عمومیمقالات

28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

۲۸ هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

در حالی که تعطیلات مطمئناً شاد هستند، خرید برای دیگران الف> گاهی اوقات می‌تواند استرس بیشتری نسبت به آنچه پیش‌بینی می‌کردید به شما اضافه کند، به‌خصوص اگر می‌خواهید کریسمس را بخرید هدایایی با بودجه. اینجاست که ما وارد می شویم. 

این راهنمای پولی، هدایای تعطیلات خود را کمی آسان تر کنید. در دسته بندی بودجه خود خرید کنید برای ادامه مسیر، یا از بخش‌های مختلف ترکیب و مطابقت دهید تا هدیه‌ای عالی که همچنان اهداف مالی شما را برآورده می‌کند، گردآوری کنید.

هدایای کریسمس با بودجه: زیر ۳۰ دلار

۱٫ چای های طالع بینی ساعت جادویی ۱۳ دلار

magic hour cancer tea - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

در مأموریتی برای اتصال جهان از طریق چای، Magic Hour چای‌های دست‌ساز، ترکیب‌شده خانگی و تجارت منصفانه ایجاد می‌کند. کسب و کار متعلق به زنان طیف وسیعی از چای‌ها را با تمرکز بر سلامتی ارائه می‌دهد. هدیه خود را با مجموعه چای طالع بینی Magic Hour (13 دلار و بالاتر) شخصی کنید. این شرکت به طور منحصر به فرد طعم هر چای را برای هر علامت نجومی طراحی می کند. به عنوان مثال سرطان یک چای سفید انبه-زنجبیل-کرم و جمینی یک چای هندوانه-رز- توت انار است.

۲٫ SnapCollar 14.99 دلار

snap collar - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

هیچ چیز بدتر از آماده شدن برای کار نیست، فقط این که تمام یقه های پیراهن خود را چروکیده و سرکش پیدا کنید. SnapCollar جدیدترین راه حل برای تعمیر گوشه های یقه نامرتب و فر است. به سادگی دستگاه را برای چند ساعت (یا شب قبل) بالای یقه خود ببندید و اجازه دهید کار را برای شما انجام دهد. SnapCollar که در دو اندازه موجود است، یقه را چین می‌دهد تا ظاهری شفاف و تمیز به شما بدهد، بنابراین پیراهن‌های شما (تقریباً) به خوبی شما به نظر می‌رسند.

۳٫ شراب دریای پنهان ۱۵ دلار

the hidden sea wine - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

The Hidden Sea یک شرکت شراب ممتاز است که شراب‌هایی را تولید می‌کند که طعم فوق‌العاده‌ای برای افرادی که به آنها اهمیت می‌دهند. این شرکت با پروژه ReSea همکاری می کند تا بتوانید با هدف میل کنید: با هر بطری شراب فروخته شده، ۱۰ بطری پلاستیکی از آبراهه های اقیانوسی خارج می شود. دریای پنهان سه نوع شراب خوشمزه، از جمله ترکیب قرمز، رز و یک شاردونه از جولای ۲۰۲۰، این برند به حذف بیش از ۱۸ میلیون بطری از اقیانوس کمک کرده است.

۴٫ VOESH کلاژن جوراب سه نفره ۱۸ دلار

collagen socks trio - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

برای لوکس بودن اسپا با قیمتی مقرون به صرفه، VOESH ماسک ورقه ای برای پاهای خسته ایجاد کرده است. درمان‌های فشرده پا با سه بسته حاوی کلاژن گیاهی، روغن آرگان و عصاره‌های گل برای آبرسانی عمیق و نرم کردن پوست است. به علاوه، جوراب کلاژن همچنین دارای نوک انگشتان سوراخ‌دار و قابل جابجایی است تا بتوانید همزمان به خودتان پدیکور بدهید.

۵٫ کیت پیچ گوشتی لیتیوم USB RYOBI 24.97 دلار

ryobi usb lithium screwdriver kit - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

برای صاحب خانه جدید زندگی شما، RYOBI یک کیت پیچ گوشتی لیتیوم USB که می تواند در هر چیزی از مونتاژ مبلمان ساده گرفته تا تعمیر و نگهداری خودرو کمک کند. پیچ گوشتی قابل شارژ دارای یک سر چرخان برای کار در قسمت های تنگ است. همچنین دارای یک دستگیره نور داخلی و بالشتکی است تا بتوانید پروژه‌ها را به راحتی انجام دهید.

۶٫ نوارهای مقاومت قطار RetroSpec 26.99 دلار

retrospec train resistance bands - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

مارک فعال در سبک زندگی RetroSpec تجهیزات مقرون به صرفه و باکیفیت را ارائه می دهد تا به شما کمک کند زندگی کنید سالم ترین زندگی. بندهای مقاومت قطار RetroSpec را امتحان کنید (۲۶٫۹۹ دلار) و تمرینات خود را در خانه به سطح بعدی ببرید. این کیت برای تمرینات مقاومتی، یوگا، پیلاتس و فیزیوتراپی ایده‌آل است، این کیت دارای پنج نوار لاتکس قابل انباشته از ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰ و ۵۰ پوند است. همچنین شامل دو دستگیره فوم مقاوم در برابر لغزش، دو بند مچ پا، یک لنگر در و یک کیف حمل است.

۷٫ Good Time Hydrating Hair Duo 28$

این هدیه‌ای ایده‌آل برای کسی است که اغلب سفر می‌کند و نمی‌خواهد فضای گرانبها را هدر دهد. Good Time Hydrating Hair Duo شامل وگان، رنگ میله های شامپو و نرم کننده ایمن که هر کدام جایگزین سه بطری پلاستیکی می شوند که می توانند تا ۴۵۰ سال در سیاره ما بمانند. با هر خرید، Good Time به طرح های آب پاک کمک می کند.

۸٫ LAFCO New York Wick Trimmer & Snuffer 28$

lafco new york wick trimmer and snuffer - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

LAFCO New York با دقت برش فتیله و خراش دهنده را ساخته است. برای استفاده روی فتیله در حال سوختن یا خاموش شده یک تیغه مخصوص قیچی را تا زمانی که بتوانید به راحتی آن را دور بریزید ذخیره می کند. به زیبایی طراحی شده است تا روی یک مانتو یا میز انتهایی نمایش داده شود، این شمع های شما را مرتب و خانه شما را شیک نگه می دارد.

۹٫ Skeem Design Winter Remix Incence 29$

افزوده جدید Skeem Design برای تعطیلات، عود ریمیکس زمستانی، با ترکیبی از سرو تازه، چرم، ماهون سیاه، گل‌های زعفران و بلوط سفید، رایحه‌ای ملایم ارائه می‌دهد که طراوت فضای باز را به تصویر می‌کشد. یک بسته شامل تقریباً ۵۰ چوب است که هر کدام تا یک ساعت می سوزند، بنابراین می توانید از بوی شیرین تعطیلات بسیار لذت ببرید.

۱۰٫ لیوان قهوه YETI Rambler 25$-$35$

وقتی در تماس‌های متوالی زوم گیر می‌کنید و به قهوه‌تان نیاز دارید تا ساعت‌ها گرم و تازه بمانید، به لیوان Rambler YETI. این لیوان ها در اندازه های ۱۰ اونس، ۱۴ اونس و ۲۴ اونس موجود می باشند، این لیوان ها از فولاد ضد زنگ درجه یک آشپزخانه و عایق خلاء دو جداره ساخته شده اند تا قهوه را تا آخرین قطره گرم نگه دارند. به علاوه، آنها قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند – زیرا هیچ کس به کار بیشتری برای انجام آن نیاز ندارد.

هدایای کریسمس با بودجه: زیر ۵۰ دلار

۱٫ شمع کوکتل بوفالو مومی ۳۲ دلار

wax buffalo cocktail candle - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

با لذیذترین شمع های سویا الهام گرفته از کوکتل که در لیوان های ویسکی شفاف پایدار و قابل استفاده مجدد ریخته شده اند آشنا شوید. موجود در نه رایحه مختلف از جمله کاج زمستانی، میموزا، ویسکی و لیمونسل، می‌توانید از هر شمع کوکتل بوفالو مومی] ابتدا به عنوان یک شمع و سپس به عنوان لیوان عالی برای عشق مورد علاقه شما برای سالهای آینده.”

۲٫ قهوه ساز ۸ فنجانی اصلی COSORI 33.99 دلار

cosori 8 cup pour over coffee maker - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

از قهوه غنی و خانگی با قهوه‌ساز اصلی ۸ فنجانی کوسوری. مخزن شیشه ای با کیفیت بالا و فیلتر استیل ضد زنگ یک فنجان قهوه صاف را با هر دم کردن تضمین می کند. به علاوه، می‌تواند تا هشت فنجان را پر کند، بنابراین فضای زیادی برای پر کردن مجدد خواهید داشت.

۳٫ کیت حوله آشپزی آویشن و مریم گلی ۳۶ دلار

تجارت کوچک Thyme & Sage مجموعه ای شیک از حوله های تخصصی را برای مطابقت با رایج ترین نیازهای آشپزخانه ایجاد کرده است. کیت حوله شامل سه نوع حوله آشپزخانه ضروری است : The Cleaner، حوله ای کرکی برای تمیز کردن آشغال ها. The Cook، برای پوشاندن خمیر یا له کردن سبزیجات مانند اسفناج یا کدو سبز. و Multitasker، برای کمک به بیرون آوردن ماهیتابه های داغ از فر، پاک کردن دست ها و هر چیز دیگری. حوله‌ها با نخ‌های باکیفیت بافته شده‌اند و در سه طرح رنگی سرگرم‌کننده هستند.

۴٫ بازی‌های قفسه کتاب WS 39 دلار

ws bookshelf games scrabble - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

WS Game Company یک سری منحصربفرد از بازی‌های کلاسیک Hasbro را ارائه می‌کند که در کتاب‌های گالینگور شیک پنهان شده‌اند. هر کتاب شیک پوشیده شده با پارچه به اندازه کافی زیبا به نظر می رسد که در قفسه کتاب شما نمایش داده شود. کتاب را باز کنید، و حاوی اجزای الهام گرفته از نسخه های اصلی هر بازی است. مجموعه نسخه قفسه کتاب شامل مجموعه کامل از ۱۳ مجموعه مختلف است. بازی های قدیمی، از جمله دستمالی، شطرنج، متاسفم، Yahtzee و بیشتر.

۵٫ YETI Rambler با درب نی $۳۸-$۴۲

اگر بیشتر از نوع قهوه سرد هستید، رامبلر YETI با درب حصیری جدیدترین همکار میز کار شما خواهد شد. رامبلرز جدید که در ۲۵ و ۳۵ اونس موجود است، برای رفت و آمد صبحگاهی شما با جا لیوانی سازگار است. فنجان عایق خلاء دو جداره نوشیدنی شما را در تمام طول روز خنک نگه می دارد و با دسته ای برای نوشیدن آسان طراحی شده است. مانند تمام محصولات YETI، ظروف نوشیدنی مقاوم در برابر شکستن، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و بدون BPA است.

۶٫ گوشواره های کوچک شبنم Maison Miru 40 دلار

tiny dewdrop studs gold - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

Maison Miru در گوشواره های مینیمالیستی که برای ترکیب و تطبیق با اقلام کل مجموعه خود طراحی شده اند، تخصص دارد. فلسفه این برند این است که جواهرات باید هم شیک و هم سرگرم کننده باشند. ناودانی‌های ظریف میخ‌های قطره شبنم کوچک با برنج با روکش طلای ۱۴ عیار ساخته شده اند تا یک گل میخ برجسته را با شخصیت مناسب ایجاد کنند. آنها کاملاً با Hugie Hoops کلاسیک.

۷٫ Opopop Holiday Discovery Collection 46.99$

opopop holiday discovery collection - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

Opopop ماموریتی دارد تا شما را از شر پاپ کورن خسته کننده رهایی بخشد و ممکن است خوشمزه ترین پاپ کورنی باشد که تا به حال چشیده اید. مجموعه جدید Holiday Discovery شامل یک کاسه مایکروویو سیلیکونی قابل استفاده مجدد، دو کیسه برای هر کدام از طعم‌های تعطیلات آن – کارامل نمکی، کاکائو نعنایی و کره فانتزی – و یک کیسه آزمایشی از Lightly Salted برای بهینه‌سازی تجربه میان‌وعده است. شب های فیلم شما از شما تشکر خواهند کرد.

۸٫ کیت مطبوعاتی تورتیلا چدنی Verve Culture 48 دلار

Verve Culture با مالکیت زنان و مدیریت زنان، با شرکای صنعتگر از مکزیک، مراکش، تایلند و ایتالیا همکاری می‌کند تا مجموعه‌ای از محصولات را به شما ارائه دهد که به همان اندازه که زیبا هستند، کاربردی هستند. کیت مطبوعاتی تورتیلا چدنی Verve، آتش‌سوزی پرس تورتیلای چدنی با موتور قرمز و سرویلتای همراه، برای هر خبره سه شنبه تاکو ضروری است. این کیت شامل داستان نحوه ساخت پرس تورتیلا، اطلاعاتی در مورد صنعتگرانی است که آن را درست کرده‌اند و دستورالعمل‌ها و دستور العمل‌هایی برای پرس دستی تورتیلاهای واقعی خود را.

هدایای کریسمس با بودجه: زیر ۷۵ دلار

۱٫ فقط Orchids Ice 54.99$

را اضافه کنید

هدیه‌ای که مدام هدیه می‌دهد، ارکیده‌های فالنوپسیس، ظرافت و سبکی را به هر اتاقی اضافه می‌کنند. پیشنهادات Just Add Ice ارکیده های ممتاز، قد ۱۶ تا ۳۰ اینچ، از قبل گلدانی شده و در یک گلدان سرامیکی سفید به قطر ۵ اینچ تحویل داده شده است. همانطور که از نام برند پیداست، به سادگی یک بار در هفته به ارکیده ممتاز خود با سه تکه یخ آبیاری کنید. به همین سادگی است!

۲٫ Slip Violet Moon Beauty Sleepover 59$

slip violet moon beauty sleepover set - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

به عنوان بخشی از مجموعه جدید Holiday Slip، ست بیوتی اسلیپور شامل یک ماسک خواب کانتور ابریشمی و دو اسکراچ ابریشمی است که برای ضد پیری، چین خوردگی و ضد خواب سر طراحی شده است. (به دلیلی به آن خواب زیبایی می گویند.) همه محصولات با Slipsilk™ ساخته شده اند که از ابریشم توت با درجه بالاتری استفاده می کند و توسط یک آزمایشگاه مستقل شخص ثالث به صورت علمی آزمایش شده و نشان داده شده است که اصطکاک را به میزان قابل توجهی کاهش داده و به میزان قابل توجهی جذب می کند. کرم صورت کمتر.» اگر ماسک چشم مورد علاقه شما نیست، موارد دیگر در مجموعه تعطیلات شامل روبالشی های ابریشمی، ست های ابریشمی اسکرانچی و موارد دیگر است.

۳٫ جعبه چاشنی غذاخوری ۶۵ تا ۱۱۴ دلار

platterful charcuterie board - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

روزهای ارسال استیک های فانتزی برای خانواده و دوستان دور شما گذشته است. Platterful یک کیت جعبه چاشنی خوراکی همه کاره را ارائه می دهد.، که همه چیز مورد نیاز برای ایجاد خوشمزه‌ترین (و شایسته‌ترین تخته غذاخوری) را ارائه می‌دهد. هر جعبه به صورت اشتراک ماهانه یا خرید یکباره موجود است، هر جعبه شامل گوشت، پنیر و همراه‌هایی از جمله میوه‌های خشک و زیتون به همراه دستورالعمل‌های گام به گام و فیلم‌های نحوه ساخت یک تابلوی زیبا است. Platterful با هر جعبه سفارش ۱۰ وعده غذایی برای مبارزه با گرسنگی کودکان اهدا می کند.

۴٫ کیت جاروبرقی دست مرطوب/خشک RYOBI ONE+ 69 دلار

ryobi wet dry hand vacuum kit  - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

زندگی ممکن است به هم ریخته شود. اما RYOBI فکر می کند که لازم نیست سخت باشد. جارو برقی دست مرطوب/خشک به سرعت نشت مایعات و زباله های خشک را با قابلیت حمل دستی برای تمیز کردن در حین حرکت تمیز می کند. لوازم جانبی دیگر عبارتند از یک ابزار شکاف برای تمیز کردن در فضاهای تنگ، یک برس گرد و غبار برای تمیز کردن سطوح ظریف و یک باتری ۲٫۰Ah و شارژر ۱۸ ولت.

۵٫ کتری برقی اصلی COSORI69.99 دلار

original electric gooseneck kettle - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

از دم نوش صبحگاهی عالی با گوزن برقی اصلی Cosori لذت ببرید کتری. این کتری که از فولاد ضد زنگ بادوام ساخته شده است، دارای پنج تنظیم از پیش تعیین شده دما است تا دمای مناسب را برای انواع چای و قهوه به شما ارائه دهد و یک تنظیم “دمای نگهدارنده” برای گرم نگه داشتن آب تا ۶۰ دقیقه به شما ارائه دهد. طراحی براق یقه غازی آن را آماده روی میز می‌کند.

$$$$: تا ۱۰۰ دلار

۱٫ CHI Lava Travel Flat Iron 79.99 دلار

chi lava travel iron - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

یک روز عالی برای مو را، چه در خانه و چه در حال حرکت، هدیه دهید. آهن تخت لاوا مسافرتی برای سفر آسان و بدون به خطر انداختن عملکرد، جمع و جور است. از طریق صفحه نمایش دیجیتال آن، می توانید از طیف وسیعی از گزینه های دما انتخاب کنید. به علاوه، اتو صاف بعد از یک ساعت به طور خودکار خاموش می شود، بنابراین اگر گرما را روشن بگذارید، هرگز نگران نخواهید بود.

۲٫ Courant Catch:1 کلاسیک۸۰$

courant catch 1 classics - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

یک شارژر بی سیم بالا، Catch:1 Classics در چرم سنگریزه ایتالیایی با کیفیت بالا و آلیاژ آلومینیوم پیچیده شده است تا ظاهری براق برای هر اتاقی از خانه داشته باشد. اما چیزی بیش از ظاهر زیبا انجام می دهد. این دستگاه دارای یک سیم پیچ شارژ بزرگ برای شارژ سریع و کاهش مناطق مرده است و با محصولات اپل و اندروید سازگار است. برای کسانی که بودجه کمتری دارند، Catch:1 Essentials یک شارژر جایگزین عالی با قیمت فقط ۴۰ دلار است.

۳٫ Earbuds فعال بی‌سیم True Skullcandy Push 79.99 دلار

skullcandy push active buds case - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

یک پیشگام OG در موسیقی در حال حرکت، ایربادهای Push Active True Wireless در برابر تعریق و آب مقاوم هستند و آویزهای گوش راحت برای تمرین و ماجراجویی ساخته شده اند. آنها دارای فناوری ویژگی هوشمند Skull-iQ هستند که فعال‌سازی صدای هندزفری را ارائه می‌دهد تا بتوانید موسیقی خود را کنترل کنید یا حتی دوربین تلفن خود را فعال کنید تا یک سلفی عالی بگیرید. Push Active 44 ساعت زمان گوش دادن را بین جعبه شارژ و جوانه ها ارائه می دهد. به‌علاوه، هر بار که هدفون‌های هدفون را از قاب خارج می‌کنید، به شما می‌گویند چقدر باتری باقی می‌ماند.

۴٫ کیت سنباده اوربیتال تصادفی بی سیم RYOBI ONE+ 99$

ryobi cordless random orbital sander Kkit - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

Is your family member spending all their time remodeling furniture for TikTok? RYOBI’s Random Orbit Sander Kit produces 10,000 orbits per minute to provide a swirl-free finish to your next DIY project. This all-new sander was designed for quick sandpaper swapping with its easy hook and loop sanding pad base and runs on 40% reduced vibration for an overall smoother finish.

۵٫ Cosori 4.0-Quart Smart Air Fryer $99.99

This one’s for the health-minded home cook. Cosori’s Lite ۴٫۰-Quart Smart Air Fryer has seven key cooking functions (Chicken, Fries, Keep Warm, Preheat, Bacon, Steak and Veggies). Plus, it can cook meals in mere minutes. Don’t let its compact frame fool you; the 4-quart capacity and temperature range up to 450 F make no compromises. The air fryer is smart control-enabled, meaning you can monitor your cooking, find recipes and more from your smartphone.

Photo by LightField Studios/Shutterstock

Megan Nicole ONeal 2 150x150 - 28 هدیه برتر برای خرید تعطیلات با بودجه

مگان نیکول اونیل نویسنده‌ای است که علاقه زیادی به داستان‌سرایی، سفر و در صورت امکان، ترکیب این دو دارد. آلوم UCLA در لس آنجلس زندگی می کند. به طور خاص کافی شاپ های غرب با وای فای به همان اندازه قوی و برشته های تیره. با مگان در توییتر به آدرس @megan_n_onealیا وب‌سایت او mnoneal ارتباط برقرار کنید. com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی