عمومی

مشکلات تورمی برای کسب و کارهای کوچک هیچ نشانه ای از کاهش می یابد

مشکلات تورمی برای کسب و کارهای کوچک هیچ نشانه ای از
کاهش می یابد

احساس فشار inflation? برای قیمت‌های بالاتر در تابستان امسال ببندید.

تورم در ماه گذشته بیش از حد انتظار افزایش یافت و به بالاترین حد خود در ۴۰ سال اخیر رسید. وزارت کار گزارش داد روز چهارشنبه که قیمت های مصرف کننده طی ۱۲ ماه گذشته ۹٫۱ درصد افزایش یافته است. ، افزایشی که آمریکایی ها از نوامبر ۱۹۸۱ احساس نکرده اند. اقتصاددانان پیش بینی کردند افزایش ۸٫۸ درصدی داشته باشد. فقط بین ماه مه و ژوئن، قیمت‌ها ۱٫۳ درصد افزایش یافت، که از پیش‌بینی ۱٫۱ درصد نیز فراتر رفت.

داده‌ها نشان دهنده یک مانع دیگر است. برای صاحبان مشاغل کوچک که چشم انداز آنها برای بقیه سال در پایین ترین حد خود قرار دارد. بر اساس شاخص خوش بینی کسب و کارهای کوچک NFIB دیروز منتشر شد. فشار قیمت همچنان عامل اصلی دامن زدن به این بدبینی است.

“از آنجایی که تورم همچنان بر تصمیمات تجاری تسلط دارد، انتظارات صاحبان مشاغل کوچک برای بیل دانکلبرگ، اقتصاددان ارشد NFIB، گفت: شرایط کسب و کار بهتر به پایین ترین سطح خود رسیده است. در این محیط فعلی نسبتاً مفید نیست. با توجه به NFIB، از آنجایی که ۴۰ درصد از مشاغل کوچک با اختلالات زنجیره تامین قابل توجهی دست و پنجه نرم می کنند، ذخیره موجودی که انتظار دارید در آینده هزینه بیشتری داشته باشد برای بسیاری دشوار است. تقریباً نیمی از صاحبان مشاغل کوچک گزارش کردند دستمزدها، اما افزایش دستمزدی که همین چند ماه پیش منصفانه به نظر می رسید، ممکن است دیگر کافی نباشد زیرا تورم همچنان در حال شتاب و پیشی گرفتن است رشد دستمزد.

کارگران با افزایش هزینه های ضروری مانند غذا، مسکن دست و پنجه نرم می کنند. ، حمل و نقل و خدمات پزشکی که نمی توانند از بودجه خود کم کنند. ماه گذشته، آنها بیش از ۱۱ درصد بیشتر در پمپ پرداخت کردند. پر کردن سبد خرید آنها در خواربارفروشی با شوک بزرگ برچسب همراه شده است. قیمت‌های مواد غذایی در ۱۲ ماه گذشته ۱۲٫۲ درصد افزایش یافته است که بیشترین افزایش سالانه از سال ۱۹۷۹ است. هزینه‌های اجاره که معمولاً بزرگترین هزینه مردم است و یک سوم شاخص قیمت مصرف کننده را تشکیل می‌دهد، در ژوئن ۰٫۸ درصد افزایش یافت که بزرگترین افزایش ماهانه است. در ۳۶ سال در سه ماه گذشته، اجاره بها بیش از ۸ درصد افزایش یافته است.

اگرچه قیمت بنزین از ژوئن، زمانی که داده‌های CPI کاهش یافته است، کاهش یافته است. گردآوری شد — طبق AAA — که مهلت می دهد، میانگین ملی از بیش از ۵ دلار در هر گالن به ۴٫۶۳ دلار کاهش یافته است. با چنین افزایش های گسترده ای که در شاخص قیمت مصرف کننده منعکس می شود، برای کاهش تورم به طور کلی کافی نخواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی