عمومی

3 تاکتیک دوستدار زمین برای هر کسب و کار کوچک

۳ تاکتیک دوستدار زمین برای هر کسب و کار کوچک

زندگی در کالیفرنیا، نادیده گرفتن تأثیر انسان بر جهان طبیعی دشوار است. بین خشکسالی، آتش‌سوزی‌های جنگلی و تهدید اساسی تغییرات آب‌وهوایی که این بلایا را تغذیه می‌کند، دائماً به من یادآوری می‌شود که اگر همه ما تلاشی هماهنگ برای محافظت از سیاره خود نکنیم، چه چیزی در خطر است.

<. div class="standardText" readability="27.387387387387">

خوشبختانه، آگاهی روزافزونی در دنیای تجارت وجود دارد که شرکت ها باید تعهدات خود را نسبت به دوستی با محیط زیست افزایش دهند — و این شامل مشاغل کوچک نیز می شود. یک نظرسنجی اخیر نشان داد که اکثریت کارآفرینان در سراسر جهان مایلند سرمایه‌گذاری با سابقه ضعیف در زمینه پایداری را رد کنند. از نظر تئوری، این نوع تعهد عالی است، اما این نیت های خوب چگونه به شیوه های تجاری روزمره تبدیل می شوند؟

با آمدن و رفتن یکی دیگر از روزهای زمین، تصمیم گرفتم ببینم پایداری به صورت روزمره برای صاحبان مشاغل کوچک چگونه است. در اینجا سه ​​تاکتیک است که من از کارآفرینانی یاد گرفتم که هر روز از سال در حال پیشرفت و تمرین پایداری هستند.

  1. در نظر بگیرید که یک شرکت سودمند شوید

برای برخی از صاحبان مشاغل، پایداری صرفاً یک ذهنیت است که انگیزه تصمیم گیری های خاص را ایجاد می کند. برای دیگران، این به معنای واقعی کلمه در ساختار کسب و کار آنها ایجاد شده است.

سابرینا ویلیامز در ابتدا SEED، شرکتی که کشاورزی پایدار را برای کشاورزان در مقیاس کوچک به ارمغان می آورد، به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی در سال ۲۰۱۰٫ در نهایت، ویلیامز متوجه شد که ساختار کسب و کار او در نهایت تأثیر او را محدود کرد.

“ما باید بتوانیم چیزی بفروشیم که به ما کمک کند به عنوان یک شرکت پایدار باشیم و به راه خود ادامه دهیم. این به معنای داشتن یک مدل سودآور بود.” “ما نمی‌خواستیم تاثیر خود را از دست بدهیم.”

برای SEED، راه حل تبدیل شدن به کالیفرنیا بود. سود شرکت این ساختار قانونی که در اکثر ایالت‌ها موجود است، به یک کسب‌وکار اجازه می‌دهد تا در عین تمرکز بر چیزی که به عنوان «خط سه‌گانه» سود، مردم و سیاره شناخته می‌شود، درآمد کسب کند. شرکت‌های سودمند نیز از الزامات گزارش‌دهی پیروی می‌کنند که شفافیت را فراهم می‌کند و رهبران را مسئول نگه می‌دارد. اگر شرکت‌های سودمند هنوز در ایالت شما وجود ندارند، به دنبال صدور گواهینامه B Corp از شبکه غیرانتفاعی B Lab باشید.

  1. در هر تصمیمی پایداری را در نظر بگیرید

شما می توانید سهم مثبتی در جنبش پایداری داشته باشید حتی اگر محصول یا خدمات شما ربطی به نجات جهان در هر مرحله از گردش کار خود، به سادگی مکث کنید تا تاثیر هر انتخاب مشخصی را ارزیابی کنید.

“خواه توسعه محصول باشد یا سازندگان قرارداد یا شرکای که با آنها کار می کنید کریستین فون هایفنر، یکی از بنیانگذاران FEND گفت: زنجیره تامین، در تمام طول مسیر فرصت هایی برای اجرای شیوه های پایدار وجود دارد. ، که به دوچرخه سواران یک کلاه ایمنی تاشو ابتکاری ارائه می دهد.

در FEND، سفر پایداری با نگاهی دقیق آغاز شد. بسته بندی. فون هایفنر و بنیانگذارش Sujene Kong متوجه شدند که از خود یک سوال اساسی می پرسند: آیا این جزء اصلاً محصول را تقویت می کند یا صرفاً بدون دلیل وجود دارد؟ به زودی، آنها مصرف پلاستیک خود را با حذف پلی کیسه های غیر ضروری و بسته های خشک کننده از محصولات خود کاهش دادند.

FEND. همچنین در بخش‌های دیگر کسب‌وکار خود، از جمله تبدیل شدن به عضو ۱% برای Planet، یک تعهد، انتخاب‌های پایدار می‌کند. برای اهدای یک درصد از فروش سالانه به سازمان‌های غیرانتفاعی حامی راه‌حل‌های زیست‌محیطی، و اجرای پرداخت Shop Pay در وب‌سایت خود، که جبران می‌کند. انتشار کربن با هر خرید. با در نظر گرفتن این تغییرات کوچک، تفاوت بزرگی ایجاد می شود.

  1. محصولات پایدار را به عنوان محصولات برتر بازاریابی کنید

A گزارش اخیر صندوق جهانی حیات وحش نشان داد که جستجوهای آنلاین برای محصولات پایدار در پنج سال گذشته ۷۱ درصد رشد داشته است. یک مطالعه اخیر دیگر نشان داد که یک سوم مصرف کنندگان مایل به پرداخت حق بیمه برای محصولات پایدارتر هستند. در نتیجه، صاحبان کسب‌وکار در همه جا یاد می‌گیرند که کار اضافی مربوط به منابع اخلاقی کالاها و خدمات بیشتر از آن نتیجه می‌دهد.

کورا اسپیرمن چانگ، موسس Hawai’i- گفت: “پایداری همراه با شفافیت پول می آورد.” شرکت پوشاک مستقر Coradorables.

Spearman-Chang با آگاهی از سوابق محیطی نه چندان درخشان صنعت خود، یک قدم از حاشیه سود برداشت و به جای آن بر مسئولیت اجتماعی تمرکز کرد. این بدان معناست که محصولات Coradorables به طور پایدار در هاوایی تهیه و تولید می شوند. بله، پوشاک گران‌تر از مد سریع است، اما Spearman-Chang مخاطبی را پیدا کرده است که مایل به پرداخت حق بیمه برای یک محصول ممتاز و سازگار با محیط زیست است – به ویژه در میان مصرف‌کنندگان Gen Z.

او مشاهده کرد: “این نسل بعدی دوست دارد در عین حال خوب به نظر برسد” و یک بار برای همیشه ثابت کرد بچه ها واقعاً خوب هستند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com، ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی