عمومی

AWS مرکز نوآوری هوش مصنوعی 100 میلیون دلاری را راه اندازی کرد

AWS مرکز نوآوری هوش مصنوعی ۱۰۰ میلیون دلاری را راه اندازی کرد

Amazon Web Services, Inc. (AWS)، شرکت تابعه رایانش ابری آمازون، سرمایه گذاری قابل توجه خود را در توسعه هوش مصنوعی مولد (AI) اعلام کرده است. هدف مرکز نوآوری هوش مصنوعی AWS Generative جدید با تعهد ۱۰۰ میلیون دلاری، پشتیبانی از مشتریان و شرکای جهانی در تلاش آنها برای استفاده از پتانسیل هوش مصنوعی مولد است. این حرکت، با رویکرد تعامل مستقیم خود، می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک برای نوآوری و استفاده از فناوری هوش مصنوعی باز کند.

هوش مصنوعی مولد، نوعی یادگیری ماشینی (ML) که می‌تواند نمونه‌های داده جدیدی مانند ایجاد کند. تصاویر، صدا و متن می‌توانند در صنایع متحول شوند. مرکز نوآوری هوش مصنوعی AWS به دنبال استفاده از این قابلیت است و به کسب‌وکارها در پیش‌بینی، طراحی و راه‌اندازی محصولات، خدمات و فرآیندهای جدید هوش مصنوعی کمک می‌کند. این ابتکار مبتنی بر تعهد دیرینه AWS به توسعه فناوری هوش مصنوعی و هدف آن برای ارائه این فناوری به مشتریان و شرکا در سراسر جهان است.

«مشتریان در سراسر جهان مشتاق راهنمایی در مورد چگونگی شروع سریع و ایمن با آن هستند. مت گارمن، معاون ارشد فروش، بازاریابی و خدمات جهانی در AWS گفت: هوش مصنوعی مولد. مرکز جدید در راستای هدف AWS است که به هر سازمانی کمک می‌کند تا از هوش مصنوعی استفاده کند، خدمات هوش مصنوعی مولد انعطاف‌پذیر و مقرون به صرفه را در کنار تیمی از متخصصان هوش مصنوعی ارائه می‌کند.

تیم در مرکز نوآوری هوش مصنوعی AWS Generative AI همکاری نزدیک با مشتریان برای توسعه راه حل های سفارشی که از قدرت هوش مصنوعی مولد استفاده می کنند. برای کسب و کارهای کوچک، این می تواند به معنای فرصت هایی برای اختراع مجدد پیشنهادات و عملیات خود باشد. از تسریع تحقیق و توسعه گرفته تا شخصی‌سازی تجربه مشتری، پتانسیل هوش مصنوعی مولد بسیار گسترده و همه‌کاره است.

مشتریان همچنین از کارگاه‌ها، تعاملات و آموزش‌های بدون هزینه ارائه شده توسط AWS بهره‌مند می‌شوند و به آنها کمک می‌کند موارد استفاده را که ایجاد می‌کنند شناسایی کنند. بزرگترین ارزش برای کسب و کار خود. از انتخاب مدل گرفته تا اثبات مفهوم، تیم AWS کسب‌وکارها را در مسیریابی چالش‌های فنی یا تجاری و برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی راه‌حل‌های بزرگ راهنمایی می‌کند.

< span id="ez-clearholder-medrectangle-3"/>

چندین شرکت، از جمله Highspot، Lonely Planet، Ryanair و Twilio، قبلاً همکاری با مرکز نوآوری را برای کشف راه‌حل‌های مولد هوش مصنوعی آغاز کرده‌اند.

کرت، معاون علمی Highspot Berglund، پتانسیل تحول آفرین هوش مصنوعی مولد و اینکه چگونه مرکز نوآوری هوش مصنوعی AWS Generative AWS به آنها در مقابله با چالش های پیچیده در مقیاس کمک می کند، تصدیق می کند. به طور مشابه، Twilio AWS را به عنوان یک شریک فناوری ارزشمند در هوش مصنوعی پیش‌بینی می‌داند و از همکاری‌های آینده در زمینه هوش مصنوعی مولد هیجان‌زده است.

برای کسب‌وکارهای کوچک، ایجاد مرکز نوآوری هوش مصنوعی AWS نشان‌دهنده راهی در دسترس برای پذیرش هوش مصنوعی است. . با استفاده از سرمایه گذاری و تخصص AWS در هوش مصنوعی، کسب و کارهای کوچک می توانند پیشنهادات خود را متحول کنند، عملیات را ساده کنند و ارزش بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهند. این ابتکار بر ارتباط روزافزون هوش مصنوعی برای مشاغل در هر اندازه و نیاز به صاحبان مشاغل کوچک برای در نظر گرفتن این امر به عنوان بخشی از برنامه ریزی استراتژیک خود تأکید می کند.

آخرین سرفصل ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی