عمومی

آیا می خواهید متمرکز، ذهنی تیزتر و موفق تر باشید؟ علم قابل توجهی (نه ایلان ماسک) می گوید که خواب می تواند شما باشد مزیت رقابتی

آیا می خواهید متمرکز، ذهنی تیزتر و موفق تر باشید؟
علم قابل توجهی (نه ایلان ماسک) می گوید که خواب می تواند شما باشد
مزیت رقابتی

الون ماسک می گوید شش ساعت در شب می خوابد. دیگر و او “بازده کمتری دارد.” شاید موسس تسلا درست می‌گوید. شاید او واقعاً همان خواب/بازدهی یک میلیون نفر باشد.

طبق مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۸ که در  بخواب، افرادی که پنج تا شش ساعت می‌خوابند، ۱۹ سال دارند. درصد کمتر بازده نسبت به افرادی که به طور منظم هفت تا هشت ساعت در شب می خوابند. در مورد جنگجویان خواب سخت؟ افرادی که به طور متوسط ​​کمتر از پنج ساعت در شب هستند تقریباً ۳۰ درصد بازده کمتری دارند.

ساعت‌های بیداری بیشتری در دسترس است؟ کاملا. اما به طور چشمگیری بهره وری کمتری دارد.

این به ویژه برای کارآفرینان صادق است. یک مطالعه منتشر شده در تئوری و عمل کارآفرینی نشان داد که کمبود خواب تمایلاتی شبیه به ADHD ایجاد می‌کند (عبارت آن‌ها، نه من) که افراد را بیشتر احتمال دارد که یک کسب و کار را بر اساس انگیزه یا هوس راه اندازی کنید نه بر اساس یک ایده محکم و خوب.

درمورد ایده ها به طور کلی، یک مطالعه منتشر شده در Journal of Business Venturing نشان داد که کمبود خواب باعث می شود که ایده های بدتری به ذهنتان خطور کند — و فکر کنید ایده های بد شما واقعاً خوب هستند. ​

و سپس این است: یک مطالعه در سال ۲۰۱۸ نشان داد که کمبود خواب با تنش، اضطراب و خلق و خوی کلی پایین‌تر ارتباط دارد — که بر خلق و خوی کارمندان شما نیز تأثیر می‌گذارد.

چرا؟ تحقیقات نشان می‌دهد تنها شش ساعت خوابیدن هر کاری را که نیاز به تمرکز، تفکر عمیق یا حل مسئله دارد انجام می‌دهد. خیلی سخت تر؛ در واقع، در مورد توجه و زمان واکنش، فقط شش ساعت خوابیدن مانند نوشیدن چند آبجو است — و فقط چهار ساعت خوابیدن مانند نوشیدن پنج آبجو است.

تحقیقات دیگر نشان می دهد که کم خوابی باعث می شود هر فعالیتی انجام شود که به چندین مرحله نیاز دارد — تقریباً هر فعالیت معناداری را بخوانید — بسیار دشوارتر.

پس شاید ماسک چنین باشد. یک خواب پرت شاید شش ساعت خواب او شیرین باشد.

اما این جای شیرین من نیست.

و واقعاً، واقعاً بعید است که این نقطه شیرین شما باشد. بخش بسیار کوچکی بسیار کوچکی از جمعیت در واقع به این شکل ساخته شده است.

اگرچه ممکن است خود را شرطی کرده باشید که خواب نسبتاً کمی داشته باشید، به این معنی نیست که برای شما خوب است —  یا برای عملکرد شما کمتر بخوابید و تقریباً مطمئناً کمتر از آنچه که می‌توانید باشید، توجه، متفکر و مهارت ذهنی دارید.

و به عنوان یک کارآفرین بسیار کمتر موثر است.

به عنوان مثال، بگویید باید برای ارائه فروش آماده شوید. یا حتی مهم‌تر، پیشنهادی برای یک سرمایه‌گذار بالقوه. شما ساعت‌های بی‌پایانی را به تخصیص می‌دهید. دانش و یادآوری. و حتی اگر ممکن است آنچه را که دارید به خاطر بسپارید هنوز باید به خاطر بسپارید: فرآیند یادگیری زمان و تلاش زیادی را به خود اختصاص داده است.

اگر به نظر شما شبیه است — زیرا مطمئناً به نظر من می رسد — علم خواب راه حلی ارائه می دهد.

بر اساس یک مطالعه در سال ۲۰۱۶ منتشر شده در Psychological Science، افرادی که قبل از خواب مطالعه کردند، سپس به اندازه کافی خوابیدند، سپس صبح روز بعد یک مرور سریع انجام دادند آنها نه تنها زمان کمتری را صرف مطالعه کردند، بلکه حفظ طولانی مدت خود را تا ۵۰ درصد افزایش دادند.

چرا ? یک عامل همان چیزی است که روانشناسان آن را تثبیت حافظه وابسته به خواب می نامند: “شواهد همگرا، از مولکولی به پدیدارشناسانه، شکی باقی نمی‌گذارد که پردازش مجدد حافظه آفلاین در طول خواب جزء مهمی از نحوه شکل‌گیری و در نهایت شکل‌گیری خاطرات ما است.”

یا در زبان غیر محقق، خوابیدن بر روی آن نه تنها به مغز شما کمک می‌کند تا آنچه را که آموخته‌اید حذف کند، بلکه دسترسی به آن اطلاعات را آسان‌تر می‌کند.

پس شب‌های بی‌خوابی را راهی برای موفقیت کسب‌وکارهای کوچک ندانید.

خواب زیاد را به عنوان یک مزیت رقابتی ببینید.

زیرا در مدت شش ساعت ممکن است برای ایلان ماسک مستقر در آستین، در سخنان فراموش نشدنی متیو کویگلی کافی باشد، “این دوج سیتی نیست و تو بیل هیکاک نیستی.”

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی