عمومی

پس از 5 سال، اپل درصد باتری را بازگرداند نشانگر روی آیفون چرا زندگی شما را تا حد زیادی میسازد بهتر

پس از ۵ سال، اپل درصد باتری را بازگرداند
نشانگر روی آیفون چرا زندگی شما را تا حد زیادی میسازد
بهتر

هفته گذشته، اپل آخرین نسخه بتای iOS 16 خود، و تقریباً اینترنت را شکست. این بدیهی است که کمی اغراق آمیز است، اما اگر به واکنش آنلاین توجه کرده باشید قطعاً چنین به نظر می رسد.

به این دلیل است که اپل پنج سال پس از ناپدید شدن نشانگر درصد باتری را در نوار وضعیت اضافه کرد. اگر به نظر شما بحث انگیز نیست، احتمالاً به این دلیل است که به نرم افزار بتا و همه وقت خود را در توییتر صرف نکنید– که هر دو کاملا طبیعی هستند راه هایی برای زندگی کردن

حتی اگر اینطور باشد، باید به تغییر اهمیت دهید زیرا زندگی شما را بسیار بهتر خواهد کرد. با این حال، ابتدا باید اشاره کنم که از آنجایی که این یک نسخه بتا از iOS است، اپل همچنان می‌تواند تغییراتی ایجاد کند یا ممکن است تصمیم بگیرد که اصلاً طراحی جدید را وارد نکند. امیدوارم این کار انجام شود زیرا بسیار بهتر از نسخه فعلی است.

ابتدا، اجازه دهید فقط بگویم که اگر اپل نسخه جدید را اضافه کند. نسخه دقیقاً همانطور که در پاییز امسال منتشر شد، بسیاری از مردم احساسات قوی خواهند داشت. قطعاً متفاوت است، و در مورد نسخه بتا، اپل فقط آن را برای همه روشن کرده است (می‌توانید آن را در تنظیمات > باتری > درصد باتری خاموش کنید).

البته، برخی از شما به این فکر می کنید که “این همه سر و صدا چیست، آیفون من درصد آن روی صفحه است؟” اگر این شما هستید، به این دلیل است که هنوز آیفون ۸ یا قبل از آن را تکان می دهید، یا یکی از مدل های جدیدتر آیفون SE را دارید.

دلیل ناپدید شدن آن در آیفون های جدیدتر بسیار ساده است. هنگامی که اپل با یک بریدگی به طراحی آیفون X روی آورد، املاک و مستغلات بالای صفحه نمایش نوار وضعیت را از دست داد. اکنون، هر چیزی که ممکن است بخواهد به شما نشان دهد باید در دو “گوش” کوچکتر در دو طرف دوربین و سنسورهای Face ID قرار گیرد. بنابراین، اپل به‌تازگی به نشان دادن نمادی روی آورد که قرار است نمایشی بصری از میزان باتری باقی مانده را به شما ارائه دهد.

من داشتم. نمی‌دانستم این طراحی چقدر بد بود تا اینکه نسخه بتا را روی آیفون خودم دیدم. با این حال، بهترین چیز در مورد تغییر این نیست که درصد بازگشته است، بلکه راهی است که اپل آن را در نوار وضعیت گنجانده است.

در طراحی فعلی در iOS 15، به نظر می‌رسد که نماد باتری به مرور زمان و با اتمام باتری شما به تدریج تخلیه می‌شود. نسخه جدید به سادگی یک نشانگر عددی درصد باتری باقیمانده شما است، در داخل یک نماد باتری شکل که کاملاً پر شده است. نکته کلیدی این است که پس‌زمینه نماد باتری تغییر نمی‌کند — همیشه پر است. 

- پس از 5 سال، اپل درصد باتری را بازگرداند
نشانگر روی آیفون چرا زندگی شما را تا حد زیادی میسازد
بهتر

اگر از ۲۰ درصد پایین بیایید، نشانگر رنگ‌ها را تغییر می‌دهد، اما اگر بخواهید، «پر» به نظر می‌رسد. برای کسی (مثل من) که دچار اضطراب باتری می شود، این استرس بسیار کمتری ایجاد می کند. من این را به عنوان کسی می گویم که افراد را در توییتر آنفالو کرده است زیرا آنها اسکرین شات هایی از آیفون خود ارسال می کنند که اتفاقاً کمتر از ۲۰ درصد باتری آن باقی مانده است.

در واقع، مطمئن نبودم که واقعاً به یک یادآوری آشکارتر نیاز دارم که همه باتری‌ها در نهایت می‌میرند. مسئله این است که این طراحی جدید نتیجه معکوس دارد.

به این دلیل است که من این کار را دوست دارم: این اطلاعات را بدون اضطراب به شما می دهد. اگر می‌خواهید درصد باتری خود را بدانید، می‌توانید بدون تصویر بصری این اطلاعات را داشته باشید که باتری شما و بنابراین دستگاه شما به آرامی به سمت مرگ می‌رود.

بدیهی است که دلایل بسیار خوبی وجود دارد که ممکن است بخواهید بدانید عمر باتری شما چقدر است. ممکن است در حال سفر باشید ممکن است به سر کار بروید و متوجه شوید که شب قبل فراموش کرده اید آیفون خود را وصل کنید. ممکن است بعد از کار به یک بازی فوتبال بچه‌گانه بروید، جایی که می‌خواهید فیلم و عکس بگیرید و باید بدانید که آیا ابتدا باید شارژ کنید یا خیر.

این واقعاً مهم نیست که چرا می خواهید بدانید چقدر شارژ باقی مانده است، نکته این است که باید بتوانید هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید، بدون ایجاد اضطراب، این اطلاعات را دریافت کنید. حالا بالاخره می توانید.

نظرات بیان شده توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی