عمومی

آیا باید ایده کسب و کار خود را در طول یک بحران؟

آیا باید ایده کسب و کار خود را در طول یک
بحران؟

توسط بلر ویلیامز، بنیانگذار افزونه عضویت وردپرس MemberPress و افزونه برنامه وابسته Easy Affiliate.

در طول زمان بحران، مانند همه گیریی که در حال حاضر در حال عبور از آن هستیم ، قبل از شروع یک کسب و کار بسیار مهم است که به دقت فکر کنید.

و حتی در زمان‌های باثبات‌تر، هنوز باید برنامه‌ها، پیش‌بینی‌های روشنی برای آینده و استراتژی‌هایی برای مقابله با موقعیت‌های نامطلوب داشته باشید. در کسب و کار شما

به یک چک لیست یا راهنمای به ما کمک کنید تصمیم بگیریم آیا شروع یک کسب و کار ایده خوبی است یا خیر. و این همان چیزی است که این پست در مورد آن است. در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید قبل از تغییر کسب و کار خود در نظر بگیرید. ایده.

آیا زنجیره تامین شما قابل اعتماد است؟

تدارکات و صنایع تولیدی در حال حاضر تحت فشار هستند. برای یک کارآفرین، این به معنای وابستگی به زنجیره های تامین نامشخص است.

به این نگاه کنید که آیا می‌توانید مطالب خود را به صورت محلی تهیه کنید و آیا می‌توانند در صورت نیاز، مقیاس را افزایش دهند یا سفارشی‌سازی کنند. اگر این امکان پذیر نیست، باید در تصمیم خود برای راه اندازی یک کسب و کار تجدید نظر کنید یا حداقل به دنبال راه های جدیدی برای طراحی محصول خود باشید – یعنی اگر فیزیکی باشد.

آیا محصول شما یک نیاز است یا یک خواسته؟

در طول بحران در شرایط، نیازهای مردم بر خواسته های آنها اولویت دارد. و باید در نظر بگیرید که آیا محصول شما در یک زمان چالش برانگیز منطقی است یا خیر.

البته، این کاملاً به بازاری که محصول شما برای آن است و نوع بحرانی که شاهد آن هستیم بستگی دارد.

اگرچه بسیاری از فروشگاه‌های فیزیکی کاهش شدیدی در ترافیک پیاده در طول همه‌گیری داشته‌اند، اما این امر همچنین منجر به افزایش ایجاد فروشگاه های آنلاین این فرصتی برای افراد و برندها در فضای بازاریابی دیجیتال است تا رشد کنند و زمان خوبی برای ارائه خدمات مرتبط است.

اگر به خوبی مخاطبان خود را مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که آیا کسب و کار شما تحت نیاز است یا نیاز. در مورد جمعیت شناسی مخاطبان خود، مانند حرفه، سن و جزئیات دیگر اطلاعات کسب کنید. چنین اطلاعاتی می‌تواند به شما کمک کند تا دریابید که آیا بین پیشنهاد شما و نیازهای آنها در یک موقعیت بحرانی مطابقت دارد یا خیر.

آیا می توانید شرکای خوبی پیدا کنید؟

یکی از قطعات کاربردی اطلاعاتی که به آن نیاز دارید این است که بدانید آیا افرادی را دارید که با آنها کار کنید یا نه. ممکن است تغییراتی را در یک شریک یا تجارت مکمل مشاهده کنید. برخی از مشاغل نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند، که بر توانایی شما برای یافتن کارمندان تأثیر می گذارد.

این ایده خوبی است که قبل از شروع کسب و کار خود، برای استخدام شریک و افرادی برای استخدام افراد احساسی بفرستید تا بتوانید پیدا کنید افراد مناسب روزه می گیرند و اختلال در عملیات شما را کاهش می دهند.

آیا می توانید یک طرح عملی ترسیم کنید؟

بسیاری از ایده ها خوب به نظر می رسند؟ در ذهن شما تا زمانی که عملاً آنها را برنامه ریزی کنید. حتی ساده‌ترین کسب‌وکارهای امروزی نیاز به کار زیادی دارند. از راه‌اندازی یک وب‌سایت و یک اپلیکیشن، یافتن کارمندان، و به دست آوردن منابع مالی برای ایجاد کسب‌وکارتان، مقدار زیادی کار برای انجام دادن دارید.

بنابراین شروع به ایجاد یک طرح تجاری عملی کنید. به دنبال جزئیات عملی مانند نحوه تهیه یا ساخت محصول خود، از کجا بودجه دریافت می کنید و سایر اطلاعات مهم باشید. هرچه برنامه شما دقیق تر باشد، مطمئن تر خواهید بود که راه اندازی یک کسب و کار برای شما مناسب است.

در دسترس بودن سازمان های پشتیبان را در نظر بگیرید.

اگر در راه اندازی یک کسب و کار تازه کار هستید، مهم است که از سازمان های دولتی، شتاب دهنده ها، گروه های شبکه و سایر انواع سازمان ها حمایت کنید.

زمانی که صنعت شما دارای اکوسیستم حمایتی است، می توانید راهنمایی و فرصت های شبکه ای را دریافت کنید که می تواند در رشد کسب و کار شما تفاوت ایجاد کند.

این امر به ویژه در مواقع بحران مهم است. با کمک شبکه ای از افراد و موسسات، می توانید اطلاعات بازار و توانایی آزمایش ایده های محصول خود را به دست آورید و با سرمایه گذاران ملاقات کنید.

نکات موجود در این پست به شما کمک می کند تا ایده کسب و کار خود را تأیید کنید، به خصوص در زمان های دشواری مانند همه گیری کنونی.

نکته مهم این است که تا حد امکان اطلاعات عملی به دست آورید و در تصمیم گیری منطقی باشید.

در زمان‌های غیرمعمول، بهتر است منتظر شروع کسب‌وکار خود باشید. یا اگر اطلاعات درستی را دنبال کنید، حتی ممکن است دریابید که فرصت‌ها در حال حاضر در دسترس شما هستند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی