عمومی

چگونه از انرژی شخصیت اصلی برای جذب و حفظ استفاده کنیم کارگران جوان

چگونه از انرژی شخصیت اصلی برای جذب و حفظ استفاده کنیم
کارگران جوان

شبکه های اجتماعی را سرزنش کنید. والدین بیش از حد تشویق کننده خود را سرزنش کنید. رشته بحران هایی را که در زندگی هنوز کوتاه خود پشت سر گذاشته اند، مقصر بدانند. اما Gens Y و Z به طور فزاینده ای خود را به عنوان قهرمان داستان زندگی خود می بینند. کارفرمایانی که دیدگاه بسیار ضعیفی نسبت به این روند رو به رشد دارند، این کار را با خطر خود انجام می دهند. با این حال، سازمان‌های باهوش، برنده، آن‌هایی هستند که انگیزه پشت این طرز فکر بسیار عمدی را تشخیص می‌دهند و مراقب هستند که خود را به شیوه‌ای بسیار مثبت در این فیلمنامه‌ها بنویسند.

در حالی که تعطیلی کووید-۱۹ کارگران همه نسل‌ها را تحت تأثیر قرار داد، تأثیر منفی به‌ویژه بر جدیدترین نسل‌های کارمندان – نسل‌های Y (هزاره‌ها) و Z. برای هزاره‌ها، که در اینجا تعریف شده‌اند، داشت. مانند متولدین سال های ۱۹۸۲ و ۲۰۰۰ که با رکود سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ و رکود بزرگ متعاقب آن دست و پنجه نرم کردند و در نتیجه، بسیاری از تصمیمات مهم زندگی مانند مالکیت خانه، ازدواج، تشکیل خانواده و زندگی شخصی مهم را به تعویق انداختند. سرمایه‌گذاری‌ها، بسیاری مشتاق بودند تا زمان از دست رفته را درست به محض رسیدن کووید جبران کنند. و برای کارگران براق جدید Gen Z (متولدین بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۹) که اولین نفر از آنها درست قبل از کووید وارد نیروی کار شده بودند – با دیدن بدبختی ناشی از رکود بزرگ بر والدین خود بزرگ شده بودند، حتی از همان ابتدا کارها را متفاوت از مادر و پدرشان انجام می دهند. بنابراین، آنها وارد نیروی کار شدند، آماده تغییر جهان شدند، و سپس کووید برنامه‌های آنها را تغییر داد.

برای هزاره‌ها، این به این معنی بود. به تعویق انداختن بیشتر نقاط عطف اصلی برای Zs، این به معنای توقف درست زمانی بود که شروع کردند. برای هر دو – دو همگروهی که در جهانی تحت سلطه رسانه‌های اجتماعی بزرگ شده‌اند و توسط بزرگسالان معلق در هوا پرورش یافته‌اند که در حالی که قدم‌هایی برای فیلتر کردن شکست یا آسیب رساندن به احساسات برداشته‌اند، آنها را متقاعد می‌کنند که تقریباً خطاناپذیر هستند – تعطیلی Covid-19 همچنین به آنها فرصت داد تا در مورد آن فکر کنند. تجربیات اخیر آنها در محل کار به گفته رهبران تحقیقات جوانان YPulse، ۷۲% از یک نظرسنجی اخیر از Gen Y و Z پاسخ دهندگان با این بیانیه موافق بودند: “کرونا باعث شده است که آنچه برایم مهم است دوباره ارزیابی کنم.” چیزی که اکثر آنها به این نتیجه رسیدند بسیار ساده بود: یکی اینکه دیگر علاقه ای به پذیرش غیرقابل قبول بودن ندارند و دوم اینکه فقط می خواستند شاد باشند. ۶۸ درصد از جوانان در همان نظرسنجی YPulse گفتند وقتی شخصی شادی خود را در اولویت قرار می دهد مثبت است. ۷۹ درصد از آنها نیز گفتند که این سالم است که خودتان را در اولویت قرار دهید. اما ذکر این نکته حائز اهمیت است که برای این جوانان مهم این نیست که در کانون توجه قرار بگیرند یا مرکز جهان باشند. در واقع، طبق همان نظرسنجی YPulse، ۵۲٪ گفتند که در مرکز توجه قرار گرفتن یک امر منفی است، و ۶۹٪ نیز گفتند که این کار خوب نیست که مانند دنیا در اطراف آنها می چرخد.

ببینید، این یک چیز “من، من، من” نیست. این به سادگی یک چیز “من لایق شاد بودن هستم” است. این در مورد تصمیم گیری در مورد کار است که به زندگی آنها شادی می بخشد و دیگر تصمیم نمی گیرند یا وقت خود را هدر نمی دهند برای چیزهایی که نیازهای شخصی آنها را در اولویت قرار می دهد. از این احساسات اساسی، شخصیت اصلی ذهنیت زندگی فرد متولد شد، سپس شتاب گرفت.

برای کسانی که با این مفهوم آشنایی ندارند، شخصیت اصلی زندگی مفهومی است که شامل افراد، عمدتاً جوانان، فکر کردن به خودشان به عنوان قهرمان داستان زندگی خودشان هستند و به جای اینکه خودشان را به عنوان شخصیت‌های پشتیبان با کنش‌هایی که در اطرافشان می‌گذرد راضی بدانند یا بدتر از آن، نقش اصلی را بازی می‌کنند – فعالانه کنترل زندگی‌شان را به دست می‌گیرند – خواسته‌هایشان را به‌وجود می‌آورند. ، ابتدا نیازها و خواسته ها. به گفته YPulse، ۵۵ درصد از Ys و Zs، حتی در حال حاضر، خود را شخصیت اصلی زندگی خود می دانند، عددی که در واقع در میان Millennials از ژن Zs بیشتر است. این روندی است که هیچ نشانه ای از توقف نشان نمی دهد و فرصت های عظیمی را برای کارفرمایان فراهم می کند تا هم این کارگران جوان با استعداد را جذب و هم حفظ کنند – به شرطی که آنها سریع حرکت کنند و به شیوه ای واقعی رفتار کنند.

برای انجام این کار، ابتدا برای کارفرمایان مهم است که بفهمند انرژی شخصیت اصلی چیست و چیست. برای اکثر جوانان، انرژی شخصیت اصلی تبدیل شدن به بهترین خود آنهاست. این در مورد چیزهایی مانند ایجاد اعتماد به نفس، قاطعیت و قدردانی بیشتر، و دنبال کردن کارهای خوبی است که ممکن است قبلا انجام نداده باشند. به عنوان مثال، ۴۰٪ از جوانان می گویند که طرز فکر شخصیت اصلی باعث شده است که آنها یک دوستی/رابطه سمی را قطع کنند، در حالی که ۱۹٪ شغل خود را تغییر داده اند و ۱۲٪ کار را رها کرده اند. به طور کامل ۷۵ درصد از جوانان می گویند که آنها به سادگی سعی می کنند با نیت بیشتری به زندگی خود نزدیک شوند. برای این منظور، هر دو نسل Y و Z نیز به قدرت تجلی اعتقاد دارند. ۷۰٪ از آنها، به گفته YPulse معتقدند که می توان آنچه را که می خواهند باور کرد یا اراده کرد. به طور مشابه، بخشی از تفکر شخصیت اصلی شامل عاشقانه کردن زندگی آنها می شود. بیش از نیمی از جوانان، ۵۸ درصد، لحظات روزمره را به جشن تبدیل می‌کنند و کارهایی انجام می‌دهند تا امور روزمره را خاص جلوه دهند. به یاد داشته باشید، در بزرگ ترین معنای خود، تفکر شخصیت اصلی به این است که شخصیت اصلی در تولید زندگی خود شخص باشید.

چیزی که حال و هوای شخصیت اصلی در مورد آن نیست، خودپسند بودن، روند ساز بودن یا رفتار خودخواهانه است. در واقع، هنگامی که از آنها پرسیده شد، تنها ۲۷، ۲۳ درصد و ۱۹ درصد از پاسخ دهندگان YPulse به ترتیب انرژی شخصیت اصلی را با این ویژگی ها مرتبط کردند. همچنین یک پدیده رسانه اجتماعی نیست. ۵۰ درصد از کسانی که توسط YPulse مورد نظرسنجی قرار گرفتند، می‌گویند که می‌توانند شخصیت اصلی زندگی خود باشند بدون اینکه آن را در رسانه‌های اجتماعی پست کنند، و تنها ۲۳ درصد از کسانی که می‌گویند سعی می‌کنند زندگی عمدی‌تری داشته باشند، در واقع عکس‌ها یا ویدیوهایی را به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. آی تی. با این حال، این هدفمندی است که بیشترین اهمیت را دارد، و کارفرمایان شرکت های کوچک و متوسط ​​که به دنبال جذب و مشارکت این کارگران جوان هستند، باید در درجه اول روی آن تمرکز کنند.

ریشه پدیده شخصیت اصلی تغییر در شیوه ارتباط و بیان جوانان است. کارگرانی که خود را به عنوان شخصیت های اصلی زندگی خود می بینند، داستان های تک بعدی تعریف نمی کنند. کارفرمایانی که این کارگران را جذب می‌کنند، کسانی هستند که ارزش را در کل فرد و تأثیری که هم در محل کار دارند و هم به دور از آن می‌بینند. کارفرمایانی که به دنبال فرونشاندن انرژی شخصیت اصلی هستند، به طور فزاینده ای افراد باکیفیت را به دلیل خروج دسته جمعی مانند استعفای بزرگ از دست خواهند داد. من در این مورد با مارک بیل، استادیار حرفه حرفه ای، ارتباطات، در دانشکده ارتباطات و اطلاعات، دانشگاه راتگرز صحبت کردم. او به من گفت: “با ظهور پلتفرم های رسانه های اجتماعی از جمله TikTok و Instagram، افرادی از جمله Gen Zers هرگز فرصت بیشتری برای بیان فردیت خود و اجتماعی کردن عناصر منحصر به فرد برند شخصی خود نداشتند. این طرز فکر در حال انتقال به محل کار است.” بنابراین، برای برنده شدن با کارگران شخصیت اصلی، بخشی از گسترش داستان آنها باشید، نه قصد کنترل آن یا بدتر از آن، پایان دادن به آن.

پدیده شخصیت اصلی، که از تعطیلی کووید-۱۹ و زمان برای تأمل شخصی آنها ناشی شد، فرصت دیگری را برای کارفرمایان ایجاد کرده است تا با جوانان به روشی معنادار ارتباط برقرار کنند – فرصتی که به Gen Y و Z می دهد. کارگران نقش بیشتری در توسعه شغلی خود دارند و کارفرمایان را قادر می سازد تا از درک کارگر خود به عنوان یک فرد کامل بهره مند شوند. کارفرمایانی که از این روند جدید استقبال می‌کنند، می‌توانند سود زیادی ببرند، در حالی که آن‌هایی که آن را با یک چیز عجیب دیگر که این نسل‌ها باید از آن چشم‌پوشی کنند تا با آنها کنار بیایند، تشویق می‌کنند تا به میلیون‌ها نفری بپیوندند که قبلاً در جستجوی رهبرانی هستند. کاری کنید که دقیقاً همان چیزی که هستند – شخصیت اصلی داستان زندگی خودشان باشند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی