عمومی

هر آنچه که باید در مورد تامین مالی جمعی بدانید بازار یابی

هر آنچه که باید در مورد تامین مالی جمعی بدانید
بازار یابی

بازاریابی تامین مالی جمعی راه خوبی برای جمع آوری پول برای کسب و کار کوچک شما است. اما همه کمپین های تامین مالی جمعی به اهداف تامین مالی خود نمی رسند. فقط چند کمپین سرمایه‌گذاری جمعی موفق، که بهترین استفاده را از بازاریابی تامین مالی جمعی می‌کنند، سرمایه را همانطور که می‌خواستند افزایش می‌دهند.

اگر می‌خواهید از طریق تامین مالی جمعی پول جمع‌آوری کنید، این راهنمای بازاریابی تامین مالی جمعی می‌تواند به شما در رسیدن به هدف تامین مالی کمک کند. بیایید وارد شویم.

Crowdfunding چیست؟

Crowdfunding، همانطور که از اصطلاح نشان می‌دهد، یک روش مالی است که شامل جمع‌آوری سرمایه از مجموعه وسیع و متنوعی از افراد است که اغلب از طریق تسهیلات مالی تسهیل می‌شود. اینترنت.

در این فرآیند دموکراتیک، تعداد زیادی از مردم مقادیر نسبتا کمی از پول برای حمایت از یک کسب و کار، پروژه یا هدف.

بر خلاف روش های سنتی تامین مالی کسب و کار سرمایه‌گذاری جمعی که اغلب شامل چند سرمایه‌گذار عمده یا وام‌دهی نهادی می‌شود، سرمایه‌گذاری جمعی برای حمایت مالی به جمعی روی می‌آورد.

سرمایه‌گذاران در طرح سرمایه‌گذاری جمعی در انگیزه‌ها و پاداش‌هایشان متفاوت هستند.

بسته به نوع خاصی از مدل تأمین مالی جمعی انتخاب شده، ممکن است کمک های مالی خود را یا به صورت خیریه، بدون انتظار بازده مالی مستقیم انجام می دهند، یا ممکن است بر اساس سطح مشارکت مالی خود، سهام، نمونه محصول یا سایر مشوق ها را دریافت کنند.

svg%3E - هر آنچه که باید در مورد تامین مالی جمعی بدانید
بازار یابی

چهار نوع تامین مالی جمعی چیست؟

در اینجا چهار نوع تامین مالی جمعی برای افزایش سرمایه آورده شده است:

<1. سرمایه‌گذاری جمعی مبتنی بر پاداش

در این نوع کمپین سرمایه‌گذاری جمعی مشتری محور، یک کسب‌وکار با ارائه پاداش‌هایی مانند دسترسی زودهنگام به محصول یا خدمات خود، کالاهای انحصاری یا تجارب خاص، حمایت مالی را تشویق می‌کند.

این جوایز هم به‌عنوان تشکر از سرمایه‌گذاران و هم تشویقی برای دیگران است که در آن مشارکت کنند، در نتیجه پتانسیل موفقیت پروژه تأمین مالی جمعی را افزایش می‌دهد.

۲٫ تامین مالی جمعی مبتنی بر سهام

تامین مالی جمعی مبتنی بر سهام یک گزینه رسمی‌تر تامین مالی کسب‌وکارهای کوچک است که در آن سرمایه‌گذاران درصد کمی از مالکیت سهام در کسب‌وکار را به عنوان مبادله‌ای برای حمایت پولی خود دریافت می‌کنند.

این یک رابطه مالی بادوام‌تر بین سرمایه‌گذار و شرکت ایجاد می‌کند و به سرمایه‌گذار علاقه‌مند به موفقیت بلندمدت کسب‌وکار می‌دهد.

۳٫ سرمایه‌گذاری جمعی مبتنی بر بدهی

که به عنوان وام‌دهی همتا به همتا یا وام‌دهی جمعی نیز شناخته می‌شود، تأمین مالی جمعی مبتنی بر بدهی مستلزم آن است که کسب‌وکارها پول سرمایه‌ای را که از سرمایه‌گذاران دریافت می‌کنند در یک بازه زمانی از پیش تعیین‌شده بازپرداخت کنند.

شرایط بازپرداخت اغلب به وضوح در یک قرارداد قراردادی مشخص می شود و سرمایه گذاران ممکن است بسته به شرایط و ضوابط خاص تعیین شده، سودی از سهم خود دریافت کنند یا نکنند. توسط کمپین تامین مالی جمعی.

۴٫ سرمایه‌گذاری جمعی مبتنی بر کمک مالی

در این نوع سرمایه‌گذاری جمعی مبتنی بر نوع دوستانه، سرمایه‌گذاران مبالغ مالی کمی را به یک هدف تجاری یا اجتماعی کمک می‌کنند بدون اینکه انتظار بازگشت ملموسی از سرمایه‌گذاری خود داشته باشند.

این این مدل اغلب برای سازمان‌های خیریه، سرمایه‌گذاری‌های اجتماعی یا پروژه‌های اجتماعی استفاده می‌شود و به شدت به حسن نیت مشارکت‌کنندگان متکی است.

svg%3E - هر آنچه که باید در مورد تامین مالی جمعی بدانید
بازار یابی

مقایسه انواع Crowdfunding

درک تفاوت های ظریف بین انواع مختلف تامین مالی جمعی در یک نگاه جدول زیر چهار نوع اصلی تامین مالی جمعی را نشان می‌دهد و به شما یک مقایسه سریع از هر یک ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند بهترین مورد را متناسب با نیازهای تجاری خود انتخاب کنید.

< /tbody>

نوع Crowdfunding انگیزه سرمایه گذاری بازپرداخت مورد نیاز بهترین برای
بر اساس پاداش محصول/خدمات خیر استارتاپ ها، پروژه های خلاقانه
بر اساس سهام سهام در شرکت خیر کسب و کارهای رو به رشد
بر اساس بدهی بازده مالی بله کسب و کارهای تاسیس شده
بر اساس کمک مالی هیچ خیر علل خیریه، سرمایه گذاری های شخصی

بازاریابی تامین مالی جمعی چیست؟

بازاریابی تامین مالی جمعی زیرمجموعه‌ای تخصصی از فعالیت‌های بازاریابی است که کسب‌وکارها قبل، در طول و بعد از کمپین‌های تامین مالی جمعی خود انجام می‌دهند.

این رویکرد پیشگیرانه برای موفقیت بسیار مهم است، زیرا استراتژی های بازاریابی جمعی به خوبی فکر شده می تواند دامنه کمپین را تقویت کند و توجه مخاطبان گسترده تری از سرمایه گذاران بالقوه را به خود جلب کند.

بازاریابی موثر می‌تواند به حمایت پولی قابل توجه‌تری تبدیل شود، و کسب‌وکارهای کوچک را قادر می‌سازد نه تنها به اهداف تأمین مالی جمعی خود برسند، بلکه به طور بالقوه از آنها فراتر می‌روند.

ادغام سرمایه‌گذاری جمعی در شما. استراتژی کلی بازاریابی

بازاریابی تامین مالی جمعی باید در استراتژی بازاریابی کلی شما ادغام شود. این ادغام پیام برند ثابتی را در همه پلتفرم‌ها تضمین می‌کند و تأثیر کمپین شما را به حداکثر می‌رساند. در نظر بگیرید که چگونه اهداف تامین مالی جمعی شما با اهداف و پیام بلندمدت برند شما هماهنگ است.

چرا از استراتژی بازاریابی تامین مالی جمعی استفاده کنید؟

در اینجا دلایل کلیدی برای استفاده از استراتژی بازاریابی تامین مالی جمعی وجود دارد:

  • هنگامی که کمپین خود را تبلیغ می‌کنید، به گروه بزرگی از افراد دسترسی پیدا می‌کنید و شانس کسب و کارتان را افزایش می‌دهد.
  • یک کمپین بازاریابی قدرتمند می‌تواند به شما در ایجاد روابط با شما کمک کند. مخاطب
  • ایجاد و اجرای یک کمپین بازاریابی سرمایه‌گذاری جمعی فرصت‌هایی را برای تعامل با جامعه به شما ارائه می‌دهد که می‌تواند اعتماد و اطمینان را تقویت کند
  • ایجاد یک انجمن در اطراف نام تجاری خود: تعامل با جامعه شما از طریق تامین مالی جمعی باعث ایجاد حس مالکیت و وفاداری در بین حامیان می شود. از سرمایه‌گذاری جمعی به عنوان فرصتی برای جمع‌آوری بازخورد و ایده‌ها، ایجاد یک محیط مشترک بین برند خود و حامیان آن استفاده کنید.

همچنین، کمپین‌های بازاریابی سرمایه‌گذاری جمعی از رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و سایر راه‌های بازاریابی استفاده می‌کنند. موفقیت سرمایه‌گذاری جمعی خود را به حداکثر برسانید.

svg%3E - هر آنچه که باید در مورد تامین مالی جمعی بدانید
بازار یابی

Strategies موفق کمپین های تامین مالی جمعی

راهبردهای زیر برای موفقیت پروژه تامین مالی جمعی شما به اثبات رسیده است:

۱٫ برای کمپین بازاریابی تامین مالی جمعی خود مخاطب بسازید

موفقیت کمپین تامین مالی جمعی شما تا حد زیادی به اندازه مخاطبانی بستگی دارد که به سرمایه گذاری تجاری شما اعتقاد دارند. بنابراین باید در مرحله قبل از راه اندازی شروع به ایجاد مخاطب برای کمپین بازاریابی سرمایه جمعی خود کنید.

یک شخصیت خریدار برای مخاطب ایده آل خود ایجاد کنید و شروع به یافتن چنین افرادی کنید. رسانه های اجتماعی می توانند مکانی عالی برای شروع باشند. فعال بودن در گروه‌های مرتبط در فیس‌بوک، لینکدین و ردیت می‌تواند به شما کمک کند افراد مناسبی را پیدا کنید که به پروژه سرمایه‌گذاری جمعی شما اعتقاد دارند.

۲٫ یک جدول زمانی برای تبلیغات تامین مالی جمعی خود بسازید

تبلیغ برای تامین مالی جمعی شما زمانی بهترین کار را دارد که یک جدول زمانی برای کمپین خود ایجاد کنید، زیرا یک جدول زمانی اعضای تیم شما را در مسیر درست نگه می دارد.

A جدول زمانی معمول برای بازاریابی تامین مالی جمعی شامل ایجاد مخاطب، آزمایش راه اندازی، راه اندازی کمپین بازاریابی و به روز رسانی های پس از کمپین است.

۳٫ طراحی یک صفحه فرود در پلتفرم تامین مالی جمعی

یک صفحه فرود نقش مهمی در بازاریابی تامین مالی جمعی دارد. یک صفحه فرود می تواند به شما در ایجاد یک لیست ایمیل گسترده در مرحله قبل از راه اندازی کمک کند.

مطمئن شوید که صفحه فرود دارای عناصر زیر است:

  • تماس قوی و واضح به اقدام
  • محتوای بصری برای نگه داشتن مخاطب هدف
  • کپی واضح، مختصر و متقاعدکننده
  • طراحی پاسخگو

شما همچنین باید پیوندهای رسانه‌های اجتماعی قابل اشتراک‌گذاری را در صفحه فرود خود شامل شود تا مخاطبان شما بتوانند به راحتی کمپین شما را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

svg%3E - هر آنچه که باید در مورد تامین مالی جمعی بدانید
بازار یابی

۴٫ محتوا و پیام برای مخاطبان خود ایجاد کنید

محتوا در همه اشکال بازاریابی پادشاه است. برای ایجاد محتوای جذاب که مخاطبان شما را خوشحال می کند. یک داستان خوب این قدرت را دارد که مردم را به حرکت درآورد. بنابراین مطمئن شوید که از داستان سرایی در محتوای خود استفاده می‌کنید.

برخی از انواع محتوای مؤثر برای کمپین بازاریابی سرمایه‌گذاری جمعی عبارتند از:

  • پست های وبلاگ در وب سایت شما
  • پست های مهمان در وب سایت های مرتبط
  • ویدیوهای رسانه های اجتماعی
  • وبینارها و پادکست‌ها

به‌جای اینکه در کانون توجه خود قرار دهید، روی اینکه چگونه کمپین سرمایه‌گذاری جمعی می‌تواند برای مخاطبان شما مفید باشد، تمرکز کنید.

۵٫ کمپین سرمایه‌گذاری جمعی خود را از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید

رسانه‌های اجتماعی یک پلت فرم قدرتمند برای تبلیغ کمپین سرمایه‌گذاری جمعی شما به مخاطبان زیادی است.

در اینجا یک فرآیند گام به گام برای تبلیغ شما ارائه شده است. صفحه کمپین در رسانه های اجتماعی:

  • کانال مناسب (فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین، و غیره) را انتخاب کنید که مخاطبان شما در آنجا حضور دارند
  • هشتگ مناسب را برای خود انتخاب کنید. کمپین
  • برنامه ریزی یک استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی (شامل پست های آموزنده، جذاب و متقاعدکننده)
  • نتایج را دنبال کنید و استراتژی خود را برای بهبود نتایج تغییر دهید

استفاده از اینفلوئنسرهای مرتبط می تواند دامنه کمپین شما را افزایش دهد. بنابراین باید اینفلوئنسرها را در تبلیغات رسانه های اجتماعی خود در نظر بگیرید.

۶٫ کمپین خود را Gamify کنید تا آگاهی را افزایش دهید

استفاده از ابزارهای گیمیفیکیشن در کمپین شما می تواند تعامل جامعه شما را افزایش دهد و در نتیجه آگاهی از پروژه تامین مالی جمعی شما را افزایش دهد.

در اینجا چند ابزار محبوب وجود دارد که می توانید در کمپین خود از آنها استفاده کنید:

  • نوار پیشرفت جمع‌آوری کمک‌های مالی
  • برترین‌ها برای سرمایه‌گذاران برتر
  • نشان‌ها و جوایز
  • جوایز و مشوق‌ها (اقلام ملموس یا مجوزهای مجازی)< /li>

svg%3E - هر آنچه که باید در مورد تامین مالی جمعی بدانید
بازار یابی

۷٫ از استراتژی های بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

بازاریابی ایمیلی یکی از ارزان ترین استراتژی های بازاریابی برای ترویج کمپین جمع آوری کمک های مالی است. در مرحله پیش از راه‌اندازی، می‌توانید کمپین‌های ایمیل خود را آزمایش کنید تا بررسی کنید هنگام جمع‌آوری ایمیل‌ها از مخاطبان چه چیزی بهتر عمل می‌کند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما در موفقیت در بازاریابی ایمیلی کمک کند:

  • نوشتن متن هوشمندانه برای جلب علاقه انسان
  • برای فعال کردن آن، پیوندهای اشتراک گذاری اجتماعی را در ایمیل های خود قرار دهید. مخاطب برای به اشتراک گذاشتن کمپین شما
  • از قدرت ویدیوی متحرک و محتوای بصری استفاده کنید
  • از CTA قدرتمند در ایمیل های خود استفاده کنید

همچنین باید برای اجرای کمپین از ابزارهای ایمیل مارکتینگ کمک بگیرید. نتایج را تجزیه و تحلیل کنید تا تغییرات لازم را برای به دست آوردن نتایج بهتر ایجاد کنید.

۸٫ ارائه نمونه‌های نمایشی محصول برای ارتقای قابلیت استفاده

ارائه نسخه‌های نمایشی محصول می‌تواند افراد بیشتری را تشویق کند که سرمایه‌گذاری شما را تامین کنند. این به این دلیل است که دموی محصول به جامعه شما اجازه می دهد تا کیفیت محصول شما را تجربه کند. بنابراین، نمایش‌های محصول را در کمپین بازاریابی سرمایه‌گذاری جمعی خود بگنجانید.

اگر کاربران اجازه می‌دهند، می‌توانید با استفاده از محصول خود ویدیوهایی از آن‌ها ایجاد کنید و آن‌ها را به اشتراک بگذارید. رسانه های اجتماعی انجام این کار می تواند افراد بیشتری را تشویق کند تا در کمپین تامین مالی جمعی شما سرمایه گذاری کنند.

۹٫ در رویدادهایی شرکت کنید تا پایگاه مخاطبان خود را افزایش دهید

برای اجرای یک کمپین موفقیت آمیز تامین مالی جمعی، باید شرکت در رویدادهای مرتبط با صنایع خود را شروع کنید تا پایگاه مخاطبان خود را افزایش دهید. در وب تحقیق کنید تا رویدادهای آنلاین و آفلاین مرتبط را پیدا کنید که احتمالاً سرمایه گذاران بالقوه شما در آن حضور دارند. و راه‌های شرکت در آن رویدادها را بیابید.

مصاحبه‌های پادکست، مصاحبه‌های ویدیویی، و کنفرانس‌های آنلاین چند رویداد محبوبی هستند که می‌توانید برای افزایش تعداد مخاطبان خود کاوش کنید.

svg%3E - هر آنچه که باید در مورد تامین مالی جمعی بدانید
بازار یابی

 

 

هزینه آژانس های تامین مالی جمعی چقدر است؟

ساختار کارمزد تامین مالی جمعی از سایتی به سایت دیگر متفاوت است. آژانس های تأمین مالی جمعی معمولاً ۵ تا ۱۰ درصد از کل سرمایه جمع آوری شده را دریافت می کنند. بسته به پلت‌فرم‌های تأمین مالی جمعی، ممکن است مجبور شوید هزینه‌های بررسی دقیق، هزینه‌های پرداخت یا سایر هزینه‌ها را نیز بپردازید.< /p>

آژانس‌های تامین مالی جمعی ارزش قابل توجهی برای پروژه شما به ارمغان می‌آورند:

  • آژانس‌های سرمایه‌گذاری جمعی در بازاریابی و مدیریت کمپین تخصص دارند، که می‌تواند برای کمپین‌هایی که برای اولین بار کمپین می‌کنند بسیار مهم باشد.
    • آنها به ایجاد روایت های قانع کننده، طراحی پاداش ها و مدیریت تدارکات کمپین کمک می کنند.
    • هزینه ها، در حالی که در نظر گرفته می شوند، باید با افزایش احتمالی در نرخ موفقیت کمپین و بودجه سنجیده شوند. افزایش یافته است.

    استفاده از بازاریابی دیجیتال برای موفقیت در تامین مالی جمعی

    به حداکثر رساندن حضور آنلاین

    • از استراتژی‌های سئو برای افزایش دیده شدن کمپین خود استفاده کنید.
    • از طریق محتوای ثابت و متقاعد کننده در پلتفرم‌های دیجیتال خود با حامیان بالقوه تعامل برقرار کنید. .

    استفاده از تجزیه و تحلیل برای اصلاح رویکرد خود

    • عملکرد تلاش‌های بازاریابی خود را با استفاده از ابزارهای تحلیلی پیگیری کنید.
    • از بینش‌های داده‌ها برای اصلاح استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید و پاسخگوترین آمارهای جمعیتی را هدف قرار دهید.

    نکته‌های عالی بیشتر بازاریابی سرمایه‌گذاری جمعی

    در اینجا چند نکته عالی Kickstarter ارائه شده است. کارشناسان تامین مالی جمعی:

    بیشتر بخوانید:

    تصویر: Envato Elements


    بیشتر در: Crowdfunding
منبع :
حتما بخوانید : هوش تجاری چیست؟
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی