عمومیمقالات

جنا کوچر افکار صادقانه خود را در مورد کار و زندگی به اشتراک می گذارد تعادل و درخواست کمک

جنا کوچر افکار صادقانه خود را در مورد کار و زندگی به اشتراک می گذارد
تعادل و درخواست کمک

ورود به وب‌سایت جنا کوچر کمی شبیه قدم گذاشتن در یک پرتو دیجیتالی از آفتاب است. زمانی که کلمات Hey There, I’m Jenna Kutcher در پشت تصویری خندان از عکاسی که به بازاریاب دیجیتال تبدیل شده و به مربی تجارت تبدیل شده است، پس‌زمینه زرد روشن به گل همیشه بهار محو می‌شود. این کارآفرین مستقر در مینه‌سوتا، کسب‌وکاری ایجاد کرده است که تلاش می‌کند به زنان کمک کند هدف خود را در زندگی پیدا کنند – و او رویکرد سرد یا بالینی برای بهبود خود ارائه نمی‌دهد. نام تجاری کوچر گرما می‌تابد، مانند یک دوست خوب که از صمیم قلب نصیحت می‌کند.

او از دنبال‌کنندگانش می‌خواهد که با زندگی‌شان «بیدار شوند». «ما در یک حلقه دائمی احساس می‌کنیم که هرگز زمان کافی برای انجام واقعی آنچه می‌خواهیم نداریم – اما همچنین تمام وقت خود را با استرس صرف انجام هر کاری می‌کنیم. طاقت فرسا است و ما در حال از دست دادن زندگی خود هستیم، و من می‌خواهم که با زیبایی، حتی در آشفتگی و هرج و مرج، از آنچه به عنوان زن و انسان تجربه می‌کنیم بیدار شویم.

از کوچر پرسیدیم. ، علاوه بر پادکست Goal Digger با رتبه برتر، مجموعه ای از دوره های کارآفرینی ، یک کتاب پرفروش (واقعا چطوری؟) و حدود ده ها پیشنهاد محتوای دیگر، در مورد اهداف او، تیمش و چند مورد از چیزهای مورد علاقه او.

این گفتگو. برای طول و وضوح ویرایش شده است.

جنا کوچر: وقتی می دانیم که باید کارهای زیادی انجام دهیم تا به جایی که می خواهیم برسیم، فلج کننده است. من می‌خواستم ابزاری بسازم که اولین قدم و قدم بعدی را به مردم بدهد که آنها را در مسیری راهنمایی کند. مثل این است که من را به عنوان یک مربی کسب و کار در جیب خود داشته باشید، به شما این امکان را می دهم که تشخیص دهید کجا هستید، کجا می خواهید بروید و در این مرحله از زندگی یا کسب و کار برای شما اولویت دارد. این راهی است که من می‌توانم به‌عنوان راهنمای شما در این سفر، موارد بعدی را به‌صورت دستی انتخاب کنم—و بیایید صادق باشیم، چه کسی یک مسابقه خوب را دوست ندارد؟

آیا قبلاً در مسابقه شرکت کرده اید؟ آیا چیزی از آن یاد گرفتید؟

JK: فقط یک میلیون بار زمانی که آن را توسعه می‌دادیم! چیزی که من در مورد مسابقه دوست دارم این است که به شما امکان می‌دهد در مورد اینکه در کجا هستید و کجا می‌خواهید بروید صادق باشید. در بسیاری از مواقع در زندگی، ما برای صادق بودن در مورد اینکه از کجا شروع می کنیم، وقت نمی گذاریم، احتمالاً به همین دلیل است که مسیرهایی که دیگران به سمت ما می زنند، ما را به جایی که واقعاً می خواهیم برسیم نمی رساند. اگر در مورد نقطه شروع خود صادق نباشید، نمی‌توانید به مقصد برسید، و بنابراین، آزمون یک چک-این یا مکث عالی برای اولویت‌بندی و تعیین سطح حمایتی است که واقعاً برای رسیدن به هدف بزرگ بعدی خود به آن نیاز دارید.

چگونه هر روز، هفته، ماه، سال به اهداف خود دست می‌یابید؟ آیا تیمی وجود دارد که به شما کمک کند این کار را انجام دهید؟

JK: خدای من، من نمی توانستم همه این کارها را به تنهایی انجام دهم. آنچه می‌بینید بازنمایی از کار برخی از باورنکردنی‌ترین زنانی است که تا به حال ملاقات کرده‌ام. اگر من بیننده باشم، آنها کار را واقعی می کنند. من نقشه ها را ترسیم می کنم. خانه را بالا می برند بدون آنها، من نمی‌توانستم کارم را در دنیا به شکلی که انجام می‌دهم انجام دهم. سال‌های زیادی بود که من به صورت انفرادی، کسب‌وکارم را انفرادی می‌کردم و سعی می‌کردم همه آن‌ها را انجام دهم. آموخته ام که کمک خواستن نشانه ضعف نیست. این فرصتی است برای شخص دیگری که از نقاط قوت خود استفاده کند—و این همه چیز را برای من تغییر داد.

تا آنجا که اولویت بندی وظایف، مغز من دائماً احساس می کند که میلیون ها برگه باز است. (و کامپیوتر من در واقع یک میلیون برگه باز دارد!) هر روز، سه کار اصلی را که می‌خواهم تکمیل کنم، شناسایی می‌کنم، و هدفم این است که قبل از هر کاری این سه کار را انجام دهم. این به من امکان می‌دهد بیشتر تمرکز کنم و در حالت غرق نشدن گیر نکنم.

در مورد سرگیجه، اجازه دهید در مورد کلمه‌ای که همه می‌دانیم صحبت کنیم: تعادل. آیا ممکن است؟

JK: ها! راستش، من از کلمه “تعادل” متنفرم، زیرا اگر به تعریف این کلمه نگاه کنید، تعادل چیزی است که فقط برای یک لحظه در زمان به دست می آید، نه چیزی که برای همیشه حفظ شود. این ایده که ما باید همیشه در تعادل باشیم، ما را برای شکست آماده می کند. برای من، هدف من «ترکیب» زندگی است! همه چیز همیشه متعادل نخواهد بود.

فصولی وجود دارد که من به عنوان یک مادر در آن هستم و کارم خراب می شود، و فصل هایی وجود دارد که من آنقدر در مورد کارم هیجان زده هستم که لپ تاپ من شکسته می شود کمی طولانی تر از حد معمول هدف از یافتن ترکیب مناسب و تغییر مداوم دستور غذا بر اساس خواسته‌هایم و نیازهای خانواده‌ام به من این امکان را می‌دهد که به آزمایش این که ترکیب عالی در حال حاضر چگونه است ادامه دهم – با استقبال از این واقعیت که همیشه در حال تغییر و تغییر است.

< h2 class="wp-block-heading">با نگاهی به گذشته، چگونه متوجه شدید که ساختن برند “جنا کوچر” همان چیزی است که می خواهید انجام دهید؟

JK: اخیراً شخصی این سؤال را از من پرسید و صادقانه من را متحیر کرد. حقیقت این است که من نمی‌دانستم این کاری است که انجام می‌دهم یا اینکه همه چیز چه خواهد شد. من هیچکدام از اینها را در تابلوی دید نداشتم. چیزی که بیشتر از دانستن آنچه می‌خواستم به من انرژی داد و به من هدایت کرد، دانستن آنچه دیگر نمی‌خواستم بود – چیزی که دیگر به درد من نمی‌خورد.

آنچه امروز می‌بینید نقطه اوج توجه من است نه تنها به آن. آنچه می‌خواستم، بلکه آنچه دیگر برایم کار نمی‌کرد، و این همان چیزی است که مرا در این مسیر یادگیری، تکامل و تبدیل شدن هدایت می‌کند. صادقانه بگویم، امیدوارم این سفر هرگز متوقف نشود!

این مقاله در ابتدا در سپتامبر/ اکتبر ۲۰۲۳ ظاهر شد مجله SUCCESS. عکس از جنا لی/ با اجازه جنا کوچر.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی