عمومی

حمایت کوبایی از بایدن در مورد بخشودگی بدهی دانشجویان

حمایت کوبایی از بایدن در مورد بخشودگی بدهی دانشجویان

کارآفرین میلیاردر مارک کوبان بازاندیشی کرده است قرض وام دانشجویی، و او اکنون با پیشنهاد رئیس جمهور بایدن برای بخشش تا ۱۰۰۰۰ دلار بدهی دانشجویی به ازای هر وام گیرنده همسو شده است.

روز سه شنبه، کوبا به Business Insider که او نمی خواهد کوه های بدهی فعلی یک “مشکل همیشگی” باشد، و او در هیئت مدیره است. با پیشنهاد بایدن، که بدهی ۱۳ میلیون وام گیرنده یا ۳۲ درصد از کل بدهکاران را حذف می کند. کوبا همچنین گفت که اطمینان از اینکه کالج‌ها و دانشگاه‌ها نمی‌توانند هزینه‌های «مضحک» دریافت کنند، یک نیاز مبرم است.

این است. یک ضربهخارش بزرگ برای این کارآفرین، که قبلاً گفته بود در حالی که کاهش بدهی دانشجویان به اقتصاد کمک می کند، تنها دانشگاه ها را نجات می دهد. در واقع، در سال ۲۰۱۵ او گفت که لغو بدهی دانشجو “بدترین کاری است که می توانید انجام دهید.”

از دیدگاه کسب و کار، حذف بدهی دانشجویان باعث می‌شود راه‌اندازی یک شرکت برای کارآفرینان جوان، به‌ویژه آنهایی که از جوامع محروم از ۱۳ میلیون وام گیرنده که بدهی آنها پاک می شود، دو میلیون از آنها سیاه پوست هستند.

دولت بایدن قبلاً تعداد بیشتری را لغو کرده است. بیش از ۱۷ میلیارد دلار از ۱٫۶ تریلیون دلار بدهی معوق دانشجویان فدرال با گسترش برنامه های بخشش موجود برای کارکنان بخش دولتی. علاوه بر این، او چهار بار توقف پرداخت وام‌های دانشجویی مربوط به بیماری همه‌گیر را تمدید کرده است، اخیراً تا ۳۱ اوت ۲۰۲۲، از ۱ می. بخشودگی بدهی دانشجویان.

گروهی از جمهوری‌خواهان به رهبری اقلیت سنا جان تون (R-S.D.) لایحه‌ای را ارائه کردند. طبق متن قانونی که توسط اخبار NBC.

کوبایی مدت‌هاست که به دانشجویان توصیه می‌کند انتخاب کنند مدارس مقرون به صرفه مانند کالج های محلی بیش از موسسات خصوصی گران قیمت. او مدرسه بازرگانی کلی دانشگاه ایندیانا را بدون دیدن پردیس انتخاب کرد، زیرا طبق وب‌سایت این دانشکده، ارزان‌ترین شهریه را در میان برترین برنامه‌های تجاری در آن زمان داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی