عمومی

مقایسه خود با دیگران شما را گیر می کند. خودت را آزاد کن با این یادآوری روزانه

مقایسه خود با دیگران شما را گیر می کند. خودت را آزاد کن
با این یادآوری روزانه

همه ما انسان هستیم و تمایل یکسانی برای ارزیابی خودمان نسبت به دیگران داریم. اما، افکار مقایسه ای مفید نیستند در واقع، آنها ما را گیر می دهند دقیقاً جایی که ما هستیم. همه با و ترس‌ها، و حتی با این دانش، فرار از آن الگوهای فکری ریشه‌دار دشوار است. در اینجا چند مقایسه رایج و نحوه غلبه بر آنها آورده شده است.

“او واقعاً چیزهای خود را با هم دارد.”

این اغلب متوجه شخص یا گروه خاصی از افراد در زندگی شما می شود که تمایل دارند به موقع در مکان ها ظاهر شوند و لباسی غیر از ورزش بپوشند. حقیقت این است که او وسایلش را بیشتر از هر کس دیگری با هم ندارد. هیچ کس این کار را نمی کند.

همه ما در بیشتر مواقع احساس می کنیم بسیار پراکنده هستیم. و در آن لحظات گذرا تعادل، زمانی که فهرست کارهای خود را رام کرده‌ایم، شادی کمی وجود دارد، زیرا پس از آن شروع به نگرانی در مورد زمانی می‌کنیم که همه چیز دوباره از هم بپاشد. این مقایسه را با یادآوری اینکه شما فقط برشی از زندگی یک نفر را می بینید در مقابل دانستن کل زندگی خودتان را متوقف کنید. همیشه چیزهای بیشتری در زیر سطح وجود دارد.

“او می داند چه می خواهد و چگونه به آن برسد.”

ما افرادی را که دست به اقدام می زنند می بینیم و تحسین می کنیم — که عالی است. اما ما فرض می کنیم که آنها در حال حرکت به جلو هستند زیرا آنها همه چیز را کشف کرده اند یا استعداد ذاتی دارند که ما نداریم.

“او آنجا نمی نشیند و خودش را حدس می زند.”

او کاملاً اینطور است و خیلی بیشتر از آنچه تصور می کنید. توقف افکار در یک حلقه در مورد گزینه ها و مسیرهای جایگزین غیرممکن است. تفاوت این است که وقتی ظاهر می شوند با آنها چه می کنید. می توانید به تسلیم شدن در برابر حواس پرتی ادامه دهید یا می توانید افکار را با تصدیق آنها و سپس متعهد شدن مجدد به تصمیم خود ساکت کنید.

فرض کنیم که دیگران با تردیدها و ترس‌های مشابه دست و پنجه نرم نمی‌کنند – اینکه دیگران به نحوی اساساً با ما متفاوت هستند – آنها را در نظر می‌گیریم. روی یک پایه و ما را عقب نگه می دارد. این افکار باعث می‌شوند احساس کنیم مشکلی در ما وجود دارد، وقتی همه افراد کامل هستند و بی‌عیب و نقص عمل می‌کنند، شکسته می‌شویم.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی