعی را ارتقا دهید.

۱۰ سال دیگر امیدوارم…

آیا نه تنها به کسب و کار من را رشد داد، اما همچنین به توانمندسازی کارآفرینان دیگر – به ویژه کارآفرینان زن و کارآفرینان رنگین پوست کمک کرد. در این مرحله از حرفه‌ام، به اندازه کافی خوش شانس هستم که یک پلتفرم دارم، بنابراین حمایت از کارآفرینان همکار یکی از بزرگترین اولویت‌های من است و مسئولیتی که آن را ساده نمی‌پذیرم. کمبود استعداد وجود ندارد، اما اغلب اوقات کمبود فرصت وجود دارد.

من موفقیت را اینگونه تعریف می کنم…

در جامعه تثبیت شده است. موفقیت شخصی ارزش محدودی دارد اگر دیگران را در کنار خود تقویت نکنید.

این مقاله در اصل در شماره ژوئیه/آگوست ۲۰۲۲ مجله SUCCESS منتشر شد. عکس‌های @pierresnaps.

Emma Grede 100x100 - راه من: اما گرید درباره فرهنگ های فراگیر، هندلینگ
منفی نگری و به جا گذاشتن میراثی که مهم است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی