عمومی

چگونه از Discord برای ایجاد انجمن و دریافت ایده های جدید استفاده کنیم مشتریان شما

چگونه از Discord برای ایجاد انجمن و دریافت ایده های جدید استفاده کنیم
مشتریان شما

اکثر صاحبان مشاغل  Discord فقط به عنوان یک پلتفرم که در آن بازی‌ها ارتباط و ارتباط برقرار می‌کنند. اما برای برادران ادی، برایان و اریک نام، یکی از بنیان‌گذاران پادکست استارت‌آپ Dive Studios مستقر در لس‌آنجلس، این پلت فرمی برای تعاملات معنادار با مشتریانشان است.

به گفته اریک نام، که به عنوان مدیر خلاقانه فعالیت می کند، این سه نفر با مخاطبان خود رابطه همزیستی دارند. شرکت. “از دیدگاه کسب و کار، ایجاد جامعه ای از افراد واقعاً علاقه مند و پرشور با ارزش ترین چیزی است که ما داریم.”

قالب Discord شبیه به Slack است: پس از ایجاد یک سرور رایگان، می‌توانید کانال‌های موضوعی یا اتاق‌های گفتگو را برای هدایت مکالمه باز کنید. کاربران همچنین امکان برقراری تماس صوتی و تصویری فردی یا گروهی را دارند. برای شروع، فقط برنامه Discord را دانلود کنید، یک حساب ایجاد کنید، و سرور خود را نام ببرید. سپس می‌توانید افراد را دعوت کنید که مستقیماً بپیوندند یا پیوند دعوت را با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارید.

شرکت‌هایی از جمله StockX، AllSaints و Chipotle یا سروری را باز کرده اند یا با استفاده از این پلتفرم کمپین های بازاریابی انجام داده اند. برادران Nam بلافاصله پس از تأسیس استودیو DiveE در سال ۲۰۱۹ سرور خود را ایجاد کردند. دو سال بعد آنها Mindset را توسعه دادند، یک اشتراک- برنامه مبتنی بر این است که به نوازندگان محبوب در رسانه‌های آمریکایی و کره‌ای اجازه می‌دهد داستان‌های شخصی را در قسمت‌های کوتاه و به سبک پادکست به اشتراک بگذارند، و کانال‌های Discord را برای بحث‌های کاربر اضافه می‌کند. Mindset سال گذشته ۸٫۷ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرد و سرور به نزدیک به ۴۴۰۰۰ عضو رسیده است.

در اینجا آمده است که چگونه اریک ۳۳ ساله، ادی ۳۱ ساله و برایان نام ۲۵ ساله از ویژگی های Discord بهره برده و در حال رشد هستند. محبوبیت برای ایجاد شرکت و جذب مخاطبان، و آنچه که آنها می گویند برای اجرای یک سرور Discord موفق لازم است.

راه اندازی و نگهداری سرور Discord زمان بر است. .

یک سرور Discord خود را تعدیل نمی کند: به توجه مداوم نیاز دارد، به خصوص اگر می خواهید معنی دار شوید بحث کنید و یک جامعه قدرتمند بسازید. Mindset تیمی از ناظران دارد که نظرات توهین‌آمیز را مدیریت می‌کنند و همچنین کانالی را تعیین می‌کند که قوانینی مانند عدم اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی و استفاده از کانال‌ها را طبق برنامه مشخص می‌کند. برایان نام، مدیر عامل، می گوید که حداقل یک ساعت در روز را خودش روی سرور می گذراند و جلسات طوفان فکری زنده را میزبانی می کند و به نظرات مشتریان پاسخ می دهد. او اغلب از کاربران سؤالی می‌پرسد که آنها را وادار می‌کند با یک داستان شخصی پاسخ دهند، یا درباره ویژگی‌های جدید برنامه‌ای که می‌خواهند ببینند یا مواردی که فکر می‌کنند نیاز به بهبود دارند، بحث کنند.

مدیریت سرور همچنین به معنای درگیر شدن در رفتارهایی است که ممکن است فوراً مزایای ملموسی به همراه نداشته باشد، مانند شناخت خوب چند مصرف‌کننده. برایان می‌گوید: «در پایان روز، این‌ها افرادی هستند که از [کسب‌وکار] حمایت می‌کنند، بنابراین مراقبت و توجه مناسب را به آن‌ها ارائه دهید». “این مسری است و آنها شروع به دعوت دوستان خود به Discord می کنند.”

Discord یک پلتفرم به مشتریان ارائه می دهد و جامعه را ایجاد می کند.

کارلوس گیل، نویسنده پایان بازاریابی: انسانی‌سازی می‌گوید:

“اختلاف، فضای اجتماعی را در رسانه‌های اجتماعی بازمی‌گرداند.” نام تجاری شما در عصر رسانه های اجتماعی و هوش مصنوعی. “افرادی هستند که باید با آنها صحبت کرد، و این احساس مشترک است، چیزی که در دهه گذشته در رسانه های اجتماعی گم شده است.”

منشا Discord به عنوان یک پلتفرم بازی منجر به طرحی شده است که از پلتفرمی مانند Slack سرگرم‌کننده‌تر و بازیگوش‌تر است. این برنامه دارای یک طرح رنگی نئون است و پر از شخصیت های عجیب و غریب و رنگارنگ است که به گفته برایان، به مشتریان جوان که ذهنیت می خواهد به آنها دسترسی پیدا کند. همچنین گزینه‌های شخصی‌سازی نمایه بیشتری نسبت به Slack ارائه می‌دهد، به کاربران اجازه می‌دهد هویتی شبیه به رسانه‌های اجتماعی در برنامه بسازند و به آن‌ها اجازه می‌دهد نقش‌های خاصی در یک سرور داشته باشند. این نقش‌ها می‌توانند شبیه موقعیت‌های مرسوم مانند ناظم و سفیر باشند، اما می‌توانند خلاق‌تر هم باشند: برای مثال، ذهنیت نقشی با برچسب daebak یا به زبان کره‌ای «عالی‌کننده» دارد که به کاربران داده می‌شود. که علاقه خاصی به ذهنیت در اختلاف نشان داده اند.

به گفته برایان، ایجاد کانال‌های جذاب و مفید برای مرتبط نگه داشتن سرور با مشتریان ضروری است. از جمله، Mindset دارای یک گپ داستان سرایی و یک کانال گوش دادن به قسمت زنده است. او می گوید: «این بسیار ارتباطی است. «Discord به ما امکان داد واقعاً درک کنیم که مردم چگونه محتوا را درک می‌کنند و درباره آن صحبت می‌کنند، اما همچنین در مورد برنامه و تجربه به طور کلی صحبت می‌کنند.»

اختلاف می تواند منبع ایده های جدید مشتریان باشد.

ایجاد یک کانال بازخورد اختصاصی در Discord ضروری است تا نظرات سازنده و ایده‌های جدید گم نشوند. گوش دادن به سایر بحث‌های بی‌درنگ درباره موضوعات خاص به بنیان‌گذاران این امکان را می‌دهد تا به راحتی دریابند مشتریان به دنبال چه چیزی هستند و در ایده‌های جدید با آنها همکاری کنند. گیل می‌گوید: «می‌توانید از آن به‌عنوان یک انجمن یا به‌عنوان یک صفحه صدا استفاده کنید». “همه روش های دریافت بازخورد از مشتریان خود را می توان با استفاده از Discord جایگزین کرد.”

نام ها برای مثال، از طریق Discord متوجه شد که مشتریان در حال بحث در مورد راه‌هایی برای اهدای اشتراک برنامه Mindset به کاربرانی هستند که قادر به پرداخت هزینه سالانه ۳۴٫۹۹ دلار نیستند. آنها به این ابتکار پیوستند و یک “برنامه بورس تحصیلی” ایجاد کردند. که با افرادی که به دنبال اهدا به افرادی هستند که نیاز به کمک مالی دارند مطابقت دارد. تنها در سه هفته، بیش از ۱۵۰۰ کمک مالی دریافت کرد. بنیانگذاران با قرار دادن اهداکننده و ذینفع در تماس با یکدیگر، تسهیل روابط و مشارکت عمیق تر با نام تجاری، فراتر می روند.

ادی نام، معاون استعداد، می‌گوید: «شما می‌بینید که مردم واقعاً در حال غواصی هستند، مانند پاراگراف‌های بازخورد. ذهنیت “آنها واقعاً می خواهند که این کار موفق شود و بهتر انجام شود.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی