5 روش بدون درد برای ساختن برند شخصی
۵ روش بدون درد برای ساختن برند شخصی
به عنوان مدیر اجرایی، من هر روز با بنیانگذاران کار می کنم تا به آنها کمک کنم
اما یک زمینه وجود دارد که بسیاری از بنیانگذاران آن را عقب می اندازند. وقتی شروع به صحبت با آنها در مورد برای ساختن یک برند شخصی، آنها اغلب حالت تدافعی و سرسختانه ای مقاوم می کنند.
من می توانم آن را درک کنم. یک بنیانگذار می خواهد زمانی را صرف ساختن محصول، صحبت با مشتریان و هدایت کسب و کار کند. ساختن برندهای آنها اغلب سطحی و اتلاف وقت گرانبها به نظر می رسد.
اما نادیده گرفتن نام تجاری شخصی خود اشتباه است. به عنوان یک بنیانگذار، فضای اطراف شما می تواند درها را باز کند. وقتی مشخصات خود را بالا می برید به عنوان یک رهبر فکری شناخته می شوید و این تخصص به شرکت شما تعلق می گیرد. و البته هرچه بیشتر شناخته شوید، شرکت شما بیشتر شناخته می شود.
بنابراین در اینجا ۵ راه برای (بی دردسر) ساختن نام تجاری خود آورده شده است.
هدف خود را به یاد بیاورید
اگر ساختن برند شما تماماً به شما مربوط می شود، جای تعجب نیست که احساس می کنید وقتی حتی به آن فکر میکنید کمی بداخلاق هستید. اما ساختن برند شما اصلاً به شما مربوط نیست. این در مورد این است که شما برای چه چیزی ایستاده اید و چرا شرکت خود را ساخته اید. این به دنیا می گوید که محصول، خدمات و شرکت شما چقدر عالی است. این به معنی لاف زدن در مورد تیم در سطح جهانی شما و اینکه چقدر در ایجاد، کارکرد و جذب مشتری فوق العاده هستند.
شما به عنوان موسس یک پلتفرم منحصر به فرد برای شناخته شدن بیشتر دارید تا مردم بتوانند شما را بهتر بشناسند، به شرکت شما علاقه مند شوند و در نهایت به شرکت شما کمک کنید تا به موفقیت بزرگی دست یابد. و همچنین، برای اینکه دنیا از محصولات تغییر دهنده زندگی شما مطلع شود. آیا مخفی نگه داشتن آن خسیس نیست؟
شبکه خود را بسازید
و صحبت از افراد دیگر، یکی از راههای ساختن برندتان این است که به دیگران اجازه دهید این کار را برای شما انجام دهند. مردم با شما ملاقات میکنند، متوجه میشوند که در حال انجام چه کاری هستید، و بخشی از قبیله اطراف شما میشوند که میتوانند شما را توصیه کنند، تضمین کنند، و به شما کمک کنند تا در مورد خود و شرکتتان صحبت کنید.
این یکی از دلایل متعددی است که مهم است که به سرپرستی و تغذیه شبکه. هزاران کتاب و مقاله برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد، اما مهمترین ابزار این است که وقت بگذارید تا با افراد جدید آشنا شوید. راههایی بیابید تا مطمئن شوید که با گروههای مختلفی از افراد ملاقات میکنید و به یاد داشته باشید که در تماس باشید.
صحبت کنید
بسیاری از مردم در مورد%DA%AF%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1%20%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C.%20>%D8%8C%20%D9%BE%D8%B3%20%D8%A7%DA%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%AF.%20%D8%A7%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A2%D9%86%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%20%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A8%D8%B4%D9%86%D9%88%D9%86%D8%AF.%20%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AC%D9%85%D8%B9%20%DA%86%DB%8C%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%86%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B3%D8%A8%DA%A9%20%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%B2%20%D8%AF%D8%B1%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%86%20%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF%20%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF.%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DB%8C%DA%A9%20%DA%86%D8%AA%20%DA%A9%D9%86%D8%A7%D8%B1%20%D8%A2%D8%AA%D8%B4%20%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85%20%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%BE%D9%86%D9%84%20%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86%D9%87%20%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C%20%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85%20%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%DB%8C%D8%A7%20%D8%AD%D8%AA%DB%8C%20%DB%8C%DA%A9%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D9%81%D9%82%D8%B7%20%DA%A9%D9%85%DB%8C%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%B9%D8%B5%D8%A8%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%D9%88%20%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82%D9%87%20%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A2%D9%86%D8%AC%D8%A7%20%D8%A8%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%AF.%20
به مطبوعات بله بگویید
این یکی کاملاً واضح است، اما من اغلب با بنیانگذارانی مواجه میشوم که نمیخواهند با روزنامهنگاران صحبت کنند و از فرصتی برای حضور در تلویزیون یا پادکست عبور کنند. این یک اشتباه است زیرا رسانه ها در همه اشکال می توانند صدای شما و پیام شما را تقویت کنند. بنابراین گام اول این است که به سادگی از آن فرصتها استفاده کنید.
علاوه بر این، ایجاد روابط با روزنامه نگاران، وبلاگ نویسان و پادکست ها به عنوان بخشی از شبکه شما مفید است. شما می توانید این کار را با معرفی خود در رویدادها و آگاه کردن آنها از حوزه تخصصی خود انجام دهید. همچنین، با برقراری ارتباط با کارشناسان دیگر در شبکه خود، به آنها کمک کنید. به آنها لطفی کنید، و ممکن است به نفع شما باشد.
تو باشید
ممکن است از فهمیدن اینکه چقدر مردم مایلند شما را شخصا بشناسند متعجب شوید. آنها می خواهند بدانند از چه چیزهایی لذت می برید، ناراحتی های حیوان خانگی شما و علایق عجیب و غریب شما. بنابراین بهجای اینکه سعی کنید بهعنوان یک سر سخنگو ظاهر شوید، بگذارید مردم بدانند که شما در حال یادگیری شعبده بازی یا لذت بردن از بیدار شدن در ساعت ۴ صبح با فرزندتان هستید که نمیخوابد. این انسانیت شماست که مردم بیشتر به آن متصل خواهند شد.
برند شخصی شما بخش مهمی از موفقیت شما به عنوان یک بنیانگذار و موفقیت شرکت شما است. مطمئن شوید که مدتی را برای درخشش آن اختصاص داده اید.
این یکی کاملاً واضح است، اما من اغلب با بنیانگذارانی مواجه میشوم که نمیخواهند با روزنامهنگاران صحبت کنند و از فرصتی برای حضور در تلویزیون یا پادکست عبور کنند. این یک اشتباه است زیرا رسانه ها در همه اشکال می توانند صدای شما و پیام شما را تقویت کنند. بنابراین گام اول این است که به سادگی از آن فرصتها استفاده کنید.
علاوه بر این، ایجاد روابط با روزنامه نگاران، وبلاگ نویسان و پادکست ها به عنوان بخشی از شبکه شما مفید است. شما می توانید این کار را با معرفی خود در رویدادها و آگاه کردن آنها از حوزه تخصصی خود انجام دهید. همچنین، با برقراری ارتباط با کارشناسان دیگر در شبکه خود، به آنها کمک کنید. به آنها لطفی کنید، و ممکن است به نفع شما باشد.
ممکن است از فهمیدن اینکه چقدر مردم مایلند شما را شخصا بشناسند متعجب شوید. آنها می خواهند بدانند از چه چیزهایی لذت می برید، ناراحتی های حیوان خانگی شما و علایق عجیب و غریب شما. بنابراین بهجای اینکه سعی کنید بهعنوان یک سر سخنگو ظاهر شوید، بگذارید مردم بدانند که شما در حال یادگیری شعبده بازی یا لذت بردن از بیدار شدن در ساعت ۴ صبح با فرزندتان هستید که نمیخوابد. این انسانیت شماست که مردم بیشتر به آن متصل خواهند شد.
برند شخصی شما بخش مهمی از موفقیت شما به عنوان یک بنیانگذار و موفقیت شرکت شما است. مطمئن شوید که مدتی را برای درخشش آن اختصاص داده اید.
تیم کوک