عمومی

4 نوع ابزار فنی که رهبران از راه دور نباید زندگی کنند بدون

۴ نوع ابزار فنی که رهبران از راه دور نباید زندگی کنند
بدون

هنگامی که بیماری همه گیر، کار از راه دور برای بسیاری پدیده جدیدی بود. دو سال بعد، کارمندان از افزایش انعطاف پذیری کار از خانه. حتی از راه‌اندازی‌های خانگی خود، کارمندان از راه دور گزارش می‌دهند که به اندازه همکاران درون دفتر کارآمد هستند و حتی بیشتر احتمال دارد که از شرکت خود درگیر و حمایت کنند.

اگرچه این امکان را دارید که از راه دور کار کنید اکنون برای بسیاری از کارمندان امری غیرقابل مذاکره است، بسیاری از رهبران هنوز در برابر آن مقاومت می کنند — انتظار دارند که کارمندان حداقل به صورت پاره وقت در دفتر حضور داشته باشند.

این تردید ناشی از یک ترس معقول است: از دست دادن ارتباط و تعلق در محل کار، زیرا احساس قوی تعلق سطح مشارکت کارکنان، تعهد، بهره وری و تقریباً هر چیز دیگری در دستور کار منابع انسانی است. وقتی افراد احساس می‌کنند به آنها تعلق دارند، محیطی متنوع، فراگیر و جذاب ایجاد می‌کند و رهبران از دست دادن آن جنبه‌های کلیدی نیروی کار می‌ترسند.

سوال بزرگ

همانطور که رهبران گزینه‌ها را در نظر می‌گیرند، بسیاری این سوال را مطرح می‌کنند: چگونه کارمندانی را که می‌خواهند از نظر فیزیکی از هم دور باشند، دور هم جمع کنیم؟ با توجه به موسسه نیروی کار Achievers، پاسخ مبتنی بر علم، سرمایه گذاری فناوری است. Achievers اخیراً ۳۷۰۰ کارمند جهانی و ۱۴۰۰ رهبر منابع انسانی را مورد بررسی قرار دادند و چهار نوع فناوری را کشف کردند که ارتباط و تعلق را در محل کار از راه دور ایجاد می کند:

۱٫ ابزارهای شبکه

ایجاد ارتباط با همکاران هنوز برای بسیاری از افراد اولویت دارد و کارمندان ابزارهای اتصال را به عنوان فناوری ارزیابی می کنند که بیشتر به آنها کمک می کند احساس کنند. احساس تعلق قوی تر در محل کار علاوه بر این، سازمان‌هایی که این ابزارها را ارائه می‌دهند، در مورد مشارکت کارکنان، تعلق، اعتماد و بهره‌وری از میانگین عملکرد بهتری دارند. از آنجایی که شوخی با آبسردکن متعلق به گذشته است، کارمندان به ابزارهایی برای درک بیشتر همکاران خود، فراتر از مهارت های ارائه قاتل و عشق آنها به علامت تعجب نیاز دارند.

۲٫ ابزارهای تشخیص

“کار خوب” در چت تیم های مایکروسافت برای ستایش و شناسایی در دنیای دور کافی نیست. معمولاً اندازه‌گیری تأثیر و نیت از پیام‌های یکنواخت دشوار است و باعث می‌شود کارمندان نسبت به جایگاه واقعی خود در کنار مدیران و همتایان خود مطمئن نباشند. در حالی که شناسایی حضوری قبلاً با یک شامپاین با کیفیت بالا یا حتی یک بطری همراه بود، درخشش خود را در دنیای کارهای ترکیبی از دست داده است.

تشخیص برای ایجاد احساس دیده شدن و ارزشمندی در کارکنان بسیار مهم است. و با این حال فقط ۲۹٪ از کارمندان می گویند که شرکت آنها دسترسی به یک پلت فرم تشخیص را فراهم می کند. کارگرانی که به این ابزارها دسترسی دارند احساس می‌کنند که به طور معنی‌داری شناخته می‌شوند و به نوبه خود، رضایت و حفظ کارکنان بالاتری دارند.

۳٫ ابزارهای سلامتی

“فرسودگی شغلی” و “ترک در محل” سرفصل های ملی و شور و شوق کارگران را برای مشاغل خود با ۴۳ درصد می دزدند. کارمندانی که اظهار می کنند تا حدودی یا بسیار سوخته اند. در واقع، نیروی کار خسته، بدبین و در جستجوی هدف جدید خود هستند (که اغلب به راحتی پیدا نمی شود). علائم فرسودگی شغلی کارکنان با عملکرد پایین و سطوح بالای جابجایی است که در بیشتر موارد، بدترین کابوس یک رهبر است.

ثابت شده است که علائم با ابزارهای پشتیبانی بهزیستی به حداقل می رسد. به طوری که کارمندان با ابزارهای رفاه ۲۶ درصد کمتر دچار فرسودگی شدید می شوند. در حالی که پیاده‌روی طولانی و پادکست‌های خودیاری به شما کمک می‌کند، افزودن ابتکارات سلامتی به جعبه ابزار منابع انسانی نتایج قابل اندازه‌گیری مانند به حداقل رساندن بهره‌وری پایین، غیبت زیاد و افزایش گردش مالی را به همراه خواهد داشت. کارکنانی که احساس خوبی دارند، خوب کار می کنند و فناوری سلامت بخش اصلی درمان فرسودگی شغلی است.

۴٫ ابزارهای بازخورد

احساس شنیده شدن، ارزش‌گذاری و درک شدن، مهم‌ترین چیز برای کارمندان است، اما تنها راه برای ارائه این اصول اساسی است. با دریافت بازخورد منظم و اجرای پیشنهادات. باید به کارکنان فرصت داده شود تا امیدها و رویاهای خود و همچنین بدبینی و ناامیدی خود را بیان کنند.

“نیروی کار به سرعت در حال تکامل است، با موضوعاتی که مملو از چالش و استرس بیشتر از همیشه ظاهر می شوند. در چند سال گذشته، ما با یک بیماری همه گیر، محاسبات نژادی و اجتماعی، تغییرات ساختار کار کارکنان و موارد دیگر دست و پنجه نرم کرده ایم. این رویدادهای بزرگ عمیقاً ظاهر شده اند. باومگارتنر می‌گوید: «مشکلات نشسته و اولویت‌های تغییر یافته». “در بحبوحه این نوع تکامل و انقلاب، وجود مکانیسم هایی برای گفتگوهای باز و صادقانه با کارکنان بسیار مهم است – تا اطمینان حاصل شود که صدای آنها شنیده می شود و نیازهای آنها برآورده می شود.”

داشتن ابزارهایی برای جمع‌آوری بازخورد برای پالایش سازمانتان به روشی که به بهترین نحو به کارمندان خدمات می‌دهد بسیار مهم است. در واقع، طبق گفته Achievers، شرکت هایی که به طور منظم در مورد بازخوردها اقدام می کنند، سه برابر بیشتر احتمال دارد که کارکنانی متعهد، متعهد، مشتاق و سازنده داشته باشند. گوش‌های باز و ذهن‌های باز به یک تیم متعهد منجر می‌شود.

بازاندیشی روش‌های جدید برای ایجاد ارتباطات در محل کار دورافتاده یا ترکیبی یک کار غیر ممکن نیست تعلق، تعامل و حفظ را می توان با کارمندانی که احساس می کنند شنیده می شوند و فناوری که صدای آنها را به راحتی تقویت می کند حفظ شود.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی