عمومی

آیا می خواهید بهترین کارگران را استخدام کنید؟ به آنها یک دیجیتال عالی بدهید تحقیقات جدید می گوید، تجربه کارمندان

آیا می خواهید بهترین کارگران را استخدام کنید؟ به آنها یک دیجیتال عالی بدهید
تحقیقات جدید می گوید، تجربه کارمندان

کاهش سرمایه گذاری خود در کار از راه دور چشم انداز به دلیل پیش بینی اقتصادی آشفته؟ نه چندان سریع.

برای مدتی، احساس می‌شد که دنیا در یک کنترل کاملاً از راه دور و کار ترکیبی چشم انداز. به نظر می‌رسید که ما پس از یک دوره آشفتگی فوق‌العاده در حال سقوط به یک شیار و عصر جدیدی هستیم.

اکنون، تورم، ترس های احتمالی از رکود اقتصادی، و عدم اطمینان در مورد نرخ بهره باعث شده است که برخی از کارفرمایان کنترل را به دست بگیرند. پیشنهادهای کاری در حال لغو شدن است. شرکت‌ها زمانی که هفته‌ها پیش در تلاشی دیوانه‌وار برای جذب استعدادها، بودجه‌های خود را افزایش می‌دادند، اخراج می‌کردند. شرکت هایی که به طور کامل تغییر دائمی را به کار از راه دور و ترکیبی پذیرفته بودند، اکنون در حال حدس زدن دوم هستند و نمی دانند که آیا تغییر قدرت به این معنی است که می توانند باعث بازگشت به دفتر شوند.

این زیگزاگ برای نامزدها و کارفرمایان فراتر از استرس است. و هنوز. و هنوز. اگر غریزه شما به عنوان یک کارفرما این است که با دوری جستن از محیط کار از راه دور عکس العمل نشان دهید، ممکن است وضعیت بسیار بدتری داشته باشید. چرا؟

کارکنان چه چیزی را برای حرکت رو به جلو می خواهند

استعدادهای برتر خود را ساخته اند صداها بسیار واضح است: آنها نمی خواهند مجبور شوند تمام وقت در دفتر کار کنند. آمار خود گویای این موضوع است. ایوانتی اخیراً یک مطالعه ای در مورد وضعیت تجربه کارمندان دیجیتال انجام داده است. (DEX). این مطالعه ۱۰۰۰۰ کارمند اداری، متخصصان فناوری اطلاعات و C-suite را مورد بررسی قرار داد تا سطح اولویت‌بندی و پذیرش DEX در سازمان‌ها و چگونگی شکل‌دهی آن به تجربیات کاری روزانه کارکنان ارزیابی شود.

نتایج چشم‌گشا هستند: فقط ۱۳ درصد از کارکنان دانش ترجیح می‌دهند که منحصراً در دفتر کار کنند.

سیزده درصد. اگر اصرار به حضور حضوری و تمام وقت دارید، ۸۷ درصد از نامزدها بلافاصله از میز خارج می‌شوند.

حتی اگر در آینده قابل پیش‌بینی به یک بازار کارفرمایان کامل تبدیل شود، به این معنی نیست که ۸۷ درصد از نامزدهای بالقوه بیگانه کردن، کسب‌وکار هوشمندانه‌ای است.

این مطالعه همچنین نشان داد که کارکنان نظرات قوی در مورد آنچه DEX آنها شامل می شود دارند. برای افزایش رضایت شغلی، پاسخ دهندگان می گویند که مایلند کارفرمایانشان بر آن تاکید کنند:

  • ۳۰ درصد: ارتقاء سخت افزار من
  • ۲۵ درصد: بهبود سلف سرویس فناوری اطلاعات
  • ۲۴ درصد: نرم افزارها و ابزارهای بصری تر

مدیر عامل ایوانتی، جف ابوت، می‌گوید: «کاملاً جذاب است. . “تجربه دیجیتالی کارمندان یکی از دلایل اصلی انتخاب کارفرمای بعدی توسط کارمندان جدید است و کارمندان فعلی نیز شروع به اندازه‌گیری این تجربه می‌کنند. این شبیه نحوه استفاده ما از Yelp برای رتبه‌بندی رستوران‌ها است – نه فقط برای غذا، بلکه برای این تجربه.”

به‌علاوه، ۴۹ درصد از کارمندان گزارش می‌دهند که از فناوری و ابزارهای سازمان خود ناامید شده‌اند. ۶۴ درصد دیگر معتقدند که نحوه تعامل آنها با فناوری به طور مستقیم بر روحیه تأثیر می گذارد. پیشنهادات بیشتر:

  • ۲۶ درصد از کارمندان به دلیل نداشتن فناوری مناسب، به ترک شغل خود فکر می‌کنند.
  • ۴۲ درصد به این نتیجه رسیده‌اند. پول خود را صرف فناوری بهتر کردند تا کارآمدتر کار کنند.
  • ۶۵ درصد معتقدند اگر فناوری بهتری در اختیار داشته باشند، بهره وری بیشتری خواهند داشت.

سرمایه‌گذاری در فناوری فقط برای بهبود بهره‌وری نیست. این همچنین در مورد تسهیل موثر یک ساختار کاری انعطاف پذیر است. این مطالعه نشان داد که ۵۶ درصد از CXO ها هنوز احساس می کنند که کارمندان برای بهره وری باید در دفتر حضور داشته باشند، اما تحقیقات نشان می دهد که این یک تصور است – احتمالاً بر اساس سنت و فرضیات ساخته شده است – نه واقعیت.

طنز این است که این تصور تا حدی ناشی از این تصور است که کارکنان منابع لازم برای دسترسی ایمن به ابزارهای مورد نیاز برای انجام بهترین کار خود را ندارند. . در همین حال، نظرسنجی Digital Employee Experience نشان می‌دهد که کارمندان از راه دور می‌خواهندبهترین کار خود را انجام دهند — آنها فقط به ابزارهای مناسب برای انجام آن نیاز دارند. کارفرمایان می توانند با تسهیل دسترسی از راه دور یکپارچه موانع خود را برطرف کنند. این می تواند و باید بخشی از یک سرمایه گذاری بزرگتر در تجربه دیجیتالی کارکنان و فرهنگ محیط کار باشد که یک محل کار از راه دور بسیار سازنده، جذاب و ایمن را ترویج می کند.

مشکل

طبق تحقیقات، تنها ۲۰ درصد از CXOهای پاسخگو بودجه ای را برای بهبود تجربه دیجیتال کارمندان اختصاص می دهند.

این بیماری همه گیر یک تغییر برگشت ناپذیر را در روشی که جهان به کار دانش نزدیک می کند، تسریع کرد. اکنون که مردم می دانندمی توانند بدون رفت و آمد تمام وقت مشارکت کنند، بازگشت به عقب دشوار است.

اگر بخواهیم منصف باشیم، صنایع زیادی وجود دارند که برای آنها کار از راه دور و ترکیبی راه حل های بلندمدت قابل اجرا نیست. و در واقع افرادی هستند که ترجیح می دهند در دفتر کار کنند، و شاید افراد بیشتری که مایل به کار در دفتر در بازار کارفرمایان باشند.

با این حال، اعداد حاکی از آن است که اصرار بر حضور تمام وقت و در دفتر، به بهای روحیه، وفاداری، و – برای بسیاری از مردم – بهره وری خواهد بود. /p>

کار از راه دور و ترکیبی لازم نیست به عنوان “سازش” در نظر گرفته شوند که کارمندان در یک کارمند محور از آن “کنار می‌آیند” بازار. مکان محل کار نباید یک بازی قدرت باشد که با تغییر وضعیت اقتصادی تغییر کند. با سرمایه گذاری عاقلانه، چشم انداز کار از راه دور یک راه حل دائمی است. ROI مکانی فراگیر، متعهد، ایمن و سازنده است که در آن می توانید از استعدادهای افراد از سراسر جهان استفاده کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی