عمومی

3 نکته برای HR که باید بعد از تصمیم دابز در نظر بگیرید واژگونی رو در مقابل وید

۳ نکته برای HR که باید بعد از تصمیم دابز در نظر بگیرید
واژگونی رو در مقابل وید

دیوان عالی در روز جمعه، ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲، تصمیمی را در دابز در مقابل سازمان بهداشت زنان جکسون که ۱۹۷۳ رو در برابر وید تصمیمی که سقط جنین را در سراسر ایالات متحده قانونی می‌کند. برای کسب‌وکارهایی که مراقبت‌های بهداشتی ندارند، این نباید بر فعالیت‌های روزانه شما تأثیر بگذارد، اما مردم در حال صحبت هستند و ممکن است تمرکز آنها در جایی غیر از محل کار باشد.

برای بخش‌های منابع انسانی، ممکن است بخواهید فوراً اقدام کنید — به هر طریقی. مگر اینکه شغل شما مبتنی بر سیاست باشد، آنچه را که خارج از محدوده کاری شما است به خاطر بسپارید. در اینجا سه ​​مورد وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

همه با شما موافق نیستند

ممکن است نسبت به تصمیم دابز احساسات شدیدی داشته باشید. ممکن است چیزی باشد که از آن می ترسیدید یا چیزی که به آن امیدوار بودید. اما صرف نظر از اینکه کجا ایستاده اید، همه کارمندان شما با شما موافق نیستند.

وقتی شخصی پیش نویس را فاش کرد تصمیم دابس در ماه مه، NPR یک نظرسنجی انجام داد و موارد زیر را مشاهده کرد:

  • ۶۴ درصد از مردم با واژگونی مخالفت کردند. رو
  • ۳۳ درصد از مردم از واژگونی حمایت کردند رو
  • ۳ درصد مطمئن نبودند

این بدان معناست که به احتمال زیاد، شخصی در شرکت شما – و احتمالاً بسیاری از افراد – با هر موقعیتی که شما باشد مخالف است.

شما باید کارکنان خود را بدانند که شما با ذهنی باز به مسائل برخورد می کنید

پس از خواندن یک بحث بین منابع انسانی مردمی که در آن مردم طرف های بسیار قوی گرفتند و به آنها peo می گفتند افرادی که با نام آنها مخالف بودند، شخصی نظرات خود را برای من ایمیل کرد: 

خب، من. از خواندن نظرات در [تدوین شده] یاد گرفتم که هرگز با مشکلاتم سراغ HR نروم. آنها حاضر نیستند طرف من را ببینند.

این آخرین چیزی است که می خواهید کارمندان در مورد شما فکر کنند. اگر آنها می دانند که شما قبل از ورود به در تصمیم خود را گرفته اید، چرا با نگرانی در مورد هر چیزی به سراغ شما می آیند؟ شما باید نشان دهید که همیشه مایل به گوش دادن به همه طرف های یک موضوع هستید. حمله به افرادی که با شما مخالف هستند هرگز رفتار مناسبی نیست.

شما باید از ایمنی کارکنان اطمینان حاصل کنید

اعتراضات در برابر تصمیم دابز قبلاً شروع شده است. پیش از این حملات پس از افشای تصمیم بوده است. پلیس خود را برای بدترین شرایط آماده می کند و برخی از ساختمان ها در حال آماده سازی برای تظاهرات هستند. اگر احتمالاً معترضان در منطقه شما حضور دارند، مسئولیت شما در قبال کارمندان شما در درجه اول است. مطمئن شوید که آنها از خانه عبور امن دارند. در صورت لزوم زودتر ببندید یا امنیت را استخدام کنید.

به کارمندان خود اجازه دهید بدانند که اگر می خواهند اعتراض کنند، نباید لباس شرکت بپوشند. آخرین چیزی که می خواهید این است که فردی با پیراهن مارک شرکت شما رفتار بدی داشته باشد. شما امیدوارید که کارمندانتان رفتار مسالمت آمیزی داشته باشند، اما بهتر است از آنها بخواهید به نام خود و نه به نام شرکت عمل کنند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی