عمومی

برنامه آماده دیجیتال Verizon به Small کمک هزینه 10000 دلاری ارائه می دهد کسب و کار

برنامه آماده دیجیتال Verizon به Small کمک هزینه ۱۰۰۰۰ دلاری ارائه می دهد
کسب و کار

کسب و کار کوچک کمک هزینه می تواند بسیار ارزشمند باشد منابع برای کسب و کارهای کوچک با این حال، هجوم اضافی نقدینگی تنها در صورتی می تواند تأثیر عمده ای داشته باشد که کارآفرینان از وجوه عاقلانه استفاده کنند. خوشبختانه، بسیاری از برنامه‌های کمک هزینه کسب‌وکارهای کوچک منابع آموزشی مانند دوره‌ها و مربیگری را نیز برای کمک به کارآفرینان در این بخش از سفر خود فراهم می‌کنند. درباره برخی از برنامه‌های اخیر که کمک‌های مالی و منابع آموزشی را به کسب‌وکارهای کوچک ارائه می‌کنند، بیشتر بیاموزید.

کمک‌های مالی آماده دیجیتال Verizon

برنامه آماده دیجیتالی کسب‌وکار کوچک Verizon ارائه کمک های مالی ۱۰۰۰۰ دلاری به کسب و کارهای کوچک می کند. اخیراً، دیدر ماتیس، کارآفرین منطقه هوستون، یک کمک هزینه غافلگیرکننده ۱۰۰۰۰ دلاری از این برنامه برای حمایت از کسب و کار خود، خوابگاه Wanderstay Houston، دریافت کرد. او یکی از بسیاری از کارآفرینانی است که در سال های اخیر از برنامه آماده دیجیتالی کسب و کار کوچک Verizon بهره برده است. علاوه بر کمک مالی، این برنامه دوره های رایگان، مربیگری و فرصت های شبکه را ارائه می دهد. مشاغل کوچک تا ۲۰ دسامبر ۲۰۲۳ فرصت دارند برای چرخه کمک هزینه فعلی درخواست دهند. برای واجد شرایط شدن برای شانس برنده شدن یک کمک هزینه ۱۰۰۰۰ دلاری، شرکت کنندگان باید دو ماژول را در هر ترکیبی تکمیل کنند – دوره ها، جلسات مربیگری یا رویدادهای اجتماعی. این مرحله آنها را واجد شرایط در نظر گرفتن کمک هزینه می‌کند.

svg%3E - برنامه آماده دیجیتال Verizon به Small کمک هزینه 10000 دلاری ارائه می دهد
کسب و کار

مرکز کسب و کار زنان فایت ویل Verizon Digital Ready Partnership

برنامه مرکز تجارت زنان فایت ویل (WBCFAY) که توسط مرکز توانمندسازی و توسعه اقتصادی (CEED) اداره می‌شود، همکاری با برنامه تجاری آماده دیجیتال Verizon’s Small Business برای ارائه فرصتی منحصر به فرد برای مشاغل کوچک. این همکاری ۱۰۰۰۰ دلار کمک مالی و یک پلت فرم یادگیری آنلاین را برای صاحبان مشاغل کوچک به ارمغان می آورد. ویژگی های کلیدی این برنامه عبارتند از:

  • ثبت نام آزاد و رایگان : هر کسب‌وکار کوچکی می‌تواند بدون هیچ هزینه یا نیاز به مشارکت با خدمات Verizon ثبت‌نام کند.
  • آموزش درخواستی: این برنامه مطالبی را ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند بتوانند آن را انجام دهند. هر زمان که بخواهند دسترسی داشته باشند و به آنها امکان می دهد با سرعتی که برایشان مناسب است یاد بگیرند.
  • تجربه متناسب: صاحبان کسب و کار این امکان را دارند که برنامه را مطابق با نیازهای خاص خود سفارشی کنند و این امر را انجام دهند. سازگاری با علایق و چالش‌های در حال تغییر آسان‌تر است.

برنامه کمک هزینه کسب‌وکار کوچک کالج ایالتی

منطقه بهبود کالج ایالتی مرکز شهر در کالج ایالتی، پنسیلوانیا اخیراً رونمایی کرد از یک طرح جدید کمک مالی طراحی شده برای کمک به صاحبان مشاغل کوچک و مدیران املاک با افزایش سرمایه مختلف. این طرح که قرار است در اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز شود، بر بازسازی نما و داخلی تمرکز دارد و نقشی کلیدی در جوان‌سازی منطقه مرکز شهر بازی می‌کند. از طریق برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک، شرکت کنندگان واجد شرایط مرکز شهر به کمک های مالی بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار دسترسی خواهند داشت. دریافت‌کنندگان این کمک‌های بلاعوض باید مبلغ مشابهی را نیز ارائه کنند.

برنامه کمک هزینه کارآفرینی جنوب شرقی کوئینز

کسب و کارهای کوچک Southeast Queens در حال حاضر این شانس را دارند که از شرکت توسعه جامائیکا بزرگ کمک مالی دریافت کنند. این کمک مالی ۲۵۰۰ دلاری بخشی از برنامه کمک هزینه کارآفرینی جنوب شرقی کوئینز است که برای حمایت از مشاغل متعلق به BIPOC طراحی شده است. کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند برای کمک به هزینه‌های عملیاتی تا سقف ۲۵۰۰ دلار کمک مالی دسترسی داشته باشند. برای واجد شرایط بودن، کسب و کارها باید حداقل به مدت یک سال، انتفاعی، فعالیت داشته باشند، بیش از ده کارمند نداشته باشند و دریافتی ناخالص سالانه را از ۵۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دلار گزارش کنند. این کمک هزینه برای مشاغل در محله های مختلف، از جمله بلر، بروکویل، کامبریا هایتس، هالیس، هالیس هیلز، هالیسوود، جامائیکا، املاک جامائیکا، جامائیکا هیلز، جامائیکا جنوبی، روستای روچدیل (توسعه مسکن تعاونی)، سنت آلبانز، لورلتون، در دسترس است. کوئینز ویلیج، رزدل، میدومر، و وارنرویل.

صندوق سهام کسب و کار کوچک آروراصاحبان کسب‌وکار در آرورا، کلرادو که علاقه‌مند به تقویت شیوه‌های سازگار با محیط زیست خود هستند، یک فرصت برای درخواست کمک برای یک برنامه کمک هزینه جدید کسب و کار کوچک. صندوق سرمایه گذاری کسب و کار کوچک، که توسط شبکه کسب و کار سبز کلرادو در سال ۲۰۲۲ آغاز شد، توسط وزارت بهداشت عمومی و محیط زیست کلرادو ارائه می شود. هدف این ابتکار کمک به کسب‌وکارهای کوچک در Aurora و Commerce City با ارتقای کارآمد انرژی است. این صندوق طیف وسیعی از ارتقاءها، مانند نصب روشنایی LED و پوشش هزینه تا ۷۰ درصد برای جایگزینی تجهیزات برودتی را با حداکثر ۱۰۰۰۰ دلار برای هر کسب و کار ارائه می دهد. قرار است ارزیابی درخواست‌ها توسط مقامات در ژانویه آغاز شود.

Grant Block Development Community Oneonta

Oneonta, نیویورک

تصویر: Verizon


بیشتر در: کمک‌های مالی کسب‌وکارهای کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی