عمومی

کمیته کسب و کار کوچک مجلس نمایندگان GAO را بررسی می کند بیش از حد مقررات

کمیته کسب و کار کوچک مجلس نمایندگان GAO را بررسی می کند
بیش از حد مقررات

دولت دفتر پاسخگویی (GAO) با استفاده از “حوزه اختیاری گسترده” هنگام اجرای قوانین و مقررات به مشاغل کوچک آسیب می رساند؟

این چیزی است که نماینده بلین Luetkemeyer می خواهد دانستن لوتکمایر، یک جمهوری خواه اهل میسوری، یکی از اعضای رده بندی کمیته تجارت کوچک مجلس نمایندگان ایالات متحده است. او در سال ۲۰۰۹ انتخاب شد.

طبق نامه‌ای که در ۹ دسامبر نوشت، Luetkemeyer از GAO می‌خواهد تشخیص دهد که آیا آژانس‌ها به‌طور نامناسبی هزینه‌های نظارتی قابل پیشگیری را بر صاحبان مشاغل کوچک تحمیل می‌کنند یا خیر. به طور خاص، او از GAO می‌خواهد که تعیین کند آژانس‌ها چگونه تأثیرات نامطلوب و سودمندی را که یک قانون پیشنهادی می‌تواند بر کسب‌وکارهای کوچک داشته باشد، تعیین کند.



خانه از GAO به آژانس‌های حسابرسی در مورد قوانین کسب و کارهای کوچک می‌خواهد
  • قانون انعطاف‌پذیری نظارتی
  • قانون منصفانه اجرای نظارتی کسب‌وکارهای کوچک
  • قانون بررسی کنگره
  • Luetemeyer می‌خواهد بداند آژانس‌های فدرال چگونه این قانون را اجرا می‌کنند. قوانین و مقررات مندرج در این سه قانون. به طور خاص، او “قوانین سنگین و مضر” را که بر مشاغل کوچک تأثیر می گذارد، نامید.

    house small business committee taps gao - کمیته کسب و کار کوچک مجلس نمایندگان GAO را بررسی می کند
بیش از حد مقررات

    جستجوی فرصت های تجاری کوچک برای مشارکت در فرآیند

    طبق گزارش، اجرای برخی از اقدامات “کسب و کارهای کوچک را ناامید کرده است” لوتکمایر. او مایل است GAO راهی بیابد که به صاحبان مشاغل کوچک اجازه دهد تا بتوانند به پیشنهادات ورودی اضافه کنند.

    اینجاست چگونه:

    • کسب و کارهای کوچک باید به صراحت قوانین پیشنهادی را دریافت کنند
    • کسب و کارهای کوچک باید فرصت هایی برای ابراز نگرانی داشته باشند
    • سازمان ها باید ملزم به در نظر گرفتن نگرانی های کسب و کار کوچک است

    در نامه خود، لوتکمایر توجه خود را به بخش ۲۱۲ قانون اجرای نظارت بر مشاغل کوچک، که شامل رعایت قوانین است، جلب کرد. او به دنبال شفافیت است و بیان می‌کند که برخی از قوانین شامل «شرایط نامشخص و مبهم» است.

    قبل از اینکه آنها ملزم به رعایت شوند، قوانین مربوط به عملیات کسب‌وکارهای کوچک باید «به‌درستی توسعه یافته، منتشر شده و در بین مشاغل کوچک توزیع شده باشند».

    چه اتفاقی خواهد افتاد؟

    ناشناخته است. اما در ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲، Luetkemeyer پیام مشابهی را به ۲۶ آژانس ارسال کرد. تا به امروز، او “شش پاسخ اساسی” دریافت کرده است.

    قانون انعطاف پذیری تنظیمی

    قانون انعطاف‌پذیری نظارتی (RFA) از دولت فدرال ایالات متحده می‌خواهد که اهداف اجتماعی مقررات فدرال را با نیازها و قابلیت‌های کسب‌وکارهای کوچک و سایر نهادهای کوچک در جامعه آمریکا متعادل کند. در سپتامبر ۱۹۸۸ به تصویب رسید.

    Small قانون منصفانه اجرای نظارتی

    قانون عادلانه اجرای نظارتی مشاغل کوچک (SBREFA) همه آژانس های فدرال را ملزم به انجام تجزیه و تحلیل انعطاف پذیری نظارتی، ارائه راهنمایی می کند. کمک به کسب و کارهای کوچک برای پیروی از قوانین و مقررات آژانس؛ و برنامه ای برای پاسخگویی به سوالات کسب و کارهای کوچک در مورد چنین مسائلی ایجاد کنید. در مارس ۱۹۹۶ به تصویب رسید.

    کنگره قانون بازبینی

    قانون بازنگری کنگره (CRA) زیرنویس E قانون پیشبرد قرارداد با آمریکا در سال ۱۹۹۶ است. این قانون به کنگره اجازه بازبینی می‌دهد. از طریق یک روند قانونگذاری تسریع شده، مقررات فدرال جدید صادر شده توسط سازمان های دولتی و با تصویب یک قطعنامه مشترک، برای لغو یک مقررات. پس از لغو یک قاعده، CRA همچنین صدور مجدد قاعده به شکل اساسی یا صدور یک قانون جدید را که اساساً یکسان است ممنوع می‌کند «مگر اینکه قانون مجدداً یا جدید به طور خاص توسط قانونی که پس از تاریخ تصویب شده مجاز باشد. قطعنامه مشترک که قانون اصلی را تأیید نمی کند» (۵ قانون ایالات متحده § ۸۰۱(b)(2)). کنگره فرصتی دارد که ۶۰ روز قانونگذاری (روزهایی که کنگره واقعاً در جلسه است، به جای روزهای ساده تقویم) برای رد کردن هر قانون معین با اکثریت ساده رای دارد. در غیر این صورت، این قانون در پایان آن دوره اجرا می شود. در مارس ۱۹۹۶ به تصویب رسید.

    چه کاری می توانید انجام دهید؟

    می توانید با نماینده ایالتی خود تماس بگیرید و بخواهید که روی این موضوع تمرکز کنید. شما می توانید نظرات خود را ارائه دهید، از جمله نظرات خود در مورد اینکه چگونه مقررات و قوانین بر کسب و کار کوچک شما تأثیر گذاشته است. می‌توانید بخواهید که نظر شما به کمیته کسب‌وکارهای کوچک منتقل شود.

    برای اطلاع از آخرین موارد، ما را در اخبار Google.

    تصویر: Envato Elements


    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی