عمومی

کمک های مالی مشاغل کوچک با مهلت های ژانویه

کمک های مالی مشاغل کوچک با مهلت های ژانویه

شروع سال جدید بهترین زمان برای ارزیابی اهداف کسب و کار شما و تعیین میزان بودجه لازم برای دستیابی به آنها است. برنامه های کمک مالی کسب و کار کوچک ممکن است به شما در دستیابی به اهداف مختلف در سال ۲۰۲۳ کمک کند. و در حال حاضر فرصت های زیادی باز است. اگر می‌خواهید سال جدید را با هجوم بودجه آغاز کنید، این کمک‌های بلاعوض کسب‌وکارهای کوچک در ژانویه مهلت دارند.

همکاری الف> با دسترسی به سرمایه برای کارآفرینان برای حمایت از کسب و کارهای کوچک محلی از طریق برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک قانون طرح نجات آمریکا. این برنامه شامل ۶۰۰۰۰۰ دلار از بودجه ARPA برای کمک به مشاغل محلی است که تحت تأثیر منفی این بیماری همه گیر قرار گرفته اند. دوره درخواست در ۳ ژانویه بسته می شود.

svg%3E - کمک های مالی مشاغل کوچک با مهلت های ژانویه

کمک هزینه کسب و کار کوچک منطقه ای اقلیت دالس

اتاق بازرگانی منطقه ای دالس در نورث همپتون، ماساچوست کمک هزینه کسب و کار کوچک اقلیت را در اوایل سال جاری راه اندازی کرد. کمیته حقوق صاحبان سهام و گنجاندن اتاق، این برنامه را برای کمک به کسب‌وکارهای اقلیت‌ها و ایجاد یک جامعه فراگیر تسهیل می‌کند. این برنامه تا ۶ ژانویه درخواست می‌پذیرد.

برنامه کمک هزینه نمای آهوسکی

اخوسکی، کارولینای شمالی اخیرا دومین دور کمک مالی را تصویب کرد برای کمک به مشاغل کوچک خیابان اصلی خود. برنامه کمک هزینه نما وجوهی تا سقف ۲۰۰۰ دلار را برای مشاغل واجد شرایط فراهم می کند. متقاضیان باید صاحبان مشاغل یا دارایی تجاری در خیابان اصلی باشند و تا ۱۳ ژانویه درخواست ارسال کنند.

هزینه های جدید لندن WBDC

نیو لندن، کانکتیکات و شورای توسعه تجارت زنان با پشتیبانی از مشاغل محلی از طریق بودجه و آموزش. کسب و کارهای واجد شرایط ممکن است کمک های مالی بین ۲۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار دریافت کنند. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید انتفاعی باشند، متعلق به ساکنان کانکتیکات باشند، حداقل دو سال فعالیت داشته باشند و فروش سالانه بین ۲۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰۰ دلار داشته باشند. برای واجد شرایط بودن، لازم نیست که مشاغل متعلق به زنان باشند. مهلت بررسی بعدی ۱۵ ژانویه است. پس از آن، درخواست ها به صورت ماهانه تا زمان اتمام بودجه بررسی می شوند.

Pleasanton برنامه کمک هزینه سرمایه گذاری تجاری

پلیسانتون، تگزاس اخیرا مهلت برنامه کمک مالی Pleasanton Business Ventures خود را تمدید کرد. پنج کسب و کار محلی کمک های مالی تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار را برای حمایت از پروژه های رشد و توسعه دریافت خواهند کرد. برای واجد شرایط بودن، مشاغل Pleasanton باید در IRS و وزیر امور خارجه تگزاس ثبت شوند. این شهر از طریق دوره درخواست که در ۱۵ ژانویه به پایان می رسد، کمک های فنی را در اختیار مشاغل واجد شرایط قرار می دهد.

کمک های مالی کسب و کار کوچک استاتن آیلند

شرکت توسعه اقتصادی استاتن آیلند شراکت با اتاق بازرگانی ایالتن آیلند برای اجرای یک برنامه کمک مالی جدید. این صندوق که با حمایت ۱۰ میلیون دلاری طرح احیای مرکز شهر نیویورک حمایت می شود، کمک های مالی ۵۰۰۰ دلاری را برای هر کدام ارائه خواهد کرد. کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند از این بودجه برای تکمیل پروژه‌های کوچک مانند بهبود ویترین فروشگاه استفاده کنند. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید در نواحی سنت جورج، تامپکینزویل و استاپلتون قرار داشته باشند و تا ۱۵ ژانویه درخواست ارسال کنند.

Grant Programs Food Las Vegas

لاس وگاس پیشنهاد الف> کمک های بلاعوض به مشاغل محلی که می خواهند به افراد نیازمند غذا ارائه دهند. این برنامه شامل ۳٫۸ میلیون دلار بودجه فدرال است که به مشاغل واجد شرایط کمک می کند تا برنامه های غذایی را در جوامع محروم ایجاد و اجرا کنند. از آنجایی که این برنامه از طریق قانون طرح نجات آمریکا تأمین می شود، متقاضیان باید شرایط فدرال را برآورده کنند. آخرین مهلت درخواست ۱۷ ژانویه است.

کمک هزینه حمایت از بازیابی اقتصادی شهر هاپکینتون

کمک هزینه حمایت از بازیابی اقتصادی شهر هاپکینتون در ماساچوست ارائه ۱۰۰۰۰۰ دلار برای حمایت از مشاغل محلی. کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند برای پوشش هزینه‌های عملیاتی مختلف، از جمله اجاره، موجودی، یا لوازم مرتبط با COVID-19، برای کمک هزینه‌های تا سقف ۵۰۰۰ دلار درخواست دهند. درخواست ها باید تا ۱۹ ژانویه به دفاتر شهر ارسال شوند.

City of Boise Small Business Grant

برنامه گرنت مشاغل کوچک شهر بویز در حال حاضر پذیرفتن برنامه های کاربردی از مشاغل محلی که تحت تاثیر منفی این همه گیری قرار گرفته اند . این شهر برای تسهیل این برنامه با United Way of Treasure Valley همکاری می کند. مشاغل واجد شرایط می توانند برای کمک هزینه های کوچک ۴۰۰۰ دلاری درخواست دهند. برای واجد شرایط بودن، مشاغل باید کمتر از ۲۰ کارمند و کمتر از ۱ میلیون دلار فروش سالانه داشته باشند. دوره درخواست در ۳۱ ژانویه بسته می‌شود.

برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google دنبال کنید .

تصویر: $

بیشتر در: کسب و کار کوچک کمک هزینه


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی