عمومیمقالات

چگونه زنان در هر صنعتی می توانند در محل کار خود پیشرفت کنند و شکسته شوند سقف شیشه ای خودشون

چگونه زنان در هر صنعتی می توانند در محل کار خود پیشرفت کنند و شکسته شوند
سقف شیشه ای خودشون

دنیای کار به طور قابل توجهی تغییر کرده است. زمانی را به یاد می‌آورم که در پخش حرفه‌ای‌ام ورزشی، برای جا افتادن، باید «یکی از بچه‌ها» بودم. همچنین زنانی را که با آنها کار می‌کردم به یاد می‌آورم که به همدیگر کمک نمی‌کردند، اما برای کسب «جایگاه زنانه» بسیار رقابتی بودند – آن جایگاهی در میان رده‌های مردانه که همه ما آرزویش را داشتیم، اما به ندرت به آن دست پیدا می‌کردیم. در آن زمان، من متوجه نشدم که چقدر آن محیط واقعاً سمی است. در گذشته، من می بینم که زن ستیزی زیادی وجود داشت.

هنگامی که بزرگتر شدم، صدایم را پیدا کردم و متوجه شدم که زنان می‌توانند بهترین سیستم های پشتیبانی موجود برای کمک به پیشرفت یکدیگر در محل کار. بسیاری از زنان می دانند که برقراری تعادل بین خانواده، نابرابری مالی و شغل سخت و همچنین پیمایش پله های گمشده در نردبان شرکت چگونه است. تصور کنید چه اتفاقی می‌افتد اگر زنان بیشتری در نقش‌های خود از یکدیگر حمایت کنند و به صدای آنها بپردازند. ما نیرویی برای محاسبه خواهیم بود.

چرا مهم است که زنان در اتاق؟

ابتدا، بیایید بحث کنیم که چرا استخدام زنان در وهله اول مهم است. با توجه به ”زنان در محل کار ۲۰۲۲» گزارش منتشر شده توسط McKinsey & Company و LeanIn.org، تعداد بسیار کمی از زنان در پست های رهبری شرکت هستند: کمتر از ۳۰ درصد از زنان سفیدپوست و کمتر از ۱۵ درصد از زنان رنگین پوست، مدیریت ارشد (۲۷ درصد و ۱۴ درصد) را به عهده دارند. نقش های مدیریتی (۲۶% و ۱۰%)، معاونت ریاست جمهوری (۲۴% و ۸%)، معاون ارشد ریاست جمهوری (۲۳% و ۶%) یا C-suite (21% و ۵%). و پله شکسته؟ خوب، این دقیقاً بین پست‌های ابتدایی و مدیریتی قرار دارد که در آن تعداد مردان به میزان قابل توجهی از زنان بیشتر است.

تنوع جنسیتی مزایای تجاری بسیاری را ارائه می دهد . در هر صنعتی، زنان دیدگاه منحصر به فردی را از تجربیات زندگی خود به ارمغان می آورند. آنها داستان های متفاوتی را روایت می کنند و تجربیات زندگی متفاوتی دارند. با این حال، بسیاری از زنان دنیای کار را از دریچه کنار گذاشته شدن تجربه می کنند. بنابراین این زنان نه تنها برای محافظت از خود و شغلشان، بلکه برای اینکه صدایی در صنایع خود باشند، چه کاری می توانند انجام دهند؟

چگونه زنان می توانند در محل کار خود پیشرفت کنند

در اینجا چند قدم ارزشمند آورده شده است که می توانید برای پیشرفت در حرفه خود بردارید، اگر به عنوان تنها زن در اتاق درگیر هستید.

۱٫ یک مربی و یک مربی پیدا کنید.

بعد از خواندن این مطلب، باید زنی را پیدا کنید که بتوانید آن را بلند کنید. رقابت نکنید در عوض، خود را به چالش بکشید تا به یک استارتاپ متعلق به زن، یک همکار یا شخصی در تجارت کمک کنید که می تواند از مشاوره و راهنمایی شما استفاده کند. با توجه به McKinsey & Company و LeanIn.org “زنان در محل کار”، “تنها ۴۰٪ از زنان می گویند که مدیر آنها به آنها کمک می کند تا حجم کاری خود را مدیریت کنند، و تنها ۴۴٪ می گویند که مدیر آنها به طور منظم به حرفه آنها علاقه نشان می دهد.”

کسی را در شرکت خود برای پشتیبانی پیدا کنید. وقتی موفق شدند به آنها افتخار کنید و به آنها کمک کنید حتی کوچکترین نقاط عطف را جشن بگیرند. با توجه به آنها و کمک به رشد آنها، تغییری در زندگی آنها باشید.

همانطور که کمک به رشد و شکوفایی زنان دیگر در محل کار مفید است، کسی را در صنعت خود پیدا کنید که به شما رشد کند. به همکارانی که در حرفه خود کمی جلوتر از شما هستند یا زنانی که می شناسید و مسیرهایی را برای دیگران در صنعت خود هموار کرده اند نگاه کنید. از آنها قهوه بخواهید و ببینید که آیا آنها مایلند به طور مرتب در مورد تجربیات خود با شما صحبت کنند و به شما کمک کنند تا در مورد تجربیات خود به شما کمک کنند.

۲٫ فرصت های خود را ایجاد کنید.

من مدت ها پیش تصمیم گرفتم که می خواهم کارگردان باشم. نه، هالیوود فقط نمی گوید: «خوش آمدی، خانم خوب. اینجا جنگ ستارگان است!” (می‌دانم، تکان‌دهنده است.) اما من می‌گویم که این صنعت به شما این امکان را می‌دهد که اگر بخواهید تلاش کنید، مسیر خود را بپیچید.

من تصمیم گرفتم شرکت خودم را راه اندازی کنم، مسیر خودم را پیدا کنم و فرهنگ شرکتی را که می خواستم ایجاد کنم. پر از فراز و نشیب های بزرگ بود، اما همه چیز زمانی زنده شد که فهمیدم می توانم اتفاقاتی را رقم بزنم. شما هم می توانید!

۳٫ برای شناختن همه همکاران خود ابتکار عمل را به خرج دهید.

در حالی که زنان در صنایع تحت سلطه مردان ممکن است از ریز تهاجمات کوچک، مانند دعوت نشدن به جایی با مردان، به عنوان «زمان مردانه» کنار بیایند، همه اینها جمع می شود. . در عوض، مهمانی را درست کنید! همکاران خود را به یک جلسه دعوت کنید تا در مورد آنها بیشتر بدانید. برای شناختن همه همکارانتان وقت بگذارید و به آنها اجازه دهید شما را بشناسند. فعالانه با همکاران خود تماس بگیرید تا ایجاد حس اجتماعی را شروع کنید.

محل کار برای زنان تغییر کرده است و این زنان از کارفرمایان خود چیزهای بیشتری می خواهند. اما در حالی که اطلاعات و آموزش های زیادی در مورد موضوعاتی مانند آزار و اذیت و تبعیض جنسی، و همچنین سیاست های در حال اجرا برای حمایت از زنان، ما باید به پیشرفت در ایجاد صدای همه زنان ادامه دهیم. تا زمانی که نمایندگی جنسیتی بیشتری در همه صنایع نداشته باشیم، همیشه بینش ارزشمند و ارتباط عمیق تر با دیگران را از دست خواهیم داد. با حمایت سایر زنانی که پیش از شما رفته اند، وارد صدای خود شوید و در محل کار خود پیشرفت کنید. شما این را دریافت کردید!

عکس توسط ViDI Studio/Shutterstock

6d886322f7481a6aabdda1209fd1bcce?s=150&d=mp&r=g - چگونه زنان در هر صنعتی می توانند در محل کار خود پیشرفت کنند و شکسته شوند
سقف شیشه ای خودشون

< a href="https://www.linkedin.com/in/rachel-klein-8947834a/">ریچل کلاین تهیه کننده و کارگردان نامزد جایزه امی Primetime و مدیرعامل Fire Starter Studios، یک استودیوی نوآورانه ویدیویی و انیمیشن متعلق به زن است که مرزها را در محتوای خلاقانه برای برندها و سرگرمی ها جابه جا می کند.

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی