عمومی

با رهبری فکری برند خود از این اشتباهات اجتناب کنید اوراق

با رهبری فکری برند خود از این اشتباهات اجتناب کنید
اوراق

برندها، رهبران و مؤسسات از دارایی‌های پیشرو در صنعت، مانند نمودارها، مطالعات موردی، و گزارش‌ها برای افزایش جذابیت استفاده می‌کنند. ادعاهای خود را در زمینه های فروش B2B، تابلوهای بازاریابی و مقالات رهبری فکری خود افزایش دهند. هنگامی که قصد دارید به یک منبع معتبر و معتبر قدرت تبدیل شوید، اجتناب از این اشتباهات بسیار مهم است:

این کارها را انجام ندهید

مشتریان مبالغ هنگفتی به من می پردازند تا محتوای رهبری فکری برای برندهایشان بنویسم. اغلب به این دلیل است که نویسندگان داخلی آنها بر B2C متمرکز هستند و تجربه کافی در انجمن های رهبری B2B ندارند. همانطور که تریسی ولت، مدیر تحریریه Real Trends (و یکی از مشتریان من) می‌گوید،  «ما از انجمن‌های رهبری فکر، مشارکت‌کنندگان، نمودارهای مارک دار و نمودارها استفاده می‌کنیم تا به رهبران کارگزاری کمک کنیم ببینند فشرده‌سازی حاشیه چگونه بر کسب‌وکارشان تأثیر می‌گذارد».

به طور کلی، رایج ترین اشتباه تمرکز بر بیش از یک مخاطب است، زیرا خطاب قرار دادن دو مخاطب در واقع به معنای صحبت با هیچ یک است.

بعد از اینکه به مخاطبان هدف خود توجه کردید، دومین دامی که برندها قربانی آن می شوند این است که نوع و لحن مخاطب را به درستی متمایز کنید. برای انجام این کار، باید آن را در دو سطح تشخیص دهید:

  1. کلان: در حالی که درست است که همه ما انسان هستیم، و لحن B2P (کسب و کار به مردم) مهمترین چیز در پیام رسانی است، هنوز تفاوتی در لحن بین B2C (کسب و کار به مصرف کننده) و B2B (کسب و کار به تجارت) وجود دارد. ). نشان دادن این تفاوت لحن کلیدی است.

  2. Micro: در انجمن‌های B2B، تقسیم‌بندی اضافی مورد نیاز است: بین کارمندان B2B و رهبران B2B تفاوت قائل شوید. این سخت است و اکثر برندها در آن شکست می خورند.

اینها اشتباهات رایجی است که برندها با مقالات رهبری فکری خود مرتکب می شوند.

SEO شما به هوش خواننده شما احترام نمی گذارد

بدون اینکه آنها را با کلمات کلیدی پر کنید، H1، H2، و H3 شما (عناوین) باید با هدف جستجوی مخاطبان خود مطابقت داشته باشد، اما به هوش آن نیز احترام بگذارد، به خصوص در یک انجمن رهبری. ممکن است یک عنوان خاص در وبلاگ شما کار کند، اما نه در مقالات رهبری فکر.

عدم توجه به مراحل قیف شما

قیف بازاریابی و فروش شما به شکل گیری محتوای رهبری فکری شما کمک می کند. حتی اگر انجمن فقط برای رهبران باشد، باز هم یک زمین فروش است. هر چیزی که توسط برند شما نوشته شده است، به هر طریقی، مواد فروش است. و درک اینکه چه مرحله ای از قیف بازاریابی توسط مشتریان بالقوه مشاهده می شود بسیار مهم است.

با تمرکز بر ICP (شخصیت مشتری ایده آل) و مخاطبان هدف، بهتر است NQL ها (سرنخ های غیر واجد شرایط) را حذف کنید. سپس، سرنخ‌های شما عموماً به دو شیشه تقسیم می‌شوند: سرنخ‌های گرم و سرنخ‌های سرد.

برای مثال، یک مقاله رهبری فکری می‌تواند در مورد صنعت به طور کلی، مشکلات و روندهای فعلی آن صحبت کنید، به راه حل خود اشاره کنید و سپس برای آموزش بیشتر به وبلاگ، مطالعه موردی یا مقاله سفید خود هدایت کنید. سپس، از وبلاگ شما، به سمت پایین قیف به صفحه مجموعه (اشتراک) هدایت می شود. از آنجایی که B2B است. شاید یک مطالعه موردی سنگین به عنوان یک انگیزه (آهنربای سرب) در ازای اطلاعات.

به اشتراک گذاری جزئیات خرد به جای صحبت در مورد تصویر بزرگتر

مدیر عامل شما خبرنگار یا وبلاگ نویس نیست. رهبران در مورد جزئیات خرد صحبت نمی کنند، زیرا جنگ در سنگرها تمام شده است. اکنون، آنها برای تصمیمات خود پول می گیرند – هدایت اتاق های جنگ، قرار دادن منابع در مکان و زمانی که نیاز است، و کشتی را در دریاهای مه آلود و مناطق خائنانه هدایت می کنند.

به عنوان مثال، هنگام نوشتن رهبری فکری در مورد صنعت مسکن، و اینکه چگونه به صاحبان خانه کمک می‌کنید تا با روش‌های خلاقانه از حقوق صاحبان خانه استفاده کنند، از جزئیات کوچک مانند انواع مختلف بدهی‌ها که تحت تأثیر افزایش نرخ‌ها تأثیر می‌گذارند، اجتناب کنید. مانند وام نوسازی خانه. در عوض، در مورد تورم صحبت کنید و اینکه چگونه افزایش شدید ارزش املاک مسکونی باعث شد مردم به ثروت جدید دسترسی پیدا کنند.

اشتراک گذاری اخبار به جای داستان گویی

نوشتن بدون احساسات ساده است گزارش نویسی. این درست است – نوشتن منابع واقعی و پیوند دادن منابع امری پیش پا افتاده است. اما می‌توان با استفاده از کلمات و قیاس‌های منحصربه‌فرد و با ترکیب خلاقانه همه آن‌ها جالب‌تر شد.

برای مثال، گزارش‌دهی هر روزنامه‌ای که در حال حاضر وجود دارد می‌گوید چگونه افزایش نرخ‌ها به صاحبان خانه‌های بدون وام مسکن با نرخ ثابت آسیب می‌زند. گفتن اینکه صاحبان خانه چه احساسی نسبت به “سفت کردن طناب دار” دارند، تصویر واضحی را به تصویر می کشد که حامل بار احساسی به یاد ماندنی است. داستان سرایی یک هنر است و باید در انجمن های رهبری کامل شود، زیرا جلب توجه رهبران طاقت فرسا است.

تیم حقوقی شما تیم خلاق شما را کند می کند

وکلا وکیل باشند. وظیفه آنها محافظت از شماست آنها حاشیه ریسک را به هر طریق ممکن کاهش می دهند، حتی به قیمت خلاقیت یا نرم کردن لحن رهبر شما. آنها ممکن است بگویند استعاره های شما کمی عجیب و غریب هستند، نویدبخش چیزی هستند که ممکن است منجر به شکایت شود، یا اینکه تشبیه “طناب محکم کردن” شما خشونت آمیز است، حتی اگر هرگز خشونت را تحریک نکنید. تیم خلاق شما باید با دقت به نگرانی‌ها گوش دهد و تصمیم بگیرد که چه خطراتی در خدمت بهترین داستان قابل قبول است.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی