عمومی

آیا می خواهید کارمندان بیشتری را حفظ کنید؟ 8 نکته برای بهتر شدن مدیر

آیا می خواهید کارمندان بیشتری را حفظ کنید؟ ۸ نکته برای بهتر شدن
مدیر

مدیران می توانند یک شرکت را ایجاد یا شکست دهند. یک مدیر خوب می تواند یک تیم رو به جلو، آنها را با انگیزه و علاقه مند به کار در راستای اهداف شرکت نگه می دارد. با این حال، یک مدیر بد می تواند کارمندان بزرگ را با فقدان الهام و راهنمایی کامل بیرون کند.

برای کمک به کسب و کارها از ایجاد نوع تیم رهبری و فرهنگی که مردم را وادار می کند می خواهند کار را ترک کنند، گروهی از کارآفرینان موفق آنچه را که معتقدند برای یک مدیر خوب لازم است به اشتراک گذاشتند. توصیه‌های آن‌ها را دنبال کنید تا به مدیریتی تبدیل شوید که هیچ کارمندی نمی‌خواهد آن را ترک کند.

۱٫ قابل پیش بینی باشید.

یک مدیر ثابت و قابل پیش بینی مدیر خوبی است، بنابراین مطمئن شوید که تیم شما می داند چه کاری باید انجام دهد. برایان پالاس، مدیر عامل و بنیانگذار شبکه فرصت می گوید: از شما انتظار دارم.

<. div class="standardText" readability="39">

“تصمیمات و رفتار شما نباید غافلگیر کننده باشد یا با اقدامات قبلی در تضاد باشد.” “وقتی یک کارمند انتظار ارتقای شغلی را دارد و آن را دریافت نمی کند، کارمند عصبانی و ناامید می شود. وقتی از قبل انتظار دارند آن را دریافت نکنند، باز هم خوشحال نخواهند شد، اما منجر به مسائل شدید نیز نمی شود. “

۲٫ گوش کنید و سؤال بپرسید.

رایان داودی، بنیانگذار مشاوره بدون سانسور، LLC، توصیه می کند که با دقت به صحبت های تیم خود گوش دهید. مهم است که سؤالات درست بپرسید و دقیقاً یاد بگیرید که آنها می خواهند به چه چیزی برسند. داودی می‌گوید:

دریابید که اهداف آن‌ها و چرایی اهمیت آن‌ها برایشان چیست. “این کار می کند زیرا اکثر مردم مایل به انجام آن نیستند. این کار به زمان و آسیب پذیری نیاز دارد و روش “عادی” مردم نیست — اما به همین دلیل است که کار می کند.”

۳٫ مایل به خدمت باشید.

رهبران باید به جای صرفاً جهت گیری و قدرت برای خدمت به افراد مسئول شین لوینسون، مدیرعامل فرش های آریزونا می گوید: آنها را “مدیریت” کنید. هنگامی که این اتفاق بیفتد، فرهنگ سازمان به شدت تغییر خواهد کرد.

“اگر برای مدیریت در آنجا هستید. کارمندان، مشکلات به عنوان یک مانع یا یک بار برای شما ظاهر می شوند،” لوینسون اضافه می کند. “اگر برای خدمت به کارمندان آنجا هستید، مشکلات به عنوان فرصت هایی برای شما ظاهر می شود تا به افراد خود کمک کنید تا بر چالش های خود غلبه کنند.”

۴٫ نشان دهید که از تیم خود حمایت می کنید.

شو سایتو، مدیر عامل همه فیلترها، معتقد است که یک مدیر باید از تیم خود دفاع کند و به رشد آنها کمک کند — و تیم باید بتواند اعتماد کند که آنها این کار را انجام خواهند داد.

“مدیران خوب از ایستادن در مقابل صاحب کسب‌وکار برای دفاع از ایده‌ها و تلاش‌های تیم خود نمی‌ترسند. سایتو می گوید. “این بدان معنا نیست که یک مدیر همیشه طرف تیم خود را می گیرد، برعکس، به این معنی است که مدیر همیشه مایل است با بازخورد باز به رشد تیم خود کمک کند.”

۵٫ اندی می گوید: مهارت های ارتباطی خود را تقویت کنید.

به گفته اندی، یک مدیر خوب باید به عنوان مربی عمل کند که بازخورد سازنده ارائه می کند. کاروزا، رئیس بازاریابی در NachoNacho.

“با مهارت‌های ارتباطی مناسب، می‌توانید نظر خود را منتقل کنید و مهم‌تر از آن، شخص را بسازید. کاروزا توضیح می‌دهد که می‌خواهید این کار را انجام دهید.

۶٫ با همه به طور مساوی رفتار کنید.

افراد به سرعت محیط کاری مسموم را با دسته ها ترک می کنند، به خصوص زمانی که مدیران خود را هماهنگ می کنند. با افراد خاصی به گفته کالین کاسابوف، بنیانگذار و مدیر عامل ProTexting، این امر باعث می‌شود که رهبران بد طرف‌گیری کنند و به درگیری کمک کنند.

“لازم نیست همه را به یک اندازه دوست داشته باشید، که غیرممکن است، اما باید با همه رفتار کنید کسابوف می افزاید: احترام و توجه برابر.

۷٫ برای تیم خود همدلی و شفقت داشته باشید.

برای استفانی ولز، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری فرم‌های قدرتمند، رهبری خوب به همدلی بستگی دارد. شما باید چالش هایی را که تیم شما با آن مواجه است را درک کنید و سعی کنید با آنها ارتباط برقرار کنید.

“به جای اینکه وظایف را محول کنید و به آنها اجازه دهید همه چیز را بفهمند، تجربه خود را با آنها به اشتراک بگذارید و به آنها نشان دهید ولز می‌گوید چگونه این کار را انجام می‌دهی. “وقتی با الگوبرداری و با همدلی رهبری کردید، خواهید دید که تیم شما برای رسیدن به اهداف خود سخت تر کار می کند.”

۸٫ کارمندان خود را بشناسید.

جاناتان اسپارکس، بنیانگذار قانون جرقه، به رهبران یادآوری می کند که کارکنان آنها مردم هستند و مردم باید دیده شوند. او توصیه می کند که به طور منظم کمی وقت اضافی برای بررسی با تیم خود اختصاص دهید.

“فقط بنشینید و گوش کنید”، Sparks توصیه می کند. “آنها خوشحال خواهند شد که به شما بگویند در دنیای آنها چه می گذرد و اهدافی که برای آنها تلاش می کنند. اگر بتوانید اهداف آنها را با اهداف شرکت هماهنگ کنید، آنها با شما خواهند ماند.”

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی