عمومی

فقط نقش رهبری را بر عهده گرفتید؟ به جای ارزش گذاری فوریت، تمرکز روی پیشرفت پایدار و بیمار @jeff_haden

فقط نقش رهبری را بر عهده گرفتید؟ به جای ارزش گذاری
فوریت، تمرکز روی پیشرفت پایدار و بیمار @jeff_haden

سه ماهه گذشته، ۱٫۲ میلیون کارآفرین به طور رسمی کسب و کارهای جدید را راه اندازی کردند. مطمئناً بسیاری از بنیان‌گذاران جدید، اما نسبت به ۱٫۴ میلیونی که در همان سه‌ماهه سال ۲۰۲۱ کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کردند، کمتر است. از طرف دیگر، خریدهای کسب‌وکارهای کوچک نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است.

این (نسبتا) است. به راحتی می توان یک موقعیت رهبری را به عنوان یک نامزد داخلی به دست آورد. شما قبلاً مردم را می شناسید. شما قبلاً سیستم را می شناسید. شما می‌دانید که چگونه حداقل برخی از کارهای انجام شده توسط افرادی را که اکنون رهبری می‌کنید، انجام دهید، این مزیت بزرگ است زیرا، به عنوان محققان یک مطالعه می نویسند، “اگر رئیس شما می توانست کار شما را انجام دهد، شما” به احتمال زیاد در محل کار خوشحال خواهید بود.”

به دست گرفتن یک موقعیت رهبری به عنوان یک استخدام خارجی بسیار دشوارتر است، یا به عنوان شخصی که به تازگی یک تجارت را خریداری کرده است. برای مدتی هر کاری که انجام می دهید زیر میکروسکوپ خواهد بود. کاری که شما انجام می دهید. چی میگی. با چه کسانی ملاقات می کنید، به چه ترتیبی با آنها ملاقات می کنید، چه می کنید و بعداً چه می گویید. شما در حال ارزیابی هستید، اما در عین حال مورد ارزیابی قرار می گیرید.

بنابراین، اگر به تازگی انتخاب کرده اید، چه کاری باید انجام دهید. در مورد یک کسب و کار – چه به عنوان مالک، چه به عنوان مدیر عامل یا رئیس جمهور – در آن روزهای حساس اول؟

سوال خوبی بود، من پرسیدم Lori Collier Waran، رئیس جدید Richmond Raceway. (پیش از این او مدیر ارشد درآمد و ناشر وابسته مجله ویرجینیا بیزینس ، و قبل از آن ناشر و مدیر کل هفته‌نامه استایل بود.)

همان‌طور که واران می‌گوید، این اولین رقص او نیست که از افراد محترم، محبوب و بسیار مؤثر رقص می‌گیرد. واران می‌گوید

“من در گذشته اشتباهات بسیار بزرگی مرتکب شدم، و بزرگترین آنها این بود که فکر می‌کردم باید آن را اصلاح کنم. همه چیز به سرعت. معلوم شد که برخی چیزها خراب نشده اند. تا حدی به این دلیل است که من یک زن جوان بودم و احساس می کردم چیزهای بیشتری برای اثبات دارم.

«زمانی که در آن زمان به جوان‌ترین ناشر در ایالات متحده تبدیل شدم، قدم‌های فوری زیادی برداشتم که محبوبیت نداشتند. بنابراین آخرین باری که وارد یک نقش جدید شدم، این کار را نکردم،” او می خندد. 

در عوض، او شروع به کار کرد. یک تور شنیداری، نه فقط برای معرفی خود به مردم، بلکه به این دلیل که او برای دانش سازمانی ارزش قائل است. به عنوان یک رهبر جدید، به راحتی می توان تصور کرد که روشی که در حال حاضر انجام می شود منطقی نیست. (من یک بار سه خدمه را به شیفت های مختلف منتقل کردم. من متوجه شدم که تنظیمات فعلی کاملاً منطقی است، چیزی که اگر واقعاً چند سؤال می پرسیدم می دانستم.)

” به دانش سازمانی اعتماد کنید، واران می‌گوید: «مطمئناً، ممکن است چند چیز را یاد بگیرید که ممکن است بخواهید روزی آنها را تغییر دهید. یا چند کار را ببینید که می توانید کمی متفاوت انجام دهید. اما در حالی که نشستن روی دستانم یا گاز گرفتن زبانم چیزی نیست که من آن را به خوبی انجام دهم، اما آموخته ام که بهتر است خود را به عنوان فردی که گوش می دهد تثبیت کنید تا اینکه خود را به عنوان فردی تثبیت کنید که فوراً مسئولیت را بر عهده می گیرد و اقدام می کند.”

یکی دیگر از نکات کلیدی تمرکز بر سادگی است. رهبران جدید تمایل دارند به جای تفریق، اضافه کنند: “ما در حال انجام (این کار) هستیم، اما ما همچنین باید این کار را انجام دهیم.” رهبران جدید تمایل دارند کار کارکنان را سخت تر کنند، نه آسان تر. 

“در واران می‌گوید: «در گذشته من تمایل داشتم کاری را انجام دهم که ساده بود، و سپس آن را بیش از حد پیچیده کنم، زیرا چیزی برای اثبات داشتم.» «اما ساده همیشه بهتر است. چند تغییری که تا کنون انجام داده‌ایم شامل فرآیندهایی است که به ده مرحله نیاز دارد و من پرسیده‌ام، “آیا می‌توانیم راهی پیدا کنیم تا آن را به سه مرحله تبدیل کنیم؟”

با این وجود، تغییر اجتناب ناپذیر است. (به همین دلیل است که شما کسب و کار را خریدید یا ارتقا پیدا کردید.) Richmond Raceway فقط یک پیست مسابقه نیست که میزبان دو نسکار ؛ محل برگزاری کنسرت، سالن های نمایشگاه، کنفرانس وجود دارد. و اتاق‌های سمینار، و حتی یک محل برگزاری عروسی.

هدف واران استفاده از این تسهیلات ۳۶۵ روز در سال با استفاده از چرخ لنگر Raceways: افرادی که از یک نمایشگاه یا کنسرت لذت می برند، ممکن است تصمیم بگیرند که به یک مسابقه بیایند. افرادی که از مسابقه لذت می برند ممکن است تصمیم بگیرند که سمینار یا کنفرانسی را در این مرکز برگزار کنند. حامیان مالی شرکت ممکن است تصمیم بگیرند از مسیر برای میزبانی رویدادهای تجربه مشتری استفاده کنند. مسابقه، در حالی که m استفاده قابل مشاهده از این تسهیلات، تنها یک جنبه در یک عملیات بسیار بزرگتر است.

خوشبختانه، در حالی که واران به راحتی آنچه را انجام می‌دهد اعتراف می‌کند. نمی دانم، او تجربه قابل توجهی در ایجاد تعادل بین رشد پایگاه مشتری با حفظ پایگاه فعلی دارد. واران می‌گوید:

“حفاظت از یک سنت و میراث، افرادی که به شما وفادار هستند، در حالی که مخاطبان جدیدی را جذب می‌کنید- -من قبلاً این کار را انجام داده‌ام. بنابراین اگرچه برای این مسابقه مشخص نخواهد بود (دومین مسابقه نسکار ریچموند ریس‌وی در آخر هفته برگزار می‌شود)، هیجان‌زده هستم و در حال حاضر برای مسابقه بهاری آماده می‌شوم.

که منجر به آخرین توصیه های Waran برای افرادی می شود که نقش رهبری را در یک شرکت جدید به عهده می گیرند.

او می گوید: “به عنوان یک رهبر جدید، تمایل داشتم همه چیز را خودم انجام دهم.” “اینگونه فکر می کردم که خودم را به مردم ثابت کنم. اما مهم نیست کجا می روید، اتفاقات بزرگ زیادی در حال رخ دادن است. و اگر مشکلاتی وجود دارد یا چیزهایی وجود دارد که می توان آنها را بهبود بخشید، به تنهایی پیش نروید. . آن را با هم تشخیص دهید.

واران می‌گوید: «بهترین راه‌حل، همیشه راه حلی است که با هم پیدا می‌کنید. “

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com عبارتند از متعلق به خودشان، نه Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی