کسب و کار

ایده هایی برای شروع موفقیت آمیز شغل نان و شیرینی فروشی

شما ایده کسب و کار ایده آل را پیدا کرده اید و اکنون آماده قدم بعدی هستید. ما این راهنمای ساده را برای شروع شغل نان و شیرینی پزی شما تهیه کرده ایم. این مراحل اطمینان حاصل می کند که تجارت جدید شما به خوبی برنامه ریزی شده، به درستی ثبت شده و مطابق با قوانین سازگار است.

مرحله اول: مهارت ها و دانش لازم را به دست آورید

شغل نان و شیرینی پزی نیاز به تحصیلات آکادمیک ندارد. اما در دنیای امروزی با پیشرفت هر شاخه ای از کسب و کار شاهد پیشرفت و نوآوری هایی هستیم که برای ایجاد بهترین ها باید آن را بدانیم و تکنیک های جدید را بیاموزیم. بنابراین از دوره های جدید آموزشی نان پزی و شیرینی پزی استقبال کنید و بهره ببرید و به کار خود تنوع ببخشید.

مرحله دوم: برای شغل خود برنامه ریزی کنید

یک برنامه روشن برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین ضروری است. این به شما کمک می کند تا ویژگی های شغلی خود را ترسیم کرده و برخی ناشناخته ها را کشف کنید. چند موضوع مهم که باید در نظر بگیرید:

  • هزینه های راه اندازی و در حال انجام چیست؟
  • بازار هدف شما کیست؟
  • چه مدت طول می کشد تا شما مغازه خود را راه اندازی کنید؟
  • چه نامی برای مغازه خود انتخاب می کنید تا یک برند شناخته در هر سطحی که دوست دارید بشوید؟

افتتاح شغل نان و شیرینی چه هزینه هایی دارد؟

هزینه های مرتبط با افتتاح مشاغل نانوایی قابل توجه و در عین حال قابل کنترل است. این پول برای این موارد لازم است:

  • ایمنی آشپزخانه برای پخت
  • خرید کلیه تجهیزات لازم
  • گرفتن مواد تشکیل دهنده
  • بازاریابی در تجارت
  • اخذ مجوزها و بیمه های لازم

روش های صرفه جویی زیادی در دو هزینه اول وجود دارد. بسیاری از دارندگان مشاغل، پخت نان و شیرنی های خانگی را در خانه خود شروع کرده و در آشپزخانه پخت می کنند. سپس آنها سپس به مشتریان عمده فروشی تحویل داده می شود یا به مشتریان خانگی داده می شود.

7 3 - ایده هایی برای شروع موفقیت آمیز شغل نان و شیرینی فروشی

هزینه های دائم برای شغل نان و شیرینی چقدر است؟

هزینه های جاری برای نانوایی شامل هزینه فضای نانوایی، آب و برق و مواد پخت و پز می باشد. اگر مشاغل کارمند داشته باشد، سود آن نیز باید دستمزد آنها را پوشش دهد.

بازار هدف کیست؟

بازار هدف برای مشاغل نانوایی نان هر کسی است که مقداری درآمد اختیاری دارد. تقریباً همه به نوعی نان می خورند، اما مردم برای تهیه نان های مخصوص صنعتی یا ساندویچ و نیز شیرینی به مقداری درآمد نیاز دارند.

شغل فروش نان و شیرینی چگونه می تواند پول کسب کند؟

مشاغل فروش نان با فروش انواع نان درآمد کسب می کند. نان ممکن است به صورت خرده فروشی یا عمده فروشی فروخته شود. شیرینی نیز به صورت خرده فروشی و نیز برای مجالس مختلف سفارشات عمده است.

چه نامی برای کسب و کار خود قرار می دهید؟

انتخاب نام مناسب بسیار مهم است، بنابراین با دقت آن را انتخاب کنید. ما توصیه می کنیم بررسی کنید که آیا نام تجاری که انتخاب می کنید، به عنوان یک دامنه وب موجود است و در ابتدا آن را ایمن می کنید تا فرد دیگری نتواند از آن استفاده کند.

مرحله سوم: تنظیم حسابداری در کسب و کار خود

ضبط هزینه ها و منابع مختلف درآمد شما برای درک عملکرد مالی شغل شما بسیار مهم است. نگه داشتن حساب های دقیق، همچنین تشکیل پرونده مالیات سالانه کار شما را تا حد زیادی ساده می کند.

مرحله چهارم: مجوزهای لازم را به دست آورید.

عدم به دست آوردن مجوزهای لازم می تواند منجر به جریمه های سنگین شود، یا حتی باعث تعطیل شدن کار شما شود.

مرحله پنجم: مارک خود را تعریف کنید

نام تجاری شما همان چیزی است که شرکت شما در آن مخفف است و همچنین چگونگی کسب و کار شما توسط مردم درک می شود. یک مارک قوی به تجارت شما کمک می کند تا بتوانید با رقبا کار بیاییدو

نحوه تهیه و عرضه نان و شیرینی

در شغل نان و شیرینی فروشی، بهترین راه برای فروش مشاغل نانوایی به صورت کلامی است. نانوایی های نان باید بهترین نان های ممکن را تهیه کنند تا مردم به همسایگان و دوستانشان بگویند. تشویق نظرات آنلاین و ایجاد پروفایل رسانه های اجتماعی همچنین می تواند به یک تجارت کمک کند تا شهرت محلی خود را ایجاد کند.

مرحله ششم: وب سایت خود را ایجاد کنید

یک وب سایت کسب و کار به مشتریان این امکان را می دهد تا درباره شرکت شما و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید اطلاعات بیشتری کسب کنند. همچنین می توانید از رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری یا مشتری جدید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ۳۴ ویژگی کارآفرینان موفق

بیشتر بخوانید: ۱۲ قدم مهم برای شروع افراد کارآفرین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی