عمومی

گزینه های زیر میز تردمیل برای فضای کاری شما

گزینه های زیر میز تردمیل برای فضای کاری شما

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

حالت کم تحرک در محل کار دلگرم کننده است افراد بیشتری برای یافتن راه‌های ابتکاری برای بهبود سلامت خود با ورزش. از میزهای ایستاده گرفته تا دوچرخه های زیر میز، اکنون گزینه های بیشتری برای تناسب اندام وجود دارد که اکنون شامل تردمیل های زیر میز می شود. این منجر به بسیاری از گزینه‌های جدید و خلاقانه برای تردمیل زیر میز برای فضای کاری شما شده است.

مزایای داشتن تردمیل زیر میز این است که برای شروع ورزش به راحتی در دسترس است. حتی اگر فقط پنج یا ۱۰ دقیقه در یک زمان پیاده روی کنید، می توانید مزایای بزرگی را تجربه کنید. کلید این است که به حرکت ادامه دهید. فواید آن عبارتند از سوزاندن کالری بیشتر، افزایش تعداد قدم ها، ساخت عضلات و تراکم استخوان، کاهش استرس و بهبود خلق و خوی شما.



گزینه های تردمیل زیر میز برای فضای کاری شما

تردمیل های زیر میز در این لیست طیف وسیعی از مدل ها و قیمت ها را در آمازون پوشش می دهند. اگر به دنبال تردمیل هستید که می‌توانید زیر میز خود استفاده کنید، قبل از خرید به این گزینه‌ها نگاهی بیندازید.

 

UREVO 2 in 1 Under Desk Treadmill

UREVO 2 in 1 Under Desk Treadmill 2.5HP Folding Electric Treadmill Walking Jogging Machine - گزینه های زیر میز تردمیل برای فضای کاری شما

انتخاب برتر: تردمیل برتر در لیست ما نیز سریع‌ترین تردمیل است که حداکثر سرعت آن ۷٫۶ مایل در ساعت است، بنابراین می‌توانید علاوه بر راه رفتن روی آن زیر میز خود، روی آن بدوید. یک موتور ۲٫۵ اسب بخار، ۲۶۵ پوند. ظرفیت بار، منطقه دویدن ۱۷ اینچ در ۴۲٫۵ اینچ، تسمه دویدن ضد لغزش ۵ لایه، پشتیبانی از ستون سیلیکا ژل و کنترل از راه دور برخی از ویژگی های بسیاری را تکمیل می کند.

UREVO 2 in 1 Under Desk Treadmill

خرید در آمازون 

تردمیل زیر میز تاشو Goplus 2 in 1

svg%3E - گزینه های زیر میز تردمیل برای فضای کاری شما

دونده: قوی> نفر دوم ما نیز سریع با حداکثر سرعت ۷٫۵ مایل در ساعت است، بنابراین می توانید روی آن بدوید یا راه بروید. این تردمیل تاشو دارای یک موتور ۲٫۲۵ اسب بخاری، یک صفحه نمایش LED چند منظوره، یک منطقه دویدن ۴۰ اینچ، یک بلندگو با کنترل بلوتوث، و یک برنامه ورزشی است.

تردمیل زیر میز تاشو Goplus 2 in-1

خرید در آمازون

 

LifeSpan Fitness TR1200 Portable Walking Undersk

svg%3E - گزینه های زیر میز تردمیل برای فضای کاری شما

بهترین ارزش: LifeSpan با تردمیلی که قدرتمند، بی صدا است و می تواند وزن بیشتری را تحمل کند، ارزش فوق العاده ای ارائه می دهد. حداکثر سرعت ۴ مایل در ساعت با این موتور ۲٫۲۵ اسب بخاری دارید، اما می تواند تا ۳۵۰ پوند را تحمل کند. از بار موتور بی صدا، بلوتوث، استاپ محافظ هوشمند، قاب فولادی و ۶ شوک فشاری جاذب ضربه برخی از این ویژگی ها هستند.

LifeSpan Fitness TR1200 راه رفتن قابل حمل زیر میز تردمیل

خرید در آمازون

 

تردمیل تاشو WalkingPad

svg%3E - گزینه های زیر میز تردمیل برای فضای کاری شما

اگر یک تردمیل می خواهید، می توانید به سرعت تا کنید و از مسیر خارج شوید، WalkingPad برای شما مناسب است. سرعت ۴ مایل در ساعت، ۲۲۰ پوند دریافت می کنید. ظرفیت وزن، قاب آلومینیومی دایکاست، کنترل از راه دور با نمایشگر، کمربند PVC با اصطکاک بالا و موارد دیگر.

تردمیل تاشو WalkingPad

خرید در آمازون

 

Maksone Under Desk Treadmill

svg%3E - گزینه های زیر میز تردمیل برای فضای کاری شما

اگر ظاهر چوب را دوست دارید، Maksone زیر میز تردمیل همچنین به شما اجازه می دهد روی آن بدوید و راه بروید. این با یک قاب فولادی ساخته شده است و شامل یک موتور ۲٫۲۵ اسب بخار، ۲۶۵ پوند است. ظرفیت وزنی، یک کمربند دویدن ضد لغزش در ابعاد ۱۶٫۵۴ اینچ در ۴۱٫۳۴، یک کنترل از راه دور و ۱۲ برنامه ورزشی برای انتخاب.

تردمیل زیر میز Maksone

خرید در آمازون

 

GOYOUTH 2 in-1 Under Desk Electric Treadmill

<svg%3E - گزینه های زیر میز تردمیل برای فضای کاری شما

یک قاب فولادی و طراحی سپر چند لایه منجر به یک تردمیل آرام ۲٫۲۵ اسب بخاری شده است که به شما امکان راه رفتن و دویدن تا ۶ مایل در ساعت را می دهد. منطقه کاری ۱۵٫۷۵ اینچ در ۴۱٫۳۴ اینچ است و می تواند تا ۲۲۰ پوند را پشتیبانی کند. شما همچنین یک کنترل از راه دور، بلندگوی بلوتوث، نمایشگر بزرگ، و ۱۲ برنامه ورزشی دارید.

تردمیل برقی زیر میز GOYOUTH 2 in-1

خرید در آمازون

 

تردمیل RHYTHM FUN زیر میز تردمیل

svg%3E - گزینه های زیر میز تردمیل برای فضای کاری شما

این یک تردمیل تاشو دیگر است با سرعت ۳٫۷ مایل در ساعت که توسط یک موتور ۱٫۵ اسب بخار نیرو می گیرد. تسمه دویدن ۱۸ اینچ ۴۷ اینچ با ۷ لایه است و می تواند تا ۲۲۰ پوند را تحمل کند. یک صفحه نمایش LED بزرگ، قاب فولادی، یک کنترل از راه دور هوشمند و یک برنامه تمرینی شامل برخی از ویژگی‌های دیگر است.

تردمیل RHYTHM FUN تردمیل زیر میز

خرید در آمازون

 

Egofit Smallest تردمیل پیاده روی برقی زیر میز

svg%3E - گزینه های زیر میز تردمیل برای فضای کاری شما

اگر فضا مشکل است، این واحد Egofit ادعا می کند که کوچکترین تردمیل پیاده روی جهان است. ابعاد کلی ۳۸٫۳۹ اینچ D x 21.85 اینچ W x 6.89 اینچ است. با این حال، دارای برخی از ویژگی های عالی از جمله سرعت ۳٫۱ مایل در ساعت، ۲۵۴ پوند است. ظرفیت وزن، مساحت پیاده روی ۳۴٫۲۵×۱۶٫۵۴؟، کنترل از راه دور، و یک برنامه تمرینی. و این شرکت با ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه ۱۰۰% از محصول خود حمایت می کند.

کوچکترین تردمیل برقی زیر میز Egofit

خرید در آمازون

 

Sunny Health & Fitness Slim Walking Pad Treadmill

svg%3E - گزینه های زیر میز تردمیل برای فضای کاری شما

این تردمیل باریک است، با مساحت پیاده روی تنها ۳۹ اینچ L x 14 W و اندازه کلی ۲۱٫۵ اینچ D x 50 اینچ W x 6.5 اینچ H. حداکثر سرعت ۳٫۷۵ مایل در ساعت را در یک موتور ۱٫۵ اسب بخاری ارائه می دهد در حالی که حداکثر ۲۲۰ پوند را پشتیبانی می کند. ساخته شده از فولاد آلیاژی، همچنین یک مانیتور LCD بزرگ ۱۴ اینچ، کنترل از راه دور بی سیم، گیره ایمنی توقف سریع، و عرشه آج جذب شوک نیز دریافت می کنید.

تردمیل پد پیاده روی زیر میز باریک سلامت و تناسب اندام Sunny

خرید در آمازون

تردمیل رومیزی Exerpeutic با رومیزی قابل تنظیم

svg%3E - گزینه های زیر میز تردمیل برای فضای کاری شما

اگر به دنبال یک تردمیل همه کاره هستید، تردمیل رومیزی Experpeutic ارائه می دهد. این شامل یک میز ایستاده قابل تنظیم و یک تردمیل است. اندازه دسکتاپ ۴۶٫۵ اینچ L x 24 اینچ وات با محدوده تنظیم ارتفاع دسکتاپ تک اهرمی به کمک پیستون هوا از ۳۹ تا ۵۲٫۵ اینچ است. این تردمیل می تواند تا ۳۲۵ پوند را تحمل کند. و دارای فضای پیاده روی بزرگ ۴۶ اینچ L x 20 اینچ W است. در موتور ۱٫۵ اسب بخاری با گشتاور بالا با درایو بی صدا، یک کامپیوتر LCD با نور پس زمینه و برنامه های تمرینی، سرعت ۴ مایل در ساعت را دریافت می کنید. همچنین می‌توانید تردمیل را زمانی که فقط می‌خواهید از میز استفاده کنید جدا کنید.

تردمیل رومیزی Exerpeutic با رومیزی قابل تنظیم

Byr در آمازون

 

در هنگام خرید ترد میز زیر میز به چه نکاتی توجه کنیم< span class="ez-toc-section-en d"/>

قبل از خرید یک تردمیل زیر میز برای محل کار یا دفتر کار خود چند نکته وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید. این به شما امکان می دهد بهترین تصمیم را بگیرید. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چیزی است که باید به آن توجه کنید:

حداکثر سرعت: سریع ترین سرعت در این لیست از تردمیل های زیر میز ۷٫۶ مایل در ساعت است، بنابراین این تردمیل ها طراحی شده اند. بیشتر برای پیاده روی اگر گزینه‌هایی برای دویدن می‌خواهید، به دنبال انواع مختلف تردمیل باشید.

صدا: اگر با دیگران کار می‌کنید، سطح سر و صدا بسیار مهم است، بنابراین بی‌صداترین تردمیل را پیدا کنید. میتوان پیدا کرد. اگر در یک دفتر کار خصوصی یا خانگی هستید، سر و صدا ممکن است عامل مهمی نباشد.

اندازه: اندازه را در نظر بگیرید تا فضای زیادی را اشغال نکند. مدل‌های اداری، تاشو و باریک شما در دسترس هستند.

ذخیره‌سازی: به دنبال مدل‌هایی باشید که به شما امکان می‌دهند تردمیل را تا کنید یا به راحتی آن را در کمد یا خارج از مسیر نگهداری کنید. این تردمیل مخصوصاً در صورتی مفید است که جلسه ای داشته باشید یا به فضای بیشتری نیاز داشته باشید.

محدودیت وزن: این تردمیل ها محدوده وسیعی از محدودیت های وزنی در مورد میزان باری که می توانند تحمل کنند، دارند. قبل از خرید حتماً بررسی کنید که چه چیزی هستند.

قیمت: تردمیل های زیر میز ارزان نیستند، بنابراین به طور کامل تحقیق کنید که بودجه شما چه مقدار به شما اجازه می دهد بخرید تا بتوانید به آن دست پیدا کنید. تردمیل با بهترین کیفیت.

فضای موجود: در دفتر خود جایی برای تردمیل زیر میز بگذارید و اندازه گیری کنید که چه نوع تجهیزاتی می تواند در آن جای بگیرد. فراموش نکنید که فضایی را برای قدم زدن در دفتر خود بگذارید.

ویژگی های اضافی: به دنبال ویژگی هایی مانند کنترل از راه دور، برنامه های ورزشی، توقف خودکار، حالت صرفه جویی در انرژی و موارد دیگر باشید. .

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

در هزینه های حمل و نقل برای خریدهای آمازون خود صرفه جویی کنید. به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. بیشتر بیاموزید و امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

تصویر: amazon


بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی