عمومی

انتقال شماره چیست؟ تاثیر بر کسب و کارهای کوچک تلفن ها

انتقال شماره چیست؟ تاثیر بر کسب و کارهای کوچک
تلفن ها

پورت کردن چیست؟ انتقال شماره مفهوم بسیار مهمی است وقتی که به یک ارائه‌دهنده خدمات تلفن بهتر تغییر مکان می‌دهید.

به عنوان یک کسب‌وکار کوچک، تداوم زمانی که به مکان جدید منتقل شوید. در حالی که حرکت فیزیکی برخی از مشتریان شما را تا زمانی که به مکان جدید عادت کنند جابجا می کند، شماره تلفن شما می تواند همراه شما باشد. به طور خلاصه، لازم نیست شماره جدیدی دریافت کنید.

این امر در مورد تعویض ارائه‌دهنده خدمات تلفن نیز صدق می‌کند. شما باید تداوم خدمات تلفن خود را حفظ کنید. اینجاست که انتقال شماره تلفن خود به ارائه دهنده تلفن جدید بسیار مهم است.

درست ارائه‌دهنده این کار را آسان می‌کند و با هر مشتری کار می‌کند تا اطمینان حاصل کند که آنها می‌توانند به طور معمول به تجارت خود ادامه دهند، در حالی که شماره‌هایشان به پایان رسیده است.

کامرون جانسون، مدیر بازاریابی رشد نکستیوا، پیشنهاد می‌کند به دنبال شرکتی باشید که علاوه بر ارائه راه‌حل‌های مقیاس‌پذیر و خدمات قابل اعتماد به مشتریان، شناخته شده است. یک نقشه راه محصول سالم که به خوبی با نیازهای شما در آینده مطابقت دارد.

جانسون اضافه می کند، “مشارکت با ارائه دهنده مناسب نه تنها راه اندازی بی عیب و نقص را تضمین می کند، بلکه با ارائه دهنده ای مانند Nextiva، تیم خدمات مشتری را تضمین می کند که علاقه مند به این موضوع هستند. ارائه راه‌حل‌هایی که به بهترین وجه برای کسب‌وکار شما مناسب است.”

انتقال شماره تلفن چیست؟< /h2>

انتقال شماره تلفن، یا انتقال، توانایی حفظ شماره موجود شماست، اگر و زمانی که تصمیم دارید سرویس تلفن خود را به ارائه دهنده دیگری منتقل کنید یا مکان را تغییر دهید.

این واقعا یک مفهوم ساده است. شما شماره تلفن خود را از یک سرویس تلفنی به سرویس دیگر منتقل می‌کنید.

و شما دارای مجوز قانونی هستید. حق انجام این کار طبق کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، اگر می‌خواهید به ارائه‌دهنده خدمات دیگری بروید و در همان منطقه جغرافیایی می‌مانید، می‌توانید شماره تلفن موجود خود را حفظ کنید. و این فرآیند را می توان بین ارائه دهندگان خط سیم (خط ثابت)، تلفن IP و بی سیم انجام داد.

چگونه انتقال شماره تلفن خود را شروع می کنید؟

شماره تلفن کسب و کار خود را انتقال می دهید؟ ضروری است که روند را صاف کنید و از هرگونه اختلال جلوگیری کنید. در اینجا یک راهنمای گام به گام برای شروع شما آورده شده است:

  1. نیازهای خود را ارزیابی کنید: تعیین کنید کدام اعداد برای عملیات تجاری شما حیاتی هستند. به یاد داشته باشید، می‌توانید هر یا همه شماره‌های خود را بر اساس نیازهای خود انتقال دهید.
  2. قرارداد فعلی خود را مرور کنید: برای شناسایی تعهدات یا تعهدات، به توافق‌نامه فعلی خود نگاهی دقیق بیندازید. شرایطی که می‌تواند بر تصمیم شما برای پورت تأثیر بگذارد.
  3. هزینه‌های خاتمه زودهنگام را بررسی کنید: مطمئن شوید که هزینه‌های مرتبط با پایان دادن به سرویس فعلی خود را متوجه شده‌اید، به‌خصوص اگر در نظر دارید یک سرویس را ایجاد کنید. قبل از تاریخ پایان قرارداد حرکت کنید.
  4. موجودی معوقه را در نظر بگیرید: قبل از تغییر، اطمینان حاصل کنید که تمام عوارض با ارائه‌دهنده خدمات فعلی‌تان تسویه شده است تا از صورت‌حساب‌های غیرمنتظره جلوگیری کنید.
  5. <حفظ تداوم سرویس: بسیار مهم است که سرویس قدیمی خود را قبل از فعال کردن سرویس جدید خاتمه ندهید. این مرحله تضمین می‌کند که هیچ وقفه‌ای در سرویس وجود ندارد و از گم شدن شماره شما محافظت می‌کند.

تماس با شرکت خدمات تلفن جدید< /h3>

هنگامی که تعهدات قرارداد قبلی خود را انجام دادید، با شرکت جدید تماس بگیرید تا فرآیند انتقال شماره خود را آغاز کنید.

<این امر مستلزم ارائه شماره تلفن 10 رقمی و سایر اطلاعاتی است که شرکت ممکن است نیاز داشته باشد. این از ارائه‌دهنده‌ای به ارائه‌دهنده دیگر متفاوت است.

امروزه، با یک ارائه‌دهنده خدمات خوب، فرآیند انتقال شماره تلفن شما آسان است. برخلاف ۱۵ سال پیش که انتقال شماره تلفن ممکن است شامل کاغذ و فکس باشد، امروزه این فرآیند معمولاً الکترونیکی است. برای مثال، شرکت‌هایی مانند Nextiva از یک برنامه امضای الکترونیکی استفاده می کند تا بتوانید بدون دردسر برای انتقال شماره به صورت آنلاین درخواست دهید.

به طور کلی، یک نامه مجوز (LOA) باید پر و امضا شود. توسط کاربر مجاز ارائه‌دهنده فعلی شما برای شروع فرآیند انتقال، همراه با جدیدترین و صحیح‌ترین شماره تلفن صورت‌حساب (BTN).

هزینه انتقال شماره شما چقدر خواهد بود؟

svg%3E - انتقال شماره چیست؟ تاثیر بر کسب و کارهای کوچک
تلفن ها

معمولا امروز هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.

طبق FCC، شرکت ها در صورت تمایل می توانند برای انتقال شماره شما هزینه دریافت کنند و هزینه ها می تواند متفاوت باشد از ارائه دهنده ای به ارائه دهنده دیگر وب‌سایت آژانس می‌گوید که می‌توانید درخواست معافیت کنید یا درباره هزینه‌ها مذاکره کنید. با این حال، بسیاری از اپراتورهای اصلی امروز هزینه‌های انتقال جداگانه دریافت نمی‌کنند.

FCC همچنین می‌گوید که یک شرکت نمی‌تواند از انتقال شماره تلفنتان به شما منع کند، زیرا برای انتقال پولی پرداخت نکرده‌اید. وقتی خدمات یک شرکت جدید را درخواست می کنید، FCC می گوید که شرکت قدیمی نمی تواند از انتقال شماره شما امتناع کند. این حتی در صورتی است که باقی مانده یا کارمزد پایان کار داشته باشید.

چه مدت طول می کشد تا یک شماره را منتقل کنید؟

svg%3E - انتقال شماره چیست؟ تاثیر بر کسب و کارهای کوچک
تلفن ها

این به تعداد شماره تلفن شما بستگی دارد، اپراتور، و نوع خدمات مانند تلفن ثابت، بی سیم و IP. وب سایت FCC شامل عبارات زیر است:

  • برای انتقال بی سیم به بی سیم، فرآیند انتقال تقریباً دو ساعت و نیم از زمانی که درخواست انتقال از حامل قدیمی انجام شود. FCC چارچوب زمانی خاصی را برای فرآیند انتقال بی سیم به بی سیم تعیین نکرده است. دو ساعت و نیم بازه زمانی مورد توافق صنعت بی‌سیم است و FCC اپراتورها را تشویق می‌کند تا از این چارچوب زمانی استفاده کنند.
  • تکمیل یک پورت سیم به بی‌سیم احتمالاً بیشتر طول خواهد کشید و می‌تواند چند روز طول بکشد قبل از انتقال بین تلفن های سیمی و بی سیم، مصرف کنندگان باید از ارائه دهنده خدمات جدید خود بپرسند که این فرآیند چقدر طول می کشد.

دوره انتقال

svg%3E - انتقال شماره چیست؟ تاثیر بر کسب و کارهای کوچک
تلفن ها

FCC هشدار می دهد که یک دوره انتقال وجود خواهد داشت که در آن هنگام انتقال از سیم به شماره بی سیم، دو عدد خواهید داشت. این آژانس به کاربران توصیه می‌کند که بپرسند آیا در طول فرآیند انتقال، به استفاده از شماره سیم فعلی خود ادامه می‌دهید، هر چقدر که طول بکشد.

این مهم است زیرا خدمات موقعیت مکانی و تماس بی‌سیم ۹۱۱ می‌تواند در طول انتقال تحت تأثیر قرار گیرد. . FCC از شما می خواهد که از شرکت جدید خود بپرسید که آیا خدمات ۹۱۱ شما در طول این فرآیند تحت تأثیر قرار می گیرد یا خیر.

یکی دیگر از خدماتی که در طول دوره انتقال تحت تأثیر قرار می گیرد، خدمات راه دور است. شرکت راه دور تلفن ثابت یا بی سیم شما قرار نیست با شما نقل مکان کند، بنابراین مطمئن شوید که شرکت جدید شما برنامه ای دارد که بتوانید با آن زندگی کنید.

همیشه نمی توانید شماره خود را انتقال دهید

FCC می گوید همیشه وقتی ارائه دهنده را تغییر می دهید، نمی توانید شماره خود را به منطقه جغرافیایی جدید منتقل کنید.

همچنین، برخی از مناطق روستایی از شما می خواهند که با خدمات عمومی ایالتی خود تماس بگیرید. کمیسیون برای اطلاعات بیشتر.

نکات انتقال اعداد

پیمایش در پیچیدگی های انتقال اعداد می تواند کمی سخت باشد، به خصوص اگر اولین بار باشد. با این حال، با راهنمایی‌ها و بینش‌های مناسب، این فرآیند می‌تواند روان‌تر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنید. در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که به شما کمک می‌کند این انتقال را به‌طور یکپارچه مدیریت کنید:

  • آگاه باشید: قبل از شروع فرآیند انتقال، سیاست‌های ارائه‌دهنده جدید خود و هرگونه هزینه‌های احتمالی را به‌طور کامل بررسی کنید. به این ترتیب، می‌توانید از هزینه‌های غیرمنتظره یا موانع در مسیر جلوگیری کنید.
  • هر دو سرویس را به طور موقت حفظ کنید: برای قطع کردن سرویس قدیمی خود عجله نکنید. فعال نگه داشتن هر دو برای مدت کوتاهی تضمین می‌کند که هیچ تماس مهمی را در طول انتقال از دست ندهید.
  • پشتیبان‌گیری از داده‌های ضروری: اگر سرویس تلفن شما با سایر سرویس‌های داده ادغام می‌شود، مطمئن شوید. از پست‌های صوتی، مخاطبین یا تنظیمات ضروری نسخه پشتیبان تهیه می‌کنید. برخی از اطلاعات ممکن است به صورت خودکار منتقل نشوند.
  • به طور منظم با هر دو ارائه دهنده ارتباط برقرار کنید: مرتباً با هر دو شرکت قدیمی خود تماس بگیرید و ارائه دهندگان خدمات جدید تضمین می کنند که شما در مورد وضعیت پورت در جریان هستید. همچنین اگر بدانند که شما فعالانه آن را نظارت می کنید، می تواند روند را تسریع کند.
  • مشتریان خود را به روز کنید: اگر یک کسب و کار هستید، مشتریان خود را در مورد تغییرات یا اختلالات احتمالی مطلع کنید. در طول فرآیند انتقال اعتماد را حفظ می‌کند و اطمینان می‌دهد که آنها می‌دانند که شما در حال بهبود به نفع آنها هستید.

به حداکثر رساندن تداوم کسب‌وکار با انتقال شماره

انتقال شماره تضمین می‌کند که کسب‌وکار شما کانال‌های ارتباطی خود را حفظ می‌کند. ، حفظ اعتماد مشتری و به حداقل رساندن اختلال در طول انتقال. در اینجا استراتژی هایی برای استفاده موثر از انتقال شماره وجود دارد:

  • پیش برنامه ریزی: قبل از شروع حرکت یا تغییر ارائه دهندگان خدمات، تأثیر آن را بر استراتژی های ارتباطی خود ارزیابی کنید. دوره‌های مهم تجاری را که ممکن است انتقال کمترین تأثیر را داشته باشد، شناسایی کنید.
  • ارتباط با سهامداران: به مشتریان خود اطلاع دهید، تامین کنندگان و شرکا در مورد فرآیند انتقال از قبل. از کانال‌های متعددی مانند خبرنامه‌های ایمیل، به‌روزرسانی‌های رسانه‌های اجتماعی و اعلان‌های وب‌سایت استفاده کنید تا مطمئن شوید پیام به همه ذینفعان می‌رسد.
  • تجربه مشتری یکپارچه: اطمینان حاصل کنید که تیم شما برای مدیریت آماده است. سوالات مشتری در مورد انتقال ارائه اطلاعات واضح و منسجم می تواند به جلوگیری از سردرگمی و حفظ رضایت مشتری کمک کند.
  • آمادگی فنی: برای اطمینان از انتقال آرام، با ارائه دهنده خدمات جدید خود از نزدیک همکاری کنید. این شامل راه‌اندازی ارسال تماس در طول فرآیند انتقال برای جلوگیری از تماس‌های بی‌پاسخ و آزمایش سیستم جدید قبل از تعویض کامل است.
  • مرور و تنظیم مواد بازاریابی: به‌روزرسانی همه مواد بازاریابی، کسب‌وکار کارت‌ها و فهرست‌های آنلاین برای منعکس‌کننده هرگونه تغییر در کانال‌های ارتباطی شما پس از انتقال، و اطمینان از اینکه اطلاعات تماس شما دقیق و در دسترس باقی می‌مانند.

svg%3E - انتقال شماره چیست؟ تاثیر بر کسب و کارهای کوچک
تلفن ها

یکپارچه سازی پست های جدید -انتقال

تغییر ارائه دهندگان خدمات یا جابجایی مکان ها زمان مناسبی برای ارزیابی و اتخاذ فناوری های ارتباطی جدید است که می تواند عملیات کسب و کار شما را بهبود بخشد:

  • راه حل های VoIP
    • قوی>: برای گزینه های ارتباطی انعطاف پذیرتر و مقرون به صرفه تر، فناوری Voice over Internet Protocol (VoIP) را در نظر بگیرید. سرویس‌های VoIP اغلب ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند جلسات مجازی، پست صوتی به ایمیل، و یکپارچه‌سازی برنامه‌های تلفن همراه را ارائه می‌دهند.
    • ارتباطات یکپارچه: پلت‌فرم‌های ارتباطی یکپارچه را کاوش کنید که صدا، ویدیو، متن و یکپارچه‌سازی می‌کنند. ارتباطات ایمیلی در یک سیستم واحد، بهبود همکاری تیمی و تعامل با مشتری.
    • توزیع خودکار تماس: برای مشاغلی که حجم تماس بالایی دارند، سیستم های توزیع خودکار تماس می توانند تماس ها را به بخش مربوطه هدایت کنند. یا فردی، زمان پاسخگویی و کیفیت خدمات مشتری را بهبود می‌بخشد.
    • سیستم‌های مبتنی بر ابر: سیستم‌های تلفن مبتنی بر ابر مقیاس‌پذیری و دسترسی از راه دور را ارائه می‌دهند و تیم شما را قادر می‌سازد تا به طور موثر از هر مکانی ارتباط برقرار کند. ، که مخصوصاً برای مشاغلی با مدل های کار از راه دور یا ترکیبی مفید است.
    • تجزیه و تحلیل داده ها و گزارش گیری: استفاده کنید تجزیه و تحلیل سیستم تلفن برای به دست آوردن بینش در مورد حجم تماس، زمان اوج تماس و اثربخشی خدمات مشتری. این داده‌ها می‌توانند تصمیمات و استراتژی‌های کسب‌وکار را برای بهبود کارایی ارتباطات اطلاع دهند.

    با برنامه‌ریزی دقیق فرآیند انتقال اعداد و پذیرش فناوری‌های ارتباطی جدید، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از عملیات یکپارچه اطمینان حاصل کنند و زمینه را برای رشد آینده فراهم کنند. و نوآوری.

    هویت کسب و کار کوچک

    شماره تلفن کسب و کار شما یکی از ویژگی های شناسایی شرکت شما است. درست مانند آدرس، نشان‌واره و سایر ویژگی‌های شناسایی، شماره شما، به‌ویژه اگر یک شماره باطل باشد، راهی عالی برای مشتریان شما است تا با شما شناسایی شوند و رابطه برقرار کنند.

    بنابراین اگر مجبور هستید ارائه‌دهندگان خدمات تلفن را جابه‌جا کرده یا تغییر دهید، مطمئن شوید که شماره خود را با خود منتقل کرده‌اید تا این رابطه ادامه یابد.

    جدول نمای کلی انتقال شماره

    <. /table>

    استفاده از تلفن عکس از طریق Shutterstock


    موضوع توضیحات
    انتقال چیست؟ فرایند حفظ شماره تلفن خود هنگام جابجایی یا تغییر مکان به یک ارائه دهنده خدمات تلفن جدید. تداوم کسب و کار را تضمین می کند.
    انتقال شماره تلفن انتقال شماره تلفن از یک سرویس تلفن به سرویس دیگر، با پشتیبانی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در همان منطقه جغرافیایی.
    آغاز با انتقال قبل از انتقال، کسب و کارها باید نیازهای خود را ارزیابی کنند، قراردادها را بررسی کنند، هزینه ها را در نظر بگیرند. ، تعادل را تسویه کنید و از تداوم خدمات اطمینان حاصل کنید. پس از انجام تعهدات گذشته با ارائه دهنده خدمات جدید تماس بگیرید.
    هزینه های مربوطه در حالی که انتقال اغلب رایگان است، برخی از ارائه دهندگان ممکن است هزینه ای دریافت کنند. FCC اجازه مذاکره در مورد این هزینه‌ها را می‌دهد و تضمین می‌کند که شرکت‌ها نمی‌توانند از انتقال هزینه‌های پرداخت نشده رد شوند.
    مدت انتقال بر اساس تعداد تلفن‌ها، ارائه‌دهنده و نوع خدمات متفاوت است. انتقال بی‌سیم حدود ۲٫۵ ساعت طول می‌کشد، اما بی‌سیم به بی‌سیم ممکن است چند روز طول بکشد.
    دوره انتقال در طول انتقال با سیم به بی سیم، مرحله ای وجود دارد که ممکن است هر دو شماره فعال باشند. بررسی تأثیرات روی خدماتی مانند ۹۱۱ و خدمات راه دور در این دوره ضروری است.
    محدودیت های انتقال انتقال ممکن است همیشه هنگام انتقال به یک منطقه جدید امکان پذیر نباشد. برخی از مناطق ممکن است به مراحل یا اطلاعات بیشتری نیاز داشته باشند.
    نکات انتقال شماره از درک خط‌مشی‌های ارائه‌دهنده اطمینان حاصل کنید، هر دو سرویس را به‌طور موقت حفظ کنید، از داده‌ها نسخه پشتیبان تهیه کنید، با ارائه‌دهندگان در ارتباط باشید و مشتریان را در مورد تغییرات به‌روزرسانی کنید.

منبع :
حتما بخوانید : کیک استارتر چیست؟
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی