عمومی

100 ایده ی جانبی که باید در نظر بگیرید

۱۰۰ ایده ی جانبی که باید در نظر بگیرید

همه مشاغل تمام وقت نیستند. برخی از کارآفرینان ترجیح می دهند به کارهای روزانه پایبند باشند و مشاغل جانبی را اداره کنند یا حتی چندین کسب و کار را به طور همزمان اداره کنند. اگر می‌خواهید یک کسب‌وکار جانبی را به شغل یا کسب‌وکار تمام‌وقت خود اضافه کنید، در اینجا ۱۰۰ ایده برای شلوغی جانبی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

ایده‌های ساید Hustle

۱٫ سرمایه گذاری

اگر مقداری پول اضافی از شغل یا کسب و کار تمام وقت خود دارید، آن را در حساب ها یا مشاغل دیگر سرمایه گذاری کنید. شما به طور بالقوه می توانید آن پول را بدون تعهد زمانی زیاد افزایش دهید.

۲٫ Flipping Houses

گزینه دیگری که به مقداری پول نقد نیاز دارد، یک خانه در منطقه خود بخرید و قبل از فروش آن را با سود ارتقا دهید.

۳٫ نشستن در خانه

به افرادی که در منطقه شما به تعطیلات می روند با ماندن در خانه خود کمک کنید تا مراقب همه چیز باشند.

۴٫ نشستن حیوانات خانگی

برای کسانی که حیوانات را دوست دارند، همین مفهوم را برای تماشای حیوانات خانگی در حالی که صاحبشان دور هستند به کار ببرند.

۵٫ نظافت حیوانات خانگی

شما همچنین می توانید خدمات نظافت را برای صاحبان حیوانات خانگی ارائه دهید. به سادگی می‌توانید یک ایستگاه نظافت موبایل به جای یک مکان اختصاصی راه‌اندازی کنید. .

۶٫ آموزش حیوانات خانگی

اگر در آموزش سگ‌ها و گربه‌ها مهارت دارید، برای ارائه خدمات خود در شب‌ها و آخر هفته‌ها به مشتریان خود بروید.

۷٫ قدم زدن با سگ

همچنین می‌توانید پایگاهی از مشتریان تکراری بسازید که می‌خواهند شخصی سگ‌هایشان را برای پیاده‌روی روزانه بیرون بیاورد.

۸٫ مراقبت از کودکان

برای کسانی که با تجربه و قادر به مراقبت از کودکان هستند، خدمات نگهداری از کودک را برای والدین پرمشغله در شب ها و آخر هفته ها ارائه دهید.

۹٫ مراقبت از سالمندان

بسیاری از سالمندان نیز می توانند از کمک در اطراف خانه استفاده کنند. خدمات خود را در ساعات غیر کاری ارائه دهید تا مراقبان عادی بتوانند به نیازهای خود رسیدگی کنند.

۱۰٫ وبلاگ نویسی

برای کسانی که ترجیح می دهند یک کسب و کار آنلاین داشته باشند، می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید و آن را کاملاً طبق برنامه زمانی خود اجرا کنید. از طریق تبلیغات، محتوای حمایت شده یا مشارکت در برند کسب درآمد کنید.

۱۱٫ پادکست

پادکست انعطاف پذیری مشابهی را فقط به صورت صوتی ارائه می دهد. با گنجاندن تبلیغات با برنامه نویسی خود درآمد کسب کنید.

۱۲٫ ارسال YouTube

YouTube سهمی از درآمد تبلیغات را به سازندگان ویدیو در سایت ارائه می دهد. می‌توانید هفته‌ای یک‌بار یا هر زمان که فرصت داشتید ویدیوها را پست کنید.

۱۳٫ بازاریابی وابسته

شرکت های وابسته بخشی از هر فروش را به دست می آورند که مستقیماً انجام می دهند. به سمت یک برند شریک می‌توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید یا حتی فقط این پیوندها را در پست‌های رسانه‌های اجتماعی قرار دهید تا کمی درآمد غیرفعال به دست آورید.

۱۴٫ راه اندازی سایت عضویت

  1. راه اندازی سایت عضویت می تواند یک مدل کسب و کار آنلاین سودآور باشد. وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید و برای دسترسی به تمام محتوای خود، از بازدیدکنندگان یک هزینه ماهیانه دریافت کنید.
  2. در اینجا چند ملاحظات کلیدی برای راه اندازی یک سایت عضویت موفق آورده شده است:
  • محتوای ارزشمند: محتوایی با کیفیت بالا و منحصر به فرد ارائه دهید که اعضای شما آن را ارزشمند بدانند.
  • به‌روزرسانی‌های منظم: محتوای خود را تازه نگه دارید و مرتباً به‌روزرسانی کنید. اعضا را تشویق کنید مشترک باقی بمانند.
  • ساخت جامعه: با تشویق به تعامل و ایجاد بستری برای گفتگو، حس اجتماع را در بین اعضای خود تقویت کنید.
  • > بازاریابی: سایت عضویت خود را از طریق کانال های آنلاین مختلف مانند رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و تبلیغات آنلاین تبلیغ کنید.
  • پشتیبانی مشتری: پشتیبانی عالی از مشتری را برای آدرس دهی ارائه دهید. هر گونه مشکل یا نگرانی ممکن است اعضای شما داشته باشند.

۱۵٫ فروش دامنه‌ها

نام دامنه می‌تواند کالای ارزشمندی باشد، و مردم اغلب برای نام‌های دامنه محبوب یا بسیار مطلوب حق بیمه پرداخت می‌کنند. در حالی که بسیاری از نام‌های دامنه قبلاً گرفته شده‌اند، هنوز فرصت‌های زیادی برای یافتن و فروش نام‌های دامنه ارزشمند وجود دارد.

این تجارت به تعهد زمانی قابل توجهی نیاز ندارد، زیرا می‌توانید نام‌های دامنه را خریداری کرده و آنها را برای فروش فهرست کنید. در بازارهای آنلاین مختلف.

حتماً تحقیقات کاملی برای شناسایی نام‌های دامنه بالقوه ارزشمند انجام دهید و سرمایه‌گذاری در نام‌های دامنه مرتبط با روندها یا صنایع نوظهور را در نظر بگیرید.

۱۶٫ نوشتن آزاد

به عنوان یک نویسنده مستقل، شما به سادگی خدمات نوشتاری خود را به صورت قراردادی به وب سایت ها یا نشریات دیگر ارائه می دهید.

۱۷٫ تصحیح

اگر ویرایشگر ماهری هستید، می‌توانید خدماتی را به نشریات، وب‌سایت‌ها، نویسندگان یا سازمان‌هایی که نیاز به تصحیح دارند ارائه دهید.

۱۸٫ تدریس خصوصی

به دانش‌آموزان در یک موضوع خاص یا منطقه آمادگی آزمون کمک کنید تا بعد از ساعت‌ها مقداری پول اضافی کسب کنید. این می تواند ایده مرتبطی برای مربیان باشد.

۱۹ . خدمات رزومه

با دریافت هزینه ای اندک برای نوشتن یا ویرایش رزومه و نامه های حمایتی به افراد کمک کنید تا شغل پیدا کنند.

۲۰٫ سرویس دستیار مجازی

دستیاران مجازی به صورت قراردادی کار می‌کنند و به کسب‌وکارها در همه چیز از برنامه‌ریزی رسانه‌های اجتماعی گرفته تا مدیریت صندوق ورودی کمک می‌کنند.

۲۱٫ مدیریت رسانه های اجتماعی

شما همچنین می توانید تخصص برای کمک به برندها در مدیریت حساب‌های رسانه‌های اجتماعی‌شان، با دریافت هزینه‌های هفتگی یا ماهانه ثابت.

۲۲٫ تأثیرگذاری بر رسانه های اجتماعی

اینفلوئنسرها با برندها کار می کنند و هزینه می کنند هزینه‌هایی برای ذکر یا نظرات محصول که به آنها کمک می‌کند به مصرف‌کنندگان مربوطه دسترسی پیدا کنند.

۲۳٫ دیجیتال مارکتینگ

اگر بازاریاب ماهری هستید، تخصص یا خدمات مشاوره ای خود را به مشتریان تجاری دیگر بسپارید.

۲۴٫ مشاوره سئو

یا می‌توانید در یک زمینه خاص، مانند کمک به شرکت‌ها برای بهبود رتبه‌بندی خود در موتورهای جستجو، تخصص داشته باشید.

۲۵٫ کپی‌نویسی

نویسندگان، مهارت‌های خود را به مشاغلی که برای وب‌سایت‌ها، تبلیغات یا صفحات محصول نیاز دارند، ارائه دهید.

۲۶٫ Ghostwriting

Ghostwriters شبیه به نویسندگان آزاد هستند. اما محتوایی را می نویسند که قرار است با نام دیگری منتشر شود.

۲۷٫ طراحی لوگو

اگر به طراحی علاقه دارید، خدمات خود را به کسب و کارهایی که به آرم و سایر عناصر نام تجاری نیاز دارند ارائه دهید.

۲۸٫ طراحی سایت

svg%3E - 100 ایده ی جانبی که باید در نظر بگیرید

همچنین می توانید وب سایت هایی را برای مشاغل و افراد طراحی کنید. فقط مطمئن شوید که برنامه خود را سبک نگه دارید تا بتوانید توجه شخصی را به خود جلب کنید.

۲۹٫ در حال توسعه برنامه‌ها

اگر می‌توانید برنامه‌های تلفن همراه را طراحی و توسعه دهید، می‌توانید برنامه‌های خود را ایجاد کرده و در فروشگاه‌های برنامه بفروشید یا برای مشتریان تجاری برنامه‌هایی طراحی کنید.

۳۰٫ مشاوره کسب و کار

برای کسانی که قبلاً کسب‌وکارهای موفقی داشته‌اند، تلاش جانبی شما می‌تواند به سایر کارآفرینان کمک کند تا از طریق مشاوره به موفقیت دست یابند.

در اینجا می‌توانید شروع کنید:

< table id="tablepress-1488" class="tablepress tablepress-id-1488 tablepress-responsive">

کلید ناحیه توضیحات تخصص از تجربه و تخصص خود در راه اندازی کسب و کارهای موفق برای ارائه خدمات ارزشمند استفاده کنید. بینش و توصیه به دیگر کارآفرینان. خدمات ارائه شده خدمات خاصی را که ارائه خواهید داد، تعیین کنید. این می تواند شامل برنامه ریزی تجاری، استراتژی بازاریابی، تجزیه و تحلیل مالی، بهینه سازی عملیات و غیره باشد. مخاطب هدف مخاطب هدف خود را شناسایی کنید. این می تواند کارآفرینان جدید، صاحبان مشاغل کوچک یا صنایع خاصی باشند که در آنها تخصص خاصی دارید. استراتژی قیمت گذاری در مورد نحوه قیمت گذاری خدمات مشاوره خود تصمیم بگیرید. این می تواند به صورت ساعتی، یک هزینه ثابت برای یک پروژه خاص، یا یک نگهدارنده برای خدمات در حال انجام باشد. بازاریابی یک استراتژی بازاریابی برای ارتقای خدمات مشاوره خود ایجاد کنید. این می تواند شامل ایجاد یک وب سایت، شبکه، تبلیغات آنلاین، و تبلیغ رسانه های اجتماعی باشد. یادگیری مستمر از آخرین روندها، ابزارها و بهترین شیوه ها در حوزه تخصصی خود مطلع شوید تا جدیدترین و مرتبط ترین توصیه ها را به مشتریان خود ارائه دهید.

۳۱٫ استخدام

اگر در حال حاضر مخاطبین زیادی در یک صنعت خاص دارید، از آن به عنوان یک استخدام کننده استفاده کنید که به شرکت ها کمک می کند تا نامزدهای شغلی واجد شرایط را پیدا کنند.

۳۲، مربیگری زندگی

می‌خواهید تخصص و کمک خود را در زمینه‌های مختلف، از سلامتی گرفته تا روابط شخصی، ارائه دهید؟ کوچینگ زندگی را به صورت حضوری یا آنلاین در نظر بگیرید.

۳۳٫ فروش کتاب‌های الکترونیکی

شما می‌توانید به راحتی کتاب‌های الکترونیکی خود را منتشر کنید. در پلتفرم هایی مانند آمازون و سپس بخشی از هر فروش را به دست آورید.

۳۴٫ طراحی تی شرت

پلتفرم های آنلاین زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد طرح ها را آپلود کنید و سپس آنها را بر روی تی شرت ها و سایر محصولات در صورت درخواست چاپ کنید.

۳۵٫ فروشگاه Dropshipping

به‌طور مشابه، می‌توانید با یک ارائه‌دهنده dropshipping کار کنید تا فروشگاه تجارت الکترونیک خود را بدون نگرانی در مورد مواردی مانند حمل و نقل و تدارکات باز کنید.

۳۶٫ فروش مجدد تجارت الکترونیک

اگر می خواهید کنترل بیشتری بر فرآیند تجارت الکترونیک داشته باشید اما نمی خواهید واقعاً محصولات خود را تولید کنید، می توانید به سادگی اقلامی را که از نمایندگی های دیگر خریداری می کنید، دوباره بفروشید.

۳۷٫ رانندگی

اگر ماشین دارید، می‌توانید در اوقات فراغت خود برای خدماتی مانند Uber یا Lyft رانندگی کنید.

۳۸٫ تحویل غذا

اگر از رانندگی لذت می برید اما ترجیح می دهید مسافران را جابه جا نکنید، به تحویل غذا یا مواد غذایی فکر کنید. خدماتی مانند Postmates یا Instacart به شما امکان می‌دهد با تحویل سفارش‌ها درب منزل مشتریان درآمد کسب کنید.

با افزایش تقاضا برای تحویل درب منزل، این شلوغی جانبی می‌تواند بسیار سودآور باشد. می‌توانید ساعات کاری خود را انتخاب کنید و آن را به گزینه‌ای انعطاف‌پذیر برای کسانی که برنامه کاری شلوغ دارند تبدیل کنید.

۳۹٫ اجاره ماشین خود

اگر ماشینی دارید که اغلب از آن استفاده نمی کنید، آن را به دیگران اجاره دهید. پلتفرم‌هایی مانند Turo به شما امکان می‌دهند وسیله نقلیه خود را برای اجاره فهرست کنید، نرخ‌های خود را تعیین کنید و در دسترس بودن خود را انتخاب کنید.

این یک راه عالی برای کسب درآمد غیرفعال بدون تلاش زیاد است. فقط مطمئن شوید که ماشین خود را به خوبی نگهداری و تمیز نگه دارید.

با شرکت بیمه خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید که برای اجاره خودرو تحت پوشش هستید. وسیله نقلیه.

۴۰٫ اجاره تجهیزات

بسیاری از مردم برای یک پروژه یک بار مصرف به تجهیزات خاصی نیاز دارند و ترجیح می دهند به جای خرید، اجاره کنند. اگر اقلام مراقبت از چمن، ابزار برقی، یا هر وسیله دیگری دارید که مورد تقاضا است، می‌توانید آنها را با هزینه اجاره کنید.

اقلام خود را در وب‌سایت‌های طبقه‌بندی شده محلی یا تابلوهای اعلانات انجمن فهرست کنید. مطمئن شوید که عکس‌ها و توضیحات واضحی از اقلام وارد کرده‌اید و شرایط و ضوابط اجاره را مشخص کنید.

۴۱٫ فروش عکس های استوک

اگر به عکاسی علاقه دارید، به فروش تصاویر خود در سایت های عکس استوک مانند Shutterstock یا Adobe Stock فکر کنید. کسب‌وکارها، وبلاگ‌نویسان و طراحان اغلب عکس‌های استوک را برای پروژه‌های خود خریداری می‌کنند.

هر بار که شخصی با خرید یکی از تصاویر خود، بخشی از فروش را به دست خواهید آورد.

برای موفقیت در این شلوغی فرعی، روی ایجاد عکس های بالا تمرکز کنید. -تصاویر با کیفیت و منحصربه‌فرد که نیازهای خریداران بالقوه را برآورده می‌کنند.

تخصص در یک مکان خاص را در نظر بگیرید، زیرا این کار می‌تواند به شما کمک کند در یک بازار شلوغ متمایز شوید.

۴۲٫ عکاسی از پرتره

یا می توانید خدمات خود را به عنوان عکاس پرتره ارائه دهید، از خانواده ها، افراد مسن یا حتی حیوانات خانگی در شب ها و آخر هفته ها عکس بگیرید.

۴۳٫ عکاسی از رویدادها

رویدادهایی مانند عروسی نیز عمدتاً در آخر هفته ها برگزار می شود. بنابراین فرصتی عالی برای عکاسان برای کسب درآمد بیشتر است.

۴۴٫ برنامه‌ریزی رویداد

ارائه خدمات خود به‌عنوان یک برنامه‌ریز مراسم یا عروسی می‌تواند یک چالش جانبی سودآور و سودآور باشد.

شما مسئول سازمان‌دهی و مدیریت همه جنبه‌های یک رویداد، از تماس با فروشندگان برای مدیریت برنامه در روز رویداد.

در اینجا برخی از مسئولیت‌های کلیدی یک برنامه‌ریز رویداد آمده است:

  • هماهنگی فروشنده: برقراری روابط با فروشندگان، مذاکره درباره قراردادها، و اطمینان حاصل کنید که آنها به تعهدات خود عمل می کنند.
  • مدیریت برنامه: یک برنامه زمان بندی دقیق برای رویداد ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که همه چیز به خوبی در روز اجرا می شود.
  • مدیریت بودجه: بودجه ای برای رویداد تهیه کنید و اطمینان حاصل کنید که تمام هزینه ها در حد بودجه باقی می مانند.
  • حل مشکل: با هر گونه مشکل یا شرایط اضطراری که در طول رویداد ایجاد می شود مدیریت کنید.
  • ارتباط: ارتباط شفاف با مشتری را حفظ کنید تا از برآورده شدن انتظارات او اطمینان حاصل کنید.

۴۵٫ سرویس دی جی

svg%3E - 100 ایده ی جانبی که باید در نظر بگیرید

اگر به موسیقی علاقه دارید و می دانید چگونه جمعیت را به حرکت درآورید، ارائه خدمات دی جی در عروسی ها، مهمانی ها و رویدادهای دیگر می تواند یک شلوغی جانبی عالی روی تجهیزات باکیفیت سرمایه‌گذاری کنید و مجموعه‌ای از موسیقی‌های متنوع بسازید تا سلیقه‌های مختلف را برآورده کند.

مهارت‌های خود را در میکس و بیت مچینگ توسعه دهید. شما را از رقبا متمایز می کند.

یک وب سایت یا صفحه رسانه اجتماعی ایجاد کنید تا خدمات خود را به نمایش بگذارید، نظرات مشتریان قبلی را به اشتراک بگذارید، و راهی برای مشتریان بالقوه برای تماس با شما فراهم کنید.

۴۶٫ کیترینگ

برای کارآفرینان وسواس غذا، پذیرایی گزینه مناسبی برای یک شلوغی فرعی است زیرا می توانید روی رویدادهای آخر هفته تمرکز کنید و به فضای رستوران اختصاصی نیاز ندارید.

۴۷٫ پخت

اگر پختن را ترجیح می‌دهید، می‌توانید در شب‌ها و آخر هفته‌ها محصولات پخته بسازید و آنها را به نانوایی‌های محلی یا مستقیماً به مشتریان آنلاین بفروشید.

۴۸٫ کار با کامیون مواد غذایی

کامیون های مواد غذایی همچنین به ویژه در شب ها و آخر هفته ها محبوب هستند. و آنها به اندازه رستوران ها هزینه راه اندازی ندارند.

۴۹٫ فروش دوره های آنلاین

اگر تقریباً در هر زمینه ای تخصص دارید، می توانید یک دوره آنلاین ایجاد کنید و سپس آن را به دانش آموزان بفروشید تا آنها بتوانند با سرعت خود آن را طی کنند.

۵۰٫ فروش محصولات دیجیتال

همچنین هزاران محصول دیجیتال دیگری وجود دارد که می‌توانید فوراً بفروشید، از طرح‌های قابل چاپ گرفته تا کاربرگ‌ها و کتاب‌های کار.

۵۱٫ برنامه ریزی وعده غذایی

برای کارآفرینان آگاه به سلامت، خدمات خود را به عنوان یک برنامه ریز غذا به کسانی که برای بهبود رژیم غذایی خود کمک می خواهند ارائه دهید.

۵۲٫ تمرین شخصی

همچنین می‌توانید با ارائه برنامه‌های تمرینی یا خدمات تمرینی خارج از یک باشگاه محلی، روی تناسب اندام تمرکز کنید.

۵۳٫ آموزش یوگا

به عنوان مربی یوگا گواهینامه دریافت کنید و کلاس های خود را در سطح شهر ارائه دهید.

۵۴٫ آموزش رقص

همچنین می‌توانید کلاس‌های رقص را با گزینه‌های مختلف از باله تا رقص هیپ هاپ به کودکان یا بزرگسالان ارائه دهید.

۵۵٫ آموزش آلات موسیقی

اگر ساز موسیقی می شناسید، به صورت تک به تک با بچه ها کار کنید تا طناب زدن را به آنها آموزش دهید. اگر تخصص شماست، حتی می‌توانید درس صوتی ارائه دهید.

۵۶٫ حسابداری

کارآفرینان متمایل به مالی، با مشاغل محلی کار می کنند تا کتاب های خود را بر اساس قرارداد مدیریت کنند.

۵۷٫ Tax Prep

Tax Prep یک سرویس بسیار محبوب در چند ماه اول سال است. برای افرادی که به ریاضیات تمایل دارند که فصل کندی را در سایر مشاغل خود تجربه می کنند یا می توانند کمی از مشاغل سنتی خود استراحت کنند بسیار مناسب است.

۵۸٫ خدمات تعمیرات فنی

برای افراد باهوش فناوری، خدمات خود را در زمینه تعمیر تلفن، رایانه و سایر وسایل برای مشتریان منطقه خود ارائه دهید.

۵۹٫ Tech Refurbishing

یا می‌توانید این اقلام را پس از اتمام کار مردم با نرخی با تخفیف خریداری کنید، آن‌ها را بازسازی کنید و با سود بفروشید.

۶۰٫ ارائه پشتیبانی فنی از راه دور

اگر می‌خواهید در خانه خود کمک فنی ارائه دهید، یک سرویس از راه دور ارائه دهید که در آن به افراد دارای مشکلات آنلاین یا تلفنی کمک می‌کنید.

۶۱٫ جزئیات خودکار

جزئیات خودکار را می توان به راحتی به عنوان یک تجارت تلفن همراه در تعطیلات آخر هفته اجرا کرد. شما فقط به وسایل تمیز کردن اولیه و حمل و نقل نیاز دارید.

۶۲٫ تعمیر دوچرخه

به طور مشابه، می توانید به مشتریانی که نیاز به تعمیر دوچرخه دارند سفر کنید یا فقط یک کارگاه کوچک در گاراژ خود راه اندازی کنید.

۶۳٫ مدیریت املاک

مالکین و صاحبان املاک در منطقه شما ممکن است برای برقراری ارتباط با مستاجرین، جمع آوری پرداخت ها و مدیریت تعمیرات املاک خود کمک بخواهند. ممکن است برای انجام این کار به یک برنامه زمانی انعطاف‌پذیر نیاز داشته باشید، اما می‌توان آن را به راحتی همراه با سایر مشاغل یا کارهای از راه دور انجام داد.

۶۴٫ اجاره تعطیلات

svg%3E - 100 ایده ی جانبی که باید در نظر بگیرید

اگر ملک دیگری دارید یا اتاق اضافی در خانه خود دارید، آن را در سایت هایی مانند Airbnb اجاره کنید تا پول نقد بیشتری کسب کنید.

۶۵٫ مدیریت فروش املاک

فروش املاک در تعطیلات آخر هفته محبوب است. و خانواده ها اغلب می توانند از کمک برای خرید وسایل خود و آماده شدن برای فروش استفاده کنند.

۶۶٫ فروش وینتیج

همچنین می‌توانید اقلام قدیمی خریداری کنید و آنها را به صورت آنلاین یا در مراکز خرید یا نمایشگاه‌های عتیقه محلی به خریداران بفروشید.

۶۷٫ تمیز کردن مبلمان

به طور خاص، می‌توانید با تعمیر مبلمان قدیمی، اعم از تمیز کردن چوب، رنگ‌آمیزی، یا روکش کردن، مبلغ مناسبی کسب کنید.

۶۸٫ طراحی داخلی

اگر به طراحی علاقه دارید، با مشتریان منطقه خود کار کنید تا فضاهای آنها را به عنوان یک طراح داخلی به روز کنید.

۶۹٫ تزئینات تعطیلات

به خصوص در مناطق پردرآمد، برخی از صاحبان خانه ممکن است مایل باشند برای تزئین خانه خود برای تعطیلات، به خصوص در مورد چراغ های آویزان در فضای باز، هزینه ای بپردازند.

۷۰٫ نجاری

کارگران نجاری ماهر، خدمات خود را به محلی‌هایی که می‌خواهند آثار چوبی سفارشی می‌خواهند ارائه دهید یا فقط محصولات خود را بسازید و آنها را بفروشید.

۷۱٫ سرویس Handyman

برای افراد خوش دست، خدمات خود را در شب ها و آخر هفته ها به عنوان یک دستیار ارائه دهید. شما می توانید هر کاری از آویزان کردن تصاویر گرفته تا حذف کاغذ دیواری را انجام دهید.

۷۲٫ محوطه سازی

اگر از گذراندن وقت در خارج از منزل لذت می برید، چند مشتری معمولی بیاورید و مراقبت از چمن و محوطه سازی را انجام دهید.

۷۳٫ باغبانی

برای کسانی که رویکرد تخصصی‌تری را ترجیح می‌دهند، می‌توانید به مردم کمک کنید تا باغ‌های زیبایی در ملک خود بسازند.

۷۴٫ تمیز کردن استخر

اگر در منطقه ای با استخرهای زیاد زندگی می کنید، خدمات نظافتی را بعد از ساعت کاری و در آخر هفته ها ارائه دهید. این یک کسب و کار فصلی است و شما به راحتی می توانید بار مشتری خود را قابل مدیریت نگه دارید.

۷۵٫ نظافت منزل و ادارات

شما می توانید هم با صاحبان خانه و هم با مشاغل به عنوان خدمات نظافتی کار کنید. به سادگی یک برنامه زمان بندی برای زمان هایی که در دسترس هستید ایجاد کنید و سپس تعدادی مشتری هفتگی در منطقه خود بیاورید.

۷۶٫ سازماندهی

سازماندهی در حال حاضر بسیار محبوب است. با مشتریان یک به یک کار کنید تا فضاهای آنها را شلوغ کنید و سیستم هایی ایجاد کنید تا همه چیز را در مسیر خود نگه دارید.

۷۷٫ سرویس لباسشویی

به عنوان یک سرویس خشکشویی سیار، می توانید به سادگی اقلامی را از مشتریان تحویل بگیرید، بشویید، خشک کنید، اتو کنید و برگردانید. این امر به‌ویژه در مناطقی که تعداد زیادی از دانشجویان ارشد یا دانشجویان دانشگاهی دارند بسیار محبوب است.

۷۸٫ خدمات جابجایی

اگر افراد قوی و ون یا کامیون های بزرگ دارید، به مردم منطقه خود کمک کنید وسایل خود را از خانه ای به خانه دیگر منتقل کنند.

۷۹٫ خدمات بسته‌بندی

اگر لزوماً همه تجهیزات را ندارید اما همچنان می‌خواهید به افراد کمک کنید تا جابجا شوند، فقط می‌توانید برای بسته‌بندی و/یا باز کردن بسته‌بندی کمک ارائه دهید.

۸۰٫ حمل و نقل آشغال

به عنوان یک سرویس حمل و نقل آشغال، می توانید به صاحبان خانه و مشاغل کمک کنید تا از شر وسایل سنگین یا آشغال های بیش از حد خلاص شوند. شما باید به سطل زباله و سایر تجهیزات دسترسی داشته باشید. اما شما می توانید این کار را تا حد زیادی بر اساس برنامه زمانی خود انجام دهید.

۸۱٫ بازیافت

به عنوان یک سرویس بازیافت، می‌توانید به افراد کمک کنید تا موارد ناخواسته را پاک کنند. اما در عوض، اقلام را به ظروف بازیافت مناسب آنها ببرید.

۸۲٫ نقاشی خانه

به عنوان یک نقاش خانه، شما فقط به چند نردبان یا داربست و لوازم اولیه نقاشی نیاز دارید. می‌توانید برنامه زمانی خود را برای در دسترس بودن ایجاد کنید و خدمات نقاشی داخلی و/یا بیرونی را ارائه دهید.

۸۳٫ بازرسی خانه‌ها

همچنین می‌توانید پیشنهاد بازرسی خانه‌ها را برای خریداران یا فروشندگان بالقوه، تا زمانی که دانش و آموزش دارید، ارائه دهید.

۸۴٫ Staging Homes

کسانی که به دنبال فروش خانه‌های خود هستند، اغلب می‌توانند از کمکی برای جذاب‌تر کردن فضاهای خود استفاده کنند. به‌عنوان صحنه‌گر، مبلمان و دکور را وارد می‌کنید یا قطعات را جابه‌جا کنید تا به فروش خانه‌ها کمک کنید.

۸۵٫ تبلیغات خودرو

اگر وسیله نقلیه ای دارید که اغلب در شهر رانندگی می کنید، آن را به عنوان یک راه حل تبلیغاتی به مشاغل محلی ارائه دهید. یا علامتی را در بالا قرار دهید یا برچسب‌ها یا بسته‌بندی‌ها را در کنار آن اضافه کنید.

۸۶٫ مجوز محصول

ایده ای برای محصول دارید؟ یک نمونه اولیه ایجاد کنید و سپس مجوز آن را به سایر توزیع کنندگان بدهید تا بخشی از فروش را به دست آورید.

< 87. آرایش مو

آرتیلیست ها با تعیین وقت قبلی در شب ها و آخر هفته ها خدمات خود را ارائه دهید. حتی می توانید مستقیماً به مشتریان خود سفر کنید.

۸۸٫ Makeup Artistry

به طور مشابه، می توانید خدمات آرایشی را برای مشتریان ارائه دهید. این به ویژه برای عروسی ها و رویدادهای خاص محبوب است.

۸۹٫ ماساژ درمانی

اگر به عنوان یک ماساژدرمانگر آموزش دیده اید، یک استودیوی کوچک راه اندازی کنید یا با قرار قبلی به مشتریان خود سفر کنید.

۹۰٫ فروش محصولات دست ساز

برای کسانی که در یک صنعت خاص مهارت دارند، محصولات خود را در سایت هایی مانند Etsy یا Amazon Handmade بفروشید.

۹۱٫ طراحی دعوت نامه های سفارشی

همچنین می توانید محصولات سفارشی را برای مشتریان در این پلتفرم ها یا سایت خود ایجاد کنید. این به ویژه برای دعوت عروسی و کالاهای کاغذی محبوب است.

۹۲٫ تصویرسازی

در طراحی عالی هستید؟ مهارت های خود را به عنوان یک تصویرگر سفارشی که کار را به مشتریان تجاری، نویسندگان یا مستقیماً به مصرف کنندگان می فروشد، ارائه دهید.

۹۳٫ فروش در بازارهای کشاورز

بازارهای کشاورز اغلب در آخر هفته ها برگزار می شود. بنابراین این یک فرصت عالی برای باغبانان یا تولیدکنندگان کوچک مواد غذایی است تا مقداری درآمد اضافی کسب کنند.

۹۴٫ تغییر لباس

کسانی که می توانند خیاطی کنند، می توانند به عنوان یک خیاط بر حسب تقاضا یا متخصص تغییر درآمد کسب کنند. یا یک استودیوی کوچک راه اندازی کنید یا به مشتریان منطقه خود سفر کنید.

۹۵٫ در حال اجرا

اگر می خواهید مقداری پول نقد اضافی به دست آورید اما جایگاه خاصی در ذهن ندارید، با ثبت نام در پلتفرم هایی مانند TaskRabbit، کمی از همه چیز را ارائه دهید.

۹۶٫ در حال ترجمه

چند زبان را می دانید؟ در ازای دریافت هزینه، ترجمه اسناد تجاری، کتاب‌ها، رویدادهای زنده یا تقریباً هر چیز دیگری را که فکرش را بکنید پیشنهاد دهید.

۹۷٫ برنامه ریزی سفر

svg%3E - 100 ایده ی جانبی که باید در نظر بگیرید

به افراد کمک کنید تا به عنوان یک برنامه ریز سفر یا مشاور، برای استراحت عالی خود برنامه ریزی کنند. این سرویس به ویژه در سازمان ها و گروه های بزرگ مورد تقاضا است.

۹۸٫ مشاوره مراقبت‌های بهداشتی

اگر اطلاعات زیادی در مورد صنعت مراقبت‌های بهداشتی دارید، می‌توانید با خانواده‌های سالمندان یا کسانی که دچار بیماری‌های جدی هستند کار کنید تا به آنها کمک کنید گزینه‌ها را درک کنند و مراقبت مناسب را دریافت کنند.

۹۹٫ قرار دادن ماشین های فروش خودکار

svg%3E - 100 ایده ی جانبی که باید در نظر بگیرید

If you have some upfront capital but not a ton of time to manage a business, purchase some vending machines, place them in high traffic areas and have them do the selling for you.

۱۰۰٫ Operating Weekend Pop-up Shops

Retail stores don’t usually make great side hustles because they require too much time and money. But you can offer your goods at pop-up shops around town. Just schedule events as you have the time.

Image: Depositphotos.com


More in: Develop an Idea
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی