عمومی

10 مکان برای دریافت لوازم رزین برای تجارت شما

۱۰ مکان برای دریافت لوازم رزین برای تجارت شما

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

رزین یک ماده صنایع دستی فوق العاده همه کاره است که شما می توانید برای ساختن همه چیز از دکوراسیون منزل گرفته تا جواهرات استفاده کنید. اگر شما علاقه مند به ایجاد کسب و کار با این مواد هستید، ابتدا باید منابع قابل اعتمادی برای لوازم هنری رزین پیدا کنید. این یک راهنما است.



رزین اپوکسی صنعت در سال ۲۰۲۲

رزین اپوکسی یک ماده همه کاره است که در حال تبدیل شدن به بخش بزرگی از صنعت صنایع دستی است. مصرف کنندگان دائماً به دنبال هدایای منحصر به فرد، جواهرات و اقلام بی نظیر هستند. رزین اپوکسی می تواند گزینه ای قدرتمند برای ایجاد این موارد منحصر به فرد باشد و در عین حال دوام و مقیاس پذیری را نیز ارائه می دهد.

svg%3E - 10 مکان برای دریافت لوازم رزین برای تجارت شما

مکان های برتر برای خرید لوازم هنری رزین برای تجارت شما

قبل از اینکه بتوانید کسب و کار جدید رزین اپوکسی خود را شروع کنید، به انواع مختلفی نیاز دارید از لوازم، از جمله قالب های رزین، اپوکسی، تفنگ های حرارتی، و تجهیزات ایمنی. در اینجا چند منبع معتبر برای این مواد آمده است.

۱ . Amazon

Amazon دارای طیف گسترده ای از محصولات است که می توانید از آنها برای ساخت فروشگاه صنایع دستی رزین خود استفاده کنید. انتخاب آنها شامل رزین اپوکسی، اشکال قالب رزین، فنجان های پلاستیکی و درزگیرها است. آنها همچنین قیمت های مقرون به صرفه و ارسال سریع بسیاری از اقلام را ارائه می دهند.

۲٫ Etsy

Etsy خانه مجموعه وسیعی از لوازم صنایع دستی منحصر به فرد است. می‌توانید محصولات قالب رزین سفارشی، رنگ‌ها و براق‌کننده‌ها، و مواد مختلفی را برای تکمیل محصولات خود مانند رنگ و پارچه پیدا کنید.

۳ . بیایید رزین کنیم

Let’s Resin یک فروشگاه اینترنتی است که کاملاً به صنایع دستی قالب رزین اختصاص دارد. می‌توانید اشکال مختلفی از رزین، قالب‌ها و مواد افزودنی را به همراه راهنماها و منابع آموزشی برای سازندگان پیدا کنید.

۴٫ IntoResin

IntoResin یکی دیگر از فروشگاه‌های آنلاین است که مخصوص ساخت رزین است. می توانید انواع رزین ها، قالب ها، کیت ها و موارد دیگر را پیدا کنید. و حتی یک راهنمای رایگان برای مبتدیان و همچنین پست های وبلاگ مفید در سایت وجود دارد.

۵٫ ArtResin

ArtResin فروشگاهی است که متخصص رزین شفاف برای هنرمندان است. می توانید از آن برای پوشاندن نقاشی ها و سایر آثار هنری استفاده کنید تا یک پایان منحصر به فرد ایجاد کنید. با این حال، آنها قالب ها و سایر لوازم را برای کارهای سه بعدی نیز ارائه می دهند.

۶٫ وسواس رزین

Resin Obsession دارای مجموعه بزرگی از رزین، اپوکسی، قالب و رنگ است. آنها بر روی محصولات با کیفیت برتر تمرکز می کنند تا به هنرمندان کمک کنند تا در بازار برجسته شوند. این سایت همچنین دارای ایده های پروژه، نکات و الهام از سایر سازندگان است.

۷٫ انبار صنایع دستی

Craft Warehouse یک فروشگاه زنجیره ای صنایع دستی است که در شمال غربی اقیانوس آرام واقع شده است. آنها چندین مکان حضوری دارند اما محصولات مختلفی را به صورت آنلاین نیز می فروشند. موجودی به مواد رزین محدود نمی‌شود، اما این یک دسته محبوب با طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها است.

۸٫ مایکل

Michael’s زنجیره ای از فروشگاه های صنایع دستی در سراسر کشور است که مواد رزین و موارد دیگر را ارائه می دهد. این برای کسانی که ترجیح می دهند شخصاً لوازم صنایع دستی را خریداری کنند ایده آل است. و کوپن‌ها و گزینه‌های خرید آنلاین را نیز ارائه می‌دهند.

۹٫ Walmart

اگر به دنبال خرید مواد رزینی از جایی هستید که قبلاً خرید می‌کنید، انتخاب را در Walmart. فروشگاه های زنجیره ای بزرگ باکس قالب ها و مواد افزودنی مختلفی را ارائه می دهد که برای مبتدیانی که می خواهند کاردستی خود را کامل کنند عالی است. این گسترده ترین مجموعه نیست، اما می توانید مجموعه مناسبی را در فروشگاه ها و آنلاین پیدا کنید.

۱۰٫ eBay

> که مجموعه ای در حال تغییر از مواد رزین و صنایع دستی را ارائه می دهد. معاملات زیادی وجود دارد، مخصوصاً توسط صنایع دستی با منابع سرریز. اما از آنجایی که محصولات از فروشندگان مستقل تهیه می شوند، موجودی قابل اعتمادی از اقلام خاص وجود ندارد.

لوازم ضروری صنایع دستی رزین

قبل از اینکه بتوانید فروشگاه جدید خود را پر از محصولات رزین ایجاد کنید، به لوازم هنری رزین مناسب نیاز دارید. در اینجا برخی از موادی وجود دارد که باید به طور منظم ذخیره کنید.

رزین ریخته گری

رزین ریخته گری شکل مایع این ماده است که می توانید در قالب ها یا ظروف مختلف بریزید. این به عنوان پایه این پروژه ها عمل می کند و در اندازه ها و اشکال مختلف به فروش می رسد.

جوهر الکل

جوهر الکلی نوعی رنگ خاص است که به خوبی با رزین اپوکسی کار می کند. می توانید آن را به مخلوط اضافه کنید تا رنگ منحصر به فردی به آن بدهید.

< span class="ezoic-ad ezoic-at-0 banner-1 banner-1360 adtester-container adtester-container-360 ezoic-ad-adaptive" data-ez-name="smallbiztrends_com-banner-1">

درخشش

برای کسانی که می‌خواهند به محصولات رزین بافت یا درخشندگی منحصربه‌فردی بدهند، می‌توانند درخشش به قالب های خود اضافه کنید.

ریخته شدن قالب

ریخته شدن قالب اسپری است که برای راحت تر کردن رزین سخت شده از قالب های سیلیکونی که برای شکل دادن به آنها استفاده می شود، استفاده می شود.

Sealant

پس از اتمام پروژه های خود، می توانید از درزگیر برای محافظت از صنایع دستی رزینی یا سطوح مختلف را به سطح اضافه کنید.

تجهیزات و ابزارهای رزین سازی برای کسب و کار

همچنین احتمالاً به چندین نوع ابزار مختلف نیاز خواهید داشت که در هنگام ایجاد صنایع دستی رزینی منحصربفرد به شما کمک کنند. از قالب ایده آل شما گرفته تا تجهیزات ایمنی، در اینجا چند گزینه محبوب وجود دارد.

قالب های سیلیکونی

می‌توانید قالب های سیلیکونی در طیف وسیعی از اندازه ها و اشکال برای تکمیل پروژه های مختلف سیلیکون یک ماده ایده آل است زیرا قوی و در عین حال انعطاف پذیر است.

Heat Gun

A تفنگ حرارتی یک ابزار کوچک دستی است که می توانید از رزین استفاده کنید و حباب ها را در حین سخت شدن از روی مواد جدا کنید.

دستکش

دستکش‌های محافظ می‌توانند هنگام کار با لوازم هنری رزین، دست‌های شما را ایمن نگه دارند.

عینک ایمنی

همچنین می توانید از عینک ایمنی برای محافظت از چشمان شما هنگام کار با این ابزارها و مواد شیمیایی.

فنجان

به مجموعه بزرگی از فنجان برای مخلوط کردن رزین، رنگ‌ها و سایر افزودنی‌ها قبل از ریختن آنها در قالب‌ها.

Stir Sticks

سپس از میخ ها را هم بزنید تا سطح و بافت مورد نظر خود را ایجاد کنید. هر بار ریختن.

بهترین مکان برای تهیه عمده فروشی لوازم رزین کجاست؟

اگر به دنبال لوازم هنر رزین برای پروژه بعدی خود هستید، آمازون و Etsy انتخاب گسترده ای از رزین، قالب و مواد دیگر دارند. کل لیست بالا را برای گزینه های بیشتر بررسی کنید.

آیا هنر رزین سودآور است؟

بله، هنر رزین را می توان با سود فروخت. می توانید مغازه ای ایجاد کنید که از رزین ها و ظروف مختلف استفاده می کند. برای سودآوری کسب‌وکارتان، باید هزینه مواد، وب‌سایت، بازاریابی و هزینه‌های عملیاتی خود را هنگام قیمت‌گذاری پروژه‌هایتان در نظر بگیرید.

چه اقلام رزینی بهترین فروش را دارند؟

رزین را می توان برای ایجاد مجموعه ای عظیم از محصولات محبوب استفاده کرد. به طور کلی، اقلام دست ساز زمانی که برای ایجاد اقلام و هدایای منحصر به فرد استفاده می شوند، فروش خوبی دارند. این موارد می تواند شامل زیر لیوانی، جواهرات، لوازم جانبی و وسایل تزئینی منزل باشد.

بیشتر بخوانید:

در هزینه صرفه جویی کنید. هزینه های حمل و نقل برای خریدهای آمازون شما. به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. بیشتر بیاموزید و امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

تصویر: Envato Elements


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی