عمومی

در این اقتصاد نامطمئن، مشاغل در تلاش برای استخدام هستند باید شغل کارکنان خود را در اولویت قرار دهند

در این اقتصاد نامطمئن، مشاغل در تلاش برای استخدام هستند
باید شغل کارکنان خود را در اولویت قرار دهند

همه‌گیری بازار کار را تغییر داد. اکنونکارفرمایان نیز باید تغییر کنند.

یک سال پس از استعفای بزرگ، فرصت های شغلی با ۱۱٫۳ میلیون شغل پر نشده تا ماه مه – در مقایسه با ۹٫۶ میلیون سال قبل. در همین حال، نرخ بیکاری روی ۳٫۶ درصد ثابت مانده است. وقتی نوبت به استخدام می رسد، کسب و کارها با این واقعیت جدید سازگار نشده اند. طبق تحقیق جدید از McKinsey & Company. شرکت مشاوره مدیریت استدلال می کند که این رویکرد دیگر برای پر کردن موقعیت های باز شما کافی نخواهد بود.

در عوض، باید بیشتر فکر کنید. طبق مطالعه مک کینزی که نشان می‌دهد مهم‌ترین عامل برای تعیین ماندگاری کارمند پیشرفت و پیشرفت شغلی است. در میان افرادی که در سال گذشته کار خود را ترک کردند، ۴۱ درصد کمبود فرصت های داخلی را انگیزه اصلی خود برای ترک عنوان کردند، در حالی که ۳۴ درصد رهبران بی توجه و بی انگیزه را مقصر دانستند.

این گزارش می‌گوید: «نمی‌توان اغراق کرد که یک رئیس بد چقدر می‌تواند در ترک کار افراد تأثیرگذار باشد». «در حالی که در گذشته، یک حقوق جذاب می‌توانست افراد را با وجود یک رئیس بد در شغل نگه دارد، اما اکنون این موضوع نسبت به قبل از همه‌گیری بسیار کمتر است.

با این وجود، جبران خسارت همچنان یک عامل مهم در حفظ کارمندان است و دومین دلیل ذکر شده برای ترک کار است.

به گفته مک کینزی، کمبود نیروی کار نشانه‌هایی از کاهش را نشان می‌دهد، زیرا ۴۰ درصد از کارگران ایالات متحده قصد دارند در سه تا شش ماه آینده شغل خود را ترک کنند. همانطور که داده های بیشتری به دست می آید، اعداد و ارقام نشان می دهد که استعفای بزرگ واقعاً یک تغییر بزرگ است. کارگران فقط دست از کار نمی کشند. دو سوم افرادی که در دو سال گذشته شغل خود را ترک کردند، به طور کامل صنعت را تغییر داده‌اند.

در میان این هم ترازی مجدد، مک کینزی توصیه می کند در طول فرآیند استخدام انعطاف پذیر باشید. پیشنهاد خود را به صورت جداگانه با نیازهای استخدام کننده بالقوه تنظیم کنید. خارج از صنعت خود فکر کنید و حوزه کاری خود را در مورد آنچه که تجربه مرتبط در نظر گرفته می شود، گسترش دهید. . در این مطالعه آمده است: «شرکت‌ها دیگر نمی‌توانند تصور کنند که می‌توانند جای خالی را با کارگرانی مشابه کارگرانی که به تازگی ترک کرده‌اند پر کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی