اکنون زمان خواندن کتاب بازی TikTok است
اکنون زمان خواندن کتاب بازی TikTok است
محتوا
طراوت
مفید بودن
خلاصه: از این کتاب به عنوان راهنما استفاده کنید تا به شما در یادگیری نحوه استفاده از TikTok برای خود کمک کند. کسب و کار.
آیا ویدیوهای TikTok را در چند ماه گذشته؟ اگر نه و فکر میکنید که TikTok برای شما یا کسبوکارتان کار نمیکند، از شما میخواهم در این مورد تجدید نظر کنید.
TikTok سریعترین پلتفرم اجتماعی در حال رشد است، با بیش از ۳ میلیارد نصب و ۱ میلیارد کاربر فعال که هر ماه ۸۵۰ دقیقه را در پلتفرم سپری می کنند — این کمتر از ۳۰ دقیقه در روز است!
من دو ماه گذشته را صرف پیمایش TikTok به ببینید صاحبان مشاغل کوچک چه می کردند و من غرق شدم! وکلا، برنامه ریزان مالی، کارگزاران املاک، آشپزها، هنرمندان – شما نام کسب و کار را می برید، آنها را خواهید دید که نکات خود را (و کسب درآمد) در TIkTok به اشتراک می گذارند.
من باید بیشتر یاد می گرفتم. بنابراین من یک کپی از کتاب بازی TikTok: چگونه ایده ها را به شهرت به پول به آزادی تبدیل کنیم توسط کوین گرین.
TikTok Playbook به شما بنیادی می دهد
از زمانی که TikTok یک پلت فرم نسبتا “جدید” است، بیشتر کتاب هایی که پیدا کردم و خواندم ارتباط زیادی با ایجاد محتوای ویروسی داشتند. از طرف دیگر، TikTok Playbook بیشتر چیزی بود که من به عنوان پایه ای برای درک ماهیت پلتفرم و فرهنگ آن به دنبال آن بودم.
شما دوست خواهید داشت که نویسنده چگونه است. ، کوین گرین کتاب را با مروری بر شروع TikTok به عنوان یک شرکت چینی شروع می کند. خواهید فهمید که چرا رقص و موسیقی هسته اصلی محبوبیت TikTok است، اما مهمتر از همه، خواهید آموخت که چگونه و چرا TikTok یک کانال قدرتمند درآمدزای جدید برای تجارت شما است.
کمی. درباره کوین گرین
شما کوین گرین را نمی شناسید. او یک نویسنده پرفروش نیست، او مدیر اجرایی یک برند یا آژانس نیست. گرین یک جوان حرفهای بازاریابی است که شرکت انتشاراتی خود یعنی انتشارات گرینلند را اداره میکند. مهمتر از آن، او مهارتی در توضیح TikTok به گونهای دارد که هر یک از ما میتوانیم آن را بفهمیم و پیادهسازی کنیم.
در واقع، من TikTok Playbook او را بهترین نمای کلی یافتم. طرح کلی و توضیحی در مورد نحوه استفاده از TikTok برای تجارت خود تا کنون.
داخل کتاب راهنمای TikTok
این کتاب در هفت فصل منطقی سازماندهی شده است. هیچ عبارات یا کلماتی را پیدا نخواهید کرد. فقط اصول اولیه.
با یک نمای کلی شروع می شود. سپس بخشها شما را از طریق
- اصول TikTok راهنمایی میکنند. اینجاست که شما تاریخچه و پیشینه را بدست می آورید.
- توسعه ایده خود. و همچنین نمونههایی از ایدههایی مانند همگامسازی لب، چالشهای تغییر شکل و انواع دیگر ویدیوهایی که ممکن است دیده باشید. وقتی این را فهمیدید، همه چیز شروع به معنا می کند. این ایده پشت محتوای شماست. هنوز محتوای شما نیست.
- در حال ساختن ویدیوها. این باید مطالعه شود. از آنجایی که این یک پلت فرم ویدیویی است، باید ویژگی های ویدیو و آنچه در آنجا وجود دارد را بدانید. من فقط این را می گویم، به همان اندازه که نگران محتوا و خلاقیت هستم، نگران فناوری پشت ویدیوها نیستم. این فناوری پشت ویدیوها است.
- مخاطبان خود را بسازید. ایده شما، مخاطبان و محتوای شما سه عامل مهم در این فرآیند هستند. اینجاست که میتوانید بازی کنید و سعی کنید به خواستههای مخاطبتان توجه کنید.
- درآمد کنید!!! آره! شما می توانید از TikTok درآمد کسب کنید و به همین دلیل است که این پلتفرم برای همه از افراد سرگرم کننده گرفته تا متخصص بسیار قدرتمند است.
- برندسازی. این در انتهای کتاب است، اما از اهمیت کمتری برخوردار نیست.
بنابراین این طرحبندی اصلی TikTok Playbook است. هیچ چیز جالبی نیست، اما شما هیچ چیز فانتزی یا بلند یا بیش از حد استراتژیک نمی خواهید.
آماده ای برای یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید نیستید؟
ببینید، متوجه شدم! من TikTok را «سالها» روی تلفنم نصب کرده بودم و هرگز به آن نگاه نکردم. خوب، من می پریدم و متوجه می شدم که مردم در حال رقصیدن و آواز خواندن بودند و من آن را متوجه نشدم و آن را مرتبط ندیدم.
این زمانی است که من متوجه “پرچم قرمز” شدم – به محض اینکه فکر می کنم چیزی احمقانه و مد روز است، این نشانه ای است که چیزی در آنجا وجود دارد که نباید نادیده گرفته شود. به هر حال، به یاد داشته باشید زمانی که فکر میکردیم اینترنت یک مد است، رسانههای اجتماعی یک مد هستند و شما نمیتوانید در رسانههای اجتماعی بفروشید؟
بله — همینطور.
ما همیشه می دانستند که پلتفرم های رسانه های اجتماعی می آیند و می روند. و زیبایی هر پلتفرم جدید این است که چگونه یک کانال جدید برای مشاغل “فراموش شده” ایجاد می کند.
خانه داران، بازسازی کنندگان، افرادی که کفپوش اپوکسی می ریزند، هنرمندان، نویسندگان، صنعتگران، افراد املاک و مستغلات، وکلای قراردادی — اگر به دنبال کسبوکاری مانند کسبوکار خود هستید، مطمئناً آن را پیدا خواهید کرد.
نحوه جابهجایی، پیامرسانی و موارد دیگر را از TikTok بیاموزید
اگر میخواهید نمونههای عالی موفقیت را ببینید. جایگاهها و پیامهای بازاریابی، TikTok مکانی است که باید باشید. توجه داشته باشید که چگونه این ویدیوها توجه شما را جلب میکنند، توجه کنید که کدام ویدیوها را تا آخر زمان تماشا میکنید و چرا.
سپس یک نسخه از TikTok Playbook بردارید و ببینید چگونه میتوانید TikTok را سودآور کنید. بخشی از کسب و کار شما.
تصویر: amazon
Band