عمومی

Intuit Mailchimp از 150+ ویژگی برای افزایش بازاریابی رونمایی می کند کارایی برای کسب و کارهای کوچک

Intuit Mailchimp از ۱۵۰+ ویژگی برای افزایش بازاریابی رونمایی می کند
کارایی برای کسب و کارهای کوچک

Intuit Mailchimp بیش از ۱۵۰ به روز رسانی و بهبود پلت فرم خود را اعلام کرد که به بازاریابان امکان می دهد کارایی را افزایش دهند، رشد تجارت الکترونیک را تقویت کنند و به سطوح بیشتری از پشتیبانی دسترسی پیدا کنند.

ویژگی‌های آینده شامل گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل سفارشی، تقسیم‌بندی پیشرفته مخاطبان، اتوماسیون تجارت الکترونیک گسترده، نقشه‌برداری سفر مشتری برای بازرگانان Shopify و بازاریابی پیامکی است. در کنار این موارد، یک طرح استاندارد بهبودیافته منابع غنی‌تری را برای کسب‌وکارهای کوچکی که به دنبال رشد هستند، فراهم می‌کند.

مدیر عامل Intuit Mailchimp، رانیا سوکار، اظهار داشت: «ما برای مشتریان خود با سرعتی باورنکردنی نوآوری کرده‌ایم تا به آنها کمک کنیم. فروش خود را با ایجاد کمپین های بازاریابی چند کانالی شخصی سازی شده در مقیاس افزایش دهید.”

بیشمار ویژگی های جدید و پیشرفته به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد:

با پیامک به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنند. بازاریابی

مشتریان Mailchimp مستقر در ایالات متحده می توانند به زودی دسترسی به بازاریابی پیامکی را پیش بینی کنند و به کسب و کارها این امکان را می دهد که به طور مؤثر ایمیل، بازاریابی پیامکی، اتوماسیون و داده های روشنگری را در استراتژی های بازاریابی خود ادغام کنند.

< span class="ezoic-autoinsert-ad ezoic-under_first_paragraph"/>

PERC Coffee، یک مشتری Mailchimp، نتایج قابل توجهی از این ادغام دیده است که ارزش بالقوه را برای سایر مشاغل کوچک برجسته می کند. یکی از مالکان آلن فیشر خاطرنشان کرد: «ما بیش از ۱۰۰ نفر را در عرض چند روز به مخاطبان پیامک خود اضافه کردیم و سپس نرخ کلیک ۵۰ درصدی روی پیام فروش فلش داشتیم. در بین مخاطبانی که روی پیوند کلیک کردند، نرخ تبدیل ۹۱٪ داشتیم.”

دریافت پشتیبانی شخصی بیشتر

همه طرح‌های پولی Mailchimp اکنون شامل یک تیمی از متخصصان آماده ارائه راهنمایی و پشتیبانی استراتژیک، از ورود به هواپیما تا عیب یابی. با توجه به اینکه ۸۰ درصد از بازاریابان اظهار داشتند که دسترسی به متخصصان هنگام انتخاب یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی ارزشمند است، این حرکت بر تعهد Mailchimp به خدمات کاربر محور تأکید می کند.

زمان کمتری برای ایجاد ایمیل و اندازه گیری عملکرد صرف کنید

چند ویژگی جدید به ساده‌سازی طراحی، استقرار و ردیابی کمپین‌های ایمیل کمک می‌کند. اینها شامل بیش از ۷۵ الگوی ایمیل جدید، فید توصیه محصول پویا، سیستم اعلان سفارش و بلوک کدهای تبلیغاتی برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیک است. علاوه بر این، یک داشبورد جدید تجزیه و تحلیل ایمیل و تجزیه و تحلیل مخاطبان، نمای جامعی از عملکرد کمپین را ارائه می دهد که بیشتر با ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی کمک می کند.

< قوی>تسریع رشد تجارت الکترونیک

برای کسب و کارهای کوچکی که به دنبال تقویت حضور تجارت الکترونیک خود هستند، Mailchimp 24 نقطه شروع جدید برای ایجاد اتوماسیون تجارت الکترونیک اضافه کرده است. اینها شامل اتصال وبکهک‌ها و ارسال پیامک از برنامه‌های شخص ثالث است، که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد مخاطبان را مدیریت کنند و رشد مشتری را به طور مؤثرتری هدایت کنند.

از یک طرح استاندارد بهبودیافته لذت ببرید

<. اصلاح طرح استاندارد ویژگی‌هایی را ارائه می‌کند که قبلاً برای مشتریان Premium رزرو شده بودند، مانند آزمایش چند متغیره، گزارش مقایسه، و تقسیم‌بندی پیشرفته. این به کسب‌وکارهای کوچک امکان می‌دهد تا محتوای جذاب‌تری ایجاد کنند، روندها را سریع شناسایی کنند و استراتژی‌های خود را به‌طور مؤثرتری بهینه‌سازی کنند.

جان فاسولی، مدیر ارشد طراحی و مدیر محصول در Intuit Mailchimp ارزش به‌روزرسانی‌ها را خلاصه می‌کند و بیان می‌کند: «آخرین ما به‌روزرسانی‌ها و طرح استاندارد Mailchimp به‌روزرسانی شده به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به بازاریابان قابلیت‌های خودکارسازی پیشرفته‌ای را که نیاز دارند ارائه می‌دهند و با انبوهی از داده‌ها پشتیبانی می‌شوند تا به آنها کمک کند مشتریان بیشتری به دست آورند و درآمد را افزایش دهند.»

در دسترس بودن و قیمت‌گذاری این ویژگی‌ها متفاوت است. ، با بسیاری از آنها در حال حاضر استفاده می شود و دیگران به زودی عرضه می شوند. قابل ذکر است، طرح استاندارد بهبودیافته و بازاریابی پیامکی به زودی در دسترس خواهد بود، با کاربران فعلی طرح استاندارد که از ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ بدون هیچ هزینه اضافی وارد طرح جدید می شوند.

به طور کلی، جدیدترین ویژگی های Intuit Mailchimp کوچک ارائه می شود. صاحبان مشاغل مجموعه پیشرفته‌ای از ابزارها را برای به حداکثر رساندن تلاش‌های بازاریابی و رشد تجارت الکترونیکی خود ارائه می‌دهند که راه‌حلی مؤثر برای حرکت در چشم‌انداز کسب‌وکار دیجیتالی فزاینده ارائه می‌کند.

آخرین سرفصل‌ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Intuit


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی