برنامه ریزی رکود: چگونه اکنون برای مشکلات اقتصادی بیشتر آماده شویم در پیش

برنامه ریزی رکود: چگونه اکنون برای مشکلات اقتصادی بیشتر آماده شویم
در پیش
پس از ماهها افزایش هزینهها و کمبود نیروی کار، کسبوکارها با یک چالش بالقوه جدید مواجه میشوند: رکود.
برای مبارزه با تورم، انتظار میرود فدرال رزرو به افزایش نرخ وام بین بانکی خود ادامه دهد، که احتمالاً افزایش خواهد یافت. هزینه سرمایه — و افراد و مشاغل بیشتری را به تعدیل سوق می دهد. اگر این اتفاق بیفتد، میتوانید شرط ببندید که تقاضای مصرفکننده کاهش مییابد و بهطور بالقوه باعث ایجاد یک رکود اقتصادی میشود. .
در حالی که این نتیجه هنوز مشخص نشده است، به احتمال زیاد به اندازه کافی کسب و کارها باید آماده سازی را آغاز کنند. در اسرع وقت، میگوید خورخه آ. گوزمن، دانشیار مدیریت بازرگانی در مدرسه بازرگانی کلمبیا او اضافه می کند که شرایط رکود اولیه در حال حاضر وجود دارد: استخدام در صنعت فناوری و کاهش ارزش ارزهای دیجیتال در حال حاضر به رکود اقتصادی اشاره دارد. او میافزاید، کسبوکارهای کوچک «به جای تعقیب آنها در زمان ظهور، باید جلوتر از مشکلات پیشروی کنند». و برای مدت طولانی آماده شوید.
گوزمان میگوید: «فکر نمیکنم کسی بداند که آیا این تأثیرات طی شش ماه یا دو سال احساس میشود یا خیر».
تورم در حال حاضر هزینههای بسیاری از کسبوکارها را افزایش داده است، که مالکان را مجبور کرده است به کاهش هزینهها روی آورند استراتژی هایی مانند اتوماسیون و خرید عمده. با افزایش پتانسیل رکود اقتصادی، آنها باید به دنبال راههایی برای کاهش هزینهها باشند و به نحوه تغییر تقاضای مصرفکننده در هفتهها و ماههای آینده توجه زیادی داشته باشند. در اینجا آمده است که چگونه کسب و کارهای کوچک می توانند جلوتر از بازی باقی بمانند.
به امور مالی خود نگاهی دقیق بیندازید.
یکی از بزرگترین چالشهای کسبوکارها در دو سال گذشته، برآورده کردن تقاضای ثابت مصرفکننده بود – کاری که چالش های زنجیره تامین. اکنون، همانطور که کارشناسان پیش بینی می کنند تقاضا به ویژه برای کالاها و خدمات لوکس کاهش یابد، کسب و کارها باید برای سخت تر شدن امور مالی برنامه ریزی کنند. لوک لاهای، یکی از بنیانگذاران و یکی از مدیران اجرایی Newity، a Chicago، می گوید: «ایجاد ذخیره نقدی بدیهی است مهم است. آژانس مستقر است که به کسب و کارها در یافتن راه حل های وام کمک می کند. “همچنین به شدت به آنچه برای حسابداری، بیمه، بازاریابی و هزینه سرمایه خرج میکنید نگاه میکنم، چه در حال پرداخت سود به کارت اعتباری خود در مقابل دریافت وام بلندمدت هستید. سپس به نحوه کاهش آنها نگاه کنید. هزینهها.”
گوزمن اضافه میکند که رکود اقتصادی احتمالاً بازار کار را تضعیف میکند، این بدان معناست که کسبوکارها ممکن است کمی تسکین پولی پیدا کنند. به شکل کاهش هزینه های نیروی کار، زیرا مشاغل بیشتری استخدام را کاهش می دهند.
به گفته گوزمان، آنچه کلیدی است، نگاهی بلندمدت به برنامه مالی خود و ایجاد استراتژی برای چگونگی کسب و کار شما در بازاری با تقاضای مصرف کننده کاهش یافته است. او میگوید: «احتیاط در آمادهسازی برای طیف وسیعی از نتایج مالی امروز برای کسبوکارهای کوچک یک چیز مهم است.
برای پشتیبانی تماس بگیرید.
Newity بر کمک به سایر مشاغل کوچک برای استفاده از وام های حمایت شده توسط اداره مشاغل کوچک تمرکز دارد. LaHaie از کسبوکارها میخواهد از برنامههای وام مختلف SBA استفاده کنند، برنامههایی که تمایل دارند نرخهای پایینتری را با شرایط بازپرداخت طولانیتر ارائه دهند، زیرا میتوانند تفاوت بودجه قابل توجهی ایجاد کنند، به خصوص در شرایط رکود. حتی اگر کسبوکارها از ابتکارات کمکهای دوران کووید مانند برنامه حفاظت از حقوق و دستمزد یا وامهای بلایای آسیب اقتصادی از طریق SBA در اوایل همهگیری استفاده نکرده باشند، باید برنامههای فعلی را که ممکن است واجد شرایط آن باشند بررسی کنند. به عنوان مثال، لاهی صاحب یک باشگاه ورزشی است که اخیراً با مبلغ ۵۰۰۰۰ دلار تأیید شده است. اعتبار مالیاتی نگهداری کارفرما.
از دریافت نظرات متعدد در مورد فرصت های اعتباری نترسید، او می افزاید: CPA لاهی برای سالن بدنسازی خود ابتدا به او گفت که کسبوکار واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی نیست، اما شرکت حسابداری دیگری به او گفت. او میگوید: «ممکن است در صورت دریافت توصیههای متفاوت، خیلی بیشتر از آنچه فکر میکردید، پول پیدا کنید.
بهدنبال فرصتهای غیرمنتظره باشید.
گوزمن میگوید رکود میتواند مزایای غیرمنتظرهای به همراه داشته باشد، اگرچه به عوامل متعددی بستگی دارد. او میگوید: «افراد ممکن است به سمت کسبوکارهایی بروند که بیشتر بر ارزش تمرکز دارند تا کیفیت. در حالی که تورم ماهها باعث افزایش قیمتها در صنایع مختلف شده است، با شروع کاهش تورم، کسبوکارهایی که میتوانند بهترین قیمت را برای کالاها و خدمات خود ارائه دهند، بیشتر برنده میشوند.
کسب و کارهایی که در دوران رکود سرپا باقی می مانند، می توانند فرصتی برای به دست آوردن مشاغل مکمل یا رقیب نیز داشته باشند. گوزمن میافزاید: «مدیریت یک رکود میتواند فرصت بزرگی باشد تا بعداً خود را در معرض یک توسعه عظیم قرار دهید.»