عمومیمقالات

بتنی فرانکل می خواهد به شما عشق و شغل بدهد مشاوره

بتنی فرانکل می خواهد به شما عشق و شغل بدهد
مشاوره

“برای ورود باید یک خروجی داشته باشید.” این توصیه ای است که زمانی لورن مایکلز، خالق Saturday Night Live به کارآفرین و ستاره تلویزیون واقعیت، بتنی فرانکل

داد.

به نظر می‌رسید که این کلمات به خصوص زمانی که فرانکل به نمایش براوو بازگشت که او را به نام خانوادگی، خانه‌دارهای واقعی نیویورک (RHONY) معرفی کرد، صدق می‌کرد. فرانکل پس از ترک برنامه در سال ۲۰۱۰ و تمرکز بر روی اسپین آف براوو خود، Bethenny Ever After، که پس از او در عروسی، زایمان و ظهور سریع کوکتل های دختر لاغر او دنبال شد، دوباره به گروه پرشور بازیگران پیوست. زنان از فصل هفت تا یازدهم.

Skinnygirl Cocktails یکی از سریع‌ترین برندهای الکلی در ایالات متحده بود که در حال رشد بود و مارک سبک زندگی خود را گسترش داد. به غذا، سلامتی و سایر محصولاتی که برای زنان عرضه می شود. فرانکل خود نویسنده پرفروش کتاب هایی مانند Skinnydipping و بله: ۱۰ قانون برای به دست آوردن هر چیزی که می خواهید از زندگی /a>، و همچنین کتاب‌های آشپزی از جمله کوکتل‌های دختر لاغر: ۱۰۰ دستور غذای سرگرم‌کننده و عاری از گناه . آخرین کتاب او، کسب و کار شخصی است: حقیقت درباره آنچه که برای موفقیت در عین واقعی بودن لازم است to Yourself، در ماه مه ۲۰۲۲ راه اندازی شد.

در روز رونمایی از کتاب او برای من از روابط لذت می برم، بنابراین باید و فصل هفتم اولین نمایش RHONY، برنامه فرانکل با آرایش مو و آرایش برای یک مصاحبه جلوی دوربین شروع شد. با مصاحبه تلفنی.

“سپس یک نمایشگر زنان خانه‌دار را تماشا کردم، مقاله ای نوشتم، برخی از محصولات پخته شده جدید را آزمایش کردم، با کارکنانم جلسه ای داشتم، مقداری مالکیت معنوی برای محصولات ثبت کردم، چند پروژه تلویزیونی را شکل دادم. فرانکل به SUCCESS می گوید: من تولید می کنم، دخترم را از مدرسه می گیرم و سپس [برای تعطیلات بهاری] سوار هواپیما می شوم. “این یک روز سبک برای من بود زیرا روز مسافرت نیز بود!”

بهترین توصیه بتنی فرانکل

SUCCESS با بتنی فرانکل قبل از رونمایی از کتاب و اولین فصل او برای دریافت مشاوره صحبت کرد:

در مورد مشاغل و موفقیت…

می‌بینم که در توییتر نوشتید، “تصمیم گرفتم مربی شخصیت شوم تا به مردم سخت‌تر بودن را بیاموزم.” اولین درس شما چیست؟

بتنی فرانکل: زنان باید به جای ناله کردن در مورد سقف شیشه‌ای و همه چیزهایی که [مردها] می‌برند و ما نمی‌فهمیم، چشمشان به جایزه باشد، به جلو نگاه کنند و بهتر از مردان باشند. .

به مردم می‌گویم که با شهامت پیش بروند و اینکه اجرا، سازماندهی و تفویض اختیار کلید کسب و کار خوب است.

به هر حال، آن چیز سخت یک شوخی بود به عنوان واکنشی به یک گزارش مطبوعاتی نادرست مبنی بر اینکه من یک مربی شخصیت استخدام کرده ام تا مرا نرم کند.

به نظر شما سرسختی پادزهر صحبت های منفی دیگران است؟

BF: ما باید خودمان را خیلی جدی نگیریم و فقط را مسواک بزنیم دور از منفی. به هر کسی که شما را دوست دارد یا از شما متنفر است خرید نکنید. خودت را دوست داشته باش.

توصیه شغلی از وبلاگ شما: “سر و صدای انتقاد از خود را نادیده بگیرید.” بنابراین، نادیده گرفتن کدام سخت تر است – چیزهای بدی که به خود می گوییم یا چیزهای بدی که دیگران به ما می گویند یا درباره ما؟

BF: تا کنون ما بدترین دشمنان خودمان، حداقل برای من. من خودم را بدتر از هر کس دیگری شکست دادم.

این جمله را تمام کنید: بزرگترین اشتباهی که زنان در حرفه خود مرتکب می شوند ______ است

BF: با فرض اینکه دیگران از آنها باهوش‌تر هستند.

به عنوان کارآفرینی که در پشت فرنچایز موفق Skinnygirl قرار دارد، از شما خواسته می‌شود تا کمی از همه چیز را انجام دهید. در چه چیزی بهترین هستید؟

BF: من در نوشتن بهترین هستم، گروه کر یونانی هستم، ایده هایی ارائه می کنم و اجرای آنها و بازاریابی خلاقانه. شرکای من به من یک همستر ایده آل می گویند.

در چه چیزی بدتر هستید؟

BF: خواندن قراردادها، تمرکز بر روی چاپ کوچک، صفحات گسترده و هر چیز تکنولوژیکی. به عنوان مثال، من هیچ برنامه ای در تلفن خود ندارم!

در مورد عشق و روابط…

بزرگترین اشتباه زنان در روابط، ______ است

BF: با دل و جرات خود نمی روند و از ترس تصمیم نمی گیرند.

توضیح دهید که چگونه زنان می توانند از انجام بزرگترین اشتباه در رابطه اجتناب کنند.

BF: روده شما یک فشارسنج قابل اعتماد برای همه کارهایی است که انجام می دهید، و من نمی دانم چرا مردم به آن بیشتر توجه کنید. قلب شما همیشه حقیقت را به شما خواهد گفت.

تنها چیزی که شما را خوشحال می کند چیست؟ (و آیا او پنجه دارد؟)

BF: کوکی [سگ] من و بادام زمینی من [دختر، برین].

و بهترین توصیه ای که بتنی فرانکل تا کنون دریافت کرده است…

بهترین توصیه ای که تا به حال دریافت کرده اید چیست؟

BF: الن دی جنرس دو توصیه عالی به من کرد. اولین مورد این است: “در مورد اینکه چقدر مردم شما را دوست دارند یا از شما متنفرند، خرید نکنید.” و مورد دوم این است، “شما به همان اشتباه ادامه می دهید تا زمانی که درس را یاد بگیرید.”

این مقاله در آوریل ۲۰۱۵ منتشر شده و به روز شده است. عکس از متیو یانگ/براوو

85bc63f0f145207091e788ecf9e54aad?s=100&d=mp&r=g - بتنی فرانکل می خواهد به شما عشق و شغل بدهد
مشاوره

شلبی اسکرهاک، روزنامه‌نگار، پادکست و ساوتپا، مدیر سابق محتوای دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی SUCCESS.com است. شلبی قبل از پیوستن به مجله SUCCESS ، هفته نامه حومه شهر Plano Insider را راه اندازی کرد و موضوعاتی از پلیس و دادگاه گرفته تا حمل و نقل و مد را پوشش داد. دست خط او باید فونت باشد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی