عمومی

نکات رعایت حقوق و دستمزد برای سال جدید

نکات رعایت حقوق و دستمزد برای سال جدید

تطابق با حقوق و دستمزد به همه اندازه کسب‌وکارها – حتی آن‌هایی که یک کارمند دارند – نیاز دارد که به همه دستورالعمل‌های فدرال، ایالتی و محلی که نحوه پرداخت کارمندان را تنظیم می‌کنند، پایبند باشند. همه چیز از شرایط کسر مالیات گرفته تا سهم بیمه بیکاری باید باشد به موقع ثبت می شود، و کارفرمایانی که مقررات را نقض می کنند مشمول مجازات های شدید و خطر تعطیل شدن هستند. 

در اینجا ۱۲ نکته وجود دارد که باید بدانید. برای حفظ کسب و کار خود در سمت راست مطابقت با حقوق و دستمزد در سال آینده.

payroll compliance tips - نکات رعایت حقوق و دستمزد برای سال جدید

اولین خود را استخدام کنید کارمند

  1. دریافت یک شماره شناسایی کارفرما (EIN): EIN (که شماره شناسه مالیاتی فدرال نیز نامیده می‌شود) یک شماره نه رقمی است که برای تشکیل پرونده مالیاتی، گزارش‌دهی و سایر اهداف مستندسازی EIN برای هر کسب و کاری با کارمندان و شرکت هایی که به صورت مشارکتی یا شرکتی فعالیت می کنند مورد نیاز است. می‌توانید برای EIN از طریق سرویس درآمد داخلی (IRS) یا با فکس یا ارسال فرم SS-4 به IRS.
  2. ثبت نام در ایالت : قبل از استخدام هر کارمندی، باید کسب و کار خود را در ایالتی که کسب و کار شما در آن شکل گرفته است، ثبت کنید. معمولاً، شرکت باید شماره حساب مالیاتی کارفرما را از بخش درآمد یا بخش توسعه اشتغال ایالت دریافت کند. 
  3. ثبت نام برای بیمه بیکاری: مالیات بیمه بیکاری (UI) یک برنامه فدرال است که پرداخت های موقتی را به کارگران بیکار (که بیکار هستند، نه بر اساس اقدامات خود) ارائه می دهد. هر ایالت نرخ بیکاری و آستانه های خاص خود را برای شرایط تحصیلی دارد. مسئولیت مشارکت UI بر عهده کارفرما است.
  4. الزامات اضافی را بررسی کنید: مقررات و الزامات مالیات بر حقوق و دستمزد ایالتی در ایالت متفاوت است، بنابراین برای سایر تعهدات مالیاتی با وضعیت تشکیل بررسی کنید. به عنوان مثال، کالیفرنیا علاوه بر مالیات بر حقوق و دستمزد و UI، مالیات بیمه ایالتی از کارافتادگی (SDI) و مالیات آموزش استخدامی (ETT) را بر کارفرمایان اعمال می کند.
  5. تمام فرم های حقوق و دستمزد مورد نیاز را تکمیل کنید : برای اهداف فدرال، کارمندان باید یک فرم کسر مالیات W-4 و یک فرم I-9 را تکمیل کنند تا ثابت کنند کارمند از نظر قانونی مجاز به کار در ایالات متحده است. علاوه بر این، بررسی کنید که آیا ایالت شما نیاز به تکمیل و ارسال فرم مالیات تکلیفی دارد یا خیر.
  6. تعهدات مالیاتی خود را بشناسید: به عنوان یک کارفرما، باید بدانید که کدام مالیات باید از کارمندان کسر می شود و مالیات هایی که باید بپردازید. 
  • مالیات بر درآمد فدرال — از کارمندان کسر می شود. ” چک های حقوق.
  • مالیات بر درآمد ایالتی—از چک حقوق کارمندان کسر می شود.
  • مالیات بر درآمد محلی — از کارمندان کسر می شود چک های حقوق.
  • FICA—Social Security and Medicare Taxes. (نیمی از چک حقوق کارمند کسر می شود و کارفرما نیمی دیگر را می پردازد.)
  • مالیات حقوق و دستمزد ایالتی و محلی—برخی ممکن است از حقوق کارمندان کسر شود، در حالی که کارفرما ممکن است دیگران را بپردازد.
  • >

  • مالیات بیکاری — FUTA (مالیات بیکاری فدرال توسط کارفرما پرداخت می شود و از چک حقوق کارمندان کسر نمی شود.) SUTA (مالیات بیکاری ایالتی معمولاً توسط کارفرمایان پرداخت می شود و از حقوق کارمندان کسر نمی شود. این بیمه به عنوان “SUI”، بیمه بیکاری دولتی نیز شناخته می شود.)
  • بیمه غرامت کارگران — توسط کارفرما پرداخت می شود، کسر نمی شود. از دستمزد کارمندان.
  • تعویض دستمزد کارکنان – از چک حقوق کارمندان دریغ می‌شود.
  • مزایا و سایر کسرهای داوطلبانه – از حقوق کارمندان کسر می‌شود.

انطباق حقوق و دستمزد محلی

  1. تحقیق در مورد مالیات بر درآمد محلی ب>: علاوه بر تعهدات مالیات بر حقوق و دستمزد فدرال و ایالتی، بسیاری از شهرداری‌ها مالیات بر درآمد اضافی را از کارمندان و کارفرمایان که در مکان‌های خاص کار می‌کنند و/یا زندگی می‌کنند، می‌خواهند. به عنوان مثال، کارمندانی که در شهر نیویورک زندگی می کنند باید هزینه اضافی را برای دستمزد خود بپردازند. کارفرمایان با کارمندانی که در نیوآرک و جرسی سیتی، نیوجرسی کار می کنند یا زندگی می کنند، باید در آن شهرها ثبت نام کنند و ۱٪ مالیات کارفرما بپردازند.
  2. پاداش تحقیق و مالیات کمیسیون: برخی ایالت ها و شهرها از کارفرمایان می‌خواهند که مالیات‌های ویژه‌ای را برای دستمزدهای اضافی، مانند پاداش‌ها و کمیسیون‌ها، کسر کنند.

استخدام کارمندان ایالتی 

  1. ثبت نام مالیات بر حقوق در سایر ایالت ها: مشاغلی که کارمندانی را استخدام می کنند باید برای پرداخت مالیات بر حقوق در ایالت(های) محل کار کارکنان ثبت نام کنند. ادارات ایالتی که بر مالیات کار و حقوق و دستمزد نظارت می کنند، بر اساس ایالت متفاوت است. با این حال، معمولاً کارفرمایان خارج از ایالت باید در اداره کار ایالتی و اداره بیمه بیکاری ثبت نام کنند. یک شماره حساب مالیات کارفرما برای آن ایالت به شما اختصاص داده می‌شود. 
  2. در ایالت‌های بدون مالیات بر درآمد چه باید کرد: هشت ایالت مالیات بر درآمد ایالتی ندارند:  وایومینگ، واشنگتن، تگزاس، تنسی، داکوتای جنوبی، نوادا، فلوریدا و آلاسکا. با این حال، کارفرمایان در این ایالت‌ها همچنان مسئول کسر مالیات بر درآمد فدرال هستند.
  3. اگر در چندین ایالت کارمند دارید چه می‌شود؟ کارفرمایان باید کسب و کار را در سازمان مالیاتی هر ایالتی که کارمندان کار اصلی خود را انجام می‌دهند، ثبت کنند. در بیشتر موارد، کارفرمایان برای اطمینان از انطباق با هر ایالت، خدمات حقوق و دستمزد شخص ثالث را استخدام می‌کنند.
  4. ایالت‌های دارای یک توافق متقابل: چندین ایالت دارای «توافق‌نامه‌های متقابل مالیاتی دولتی» هستند که به کارمندانی که در یک ایالت کار می‌کنند اما در ایالت دیگر زندگی می‌کنند اجازه می‌دهند که فقط مالیات بر درآمد را به ایالت محل اقامت خود بپردازند. در صورت وجود رفتار متقابل، کارمندان باید گواهی عدم اقامت را تکمیل و به کارفرما تحویل دهند تا مالیات دولتی محل اقامت به جای مالیات دولتی کار کسر شود. با این حال، در حالی که رفتار متقابل بر اساس آدرس خانه کارمند است، مسئولیت بیکاری معمولاً توسط آدرس کار کارمند/کارفرما تعیین می‌شود. ایالت های زیر در حال حاضر دارای قراردادهای متقابل هستند:

  • آریزونا (کالیفرنیا، ایندیانا، اورگان، و ویرجینیا)
  • ایلینوی (کنتاکی، میشیگان و ویسکانسین)
  • ایندیانا (کنتاکی، میشیگان، اوهایو، پنسیلوانیا، و ویسکانسین)
  • آیووا (ایلینوی)
  • کنتاکی (ایلینوی، ایندیانا، میشیگان، اوهایو، ویرجینیا، ویرجینیای غربی و ویسکانسین (توجه داشته باشید: قراردادهای ویرجینیا و اوهایو مشروط هستند، بنابراین با ایالت‌ها مشورت کنید بر اساس شرایط consin)
  • مینسوتا (میشیگان و داکوتای شمالی)
  • مونتانا (داکوتای شمالی)
  • نیوجرسی (پنسیلوانیا)
  • داکوتای شمالی ( مینه سوتا و مونتانا)
  • اوهایو (ایندیانا، کنتاکی، میشیگان، مریلند، پنسیلوانیا، و ویرجینیای غربی)
  • پنسیلوانیا (ایندیانا، مریلند، نیوجرسی، اوهایو، ویرجینیا و ویرجینیای غربی )
  • ویرجینیا (کنتاکی، مریلند، پنسیلوانیا، واشنگتن، دی) سی، و ویرجینیای غربی)
  • واشنگتن، دی سی (مریلند و ویرجینیا)
  • غرب ویرجینیا (کنتاکی، مریلند، اوهایو، پنسیلوانیا، و ویرجینیا)
  • ویسکونسین (ایلینوی، ایندیانا، کنتاکی، و میشیگان)

تغییر مالیات بر حقوق و دستمزد برای سال ۲۰۲۳

در اینجا نگاهی گذرا به آنچه برای سال مالیاتی ۲۰۲۳ تغییر کرده است آورده شده است:

  • پایه دستمزد تامین اجتماعی به ۱۶۰۲۰۰ دلار افزایش یافته است.
  • محدودیت مشارکت هزینه‌های انعطاف‌پذیر بهداشتی (FSA) به افزایش یافته است. ۳,۰۵۰ دلار.
  • سطح مشارکت قبل از مالیات ۴۰۱(k) به ۲۲۵۰۰ دلار افزایش یافته است. 
  • آستانه FICA برای کارمندان خانگی به ۲۶۰۰ دلار افزایش یافته است.

نکته پایانی در مورد درآمد Nexus

اگر کارمندان تمام وقت یا پاره وقت دارید و/یا در ایالت هایی غیر از وضعیت شکل گیری کسب و کار زندگی می کنید، در این صورت پیوند درآمدی در آن ایالت دارید. Nexus زمانی اتفاق می‌افتد که یک کارمند در حالت دیگری کار می‌کند، خواه در آنجا ساکن باشد یا نباشد. به عنوان یک کارفرما، باید از مقررات مالیات بر حقوق ایالت دیگر تبعیت کنید و برای صلاحیت خارجی ثبت نام کنید.

همچنین، شرکت‌های دارای شرایط خارجی باید یک نماینده ثبت‌شده با آدرس محلی در ایالت را نام ببرند. یک نماینده ثبت شده، شخص یا شرکتی است که اختیار پذیرش «خدمات فرآیند» (اسناد قانونی و اعلامیه‌های دولتی) را از طرف یک تجارت دارد. معمولاً، هزینه اولیه برای ثبت صلاحیت خارجی وجود دارد، و شرکت باید ثبت نام را سالانه تمدید کند.

CorpNet تشکیلات تجاری، تشکیل پرونده، ثبت نام مالیات ایالتی و شرکت های بزرگ را ارائه می دهد. خدمات انطباق در تمام ۵۰ ایالت. خدمات بایگانی سریع و ۲۴ ساعته در صورت درخواست در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.


منبع :
حتما بخوانید : نحوه فروش بیت
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی