عمومی

5 نکته برتر کارآفرینی که می توانید از TikTok بیاموزید

وقتی به دنبال نکات کارآفرینی هستید، ممکن است پیش نیاید که برای مشاوره به TikTok مراجعه کنید. به هر حال، TikTok فقط یک پلتفرم برای Gen Z است تا حرکات رقص خود را به نمایش بگذارد، درست است؟ تعدادی رقص نجومی برای یادگیری پیدا خواهید کرد، اما موارد بسیار بیشتری وجود دارد: از جمله توصیه های فراوان برای کارآفرینان.

ما برخی از بهترین توصیه‌های TikTok را در اینجا برای شما گردآوری کرده‌ایم.

۱٫ آموزش لازم نیست گران باشد.

بیایید با آن روبرو شویم. کالج واقعاً گران است و ممکن است برای ما که در دوره میانی کار هستیم جذاب نباشد. اما چندین ابزار با قیمت مناسب (و گاهی رایگان) وجود دارد که می‌توان از آنها برای مجموعه مهارت های خود را در زمینه خود افزایش دهید—یا برخی از مهارت ها را در زمینه جدیدی بیاموزید. شما می توانید انواع گواهینامه ها را در Coursera or check out free course offerings from universities like هاروارد و استنفورد.

همچنین، مهارت‌های فنی در حال حاضر ارزش طلا را دارند. از ابزارهای آنلاین رایگان برای یادگیری نحوه کدنویسی استفاده کنید. nooprel=”noener video >, John Hu (@jayhoovy), the founder and CEO of an app called Stan که به سازندگان اجازه می دهد محصولات و خدمات خود را بفروشند، پیشنهادی برای کارآفرینانی دارد که می خواهند مهارت های فنی خود را تقویت کنند.

هو استفاده از Python و پلتفرم‌های رایگان مانند Codecademy برای شروع. ابتدا یاد بگیرید که چگونه یک اپلیکیشن بسازید. با داشتن برخی مهارت‌های اولیه، می‌توانید به آموزش‌های YouTube بروید تا یاد بگیرید چگونه برنامه‌های خود را برای کاربران جذاب کنید.

۲٫ به خودتان پرداخت کنید—به طور منظم.

احتمالاً شما وارد کارآفرینی شده‌اید تا بتوانید به خودتان پول پرداخت کنید، اما گاهی اوقات فراموش می‌کنیم و کسب‌وکارمان را در اولویت قرار می‌دهیم، به‌خصوص وقتی که در تلاش برای ساختن هستیم. اگرچه سرمایه‌گذاری بیشتر پول خود در کسب‌وکارتان می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد، اما باید به خودتان هم بپردازید. Video Performance Coach™ Giselle Ugarte %0A%0A%0A%0A

طبق گفته NerdWallet، هنگامی که مراحل اولیه متزلزل مالکیت یک کسب و کار، باید شروع به بودجه بندی چک دستمزد یا جذب مالک برای هزینه های کسب و کار خود کنید. ساختار و درآمد کسب و کار شما تعیین می کند که کدامیک را انجام دهید، اما در حالت ایده آل باید به اندازه کافی به خودتان بپردازید تا تمام تعهدات شخصی خود را پوشش دهید.

۳٫ با افراد مناسب کار کنید.

وقتی تصمیم می‌گیرید افراد را به‌عنوان کارمند یا شریک وارد کسب‌وکار خود کنید، تصمیم گرفتن با چه کسی می‌خواهید کار کنید، می‌تواند واقعاً استرس‌زا باشد. شخصیت ها ممکن است با هم برخورد کنند یا عصبانیت در مورد نحوه تقسیم حجم کاری افزایش یابد. اما رشد یک کسب و کار به تنهایی واقعاً سخت است و تیم مناسب می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

کیسی هو، طراح مد، Blogilates خالق، و مدیر عامل و طراح اصلی POPFLEX، می گوید پیدا کردن افراد مناسب برای انجام این کار.” وقتی یک محیط کار سمی می شود، می تواند واقعاً دلسرد کننده باشد. در یک مقطع، محیط کار خود هو آنقدر دلسرد کننده بود که او وسوسه شد که کار را ترک کند. اما وقتی او در نهایت تیم رویایی خود را پیدا کرد، تغییر حاصل ارزش آن را داشت!

۴٫ یک تیم متنوع استخدام کنید.

به یاد بیاورید زمانی که کندال جنر خشونت پلیس را با… حل کرد پپسی؟ یا زمانی که H&M تصمیم گرفت یک کودک سیاه‌پوست را در ژاکتی بپوشاند که روی آن نوشته شده بود: «باحال ترین میمون در جنگل”؟ این اشتباهات روابط عمومی بخشی از این است که چرا مهم است که صداهای متنوع در تیم خود داشته باشید. استخدام خوانندگان حساس، توسعه یک استراتژی استخدام فراگیر و اولویت دادن به تنوع در هنگام برون سپاری کار می تواند دیدگاه متفاوتی را به برند شما ارائه دهد.

بریا جونز، اینفلوئنسر و خالق و سردبیر سایت «هی بریا جونز» درباره یک اشتباه در ترکیب لبه پاییزی هیلی بیبر، جایی که او لب هایش را با خطی تیره خط می کشد و آن را با براق پر می کند. در حالی که این ظاهر در حال حاضر مد است، ظاهری است که توسط افراد رنگین پوست شروع شده است. جونز می‌گوید: «این یک مثال عالی از این است که چرا استخدام یک تیم متنوع بسیار مهم است.» en” target=”_blank” rel=”noreferrer noopener”>در این ویدیو.

۵٫ نوشتن آن طرح تجاری را متوقف کنید.

طرح‌های تجاری می‌توانند به شما کمک کنند وارد انکوباتورهای کسب و کار کوچک و دسترسی به فرصت های تامین مالی. اما اگر منابع دارید یا کسب‌وکاری که در ذهن دارید سربار کمی دارد، ممکن است حرکت هوشمندانه‌ای باشد که تازه شروع کنید و نگران طرح کسب‌وکار باشید.

جان پنبرتی حرفه‌ای بازاریابی فکر می‌کند که طرح‌های تجاری در بازار امروز اتلاف وقت هستند. در دنیایی که اکثر اولین تلاش‌ها موفقیت‌آمیز نیستند، او در یک ویدیوی TikTok بحث می‌کند که در عوض باید به زمین بخورید و ببینید چه چیزی می چسبد. شاید بهتر باشد که با آزمون و خطا یاد بگیرید تا اینکه شش ماه روی چیزی سرمایه گذاری کنید که به هر حال کارایی آن تضمین نشده است.

عکس از کاسپارس گرینوالدز/Shutterstock

0e6f64813d0298388db4ee02ef210ec3?s=100&d=mp&r=g - 5 نکته برتر کارآفرینی که می توانید از TikTok بیاموزید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی