عمومی

11 راه برای مقابله با رویارویی

شما احتمالاً به اندازه مرد بعدی از برخورد با درگیری متنفر هستید، درست است؟ و احتمالاً به این دلیل است که یا می ترسید که مکالمه به طرز وحشتناکی ناخوشایند باشد و بنابراین آن را در پشتوانه قرار می دهید، یا ناامید هستید اما نمی خواهید کار بزرگی انجام دهید و بنابراین فقط آن را در بطری می گذارید. بالا.

اشتباه، اشتباه، اشتباه. هیچ یک از گزینه ها برای مقابله با رویارویی خوب نیست.

پس بهترین راه برای یک مشکل را حل کنید؟ ما از شورای کارآفرینان جوان پرسیدیم، نکته شماره ۱ شما برای مقابله با ناملایمات چیست؟ برای چند نکته:

۱٫ منتظر رسیدگی به رویارویی نباشید.

هنگام مواجهه با ناملایمات، بزرگ یا کوچک، مهم است که به سرعت با علل ریشه ای مقابله کنید. . این بدان معنا نیست که بدون فکر یا برنامه ریزی واکنش نشان دهید، اما آماده باشید تا سریعاً این مشکلات را اولویت بندی کنید و منبع واقعی را شناسایی کنید. در صورت رها شدن در پشت سر، ناملایمات رشد می‌کنند، ترس و شک ایجاد می‌شود و کنترل موقعیت یا گزینه‌ها کاهش می‌یابد. بنابراین استنشاق کنید، شناسایی کنید، برنامه ریزی کنید و مقابله کنید.

—متیو گلیس، راه‌حل‌های کیستون

۲٫ احساس کنید، سپس معامله کنید.

قبل از رفع مشکل، چند دقیقه وقت بگذارید تا احساس ناشی از ناملایمات را بپذیرید و پردازش کنید. نوشتن صفحه ای در مجله برای تخلیه روی کاغذ یا انجام چند ضربه زدن (که به عنوان تکنیک آزادی عاطفی نیز شناخته می شود) برای چند دقیقه می تواند به خارج کردن احساسات از بدن کمک کند. این به یک رهبر اجازه می دهد تا با خرد و بی طرفی در برابر ترس و آدرنالین مقابله کند.

—ارین وید، The Dig®

۳٫ با برخورد حضوری برخورد کنید.

اگر مشکلی وجود دارد – هر مشکلی – همیشه بهتر است از فرد بخواهید برای قدم زدن یا قهوه بیرون برود و آن را حل کند. خنثی کردن آن و عدم رسیدگی به آن بدترین اقدام است. و هرگز سعی نکنید آن را از طریق ایمیل صحبت کنید. اگر واقعاً مهم است، باید شخصاً به آن رسیدگی شود.

—جردن فلیگل، CoachUp Inc.

۴٫ ابراز همدردی کنید.

هنگامی که مقابله با مصیبت مواجه می شوید، مهم است که این کار را نکنید فقط سعی کنید هر چه سریعتر راه حلی ایجاد کنید و خطر نادیده گرفتن احساسات یا دیدگاه دیگران را به خطر بیاندازید. برای درک جنبه آنها از داستان وقت بگذارید و این حس درک را به وضوح نشان دهید. سپس با هم کار کنید تا به حد وسط برسید. نظرات را زیر قالیچه جارو نکنید، بلکه وقت خود را صرف کار با آنها کنید.

—مایلز جنینگز، Recruiter.com

۵٫ اهداف خود را مشخص کنید.

قبل از اینکه وارد یک موقعیت بد شوید، مطمئن شوید که آن را درک کرده اید و کاملاً آماده هستید. سپس بفهمید که با چه چیزی می خواهید کنار بروید. هدف شما پس از رسیدگی به رویارویی چیست؟ به یاد داشته باشید که این در مورد عملکرد تجاری است، نه در مورد شخصیت یک فرد یا چیزی که شما نمی توانید آن را تغییر دهید. برای رسیدن به هدف خود با نگرش مثبت کار کنید و محدودیت های آنچه را که می توانید یا نمی توانید تغییر دهید را بدانید.

—دکتر وی-شین لای، AcousticSheep LLC

۶٫ به یاد داشته باشید که بخشی از رویارویی را از کار خود مدیریت کنید.

هر وقت با یکی از مشاوران خود مشکلی را پیش می‌برم، او اغلب می‌گوید: «وظیفه شما این است که با مشکلات سخت کنار بیایید»، که خشن اما درست به نظر می‌رسد. مقابله با ناملایمات و غلبه بر آن بخش بزرگی از راه اندازی و اداره یک شرکت است.

—جوزف والا، HelloSign

۷٫ با ناملایمات دوست شوید.

آماده باشید و درک کنید که ناملایمات چیزی است که هر روز باید با آن روبرو شوید. اگر فکر می کنید که تجارت پر از اوج است و نه چندان پایین، پس برای مدت طولانی در تجارت نخواهید بود. به طور مداوم آگاه باشید و مایل باشید که هر روز در همه جنبه های کسب و کار خود با ناملایمات مبارزه کنید.

—مارک ساموئل، IWON Organics

۸٫ به یاد داشته باشید که اخبار بد به سرعت سفر می کنند.

هر زمان که با مشکل مواجه می شوید، مهم است که در سریع ترین زمان ممکن با همه ذینفعان مرتبط (سرمایه گذاران، شرکا، مشتریان و غیره) ارتباط برقرار کنید. کارآفرینان مشکل گشا به دنیا می آیند، اما این بدان معنا نیست که شما باید مشکلات را نزدیک به جلیقه نگه دارید، زیرا آنها دچار مشکل می شوند. نوار چسب را بردارید، با واقعیت روبرو شوید و روی نحوه مقابله و غلبه بر مشکل با سهامداران خود تمرکز کنید.

—نیک براون، ابر

۹٫ هنگام برخورد با رویارویی مثبت بمانید.

من همیشه در موقعیت‌هایی که در آن قرار دارم به بدترین سناریو فکر می‌کنم. مطمئن می‌شوم که بدترین حالت چیزی است که می‌توانم از پس آن بر بیایم. به این ترتیب، می‌توانم مثبت باشم و در موقعیت‌های نامطلوب لبخند بزنم. زندگی خوب است!

—توماس کالن، سنت. دانشگاه بوناونچر

۱۰٫ از بالا ارتباط برقرار کنید.

شخصاً پیشقدم شوید. بسیار مهم است که همه تیم ما مستقیماً از بنیانگذاران در مورد هر موضوع سردرگمی یا تغییر جهت که پیش می آید بشنوند. یک ایمیل سریع از مدیر عامل می‌تواند فوراً به هر سؤالی پاسخ دهد و برای بقیه اعضای تیم اطمینان ایجاد کند.

—راس کوهن، شرکت ارزش طول عمر

۱۱٫ هر بار یک روز وقت بگذارید.

این جاده آسانی نیست. ممکن است افراد خارجی فکر کنند، این یک تجارت کاملاً جا افتاده است!، اما قبلاً اینطور نبود. کم شروع شد – همه این کار را می کنند. بنابراین، انگیزه دادن به جوانان برای این باور که همه چیز می‌تواند به خوبی پیش برود و کسب و کار آنها با زمان و تلاش رشد خواهند کرد. هر روز با مشکلاتی همراه است، پس چرا برای فردا استرس دارید؟

—آلفردو آتاناسیو، Uassist.ME

شورای کارآفرین جوان (YEC) است یک سازمان فقط دعوت‌شده متشکل از آینده‌دارترین کارآفرینان جوان جهان. YEC با مشارکت Citi، BusinessCollective

این مقاله در فوریه ۲۰۱۶ منتشر شده و به روز شده است. عکس از fizkes/Shutterstock

Mag Subs Leaderboard 728 x 90 - 11 راه برای مقابله با رویارویی

شورای کارآفرینان جوان (YEC) یک سازمان فقط دعوت‌شده است که از آینده‌دارترین کارآفرینان جوان جهان تشکیل شده است. با مشارکت Citi، YEC اخیراً BusinessCollective را راه‌اندازی کرده است، یک برنامه راهنمایی مجازی رایگان که به میلیون‌ها کارآفرین کمک می‌کند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی و رشد دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی