عمومی

چگونه با ارائه سلامت مناسب کارکنان را حفظ کنیم فواید

چگونه با ارائه سلامت مناسب کارکنان را حفظ کنیم
فواید

برای جلوگیری از تبدیل شدن کارمندان به آمار دیگری در استعفای بزرگ، ممکن است شرکت‌ها بخواهند مزایای سلامتی را که ارائه می‌کنند بازبینی کنند. برخی از صاحبان مشاغل کوچک از مزایایی استفاده می کنند که زمانی به ندرت در خارج از ارتش ایالات متحده یافت می شد – بیمه درمانی بدون هزینه.

میانگین طبق بررسی از بنیاد سلامت خانواده کایزر. با توجه به اینکه فرصت‌های شغلی همچنان نزدیک به بالاترین سطح تاریخ هستند و نرخ بیکاری در ۳٫۶ درصد باقی مانده است، بنیان‌گذاران یکی از بهترین راه‌ها برای جذب و حفظ استعدادها این است که این تعداد از جیب خود را به صفر برسانند. تقریباً نیمی از ۴۷۵ شرکتی که در لیست بهترین مکان‌های کار سال ۲۰۲۲ شرکت Inc. اکنون بیمه درمانی کاملاً با حقوق کارفرما ارائه می‌دهند. طبق بررسی مزایای مدیریت منابع انسانی.

در شرکت نرم افزاری سازمانی Bluestaq یکی از بهترین مکان‌های کاری سال ۲۰۲۲ شرکت، کارکنان کیف پول خود را برای مراقبت‌های بهداشتی برای خود یا هیچ‌کس در خانواده‌های نزدیک خود باز نمی‌کنند. پیمانکار فناوری دفاعی ۶۳ کارمند خود و همچنین همسر، شرکا و فرزندانشان را به طور کامل بیمه سلامت، دندان و بینایی را پوشش می دهد. این سخاوت نادر است و Bluestaq را تنها در میان ۴ درصد از شرکت‌های سراسر کشور قرار می‌دهد که به طور کامل حق بیمه خانواده را پوشش می‌دهند. با این حال ارزان نیست. سال گذشته، شرکت کلرادو اسپرینگز، کلرادو، نزدیک به یک میلیون دلار حق بیمه پرداخت کرد. با این حال، ست هاروی، مدیر عامل شرکت، آیتم خط را به عنوان یکی از معنی دارترین سرمایه گذاری های کسب و کار و ابزار قدرتمندی برای استخدام می داند.

“این چیزی است. هاروی می‌گوید: «ما شروع به شناخته شدن در جامعه خود کرده‌ایم.» هاروی می‌گوید که تقریباً همه کسانی که برای Bluestaq درخواست می‌کنند از مراقبت‌های بهداشتی بدون هزینه شرکت یاد می‌کنند.

تقریباً همه کارمندان در برخی ظرفیت‌ها در طرح مراقبت‌های بهداشتی شرکت می‌کنند، اما هر Bluestaqers که بخواهد قبولی کند، نیمی از هزینه حق بیمه ماهانه را به چک حقوق خود باز می‌گرداند. هاروی می‌گوید با یک طرح بلوچی، پرداخت نقدی می‌تواند بسیار قابل توجه باشد.

“یکی از بهترین چیزها به نظر من. هاروی که در سال ۲۰۱۸ یکی از بنیانگذاران Bluestaq بود و از همان ابتدا هزینه های مراقبت های بهداشتی بالاتری را در بودجه و نرخ های قرارداد خود لحاظ کرد، گفت: ما همیشه این کار را به عنوان یک مزیت از همان ابتدا انجام دادیم. “تغییر مزایای خود در این راه دشوار است.”

اگرچه ممکن است سخت باشد، اما غیرممکن نیست، زیرا بسیاری از Inc. 2022 Best Workplaces ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی بدون هزینه این تغییر را در سال گذشته ایجاد کرد. برای Bizzabo مستقر در نیویورک، همچنین یکی از برگزیدگان بهترین مکان های کار شرکت، تصمیم با نظرسنجی کارمندان شروع شد. پلتفرم فناوری رویداد در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد و پس از بیش از یک دهه فعالیت تجاری، نیروی کار آن همراه با شرکت بالغ شده بود. ۳۸۳ کارمند شامل خانواده ها و فرزندان بیشتری بودند که مراقبت های بهداشتی را به یک اولویت مهم تر تبدیل کرد. در سال ۲۰۲۱، Bizzabo در سهم کارفرمای خود برای بیمه سلامت، دندان و بینایی سرمایه گذاری کرد. تعمیرات اساسی تضمین کرد که ۸۵ درصد از کارمندان، از جمله آنهایی که کودکان را تحت پوشش قرار می دهند، هیچ هزینه ای برای پوشش سلامت پرداخت نمی کنند.

زمانی که تامی گولان، رئیس افسر مردمی در Bizzabo، هم با کارمندان و هم با نامزدهای شغلی صحبت می‌کند، امروز در مقایسه با دو سال پیش، مکالمات پیرامون مزایای پزشکی بسیار بیشتر مطرح می‌شود. جولان گفت: «مردم به منافع علاقه مند هستند. “آنها در مورد نوع مزایایی که به دنبال آن هستند بسیار خاص و عمدی هستند.”

پوشش بهبود یافته Bizzabo باعث ایجاد نتایج مثبت شد. جولان گفت که بازخورد کارمندان فعلی و به جذب افراد جدید در سال گذشته کمک کرد زیرا شرکت در یک دوره رشد قرار داشت.

Osano، یک پلتفرم حفظ حریم خصوصی داده ها است که به وب سایت ها کمک می کند تا از قوانین حریم خصوصی پیروی کنند و ۸۰ درصد حق بیمه کارکنان خود را پوشش دهد. به گفته کایزر، در سال ۲۰۲۱، این شرکت، یکی دیگر از برگزیدگان بهترین محل کار، سهم خود را به ۱۰۰ درصد برای کارمندان و ۵۰ درصد برای افراد تحت تکفل افزایش داد و به گفته کایزر، تنها به ۱۲ درصد از کارفرمایان ایالات متحده پیوست. این شرکت همچنین به نیروی کار کاملاً از راه دور خود کمک هزینه ماهانه برای مزایای وابسته ارائه می‌کند و خط مشی مرخصی والدین خود را به موارد سقط جنین یا مرده‌زایی گسترش داده است. هدف: ایجاد برنامه Osano به قدری جامع که ۳۹ کارمند آن هرگز نگران هزینه های مراقبت های بهداشتی نباشند.

مدیر عامل بنیانگذار Arlo گیلبرت بیش از دو دهه است که استارت‌آپ می‌سازد و می‌گوید بسته مزایایی که Osano ارائه می‌دهد به سهام جدولی در بازار کار امروز تبدیل شده است.

او می گوید: “شما کاندیداهای کالیبر بالاتری خواهید داشت.” در طول فرآیند استخدام، مزایای درجه یک به اوسانو این امکان را داده است که آن بخش از مکالمه را کوتاه نگه دارد و بیشتر بر مهارت های شغلی و تناسب فرهنگی تمرکز کند.

برای هر صاحب کسب‌وکاری که به تغییر فکر می‌کند، گیلبرت می‌گوید بازگشت سرمایه حتی در کوتاه‌مدت واضح است.

او گفت: “این خود را خیلی سریع پس می دهد.” “ریاضیات خیلی خوب کار می کنند. کارمندان شما وقت خود را صرف فکر کردن در مورد مراقبت های بهداشتی نمی کنند. در عوض، آنها مراقبت های بهداشتی مورد نیاز و می خواهند را مصرف می کنند و سپس به دفتر باز می گردند.”

بیشتر بهترین شرکت های محل کار را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چگونه با ارائه سلامت مناسب کارکنان را حفظ کنیم
فوایدمستطیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی