عمومی

آنچه در انتظار Metaverse، NFT Platforms و بلاک چین

آنچه در انتظار Metaverse، NFT Platforms و
بلاک چین

با نگاهی به آینده در سال ۲۰۲۲، متاورس یک روند کلیدی است که شیوه عملکرد جامعه و تجارت را تغییر خواهد داد. پلتفرم‌های NFT و فناوری‌های بلاک چین نیز با سرعتی بالا در حال تکامل هستند. بیایید به آخرین پیشرفت‌ها، از جمله نمونه‌هایی از استارت‌آپ‌ها در سراسر جهان که از این تغییرات سرمایه‌گذاری می‌کنند، نگاهی بیندازیم.

متاورس خواهد درخشید

متاورس در اخبار است، و من انتظار دارم در سال های آینده به سرعت رشد کند. معمولاً به عنوان یک واقعیت دیجیتال ترکیبی از رسانه های اجتماعی، بازی های آنلاین، واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR) و ارزهای رمزنگاری شده تعریف می شود که به کاربران امکان تعامل مجازی را می دهد. فضای مجازی آینده Metaverse را توصیف می کند و دسترسی به انواع سرگرمی ها و پروژه ها از جمله فرصت کار را فراهم می کند.

طبق Bloomberg، فرصت درآمد Metaverse در سال ۲۰۲۴ به ۸۰۰ میلیارد دلار در مقایسه با ۵۰۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ نزدیک خواهد شد. بازار اولیه بازی سازان آنلاین و سخت افزارهای بازی ممکن است در سال ۲۰۲۴ از ۴۰۰ میلیارد دلار فراتر رود، در حالی که فرصت ها در سرگرمی های زنده و رسانه های اجتماعی باقی مانده را تشکیل می دهند. Metaverse پلتفرم فناوری بزرگ بعدی است که بازی سازان آنلاین، شبکه های اجتماعی و رهبران فناوری را برای تصرف این بازار رو به رشد جذب می کند.

Metaverse فراگیر، همه جا حاضر و رایگان برای دسترسی خواهد بود. تمرکز دیجیتالی خواهد بود و به طور بالقوه شامل سرگرمی، ارتباط اجتماعی، بهره وری کار و اصلاح رفتار در مقیاس می شود. من پیش‌بینی می‌کنم که Metaverse یک اکوسیستم کامل برای توسعه‌دهندگان، برنامه‌ها، تبلیغات و نوآوری‌های دیجیتال جدید ایجاد کند.

امروزه چند شرکت سهام واقعی در Metaverse دارند. آنها عبارتند از ByteDance، Tencent، Spotify، زوم، Amazon (Twitch)، Alibaba، Roblox، Bilibili، Snapchat، Kuaishou، و Huawei. پوشیدنی های Apple نیز به Metaverse با عینک AR اشاره می کنند که به زودی عرضه می شود. Microsoft با تیم های مایکروسافت و بازی شاید پیشرفته ترین شرکت در مورد Metaverse باشد. توانایی WeChat برای تسهیل پرداخت‌ها و دسترسی به انواع خدمات، شروع برنامه‌های فوق‌العاده Metaverse است. . فیس‌بوک یک نام برجسته را به Meta و ۱۰ میلیارد دلار آمریکا در Metaverse در سال ۲۰۲۱ سرمایه گذاری کرد.

Roblox یک پلت فرم بازی ویدیویی آنلاین است. از آنجایی که بازیکنان در حال حاضر در یک فضای مجازی آنلاین به هم متصل هستند، هدف ایجاد یک متاورس با توسعه این عملکرد است. Nike در ساخت NIKELAND در پلتفرم Roblox، فضای دیجیتالی که به بازیکنان امکان می‌دهد محصولات ویژه نایک را روی آواتارهای خود بپوشند.

تأثیر رو به رشد پلتفرم های NFT

یک ژتون غیرقابل تعویض (NFT) یک شی دیجیتال است: کد رایانه و داده‌هایی که مالکیت را نشان می‌دهند. این ملک ممکن است آنلاین باشد، مانند املاک مجازی در دنیای دیجیتال یا تجهیزات ویژه در یک بازی ویدیویی. از طرف دیگر، ممکن است واقعی باشد: املاک، یک نقاشی یا مکانی در کنسرت. گاهی اوقات یک NFT ترکیبی است. به عنوان مثال، حق تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی می تواند اتاقی را در یک فضای زندگی تعاونی اجاره کند.

همانطور که دنیای فیزیکی و دیجیتال همچنان به هم برخورد می کنند. ، بانک سرمایه گذاری Jefferies پیش بینی NFT خود را به بیش از ۳۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ و به بیش از ۸۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۵ افزایش داد. این بانک دارایی های دیجیتال را به عنوان یک فناوری در حال ظهور در نظر می گیرد و توصیه می کند مشتریان برای انجام سرمایه گذاری های گسترده از جمله بازی های ویدیویی، اسباب بازی، و شرکت های رسانه های اجتماعی در میان دیگران.

انتظار دارم که در سال ۲۰۲۲ همه جا شاهد NFT باشیم. این شامل فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و کتاب‌ها می‌شود. NFT ها بخشی از اقتصاد دیجیتال هستند و در حال تبدیل شدن به جریان اصلی هستند زیرا به افراد اجازه می دهند مالک چیزی شوند که نشان دهنده بخشی از چیزی بزرگتر از خودشان است. این ممکن است برای مثال شامل یک اثر هنری یا یک شخصیت باشد. اقتصاد دیجیتال از انواع بازارهای آنلاین – از جمله اقتصاد بازی، املاک مجازی و حتی پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک تشکیل شده است. شتاب NFT در سراسر جهان بی سابقه است و زمینه را برای یک سال قابل توجه فراهم می کند.

تکنولوژی بلاک چین غالب است

Blockchain، نوع ابتکاری از دفتر کل توزیع شده، این امکان را فراهم می کند شرکت ها برای ردیابی تراکنش و انجام تجارت با طرف های تأیید نشده – حتی بدون کمک موسسات مالی. این قابلیت جدید تضادهای تجاری را کاهش می‌دهد و مزایای دیگری مانند ساختار داده‌ها، شفافیت، امنیت، تغییرناپذیری و غیرمتمرکز بودن را اضافه می‌کند.

بلاک‌چین‌ها بیشتر به خاطر نقش حیاتی‌شان در سیستم‌های ارزهای دیجیتال، مانند بیت‌کوین برای حفظ امنیت و امنیت شهرت دارند. ثبت نامتمرکز معاملات نوآوری پشت بلاک چین این است که وفاداری و امنیت یک رکورد از داده ها را تضمین می کند و اعتماد را بدون شخص ثالث قابل اعتماد ایجاد می کند.

فناوری بلاک چین از استقبال گسترده ای برخوردار شده است و همچنان بسیاری از صنایع، از بازی و حاکمیت گرفته تا امور مالی را مختل می کند. طبق شرکت بین المللی داده، شرکت ها در سال ۲۰۲۱ تقریباً ۶٫۶ میلیارد دلار برای راه حل های بلاک چین هزینه خواهند کرد که ۵۰ درصد رشد نسبت به سال قبل است. انتظار می رود این رقم در سال ۲۰۲۴ به بیش از ۱۵ میلیارد دلار افزایش یابد. در میان افزایش جدید NFT را و Metaverse، بلاک چین در سال ۲۰۲۲ اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. 

شکی نیست که فناوری بلاک چین فرصت های تجاری قابل توجهی ایجاد خواهد کرد. Statista پیش بینی می کند که فناوری بلاک چین به بیش از ایالات متحده برسد ۲۳٫۳ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۳٫ یک استقرار جالب بلاک چین، برنامه پایگاه داده زنجیره تامین Walmart است که امکان نظارت مستقیم بر محصولات جداگانه را فراهم می کند. استانداردهای تامین مواد غذایی را بالا می برند.

در آینده، من انتظار دارم که شاهد افزایش تلاش ها برای ایجاد فناوری بلاک چین باشیم. سبزتر است و ردپای کربن آن را جبران می کند. دولت‌ها احتمالاً پشت بلاک چین خواهند بود و کشورهای بیشتری حتی ارزهای دیجیتال را به عنوان ارز قانونی می‌پذیرند.

نظارت به آینده

طبیعت دره سیلیکون این است که همانطور که ما روندهای امروزی را درک می کنیم، با تکامل فناوری و تطبیق کسب و کارها تغییر می کنند. ارزش تلاش مدیران، بنیانگذاران و سرمایه گذاران را دارد تا از آخرین پیشرفت ها مطلع بمانند. این به آنها – و شرکت‌هایشان – کمک می‌کند تا امروز موفق شوند و برای جذب مشتریان بیشتر در آینده آماده باشند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی