عمومی

نحوه شروع فروش گواهی های هدیه

نحوه شروع فروش گواهی های هدیه

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

گواهی های هدیه به عنوان یک محبوب تبلیغ می شوند راهی برای کسب درآمد کسب‌وکارهای کوچک در طول تعطیلی‌ها و رویه‌های فاصله‌گذاری اجتماعی که به دلیل همه‌گیری کرونا وضع شده است. با این حال، فروش گواهی‌های هدیه می‌تواند به کسب‌وکارهای مختلف کمک کند تا فروش خود را بدون توجه به موقعیت یا زمان سال افزایش دهند.

راهنمای گام به گام برای شروع فروش گواهی‌های هدیه

۱٫ پیشنهادات گواهی هدیه خود را تعریف کنید

  • در مورد انواع گواهی های هدیه ای که ارائه می کنید، مانند خدمات با ارزش ثابت، تصمیم بگیرید- مقادیر خاص یا قابل تنظیم.
  • هر گونه شرایط و ضوابط، مانند تاریخ انقضا یا خدمات خاص گنجانده شده را تعیین کنید.

۲٫ گواهی های هدیه خود را طراحی کنید

  • طرحی را انتخاب کنید که نشان دهنده هویت برند شما باشد. از ابزارهایی مانند Canva یا Adobe Spark برای طراحی آسان استفاده کنید یا با یک طراح حرفه‌ای همکاری کنید.
  • جزئیات ضروری را شامل شود: ارزش، تاریخ انقضا، شرایط و شرایط، و یک شناسه منحصر به فرد برای ردیابی.

۳٫ یک پلتفرم فروش انتخاب کنید

  • برای گواهی‌های هدیه فیزیکی، تصمیم بگیرید که آنها را در فروشگاه بفروشید یا به صورت آنلاین ارائه دهید.
  • برای گواهی‌های هدیه دیجیتال، یک راه‌اندازی کنید. سامانه فروش آنلاین از وب سایت یا پلتفرم های تجاری خود مانند Shopify، Square یا WooCommerce استفاده کنید.

۴٫ یک سیستم ردیابی راه اندازی کنید

  • یک سیستم ردیابی برای گواهی های فروخته شده و بازخرید شده پیاده سازی کنید. این می تواند به سادگی یک صفحه گسترده باشد یا در سیستم POS شما یکپارچه شود.
  • از شماره سریال یا بارکدهای منحصر به فرد برای هر گواهی برای جلوگیری از تقلب استفاده کنید.

۵٫ کارکنان خود را آموزش دهید

  • به تیم خود در مورد جزئیات ارائه گواهی هدیه و نحوه پردازش فروش و بازخرید آموزش دهید.
  • اطمینان حاصل کنید که آنها شرایط و ضوابط برقراری ارتباط موثر با مشتریان را درک می کنند.

۶٫ گواهی‌های هدیه خود را بازاریابی کنید

  • از وب‌سایت، فهرست‌های ایمیل و رسانه‌های اجتماعی خود برای تبلیغ گواهی‌های هدیه خود استفاده کنید.
  • تبلیغات ویژه ایجاد کنید، مانند ارزش پاداش برای برخی خاص. مقدار خریداری شده یا تم های فصلی.

۷٫ برنامه خود را راه اندازی کنید

  • برنامه گواهی هدیه خود را با اعلامیه ای برای مشتریان خود از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی و تابلوهای فروشگاهی به طور رسمی راه اندازی کنید.
  • فروش را نظارت کنید و بازخورد مشتریان را جمع آوری کنید. برای ایجاد بهبود.

۸٫ مدیریت و انجام سفارشات

  • فرآیندی برای مدیریت خریدهای آنلاین و در فروشگاه وجود دارد.
  • <برای گواهی‌های دیجیتال، فرآیند را تا حد امکان خودکار کنید تا گواهی‌ها را سریعاً از طریق ایمیل تحویل دهید.

۹٫ به طور مستمر نظارت و تطبیق دهید

  • به طور منظم عملکرد فروش گواهی های هدیه خود را بررسی کنید و بر اساس ترجیحات مشتری و روندهای فصلی تنظیمات را انجام دهید.
  • هر از گاهی طرح‌ها و پیشنهادات را به‌روزرسانی کنید تا برنامه را تازه و جذاب نگه دارید.

فروش گواهی‌های هدیه

svg%3E - نحوه شروع فروش گواهی های هدیه

نحوه دریافت گواهی هدیه

اگر می خواهید گواهی های هدیه فیزیکی برای کسب و کار خود بفروشید، چند گزینه اصلی دارید — می توانید طراحی کنید. و خودتان آنها را با استفاده از برنامه ای مانند فتوشاپ، یا می‌توانید از الگوی یک سرویس چاپ مانند Vistaprint و آنها را سفارش دهید

هر مسیری را که انتخاب می‌کنید، فقط اطلاعات ضروری را اضافه کنید. .

همچنین می‌توانید با فروش گواهی‌های هدیه آنلاین، که بعداً در این پست به آن پرداخته می‌شود، به سرعت دست به کار شوید.

تفاوت‌های بین گواهی‌های هدیه و کارت‌های هدیه

گواهی‌های هدیه با کارت‌های هدیه متفاوت هستند زیرا معمولاً فقط یک بار قابل بازخرید هستند و معمولاً قابل بارگیری مجدد نیستند. آنها می توانند مقدار مشخصی پول یا نوع خاصی از محصول یا خدمات را پوشش دهند، مانند یک ناهار رایگان یا یک سرویس اسپا به انتخاب فرد.

کارت‌های هدیه فقط به دلار کار می‌کنند و اغلب می‌توانند چندین بار استفاده شوند. این گزینه معمولاً برای شروع به زمان بیشتری نیاز دارد، اما ممکن است زمانی هر دو را ارائه دهید.

اگر علاقه مند به استفاده از کارت های هدیه برای کسب و کار خود هستید، خدماتی مانند مربع، Gift Up! و GiftFly که می توانید استفاده کنید برای راه اندازی و اجرای سریع.

svg%3E - نحوه شروع فروش گواهی های هدیه

نحوه ضبط و ردیابی گواهی های هدیه

اگر می‌خواهید گواهی‌های هدیه ارائه دهید، باید راهی برای ثبت و ردیابی آن‌هایی که فروخته شده و استفاده می‌شوند داشته باشید تا بتوانید از تقلب و تقلب جلوگیری کنید. ابتدایی ترین راه برای انجام این کار از طریق یک سیستم شماره است.

اصولاً، هر گواهی باید یک شماره منحصر به فرد روی خود داشته باشد تا بتوانید هنگام استفاده از آنها را بررسی کنید و مطمئن شوید که موارد تکراری وجود ندارد. . اگر سیستم POS دارید که با کارت‌ها یا گواهی‌های هدیه کار می‌کند، حتی ممکن است یک بارکد اضافه کنید که می‌توانید آن را اسکن کنید تا از اصل بودن گواهی مطمئن شوید.

به‌علاوه، از قرار دادن گواهی‌های هدیه در فروشگاه خود اجتناب کنید. یا تصاویر دقیق آنها را در وب سایت خود قرار دهید تا افراد نتوانند به راحتی آنها را کپی و ویرایش کنند. همچنین باید مطمئن شوید که آنها طراحی منحصربه‌فردی دارند، حتی احتمالاً از نوعی عنصر پنهان مانند واترمارک استفاده می‌کنند تا آن‌ها را مختص کسب‌وکار شما کند.

قوانین مربوط به گواهی‌های هدیه

قوانین پیرامون کارت های هدیه و گواهی ها می توانند از ایالت به ایالت دیگر متفاوت باشند. با این حال، کسب‌وکارها معمولاً مجاز نیستند از احترام به کارت هدیه خودداری کنند، مگر اینکه مشتری شرایطی را که به وضوح در شرایط و ضوابط کارت مشخص شده است، مانند ارائه کارت پس از تاریخ انقضای مشخص شده، نقض کند.

همچنین باید هر گونه شرایط و ضوابط روی کارت را به وضوح مشخص کنید و از تغییر آن‌ها بدون اطلاع مشتری خودداری کنید.

در اصل، اگر می‌خواهید گواهی‌های هدیه ارائه دهید، نحوه استفاده و ساخت آنها را دقیقا توضیح دهید. مطمئن شوید که محدودیت‌هایی را روی خود کارت قید کرده‌اید، مثلاً اگر کارت فقط برای نوع خاصی از کالا یا در روزهای خاصی از هفته قابل بازخرید باشد.

یک تاریخ انقضا روشن بگذارید (که حداقل باید یک تاریخ انقضا باشد. چند سال دیگر) در جلوی کارت. و سپس مطمئن شوید که کارکنان شما می دانند که چگونه از همه این قوانین پیروی کنند.

svg%3E - نحوه شروع فروش گواهی های هدیه

فروش گواهی‌های هدیه آنلاین

فروش کارت‌های هدیه آنلاین ممکن است در حال حاضر گزینه جذابی برای مشاغل در مناطقی باشد که پا بسیار محدودی دارند. ترافیک.

با این حال، می‌تواند به شرکت‌هایی که عمدتاً به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند نیز کمک کند. اگر روی پلتفرم هایی مانند Etsy یا Shopify، هر یک از این سرویس ها فرآیند خاص خود را برای ایجاد و ارائه کارت های هدیه دارند. بنابراین برای ایجاد آن‌ها به داشبورد فروشگاه خود بروید.

اگر فروشگاه خود را دارید یا می‌خواهید گواهی‌های هدیه را در پلتفرم دیگری ارائه دهید، می‌توانید آن‌ها را به صورت دانلود رایگان در سایت خود ارائه دهید. به سادگی آن‌ها را مانند هر محصول دیگری اضافه کنید.

سپس در هنگام تسویه‌حساب، از مشتریان بخواهید آدرس ایمیل خود را به اشتراک بگذارند و شما می‌توانید یک کپی از گواهی هدیه را برای آن‌ها بفرستید که می‌توانند چاپ کنند یا در دستگاه تلفن همراه خود به آن دسترسی داشته باشند. حتی می‌توانید این بخش از فرآیند را از طریق نرم‌افزار اتوماسیون فروش خود خودکار کنید.

آیا وب‌سایت شما برای افزودن محصولات تنظیم شده است؟ آیا پرداخت ها را قبول می کنید؟ اگر نه، به هر حال به سرعت شروع به ارائه کارت های هدیه کنید. دکمه «اکنون خرید» را به وب سایت خود اضافه کنید. یا از ویجت وردپرس استفاده کنید. و قابلیت تجارت الکترونیک را به سایت خود اضافه کنید.

سپس کارت های هدیه را از طریق ایمیل برای هر مشتری هنگام خرید ارسال کنید. یا از آن‌ها بخواهید هنگام خرید آن محصول به‌طور خودکار ارسال کنند.

این کار را برای چندین نوع گواهی هدیه انجام دهید. برای مثال، یک رستوران ممکن است یک گواهی هدیه ۲۰ دلاری برای یک ناهار رایگان برای دو نفر و یک گواهی هدیه ۴۰ دلاری برای یک شام رایگان برای دو نفر ارائه دهد.

تفاوت های بین گواهی های هدیه و کارت های هدیه را از نظر بازخرید درک کنید.

<. /tbody>

فروش گواهی های هدیه توضیحات
دریافت گواهی هدیه بین گواهی هدیه فیزیکی و آنلاین یکی را انتخاب کنید. طراحی و چاپ کنید یا از خدمات چاپ استفاده کنید.
گواهی های هدیه در مقابل کارت های هدیه
ضبط و ردیابی سیستمی برای ثبت و ردیابی گواهی‌های هدیه، برای جلوگیری از کلاهبرداری و استفاده تکراری، پیاده‌سازی کنید.
قوانین و مقررات با قوانین ایالتی در مورد گواهی هدیه و شرایط واضح را مشخص کنید.
فروش آنلاین گواهی‌های هدیه آنلاین را به‌عنوان گزینه‌ای برای جذب مشتریان، به‌ویژه در زمان محدودیت‌ها، ارائه دهید.
افزایش فروش گواهی های هدیه را در فروشگاه و آنلاین تبلیغ کنید، تخفیف ارائه دهید و از رسانه های اجتماعی برای قرار گرفتن در معرض دید استفاده کنید.

نکاتی برای ایجاد گواهی های هدیه جذاب

svg%3E - نحوه شروع فروش گواهی های هدیه

طراحی گواهی های هدیه جذاب و حرفه ای می تواند به میزان قابل توجهی بر فروش آنها تأثیر بگذارد. در اینجا چند نکته برای ایجاد گواهی های هدیه چشم نواز وجود دارد که مشتریان دوست دارند آن ها را خریداری کنند:

  • ثبات برند: اطمینان حاصل کنید که طراحی گواهی هدیه با هویت برند شما مطابقت دارد. از نشان‌واره، رنگ‌ها و فونت‌های کسب‌وکارتان استفاده کنید تا به‌راحتی به‌عنوان بخشی از برندتان قابل تشخیص باشد.
  • تصاویر با کیفیت بالا: شامل تصاویر باکیفیت مرتبط با محصولات یا خدمات شما می تواند گواهی هدیه را از نظر بصری جذاب و فریبنده کند.
  • اطلاعات واضح و مختصر: متن روی گواهی هدیه را واضح، مختصر و خوانا نگه دارید. شامل جزئیات ضروری مانند ارزش گواهی، مدت اعتبار، و هرگونه شرایط و ضوابط.
  • گزینه‌های قابل تنظیم: ارائه گواهی‌های هدیه قابل سفارشی‌سازی را در نظر بگیرید که به خریدار اجازه می‌دهد پیام شخصی یا پیام گیرنده را اضافه کند. نام. شخصی‌سازی جذابیت عاطفی هدیه را افزایش می‌دهد.
  • مضامین فصلی: برای مناسبت‌های خاص یا تعطیلات، به ایجاد گواهی‌های هدیه مضمون فکر کنید. طرح‌های فصلی می‌توانند خریداران بیشتری را در زمان‌های خاصی از سال جذب کنند.
  • طرح‌های نسخه محدود: طرح‌های نسخه محدود یا انحصاری را برای رویدادها یا نقاط عطف خاص معرفی کنید. در دسترس بودن محدود می‌تواند احساس فوریت را ایجاد کند و مشتریان را تشویق کند که آنها را سریع بخرند.
  • بسته‌های ارزشی: برای ارائه گزینه‌های بیشتر به مشتریان، گواهی‌های هدیه همراه را با انواع خدمات یا محصولات ارائه دهید. و یک ارزش درک شده بالاتر.
  • گزینه بسته بندی هدیه: در صورت امکان، گزینه ای برای گنجاندن بسته بندی هدیه ارائه کنید یا یک پاکت هدیه شخصی‌شده برای خاص‌تر کردن خرید.
  • Social Proof: برای ایجاد اعتماد و نمایش تجربیات مثبت، توصیه‌ها یا نظرات مشتریان را در وب‌سایت و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود ارائه دهید. از خریداران قبلی گواهی هدیه.
  • تبلیغات متقابل: برای ارائه تبلیغات مشترک گواهی هدیه، همکاری با سایر مشاغل محلی را در نظر بگیرید. تبلیغات متقابل می تواند دامنه دسترسی شما را افزایش داده و مشتریان جدیدی را جذب کند.
  • صفحه فرود گواهی هدیه: یک صفحه فرود اختصاصی در وب سایت خود ایجاد کنید که مشتریان بتوانند به راحتی گواهی هدیه خریداری کنند. برای جذب خریداران در حال حرکت، صفحه را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید.
  • کمپین های ایمیلی: از لیست های بازاریابی ایمیلی خود برای تبلیغ گواهی های هدیه به پایگاه مشتریان فعلی خود استفاده کنید. تخفیف های انحصاری یا دسترسی زودهنگام را برای تشویق به خریدهای تکراری ارائه دهید.
  • مسابقات گواهی هدیه: مسابقات گاه به گاه یا هدایایی با گواهی هدیه به عنوان جایزه برگزار کنید. این می تواند باعث ایجاد هیجان و علاقه به پیشنهادات شما شود.

به یاد داشته باشید، هدف این است که فرآیند خرید گواهی هدیه را تا حد امکان یکپارچه و جذاب برای مشتریان خود داشته باشید. با تلاش برای طراحی و تبلیغ گواهی‌های هدیه خود، می‌توانید فروش را افزایش دهید و جریان درآمدی ارزشمندی را برای کسب‌وکار خود، صرف‌نظر از شرایط اقتصادی یا زمان سال فراهم کنید.

چگونه فروش هدیه را افزایش دهیم گواهینامه ها

در نظر دارید کارت هدیه ارائه دهید؟ و مطمئن شوید که مشتریان می دانند که در دسترس هستند. و نحوه خرید آنها آیا می خواهید کارت های هدیه را در فروشگاه بفروشید؟ تابلوهای نمایشی و مواد تبلیغاتی را در جایی قرار دهید که مشتریان ببینند.

برای مثال، آیا رستوران شما گواهی‌های هدیه برای افزایش فروش در طول شیوع ویروس کرونا ارائه می‌دهد. تصاویر بصری را در اطراف منطقه حمل قرار دهید. و آنها به طور بالقوه بیرون از ویترین فروشگاه می روند. بنابراین مردم هنگام عبور آن را می بینند.

آنلاین، گواهی های هدیه را به طور برجسته نشان دهید. آنها را در وب سایت و پروفایل های رسانه های اجتماعی خود قرار دهید. برخی از مشتریان همچنان شاغل هستند. آنها به دنبال راه هایی هستند که به کسب و کارهای مورد علاقه خود کمک کنند تا سرپا بمانند. خرید آنلاین را برای آن‌ها آسان کنید.

یا برای انجام سفارش توقف کنید. آنها ممکن است بخواهند از شما حمایت کنند. علاوه بر این، در شبکه های اجتماعی پست کنید. به شما کمک می کند مخاطبان بیشتری را به دست آورید. دیگران را وادار کنید تا پیشنهاد شما را با افرادی که می‌شناسند به اشتراک بگذارند.

برای جذب بیشتر مشتریان، تخفیف‌ها یا تبلیغات ارائه دهید. به عنوان مثال، با هر سفارش بیش از مقدار مشخص، یک گواهی هدیه اضافه کنید. یا یک تبلیغ دو به یک ارائه دهید. از آن برای افزایش مبلغی که احتمالاً هر مشتری خرج می کند، استفاده کنید.

تصویر: Depositphotos.com


بیشتر در: چگونه شروع کنیم
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی