عمومی

کارشناسان کسب و کار نحوه توسعه ذهنیت رشد و به عنوان یک کارآفرین موفق شوید

کارشناسان کسب و کار نحوه توسعه ذهنیت رشد و
به عنوان یک کارآفرین موفق شوید

موفق ترین کارآفرینان می شناسند که هرگز از رشد و یادگیری دست نکشید. حتی اعضای با تجربه جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین دائماً به دنبال درس ها و منابع جدید برای بهبود مهارت های خود هستند. در مورد نکات ذهنی و رشد شخصی آنها بخوانید.



یک طرز فکر رشد ایجاد کنید

ذهنیت شما می تواند تاثیر زیادی بر موفقیت شما به عنوان یک کارآفرین داشته باشد. ذهنیت رشد به شما این امکان را می دهد که بر چالش ها غلبه کنید و همراه با کسب و کار خود تکامل پیدا کنید. درباره نحوه ایجاد یک طرز فکر رشد در این مطلب بخوانید پست Small Biz Tipster توسط Ryan Biddulph. سپس بررسی کنید برای نظرات بیشتر اعضا.

how to develop a growth mindset and succeed as an entrepreneur - کارشناسان کسب و کار نحوه توسعه ذهنیت رشد و
به عنوان یک کارآفرین موفق شوید

از محدود کردن ایده های راه اندازی به لطف تصورات غلط رایج اجتناب کنید

ایده درست می تواند یک کسب و کار کوچک را در مسیری موفق راه اندازی کند، اما همیشه یک لامپ روشن نیست که در یک لحظه روشن شود. در واقع، این و سایر تصورات نادرست استارت‌آپ در مورد ایده‌ها، اغلب بنیان‌گذاران را از شروع کار باز می‌دارد. بقیه را بخوانید، همراه با نکاتی برای شروع، در این پست Startup Professionals Musings توسط Marty Zwilling.

بر تکامل برند خود مسلط شوید

اگر یک نام تجاری موفق راه اندازی کنید، احتمالاً با تغییر نیازها و ترجیحات مشتری در طول زمان باید تغییر کند. داشتن درک روشنی از نام تجاری خود برای هدایت آن از طریق این تغییرات مهم است. یک راهنمای کامل برای تکامل برند را در این پست Ignite توسط کریستوفر ایوندو بخوانید.

مهارت های رهبری را از این کتاب ها بیاموزید

کتاب‌ها می‌توانند منبع شگفت‌انگیزی برای صاحبان کسب‌وکار برای یادگیری در مورد موضوعات مختلف باشند. در واقع، کتاب‌های کسب‌وکار خود کمک زیادی برای کمک به رشد و بهبود مهارت‌های رهبری‌تان وجود دارد. به لیست مراجعه کنید گزینه های موجود در این پست همیشه بنویس توسط دیوید لئونهارت.

این کتاب ها را درباره کسب درآمد بخوانید

کتاب‌های زیادی نیز وجود دارد که می‌توانند به شما یاد دهند چگونه از راه‌های مختلف درآمد کسب کنید. این لیست را از Tamal Kr. بررسی کنید. Chandra از Digital Millions برای برخی عناوین. سپس به انجمن BizSugar بروید تا آنچه را که اعضا می گویند بخوانید.

Brush Up در مورد شرایط بازاریابی شما

اگر می خواهید مهارت های بازاریابی خود را بهبود بخشید، به درک اصطلاحات کمک می کند. در این پست Crowdspring، Jason Byer راهنمای کامل بازاریابی را به اشتراک می گذارد شرایطی که هر صاحب کسب و کار کوچک باید بداند.

این توصیه برای کارآفرینان جدید را دنبال کنید

اگر به تازگی کسب‌وکاری را راه‌اندازی کرده‌اید، نکاتی که دریافت می‌کنید باید برای این مرحله خاص تنظیم شوند. یادگیری از کسانی که قبلا در تجارت بوده اند می تواند ارزشمند باشد. خواندن این پست Noobpreneur توسط ایوان ویجایا برای چند توصیه مفید برای کارآفرینان جدید.

بین استخدام مبتنی بر مهارت و مدرک انتخاب کنید

هنگامی که تیم خود را رشد می دهید، می توانید روی نامزدهایی با مهارت های خاص تمرکز کنید. ، یا می توانید از عوامل کمیت پذیرتری مانند درجه استفاده کنید. هر مسیری را که انتخاب می‌کنید، مهم است که مزایا و معایب این روش‌ها را بدانید، بنابراین می‌توانید مسیری را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. چتان ساکسنا بر این عوامل برای استخدام فناوری اطلاعات در این پست ذهن بدون مرز می پردازد.

ایجاد روابط قوی در LinkedIn

روابط و ارتباطات شما می تواند تأثیر زیادی بر موفقیت کسب و کار و رضایت شخصی شما داشته باشد. لینکدین مکانی محبوب برای ایجاد ارتباطات جدید است. اما اگر می‌خواهید واقعاً با این ارتباطات روابط قوی ایجاد کنید، نکات در این پست از مایک آلتون از کلاه رسانه‌های اجتماعی.

اگر می‌خواهید محتوای کسب‌وکار کوچک مورد علاقه‌تان را پیشنهاد دهید تا در نظر گرفته شود. جمع‌بندی آینده انجمن، لطفاً نکات اخبار خود را به: sbtips@gmail.com ارسال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی