عمومی

اشتباهات دیجیتال مارکتینگ حتی کسب و کارهای سازمانی بسازید

اشتباهات دیجیتال مارکتینگ حتی کسب و کارهای سازمانی
بسازید

کریستوفر بی. جونز یک کارآفرین و سرمایه گذار سریالی است. کریس بنیانگذار فینالیست سال آژانس سئو ۲۰۲۰ است LSEO.com.

بازاریابی دیجیتال می تواند یک مهره سخت برای شکستن، حتی برای مشاغل بزرگ. اینترنت چشم‌اندازی دائماً در حال تغییر از برنامه‌ها و الگوریتم‌ها، غرب وحشی از فرصت‌های بی‌نهایت، اما همچنین چالش‌های بی‌نهایت است.

به عنوان همانطور که همه چیز تغییر می کند، چند دام وجود دارد که بدون توجه به اینکه کسب و کار شما چقدر بزرگ یا کوچک است، تهدیدی همیشه وجود دارد. اما با مشکلات همیشه سبز چند راه‌حل‌های همیشه سبز.

حتی کسب‌وکارهای سازمانی می‌سازند و چه کارهایی می‌توانید برای جلوگیری از آنها انجام دهید.

نداشتن برنامه بازی

اگر می خواهید موفق باشید، باید یک برنامه بازی داشته باشید. دوره.

این برای هر نوع کسب‌وکاری که در بازاریابی دیجیتال فعالیت می‌کند صادق است، اما به ویژه برای کسب‌وکارهای سازمانی مهم است. بزرگترین اشتباهی که هر کارآفرینی می تواند در هنگام نزدیک شدن به استراتژی بازاریابی دیجیتال خود مرتکب شود این است که فرض کند “اگر آن را بسازید، آنها خواهند آمد.”

ایجاد آگاهی از برند.=”class>.” >

بنابراین، از خود بپرسید: چگونه می‌خواهید این کار را انجام دهید؟ بودجه بازاریابی شما چقدر است؟ اهداف بلند مدت شما چیست؟ چه تصویری را می خواهید برای خود مد کنید؟ مخاطبی که می خواهید جذبش کنید چیست؟ آخرین اما نه کم اهمیت، چگونه می توانید به آن مخاطبان دسترسی پیدا کنید؟ پاسخ به این سوالات این است که چگونه شروع به توسعه برنامه بازی خود می کنید.

حذف محتوای قدیمی

خیلی به تاریخ باستان—سال ۱۹۹۶ پس از میلاد—بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت مقاله ای نوشت که عنوان آن از آن زمان به شعار غیر رسمی برای متخصصان بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است: “محتوا پادشاه است.” در آن، گیتس این را گفت:

اگر از مردم انتظار می رود که با روشن کردن رایانه برای خواندن تحمل کنند. یک صفحه نمایش، آنها باید با اطلاعات عمیق و بسیار به روز که می توانند به دلخواه آنها را کشف کنند، پاداش بگیرند. آنها باید صدا و احتمالاً تصویر داشته باشند.

در آن زمان حق با او بود، و امروز هم حق با اوست. چیزی که محتوای دیجیتال را از قالب های بازاریابی سنتی متمایز می کند، قابلیت های تعاملی و چند رسانه ای آن است. نیاز به استفاده از پیوندها، تصاویر و اطلاعات به موقع دارد. در غیر این صورت، این به سادگی قابل استفاده نیست.

اما، این بدان معنا نیست که باید شروع به حذف قدیمی یا قدیمی کنید. محتوای ضعیف– که می تواند سئوی شما را خراب کند.

استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را به عنوان یک ساختمان و محتوای خود در نظر بگیرید. تیرها و آجرهایی هستند که همه را در کنار هم نگه می دارند. فقط به این دلیل که یک قطعه زنگ زده یا ترک خورده است به این معنی نیست که باید آن را بردارید. تنها کاری که می کند صدمه زدن به یکپارچگی ساختار است.

به جای آن، اطلاعات آن را به روز کنید. کلمات کلیدی خود را دوباره تنظیم کنید. عناصر چند رسانه ای را اضافه کنید. به راه هایی فکر کنید که محتوای قدیمی خود را به روز کنید تا جان تازه ای به آن ببخشید.

مطلوب کردن کمیت بر کیفیت

دست به دست با قبلی من نکته، بیایید در مورد کمیت در مقابل کیفیت در مورد محتوای بازاریابی دیجیتال صحبت کنیم. اگر کسب و کار شما در حال رشد است، بازاریابی دیجیتال شما نیز باید در حال رشد باشد. اگر حضور آنلاین شما در حال کاهش است، مثلاً با کاهش تولید محتوایتان، این نشانه این است که احتمالاً چیزی اشتباه است.

به این ترتیب، محتوای بیشتر به طور خودکار با بازاریابی بهتر برابری نمی کند. به خصوص اگر آن محتوا از کیفیت پایینی برخوردار نیست.

اما، بزرگترین چیزی که محتوای با کیفیت پایین از آن چشم پوشی می کند، مرتبط بودن است. بسیاری از کسب‌وکارهای سازمانی جدید سعی می‌کنند با پر کردن اینترنت با محتوای خارج از سایت که حاوی تعداد زیادی بک لینک است، اما کمی چیزهای دیگر، سیستم را بازی کنند. آن‌ها فکر می‌کنند که داشتن بک لینک‌های بیشتر بدون هیچ محتوایی به آنها کمک می‌کند تا در رتبه‌بندی جستجو بالا بروند، بنابراین برای ایجاد محتوا تا آنجا که می‌توانند تلاش می‌کنند.

این ایده که پیوندها بر محتوا برتری دارند، یک افسانه رایج SEO. موتورهای جستجو فقط به تعداد دفعاتی که وب سایت شما لینک شده است توجه نمی کنند، بلکه به زمینه ای که آن پیوند در آن ظاهر می شود نیز توجه می کنند. این شامل اعتبار سایت/صفحه‌ای است که پیوند در آن قرار دارد، اینکه کاربران چگونه اطلاعات مرتبط را پیدا می‌کنند و نحوه قرارگیری پیوند در محتوا چقدر طبیعی یا غیرطبیعی است.

همانند بسیاری از چیزها در زندگی، در بازاریابی دیجیتال نیز یافتن تعادل مناسب بین کیفیت و کمیت حیاتی است.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی