عمومی

چگونه کارآفرینان می توانند طول عمر شرکت را در طول عمر ایجاد کنند زمان آشفته

چگونه کارآفرینان می توانند طول عمر شرکت را در طول عمر ایجاد کنند
زمان آشفته

مردم بیش از هر زمان دیگری شروع کسب و کارهای کوچک، اما آمارها از طول عمر آنها حمایت نمی کند. داده های اداره آمار کار نشان می دهد که تنها ۲۵ درصد از شرکت های جدید به ۱۵ شرکت می رسند. سال یا بیشتر، در حالی که تقریباً ۲۰ درصد new کسب‌وکارها در دو سال اول افتتاحیه شکست می‌خورند. این آمار از دهه ۱۹۹۰ نسبتاً ثابت بوده است.

تجارت ها باید خود را با زمان های تغییر وفق دهند، به ویژه با توجه به شرایط رویدادهای چند سال گذشته با تغییر آب و هوا، افزایش بحث های سیاسی و رکود قریب الوقوع ، به نظر می رسد عدم اطمینان هنجار جدید ما باشد. کتاب فرانک نایت ریسک، عدم قطعیت، و سود توضیح می دهد که عدم اطمینان برای کسب و کارها برای کسب هرگونه سود ضروری است.

اگر رهبران کسب و کار می توانستند خطرات را پیش بینی کنند و بر اساس آن استراتژی اتخاذ کنند، رقبا می توانند همین کار را انجام دهند. عدم قطعیت سودمند است زیرا به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد فرصت‌ها را در زمان‌های مخرب شناسایی کنند و از آنها برای به دست آوردن دست برتر استفاده کنند. من Zen Media را در بحبوحه رکود سال ۲۰۰۸ راه اندازی کردم. علی‌رغم بی‌ثباتی اقتصادی، تیم من به سرعت رشد کرد – از یک استارت‌آپ ضعیف به یک آژانس روابط عمومی برنده جایزه.

به جای تدافعی شدن در برابر تلاطم، کسب و کارها باید قاطع باشند. مانند ملوان‌هایی که کشتی‌های خود را برای عبور ایمن در آب‌های متلاطم و سیستم‌های آب‌وهوای جیوه آماده می‌کنند، شرکت‌ها نیز باید دست به کار شوند و منتظر طوفان باشند. در این زمان‌های پرتلاطم، کارآفرینان می‌توانند از کسب‌وکارهای از قبل موجود با سابقه گذراندن مسافت یاد بگیرند. داشتن یک برنامه عمل برای شرکت شما می تواند به شما کمک کند تا سال ها در بازی بمانید.

روی آنچه در کنترل شماست تمرکز کنید

گذراندن زمان در مورد “چه می‌شد”، کسب‌وکار شما را از کار نخواهد انداخت. چیزهایی که نمی توانید آنها را کنترل کنید، گاهی اوقات برنامه های شما را به هم می ریزند، و تصمیم گیری در مورد محل توجه را دشوار می کنند، اما حرکت بعدی شما می تواند جهت شرکت شما را تعیین کند.

با تصدیق متغیرهای تحت کنترل خود، می توانید مسیر خود را برای مقابله با موارد غیرقابل پیش بینی تغییر دهید. مارک دونالک، رئیس و مدیر عامل Pivot International، توضیح می دهد که چگونه انتخاب محل صرف زمان می تواند باعث رشد شود. “افراد با سابقه ثابت شده در برقراری تماس های خوب می توانند به شما کمک کنند تا توانایی خود را برای دیدن تصویر بزرگ و اینکه کارها واقعاً به کجا می روند، تقویت کنید. این یکی از مطمئن ترین شرط ها برای از دست ندادن جنگل به خاطر درختان و ادامه رشد خوب کسب و کار شما است. به سوی آینده.” این چشم انداز کمک کرد تا شرکت دونالک با موفقیت در پنجاهمین سال فعالیت خود پیش برود و روابط صمیمانه اعتماد ایجاد کند. آنچه برای شرکت خود انتخاب می‌کنید، شما را آماده می‌کند تا بر موج تغییر سوار شوید یا با آن برخورد کنید. تمرکز بر آنچه می توانید تأثیر بگذارید، شما را در موقعیت بهتری برای ایجاد تفاوت بزرگتر قرار می دهد.

برای سهامداران خود ارزش قائل شوید – داخلی و خارجی

در زمان تغییرات مهم، کسب و کارها تنها با رهبری مناسب و جهت گیری روشن زنده می مانند. تداوم کسب و کار با ارائه بی قید و شرط تجربیاتی که همه ذینفعان – از کارمندان گرفته تا سهامداران گرفته تا مشتریان – به آنها عادت دارند، حتی در مواجهه با فشارهای خارجی به بهترین وجه نشان داده می شود. کسب‌وکارهایی با تصدی چند دهه مانند Pivot و Calian–یک ارائه‌دهنده راه‌حل‌های فناوری اطلاعات سازمانی–چندین چالش را پشت سر گذاشته‌اند. تمرکز بر آنچه که برای مخاطبان خود بهترین است.

در تاریخچه ۴۰ ساله خود، Calian خود را وقف ارتقاء بخشیده است. روابط مشتری و کارمند فراتر از معاملات ساده. بر پیش‌بینی نیازهای مشتریان و ارائه راه‌حل‌ها به میز مذاکره تمرکز می‌کند – چیزی که تنها توسط نیروی کار ماهر و آگاه که فرصت‌های توسعه آموزشی و حرفه‌ای توسط سازمان پشتیبانی می‌شود، قابل دستیابی است. این فلسفه پیش بینی و پاسخگو باعث می شود مشتریان در درک شرکا از کسب و کار و نیازهایشان احساس امنیت کنند. اطمینان از اینکه هم ذینفعان خارجی و هم داخلی احساس ارزشمندی می‌کنند، برای حفظ یک کسب‌وکار موفق، بدون توجه به عوامل حواس‌پرتی بیرونی، حیاتی است.

محصول خود را محوری کنید

<.>

حتی پس از بازگشت به “عادی”، سازگاری با بازار، ورود کسب و کارهای جدید را با قدرتی دشوار کرده است. پایه. رفتارهای مصرف‌کننده نیز تغییر کرده است و به کسب‌وکارهای جدید و موجود نیاز دارد تا استراتژی‌های خود را اصلاح کنند.

ماهیت آزمون و خطا. تجارت بر پتانسیل صنایع مختلف برای تکامل تاکید می کند. هر کسب‌وکاری باید به این فکر کند که چگونه می‌تواند محصول خود را به‌طور ساده و راحت در سبک زندگی مصرف‌کنندگان قرار دهد. Regpack این کار را زمانی انجام داد که متوجه شد یکی از مشکلاتی که برای مشتریان صورت‌حساب و پرداخت‌ها ایجاد می‌کند، یک‌اندازه بودن است. -تمام ذهنیت

به‌عنوان یک شرکت جدیدتر با ۱۱ سال فعالیت، Regpack رویکرد متفاوتی نسبت به زمان‌های پرنوسان داشت. استراتژی ساخت آهسته عمدی آن تضمین می کند که محصولش می تواند تمام نیازهای منحصر به فرد مشتریانش را برطرف کند. صرف نظر از جهت‌گیری جهان، مردم همیشه به روش‌هایی برای انجام و جمع‌آوری پرداخت‌های آنلاین نیاز دارند و نرم‌افزار Regpack را به یک سرویس همیشه سبز و قابل چرخش تبدیل می‌کند. بنابراین چگونه می توانید محصولات خود را همیشه سبزتر و قابل چرخش تر کنید؟

آب و هوای آشفته امروز ممکن است کارآفرینان مشتاق را از دنبال کردن منصرف کند؟ رویاهای آنها – و این مایه شرمساری واقعی است. در این مواقع فشار، رهبران تحت فشار باید نوآوری را به جهان وادار کنند. به هر حال، نوآوری در بازار می تواند تغییرات اقتصادی و فرهنگی ایجاد کند. و شما هرگز نمی دانید که کدام ایده ها ممکن است باقی بمانند و نتایج چشمگیری داشته باشند. فقط به Zen Media نگاه کنید – ما در طول رکود سال ۲۰۰۸ ۴۰۰ درصد رشد کردیم.

داستان‌های موفقیت شرکت‌ها و استارت‌آپ‌هایی که از وضعیت‌های مختلف عدم قطعیت تجاری جان سالم به در برده‌اند، نشان می‌دهد که ممکن است اگر استراتژی ها و منابع مناسبی دارید، تحمل کنید و پیشرفت کنید. همانطور که وینستون چرچیل گفت، “هرگز اجازه ندهید یک بحران خوب از بین برود.”

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی