عمومی

کاهش تورم مهلت جزئی به کسب و کار می دهد صاحبان

کاهش تورم مهلت جزئی به کسب و کار می دهد
صاحبان

صاحبان کسب و کار ممکن است بالاخره کمی از درد افزایش قیمت ها.

بر اساس ، تورم در ماه جولای پس از ماه‌ها شتاب با سرعتی بی‌سابقه کاهش یافت. اداره آمار کار. شاخص قیمت مصرف کننده با نرخ سالانه ۸٫۵ درصد افزایش یافت که کمتر از حد انتظار بود و نسبت به رشد ۹٫۱ درصدی در ژوئن که بالاترین میزان در چهار دهه اخیر بود، کاهش یافت. میانه پیش بینی اقتصاددانان افزایش ۸٫۷ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می دهد. به صورت ماهانه، تورم پس از افزایش ۱٫۳ درصدی در ماه قبل، بدون تغییر باقی ماند.

علی رغم کاهش اخیر، تورم همچنان بالاست. استانداردهای تاریخی و بسیار بالاتر از هدف فدرال رزرو ۲ درصد است. افزایش قیمت ها همچنان مهم ترین مشکل برای مشاغل کوچک است. بر اساس فدراسیون ملی مشاغل مستقل–و بیش از نیمی از صاحبان مشاغل میانگین قیمت های فروش خود را در ژوئیه افزایش داد تا تورم را جبران کند. در میان مشاغلی که در ماه گذشته سود کمتری گزارش کردند، ۴۰ درصد افزایش هزینه مواد را مقصر دانستند.

“ابهام در بخش مشاغل کوچک با ادامه مدیریت تورم تاریخی مالکان، دوباره در حال افزایش است، کمبود نیروی کار و اختلال در زنجیره تامین. “در حالی که به نیمه دوم سال ۲۰۲۲ می رویم، مالکان به مدیریت کسب و کار خود در آینده ای بسیار نامشخص ادامه خواهند داد.”

آخرین کندی ماهانه قیمت مصرف کننده بیشتر ناشی از کاهش هزینه سوخت بوده است. قیمت بنزین در ماه جولای ۷٫۷ درصد کاهش یافت. طبق AAA.

کاهش قیمت بنزین، افزایش قیمت‌هایی را که هنوز آمریکایی‌ها را در فروشگاه‌های مواد غذایی تحت تأثیر قرار می‌دهد، جبران کرد. هزینه مواد غذایی طی ۱۲ ماه گذشته ۱۰٫۹ درصد افزایش یافته است که بزرگترین افزایش سالانه از سال ۱۹۷۹ است. هزینه های مواد غذایی نسبت به سال گذشته ۱۳٫۱ درصد افزایش یافته است. برای دفاتری که قهوه رایگان به کارمندان ارائه می دهند، این مزیت اکنون ۲۰٫۳ درصد بیشتر از سال گذشته هزینه دارد.

با قیمت قهوه مردانه. کت و شلوار نسبت به سال گذشته ۲۰٫۸ درصد افزایش یافته است، کسب و کارهایی که به کد لباس سخت تری نیاز دارند ممکن است این استانداردها را کاهش دهند. زنان در دفتر کار آسان تری برای بودجه بندی کمد لباس کار خود داشته اند. قیمت کت و شلوار زنانه نسبت به سال گذشته ۵٫۵ درصد و لباس فقط ۳٫۲ درصد افزایش یافته است. با این حال، خشکشویی آن لباس های تجاری ۱۰ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۱ هزینه دارد. یکی از معدود مواردی که نسبت به سال گذشته ارزان تر است: تلفن شرکت. قیمت گوشی های هوشمند در ۱۲ ماه گذشته ۲۰ درصد کاهش یافته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی