عمومی

مدیران سیاهپوست تشویق شدند تا از طریق کارآفرینان را راهنمایی کنند نمره

مدیران سیاهپوست تشویق شدند تا از طریق کارآفرینان را راهنمایی کنند
نمره

برای پر کردن نابرابری در تخصیص منابع و تقویت یک اکوسیستم کارآفرینی فراگیرتر، SCORE، یک سازمان غیرانتفاعی که به کسب و کارهای کوچک در آمریکا مشاوره می دهد، مدیران ملی سیاهپوست را تشویق می کند تا زمان و تخصص خود را به صورت داوطلبانه در اختیار بگذارند. ماه کسب و کار سیاه.

یک نظرسنجی اخیر توسط SCORE روند نگران کننده ای را نشان داد: صاحبان مشاغل سیاه پوست نسبت به همتایان سفیدپوست خود بیشتر به دنبال کسب وجوه خارجی بودند اما کمتر موفق بودند. این شکاف در تخصیص منابع، مانع مهمی برای موفقیت کسب‌وکارهای سیاه‌پوست ایجاد می‌کند و به طور بالقوه مانع رشد و مشارکت آن‌ها در اقتصاد می‌شود.

به‌عنوان راه‌حل، مدیران سیاه‌پوست با دانش، بینش و دانش فراوان خود، و دیدگاه ها، می توانند به عنوان متحدان حیاتی عمل کنند. با ارائه مشاوره، آنها می توانند به صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان، به ویژه آنهایی که از جوامعی که در آنها حضور کم وجود دارد، در مسیریابی در چشم انداز تجاری اغلب پیچیده و چالش برانگیز کمک کنند.

اولو آبنی، مشتری SCORE و یکی از مالکان My College Tours ، تأثیر دگرگون کننده چنین مربیگری را از نزدیک تجربه کرده است. آبنی گفت: «ما فقط به دنبال داشتن مشتری نیستیم، بلکه به دنبال ایجاد روابط طولانی مدت هستیم. “SCORE برای کمک به ما در درک این موضوع ضروری بود.”

مدرسان SCORE، از جمله مدیران سیاهپوست، برای کسب و کارهای کوچکی که به دنبال پیشرفت در بازار رقابتی هستند بسیار ارزشمند هستند. Marvy Moore، مربی SCORE North Metro Atlanta، پتانسیل این روابط را برجسته کرد. فقط به تعداد کسب و کارهایی که توسط رنگین پوستان و به ویژه زنان رنگین پوست راه اندازی شده اند نگاه کنید. حرکتی وجود دارد که استعداد شما می تواند دوباره در آن ریخته شود. “هر آنچه را که روی میز بیاورید، با منابع SCORE اضافه شده است، می توانید منبع فوق العاده ای برای کسب و کارهای کوچک باشید.”

برای مدیران سیاه پوست که علاقه مند به مشارکت هستند، SCORE راه های مختلفی را برای داوطلب شدن فراهم می کند:

>

  • راهنما: مدیران سیاهپوست می توانند به عنوان مربی خدمت کنند و دانش خاص صنعت خود را با کارآفرینان مشتاق به اشتراک بگذارند. انعطاف پذیری این فرصت های راهنمایی اجازه می دهد تا تعاملات به صورت حضوری، تلفنی یا از طریق پلتفرم های مجازی انجام شود.
  • تسهیل کارگاه: SCORE کارگاه ها و سمینارهایی را در مورد موضوعات مختلف تجاری برگزار می کند. مدیران سیاه پوست می توانند از تخصص خود برای رهبری کارگاه های آموزشی در زمینه رهبری، بازاریابی، مالی یا برنامه ریزی استراتژیک استفاده کنند.
  • تخصص موضوع: مدیران سیاه پوست می توانند داوطلب شوند تا دانش تخصصی در بخش های صنعتی خاص ارائه کنند. مانند فناوری، مراقبت های بهداشتی یا خرده فروشی. این به توسعه منابع و محتوای SCORE متناسب با این بخش ها کمک می کند.

مدیران سیاه پوست علاقه مند می توانند به www.score.org/volunteer برای درخواست آنلاین و شروع این سفر پربار. SCORE یک ارزیابی مهارت برای تطبیق تخصص داوطلبان با نیازهای کارآفرینانی که به دنبال راهنمایی یا تسهیل کارگاه هستند، ارائه می‌کند. با درک تعهدات زمانی متفاوت متخصصان، SCORE انعطاف پذیری را تضمین می کند و می تواند سطوح مختلفی از در دسترس بودن را در خود جای دهد.

دعوت به مدیران سیاه پوست برای راهنمایی از طریق SCORE می تواند گام مهمی در ایجاد یک اکوسیستم کارآفرینی فراگیرتر باشد. تأثیر بالقوه تخصص و راهنمایی آن‌ها ممکن است تنها راه نجاتی باشد که این کسب‌وکارهای کوچک برای هدایت رشد خود و ایجاد موفقیت طولانی‌مدت به آن نیاز دارند.

آخرین سرفصل‌ها را از «روندهای کسب‌وکار کوچک» دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی