عمومی

4 راه برای بهبود ارتباطات بازاریابی استراتژی

۴ راه برای بهبود ارتباطات بازاریابی
استراتژی

شاید بهترین محصول دنیا را داشته باشید.

اما احتمال زیادی وجود دارد که هیچ کس از آن مطلع نشود … مگر اینکه زمان، پول و تلاش خود را صرف بازاریابی محصول خود کنید.

چگونه استراتژی ارتباطات بازاریابی خود را بهبود بخشید

برای کمک به شما، چهار راه را گردآوری کرده‌ام که می‌توانید با بهبود محصولات خود، محصول خود را بفروشید. استراتژی ارتباطات بازاریابی از طریق پیام های هدفمند، روابط عمومی، رسانه ها و کانال ها. در اینجا یک پیش‌نمایش سریع از تاکتیک‌هایی است که در مورد آن بحث خواهیم کرد:

  1. ذخیره زمان و هزینه با ارسال پست مهمان در نشریات مربوطه،
  2. ایجاد محتوای با کیفیت بالا،
  3. تقویت تلاش های SEO خود،
  4. ارسال ایمیل های با کیفیت به مشتریان فعلی و چشم انداز جدید.

اینها تکنیک های بازاریابی، ارتباطات و روابط عمومی هستند که همه می توانند فوراً یاد بگیرند و به کار گیرند. تمرین باعث عالی می‌شود، بنابراین با خیال راحت شروع به کار کنید و حداقل ۳۰ دقیقه هر روز کاری را به یک یا چند مورد از این فعالیت‌ها اختصاص دهید.

آماده اید؟ بیایید رول کنیم…

۱٫ پست مهمان در انتشارات مناسب با محتوای با کیفیت

وبلاگ نویسی مهمان (یعنی نوشتن مقاله برای انتشاراتی دیگر) در چند سال اخیر شهرت بدی ایجاد کرده است. بسیاری از کسب و کارها از این استراتژی برای ایجاد بک لینک (پیوندهایی به سایت خود) استفاده کرده اند.

کلید اینجا این است که به فکر دریافت یک بک لینک بزرگ و آبدار برای سایت خود به محتوای پست مهمان که ارسال می کنید نباشید، بلکه روی کیفیت تمرکز کنید. از محتوا.

اگر محتوای شما باکیفیت باشد، خوانندگان شما به جستجو می‌پردازند و وب‌سایت شما را در بیوگرافی نویسنده‌تان در انتشارات دیگر پیدا می‌کنند و احتمال خریدشان بیشتر است.

وبلاگ نویسی مهمان می تواند به شما کمک کند:

  1. شهرت قوی در صنعت خود ایجاد کنید.
  2. با پیوند دادن به وب سایت خود در بیوگرافی نویسنده خود ترافیک را افزایش دهید
  3. آگاهی از برند را افزایش دهید

مراحلی که باید دنبال کنید

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • انتشار مناسب را بیابید: به دنبال انتشاراتی باشید که مشتریان شما در آنجا معاشرت می‌کنند. به عنوان مثال: اگر یک برنامه نرم‌افزار متن فروش را اجرا می‌کنید، ممکن است به دنبال وبلاگ‌های فروش بگردید، یا اگر یک شرکت کره آجیل را اداره می‌کنید، ممکن است به دنبال یک وبلاگ سلامت و تندرستی بگردید.
  • محتوای مناسب ایجاد کنید: محتوای شما باید خوانندگان شما را درگیر کند و با دستورالعمل ها و موضوعات نشریه شما هماهنگ باشد. ۱۰ مقاله آخر منتشر شده در یک نشریه را بررسی کنید تا ایده نوع محتوایی را که ممکن است بخواهید در آن مشارکت داشته باشید، بیابید. برای بهترین نتایج، سعی کنید یک تقویم سرمقاله برای انتشاراتی پیدا کنید که موضوعات خاصی را درخواست می کند.

این همیشه ایده خوبی است که به تبلیغ محتوایی که برای انتشارات دیگر می نویسید کمک کنید. البته این نشریه خود مقاله را تبلیغ می کند، اما برای شما نیز خوب است که به دنبال راه هایی برای تبلیغ آن باشید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید، یافتن پیوندهای شکسته به محتوای مشابه و درخواست از آنها برای رفع پیوندها برای اشاره به محتوای شما است.

به عنوان مثال، فرض کنید مقاله ای را در مورد Startup Nation در مورد مدیریت فروش ارسال و منتشر کرده اید. می‌توانید از ابزاری مانند Ahrefs استفاده کنید، URL یک مدیریت فروش محبوب را تایپ کنید. وبلاگ (از آنجایی که نام مقاله شما این است) و می توانید تمام پیوندهای خراب در آن وبلاگ و موضوع را ببینید:

svg%3E - 4 راه برای بهبود ارتباطات بازاریابی
استراتژی

یا می‌توانید یک کلمه کلیدی را در JustReachOut تایپ کنید تا همه پیوندهای خراب در وبلاگ‌های مختلف را پیدا کنید. و آدرس‌های ایمیل برای تماس با آنها:

svg%3E - 4 راه برای بهبود ارتباطات بازاریابی
استراتژی

می‌توانید با ارسال این ایمیل از آنها بخواهید که پیوند شکسته را با پست جامع شما جایگزین کنند:

۲٫ از ارسال پیامک برای تبدیل مخاطبین خود به مشتریان استفاده کنید

ایجاد محتوا اولین قدم فوق العاده برای افزایش ترافیک شما به سایت است. هنگامی که کمی ترافیک دارید، باید سرنخ هایی را که با شما تماس می گیرند به عنوان مشتریان بالقوه تبدیل کنید.

در حالی که اکثر کسب و کارها از ایمیل و تلفن برای پیگیری، برقراری ارتباط و رزرو نسخه نمایشی برای فروش مشتریان احتمالی خود استفاده می کنند، راه بسیار بهتری وجود دارد. برای انجام این کار.

به گفته کریس بریسون از SalesMsg، پیام‌های متنی ۸۵% نرخ پاسخ دیوانه‌واری از مشتریان احتمالی دارند، در حالی که ایمیل و تلفن در بهترین حالت حدود ۳۵% هستند. شرکت بریسون روزانه میلیون‌ها پیام متنی را پردازش می‌کند و آنها شریک رسمی HubSpot برای پیام‌های متنی تجاری هستند.

بریسون اخیراً برخی از بهترین نمونه‌های نمونه پیام‌های متنی را که مشتریانش برای مشتریان خود در وبلاگ خود ارسال می‌کنند گردآوری کرده است.< /p>

svg%3E - 4 راه برای بهبود ارتباطات بازاریابی
استراتژی

با استفاده از پیامک، شما می تواند یک قیف مستقیم از گرفتن سرنخ تا نسخه نمایشی فروش ایجاد کند و فروش واقعی را دنبال کند.

کلید اینجا تیم فروش خود را به درستی مدیریت کنید، و کل تیم را برای بسته شدن آماده کنید تماس بگیرید، اسکریپت ایجاد کنید و با مشتریان بالقوه تعامل برقرار کنید.

یکپارچه سازی پیامک با استراتژی های بازاریابی چند کاناله

برای به حداکثر رساندن اثربخشی پیامک پیام کوتاه، آن را در یک استراتژی بازاریابی چند کاناله گسترده تر ادغام کنید. این رویکرد تضمین می‌کند که مشتریان پیام‌های ثابتی را در کانال‌های مختلف دریافت می‌کنند، چه ایمیل، رسانه‌های اجتماعی یا پیامک. یک استراتژی ارتباطات بازاریابی یکپارچه تجربه مشتری را افزایش می دهد و پیام برند شما را تقویت می کند.

ردیابی و تجزیه و تحلیل عملکرد پیامک: عملکرد کمپین های پیامکی خود را نظارت و تجزیه و تحلیل کنید. از ابزارهای تحلیلی برای ردیابی نرخ باز، نرخ پاسخ و نرخ تبدیل استفاده کنید. این داده ها به اصلاح استراتژی پیامک شما و درک نحوه تکمیل کانال های بازاریابی دیگر برای یک رویکرد جامع کمک می کند.

۳٫ صفحات فرود سفارشی ایجاد کنید

اگر قبلاً یک برند، شهرت و مشتریان وفادار دارید، باید مشتریان خود را به سمت یک صفحه فرود سفارشی هدایت کنید.

برخلاف یک وب سایت صفحه اصلی، صفحات فرود فقط محتوایی خاص برای کمپین روابط عمومی خود داشته باشید (خواه افزایش آگاهی از یک محصول جدید، افزایش فروش برای محصول جدید، گرفتن ایمیل، و غیره). داشتن پیام رسانی متمرکز و هدفمند.

به عنوان مثال:

  • Housecall Pro نرم افزاری برای متخصصین خدمات است. در حالی که آنها نظافت، مراقبت از چمن، لوله کش، کنترل آفات، شرکت های HVAC و بسیاری موارد دیگر را هدف قرار می دهند، صفحات فرود فوق العاده ای را برای هر صنعت ایجاد می کنند. در اینجا، آنها یک صفحه فرود برای هدف قرار دادن لوله کش ها طراحی کرده اند.

svg%3E - 4 راه برای بهبود ارتباطات بازاریابی
استراتژیتصویر منبع)

    <اگر به این صفحه فرود نگاه کنید، می بینید که آنها محتوا را برای لوله کش ها تنظیم کرده اند. آنها گواهی نامه های دیگر لوله کش ها را گنجانده اند، جامعه لوله کشی خود را به نمایش گذاشته اند، و حتی پست های وبلاگ مربوط به هر لوله کش را شامل می شوند. با هدف قرار دادن صریح لوله‌کش‌ها و نه هر حرفه‌ای خدمات، شخصی‌تر و مرتبط‌تر به نظر می‌رسد، که به افزایش تبدیل و فروش کمک می‌کند.

بهینه‌سازی صفحات فرود برای تبدیل

تجربه کاربر و ملاحظات طراحی: یک صفحه فرود موثر باید کاربرپسند و از نظر بصری جذاب باشد. بر ایجاد یک تجربه کاربری یکپارچه با ناوبری بصری و طراحی تمیز تمرکز کنید. از تصاویر با کیفیت بالا، کپی جذاب، و دکمه‌های فراخوان برای اقدام (CTA) برای راهنمایی کاربران به سمت اقدام مورد نظر، چه خرید، ثبت نام یا دانلود منبع استفاده کنید.

< قوی>شخصی سازی و تست A/B: صفحات فرود را بر اساس رفتار و ترجیحات کاربر شخصی سازی کنید. از تست A/B برای آزمایش عناصر مختلف صفحه فرود مانند سرفصل ها، تصاویر و CTA استفاده کنید. این رویکرد به شناسایی موثرترین ترکیب‌هایی که باعث ایجاد تبدیل می‌شوند کمک می‌کند.

۴٫ ایمیل های بهتری برای مشتریان خود ارسال کنید

در سال ۲۰۱۸، تعداد ایمیل های ارسال و دریافت شده در سطح جهانی در سال ۲۰۱۹ ۲۸۱٫۱ میلیارد و ۲۹۳٫۶ میلیارد بود.

بنابراین اگر می‌خواهید در این رشد شرکت کنید و ایمیل‌هایتان خوانده شود، باید بهینه‌سازی کنید. آنها را.

به همین دلیل است که وقتی نوبت به بازاریابی یک محصول جدید می رسد، توصیه می کنیم ایمیل های بهتری برای مشتریان فعلی خود ارسال کنید.

چرا؟

مشتریانی که دو بار قبل از شما خرید کرده اند نه برابر بیشتر از خریدارانی که برای اولین بار می‌خواهند تبدیل شوند. و بازاریابی ایمیلی همچنان کار می کند! According DMA، به ازای هر ۱ دلاری که برای بازاریابی ایمیلی خرج می کنید، می توانید انتظار بازدهی متوسط ​​۳۲ دلاری داشته باشید.

اما اگر در تجارت تازه کار هستید و مشتری ندارید، می توانید در نظر بگیرید. ایجاد یک صفحه فرود که ایمیل ها را ضبط می کند.

یک صفحه فرود می تواند به شما کمک کند تا با مشتریان احتمالی خود ارتباط برقرار کنید، در حالی که ایمیل ها می توانند به شما در ایجاد این ارتباط کمک کنند.

پس چگونه ایمیل های بهتری ارسال می کنید. ?

ارسال ایمیل‌های خوش‌آمدگویی یا فعال‌سازی بلافاصله

ایمیل‌های خوش‌آمدگویی فوری دارای نرخ باز بالاتر ۵۰٪ است که باعث می شود آنها ۸۶٪ مؤثرتر از خبرنامه های استاندارد باشند.

در حالی که بسیاری از شرکت ها بلافاصله ایمیل های خوشامدگویی ارسال می کنند، ما Invision’s  ‘ را دوست داریم. بابت اشتراک ایمیل متشکریم. نه تنها بلافاصله ارسال شد، بلکه با دادن یک کیت رابط کاربری رایگان به مشترکین نیز ارزش بیشتری ارائه کرد.

svg%3E - 4 راه برای بهبود ارتباطات بازاریابی
استراتژی

(تصویر منبع)

هنگام ارسال ایمیل‌های فعال‌سازی، با یک ایمیل تبریک شروع کنید که از افراد خوش آمد می گوید، مانند این یکی از RightInbox:

“همانطور که وعده داده شده بود، این …” – این پیام تبریک ایمیل طبیعی است و به ایجاد رابطه با مخاطبان شما کمک می کند.

ایمیل های تشکر ارسال کنید

همه عاشق تشکر مؤدبانه هستند! شما باید اینها را پس از اینکه شخصی مشترک شد، محصولی را خرید، دوستی را معرفی کرد و غیره ارسال کنید. آنها تعامل را افزایش می دهند و کمک به ایجاد رابطه شرکت شما با مشتریان خود.

در اینجا نمونه ای از تشکر Grammarly از کاربرانش است.

(تصویر منبع)

با استفاده از شوخ طبعی و شخصی سازی مانند Grammarly، می توانید تصویر برند و ارتباط با مشتریان وفادار خود را بهبود بخشید.

ارسال ایمیل های آموزشی برای جذب مشتریان و کاربران

خبرنامه حیات و نبض برند و تجارت شما است. خبرنامه های آموزشی نباید افرادی را که دچار اسهال کلامی در مورد “چگونه ترافیک خود را ۱۰ برابر کنیم” خسته کنند، بلکه در عوض اطلاعات مفید و قابل هضم را به اشتراک بگذارند که می تواند به مشتریان کمک کند تا کسب و کار خود را افزایش دهند.

هر بخش از ایمیل آموزشی شما باید شامل شود. عبارت زیر

برای خبرنامه‌هایی که به‌طور منظم برنامه‌ریزی می‌شوند، حفظ ساختار یکسان برای یکپارچگی مهم است، و به گیرندگان در تلفن همراه و دسک‌تاپ اجازه می‌دهد ایمیل را مرور کنند و تصمیم بگیرند که چه محتوایی برایشان جالب‌تر است. سپس، می‌توانند به سرعت به بخش‌هایی که می‌دانند می‌خواهند بخوانند برگردند.

این ایمیل زیر از HubSpot شامل منابع مختلفی از جمله راهنماهای آموزشی، بحث‌های انجمن، ابزارها و اخبار محصول است. نامه رشد بهتر با یک بخش برای هر خواننده در میان مخاطبان گسترده CRM توزیع می شود.

نگاهی به رویکرد Hubspot

در اینجا چگونه جردن پریتکین، رئیس بازاریابی ایمیلی در Hubspot CRM این ایمیل را شرح می دهد:

«نامه رشد بهتر

خط موضوع: ایمیل بازاریابی و تبلیغات، اکنون در HubSpot CRM رایگان است

هدف: خوانندگان و مشارکت

عملکرد: نرخ باز: ۴۰% | نرخ کلیک: ۲۰%

اطلاعات آماری و نکات مهم

براساس به Jordan Pritikin، ایمیل و بازاریابی رشد در HubSpot، این خبرنامه به تیم کمک کرد تا یاد بگیرند که:

  • بهتر است ایمیل‌های خبرنامه را برای یکپارچگی طراحی کنید. سعی کنید برای گیرندگان یک مرور مختصر از محتوا و یک فراخوان برای اقدام واضح برای دسترسی سریع به اطلاعات مورد نظرشان ارائه دهید.
  • اصطلاح «رایگان» باعث افزایش کلیک‌ها شد. نرخ‌ها، زمانی که هم در ایمیل و هم در تماس‌ها برای اقدام صفحه وب استفاده می‌شوند، به ۳۰ درصد می‌رسد. برای این خبرنامه خاص، HubSpot تصمیم گرفت از این آموخته ها استفاده کند و اصطلاح “رایگان” را در موضوع ما به کار گیرد. موضوع و محتوای این خبرنامه باعث شد که از سایر ایمیل‌های ارسالی بهتر عمل کند. منجر به پربازده ترین ایمیل خبرنامه در سال می شود و ۴۰ درصد از گیرندگان را تشویق می کند تا آن را باز کنند.
  • اگر بتوانید اطلاعاتی را به مشتریان بالقوه خود ارائه دهید که در طول زمان مفید و قابل اجرا هستند، آنها همچنان ایمیل های شما را باز می کنند. زمانی که برند شما در سطح بالایی قرار دارد، مخاطبان شما زمانی که آماده کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت شما هستند، به شما فکر خواهند کرد. این یک برد-برد است!

ایجاد کمپین های ایمیل قانع کننده

بخش بندی برای پیام های هدفمند: لیست ایمیل خود را برای ارائه هدفمندتر و مرتبط تر تقسیم کنید. محتوا برای گروه های مختلف در بین مخاطبان شما. ایمیل ها را بر اساس عواملی مانند سابقه خرید، مکان و علایق شخصی سازی کنید. این تقسیم‌بندی منجر به تعامل و نرخ تبدیل بالاتری می‌شود.

برندسازی و داستان سرایی منسجم : اطمینان حاصل کنید که ایمیل‌های شما منعکس کننده صدای برند شما و زیبایی‌شناسی آن هستند. از تکنیک های داستان سرایی استفاده کنید تا ایمیل های خود را جذاب تر و به یاد ماندنی تر کنید. داستان هایی در مورد سفر برند خود، تجربیات مشتری، یا تاثیر محصولات و خدمات خود به اشتراک بگذارید. روایت‌های جذاب می‌تواند ارتباطات عاطفی با مخاطبان شما ایجاد کند و وفاداری را افزایش دهد.

گزارش‌های مطبوعاتی بهتر بنویسید

اعلامیه‌های مطبوعاتی برای اطلاع مشتریان و مشتریان جدید بالقوه کلیدی هستند.

اما، بیشتر انتشارات مطبوعاتی هنوز در دهه ۱۸۰۰ باقی مانده‌اند.

به‌جای بیانیه‌های مطبوعاتی خسته‌کننده‌ای که هیچ‌کس آن‌ها را نمی‌خواند، انتشارات مطبوعاتی شما باید از قالب مشخص و ثابتی پیروی کنند.

این به شما کمک می کند تا شانس خود را برای واداشتن روزنامه نگاران به انتشار آن و انتشار آن فراتر از فهرست ایمیل شما افزایش دهید.

در اینجا یک قالب عالی برای انتشار مطبوعاتی آمده است. می‌توانید دنبال کنید:

  1. Teadline: توجه را در اینجا جلب کنید و روی موضوع مورد نظر تمرکز کنید. آیا عرضه محصول است؟ بودجه کسب و کار جدید؟ مشخص کنید.
  2. مکان: کجا این اتفاق می افتد؟
  3. سرنخ: اولین پاراگراف در نسخه شما برای خلاصه کردن مهمترین اطلاعات.
  4. بدن: جزئیات بیشتری را ارائه کنید در حال گسترش است.
  5. Boilerplate: شرکت خود را تنها در ۱-۲ جمله توصیف کنید.
  6. مخاطبین را فشار دهید: نام و جزئیات تماس را برای کارمند مناسب در کسب و کار خود ارائه دهید.
  7. < /tbody>

    استراتژی ایمیل توضیحات مثال
    ایمیل های خوش آمد گویی فوری ارسال ایمیل های خوشامدگویی بلافاصله نرخ باز شدن را تا ۵۰% افزایش می دهد و ۸۶% موثرتر از خبرنامه های استاندارد است. Invision’s ‘Thanks for subscription’s ایمیل با یک کیت رابط کاربری رایگان.
    ارسال ایمیل های تشکر سپاسگزاری خود را پس از اشتراک، خرید، ارجاع، و غیره ابراز کنید. تعامل و روابط با مشتری را تقویت می کند. ایمیل تشکر شخصی و طنز آمیز Grammarly.< /td>
    ایمیل های آموزشی برای تعامل اطلاعات مفید و قابل هضم را در خبرنامه ها به اشتراک بگذارید. یک ساختار ثابت برای خوانایی و مرتبط بودن حفظ کنید. «نامه بهتر رشد» HubSpot راهنماها و به‌روزرسانی‌ها را ارائه می‌دهد.
    بهینه سازی بیانیه های مطبوعاتی مدرن سازی بیانیه های مطبوعاتی با عناوین جلب توجه، مکان، سرنخ مختصر، جزئیات بدنه، و اطلاعات تماس. قالب انتشار مطبوعاتی موثر برای انتشار بیشتر.

    نتیجه گیری

    فروش محصولات جدید می تواند چالش برانگیز باشد.

    به همین دلیل است که باید با ارسال پست مهمان در نشریات مربوطه شهرت خود را افزایش دهید، محتوای باکیفیت بنویسید تا بک لینک ها را تقویت کنید، صفحات فرود سفارشی ایجاد کنید، و ایمیل های بهتری برای مشتریان و مشتریان احتمالی خود ارسال کنید.

    عجله نکنید و سعی نکنید محصول خود را فوراً بفروشید.

    پیش فروش در محیط کسب و کار امروزی به ندرت جواب می دهد.

    اگر این چهار تکنیک بالا را دنبال کنید، به شما کمک می‌کند تا در معرض دید آنلاین قرار بگیرید، مخاطب ایجاد کنید و در طول زمان با مشتریان احتمالی و مشتریان خود رابطه قوی ایجاد کنید.

    بازار هدف خود را پیدا کنید. با آنها درگیر شوید. و اعتماد مشتریان خود را به دست آورید.

    این را دنبال کنید، در کمترین زمان فروش زیادی خواهید داشت!

    تصویر: $


    بیشتر در: استراتژی بازاریابی
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی